FANDOM

TINuhhi
Yumi Harajuku zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Kwiecień 2017!

Najlepsi grają według innych zasad.

—- Yumi w debiucie

Yumi Hana Harajuku
Uczeń Monster High
Yumi harajuku
Wiek Z całą pewnością wydaje mi się, że mam lat piętnaście.
Zabójczy Styl Lubię ubierać się niczym zbiegła modelka, która uciekła z pokazu mody Haut couture. Bufki, Plusz, gwiazdki, cekiny... wiecie, o co chodzi.
Dziwaczna wada Moje... ehm... skrzydła. Szczerze ich nie lubię. Trudno znaleźć mi ubranie takie, które pasowałoby do ich rozmiaru. Z resztą ja i tak umiem lewitować...
Zwierzę Moim zwierzęcym przyjacielem jest mały żuk imieniem Hoshi. Nie znoszę, gdy ktoś traktuje go jak zwykłego i obrzydliwego robaka.
Ulubione zajęcie Czytanie i rysowanie... komiksów. Kto powiedział, że komiksy są jedynie dla chłopców?!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy w jakąś czynność wkładam czas i całą duszę, a potem... jeden fałszywy krok i wszystko idzie się sypać.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Informatyka. Hello! Chcę zostać graficzką, to chyba jasne, że ten przedmiot mnie interesuje, a do tego informatyka to dla mnie bułka z masłem.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Uch... ja go nienawidzę! Niech tylko dopadnę tego, kto go wymyślił.
Ulubiony kolor Pomarańczowy i niebieski
Ulubione jedzenie Maki z Wasabi. Mniam...
Przyjaciele Dustine Corpse, San-Hee Yumeha, Ori Gami, Miusa Harumi
Dolldiaryicon Pamiętnik Yumi Harajuku

Yumi Harajuku - córka ducha i świetliczki. To bardzo kapryśna i natrętna dziewczyna, ukryta ksenofobka. W większości jej paskudny charakter wynika z błędów wychowawczych jej równie rozpuszczonych rodziców. Dziewczynę fascynują komiksy oraz grafika komputerowa. Mimo swoich uprzdzeń, o dziwo jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych uczennic MH. Często wpada w histerię, jest ukrytą ksenofobką, często widywana jest tylko i wyłącznie w towarzystwie osób pochodzenia japońskiego. Ma wpojone przekonanie, że potwory z innych krajów są złośliwe i wredne, więc nie dopuszcza do siebie potworów z obcych kultur. W większości to wina jej rodziców, którzy wychowali ją w poczuciu, że jest znacznie lepsza i bardziej wyjątkowa niż inni, tak samo osoby z jej kraju, według nich zasługują na większy szacunek. Przyjaźń Yumi naprawdę trudno zdobyć, upiorka jest bardzo oschła, wręcz niegrzeczna dla obcych jej osób. Niezależnie od tego kim są, jeśli jej się nie podoba zachowanie czyjejś osoby, mówi wprost, nawet jeśli to nauczyciel czy własni rodzice, ma bardzo nielicznych krewnych, obecnie mieszkają w Hiszpani.

Osobowość

Yumi to na pierwszy rzut oka sceptyczka jeśli chodzi o nowe doświadczenia lub poznawanie nowych osób. Bywa opryskliwa, wredna i natrętna. Często wpada w histerię, jest ukrytą ksenofobką, często widywana jest tylko i wyłącznie w towarzystwie osób pochodzenia japońskiego. Ma wpojone przekonanie, że potwory z innych krajów są złośliwe i wredne, więc nie dopuszcza do siebie potworów z obcych kultur. W większości to wina jej rodziców, którzy wychowali ją w poczuciu, że jest znacznie lepsza i bardziej wyjątkowa niż inni, tak samo osoby z jej kraju, według nich zasługują na większy szacunek. Yumi często wpada na nowe, szalone, ekscentryczne pomysły; jest też bardzo uparta. Ma przyjaciół, a zdobywa ich dzięki swojej charyzmie i opanowaniu. Udziela się w życie szkoły, aczkolwiek rzadko angażuje się w sprawy, w których gra poboczne role, lubi dominować i być liderką.

