FANDOM

Cytat1 Co Julian robi w Gorecji!? Meh, idę się przed nim schować. Cytat2 - Yu w filmie Goreece.

Yu Lin
Uczeń Monster High
Yu Lin
Wiek 16
Zabójczy Styl Lubię nosić tradycyjne japońskie sukienki. Nie ruszę się też z domu bez kapelusza!
Dziwaczna wada Nie cierpię swojego naturalnego koloru włosów. W jednym miesiącu farbuję je na różowo, w drugim na fuksję... inne kolory nie wchodzą w grę.
Zwierzę Panda o imieniu Shu. Jest taka milutka!
Ulubione zajęcie Lubię skakać na trampolinie...
Najbardziej irytująca rzecz Brak owoców na stołówce w Monster High.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia taneczne. Można wtedy wyładować nadmierną energię.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka. Sinus, Cosinus, kiedy mi się to w życiu niby przyda?!
Ulubiony kolor Różowy.
Ulubione jedzenie Mango. To najlepszy owoc jaki w życiu jadłam.
Przyjaciele Scarah Screams i Venus McFlytrap.
Dolldiaryicon Pamiętnik Yu Lin

Yu Lin - córka lemurołaka. Ma 16 lat. Uczęszcza do Straszyceum.

Cmt1rg8
Yu Lin zdobyła ex aequo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca sierpnia 2013!

Osobowość

Yu jest dziewczyną bardzo wyniosłą oraz o nadzwyczajnie dużym ilorazie inteligencji. Nie cierpi, kiedy zmuszona jest rozmawiać z potworem, którego IQ nie równa się z jej własnym. Co więcej, Yu jest nadmiernie opanowana. Nigdy nie wyraża swoich uczuć wprost, gdyż najzwyczajniej w świecie tego nie potrafi. Niemniej jednak, jest ona bardzo taktowna, a w życiu zasady savoir-vivre'u stawia ponad wszystko. Warto wspomnieć, iż Yu zawsze twardo stąpa po ziemi i nigdy nie daje się nikomu oszukać. Spowodowane jest to głównie przez jej jasność umysłu oraz umiejętność szybkiego dedukowania. Największą aspiracją dziewczyny jest zostanie egzorcystą. Yu, również jak każdy lemurołak, czci pradawnych bogów, a także ma z nimi całkiem niezłe kontakty.

Wygląd

Yu jest dziewczyną o białej skórze. Jej włosy są różowe i pocieniowane, a jej grzywka znajduje się na prawej stronie czoła. Oczy Yu są szare, natomiast jej brwi, podobnie jak włosy - różowe. Z pleców lemurołaka wyrasta długi, czarno-biały ogon.

Klasyczny potwór

Lemur Kata

Lemurołak katta - gatunek małpiatki z rodziny lemurowatych, jedyny przedstawiciel rodzaju Lemur.

Żyje w południowo-zachodniej części Madagaskaru, na otwartych, suchych i skalnych, rzadko na zalesionych terenach (tryb życia naziemny) tworząc grupy złożone z 5-20 osobników. Chroni się w jaskiniach. Jest owocożerny, zjada również liście i nasiona, a jedynie okazjonalnie owady.

Lemury katta stosunkowo dużo czasu spędzają na ziemi, nie oddalając się jednak zbytnio od swoich drzew, gotowe do natychmiastowego powrotu w przypadku najmniejszego zaniepokojenia. Aktywne są wyłącznie w ciągu dnia.

Relacje

Rodzina

Yu jest córką pary lemurołaków. Oboje rodziców dziewczyny pracują jako instruktorzy taneczni na Broadwayu.

Yu ma również niezrównoważonego psychicznie wujka o imieniu Julian. Obecnie mieszka on w Nowym Yorku. Ubzdurał również sobie, że posiada królestwo, na którego tronie zasiada. Na szczęście, nikt nie traktuje tego faktu poważnie. Co więcej, Yu stara się go unikać na każdym rodzinnym zjeździe. Niestety na ogół się jej to nie udaje, ponieważ dziewczyna jest ulubienicą Juliana. Przez to, często zadaje jej niekomfortowe pytania na temat życia szkolnego i miłosnego.

Przyjaciele

Yu przyjaźni się z Venus McFlytrap i Scarah Screams. Dziewczyna ma również dobre relacje z Deidarą Kyuubi