Wygląd

Yumi to niziutka dziewczyna o ciemnofioletowych, prostych sięgających jej łopatek włosach. Dziewczyna posiada azjatycki typ urody, jej lekko "skośne" oczy mają odcień ciepłej pomarańczy, brwi są lekko zarysowane i czarne, a skóra upiorki ma żółtawy, pół przeźroczysty odcień. Z pleców Yumi wyrasta para dużych, błoniastych żółtawo - złoto - pomarańczowych skrzydeł. Dziewczyna ma małe dłonie i ostre paznokcie, nieraz zrobiła sobie przez nie ranę. Z głowy Yumi wyrastają złote, świecące czułki.

Relacje

Przyjaźń Yumi naprawdę trudno zdobyć, upiorka jest bardzo oschła, wręcz niegrzeczna dla obcych jej osób. Niezależnie od tego kim są, jeśli jej się nie podoba zachowanie czyjejś osoby, mówi wprost, nawet jeśli to nauczyciel czy własni rodzice.

Rodzina

Yumi jest córką ducha (ojciec) i świetlikołaczki (matka). Dziewczyna wychowywała się w bardzo restrekcyjnej i jasno określonej rodzinie. Doskonale wiedziała, czego oczekują od niej rodzice. Jej dosyć... zepsuty charakter w większości wynika przez błędy wychowawcze jej rodziców. Wpajali jej, że na świecie panuje jasna hierarchia, a ona jest znacznie bardziej wartościowsza oraz zdolna niż inne potwory. Upiorka jest jedenaczką.

Dalsza rodzina

Yumi oprócz rodziców posiada także dziadków od strony ojca (również duchy) i cztery kuzynki. Ogólnie dalsza rodzina dziewczyny jest od strony ojca, matka Yumi ma bardzo nielicznych krewnych, obecnie mieszkają w Hiszpani.

Miłość

Sprawy sercowe Yumi są dosyć monotonne, dziewczyna nieraz była w związku (głównie, by wygrać z koleżanką zakład), szybko owija sobie chłopców wokół palca, potrafi wykorzystać swą dwulicowość i ukolorować ją uroczym uśmieszkiem. Do czasu podjęcia nauki w Straszyceum dziewczyna wierzyła, że żaden upiór jej się nie oprze, do czasu, gdyż większość upiorów ma Yumi za rozchisteryzowaną, dwulicową i zakłamaną dziewczynę z którą nie warto zaczynać czegokolwiek.

Zwierzak

Yumi posiada małego żuczka imieniem Hoshi. Przygarnęła go już przed przeprowadzką do Salem, dziewczyna bardzo lubi przebywać w towarzystwie swojego zwierzaczka, jest gotowa bronić go rękami i nogami. Krew ją zalewa, gdy spotyka osoby, które mówią jej wprost, że jest dziwna, bo jej "pupilkiem" jest robak, Yumi nienawidzi też, gdy ktoś jej przyjaciela traktuje jak pospolitego pasożyta i obrzydliwego robaka.

Relacje z innymi uczniami

San-Hee Yumeha

Yumi zainteresowała się duszycą nie tylko po pochodzeniu, ale także podziwia jej pasje, rzadko razem widywane.

Miusa Harumi

Miusa i Yumi uczęszczają do jednej klasy, dzielą również dormitorium, więc są skazane na swoje towarzystwo, czy tego chcą czy nie.

Ori Gami

Yumi i Ori są dobrymi znajomymi.

Beethany

Dobra znajoma Yumi, często razem widywane.

Yasina Meerme

To jedynie znajoma Yumi, rzadko razem widywane.

Miyu Himura

Yumi często zaczepia demonicę, mimo jej sprzeciwu i wyraźnej niechęci do hybrydy.

Sunna Gleam

Jedynie znajoma hybrydy, rzadko razem widywane.

Symphony Space

Dziewczyny nie przepadają za sobą, głównie za bardzo podobne do siebie charaktery, Yumi nie przepada za Symphony z uwagi na jej mocną osobowość oraz za to, że umie postawić na swoim, kosmitka otwarcie okazuje Yumi, że nie zamierza ugiąć się do jej żądań, Symphony dokładnie za to samo nie lubi Yumi.

Z Madiredalineida Mayahuel

Madi nie przepada za Yumi, choć podziwia wyczucie stylu hybrydy, brzydzi się jej rasistowskiego podchodzenia do innych, przeszkodą by zostały dobrymi znajomymi jest także kaprysność Yumi. Madi, jeszcze bardziej zniechęciła się do Yumi, kiedy ta odmówiła na lekcji współpracy z pochodzącą z Belgii Cookie, hybrydka była wściekła na japonkę i gdyby nie interwencja nauczycielki, pewnie doszłoby do rękoczynów. Jednakże, Madire bardzo imponuje uroda japonki, uważa ją za osobę swego rodzaju enigmatyczną.

Zainteresowania

  • Moda - Yumi bardzo interesuje się tematem mody, aczkolwiek nie przepada za projektowaniem ubrań.
  • Show Biznes - Dziewczynę niezwykle fascynuje temat show-biznesu, lubi czytać o najnowszych dokonaniach celebrytów.
  • Grafika komputerowa - W przyszłości Yumi chciałaby zostać graficzką, dlatego zainteresowała się tym tematem.

Zdolności

  • Latanie - Dzięki swoim skrzydłom Yumi jest wstanie wzlecieć w powietrze i osiągać niesamowitą szybkość w trakcie lotu.
  • Lewitacja - Yumi potrafi leewitować, mimo to częściej korzysta ze skrzydeł.
  • Świecenie w ciemności - Yumi potrafi emanować światłem fluorensecyjnym.
  • Telekineza - Yumi potrafi przenosić przedmioty stałe siłą woli.
  • Przenikanie przez przedmioty stałe - Dziewczyna może przeniknąć przez przedmioty stałe np. ścianę.

Niezapomniane cytaty

  • Cytat1 Ja mam dziwne nazwisko? Cóż, przynajmniej nie jest japońskim imieniem kobiecym.Cytat2 - Yumi do San-Hee Yumeha.

Po czym ją rozpoznać?

  • Po stylu.
  • Po "gadce".
  • Po dosyć dużych skrzydłach i chudych, wygiętych nogach.

Wystąpienia

  • Brak

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Kreuję! Potrafię zrobić praktycznie wszystko z byle czego.
  • Ksywka: Yui
  • Ulubione powiedzonko: Spadaj!
  • W szkole najbardziej lubi: Informatykę.
  • A najmniej: W-F.
  • Nie rusza się bez: Bogato zdobionych rajstop.
  • Sekrety jej pokoju: Szafa dziewczyny zajmuje aż dwie trzecie całości pokoju.

Miejsce Pochodzenia

Japonia, oficjalnie Państwo Japonia – państwo usytuowane na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km. Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy do Morza Wschodniochińskiego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny, Pekin, Teheran i Waszyngton.
Japonia05

Archipelag składa się z czterech głównych wysp: Hokkaido, Honsiu, Sikoku i Kiusiu (97% obszaru lądowego) oraz 6848 mniejszych wysp. Według danych z 2006 r. łączna powierzchnia kraju wynosi 377 921 km². Większość powierzchni jest pokryta górami. Najwyższym szczytem jest czynny wulkan Fudżi (3776 m). Z tego powodu prawie połowa ludności zamieszkuje nadmorski pas nizin rozciągający się pomiędzy Tokio a Osaką i Nagoją. Tam też rozwijało się rolnictwo i przemysł. Obszar ten stanowi 13% terytorium kraju.

Klasyczny potwór

Duch – w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym.
240px-Time to let (her) go!

Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami.

Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp.

Świetlik Świetojański (Lampyris noctiluca) - jeden z trzech gatunków świetlika występujących na terenie Polski, szczególnie skraje lasów obficie porośnięte krzewami, zbiorowiska wysokich bylin, pobrzeża żywopłotów i parki.

Ciekawostki

  • Nazwisko upiorki nawiązuje do dzielnicy w stolicy Japonii, a zarazem miejsca jej urodzenia.
  • Dziewczyna chodzi spać i wstaje o regularnej porze.
  • Zamawia ubrania przez internet, w przeszłości uczęszczała na terapię dla zakupocholików.
  • Jej skóra świeci w mroku.
  • Jest leworęczna.
  • Nie przepada za wodą.

Galeria

W różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Sierpień 2016 - wnioski Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Yumi Harajuku
  • Wrzesień 2016 - Pojawia się art Yumi
  • Grudzień 2016- Strona Yumi zostaje opublikowana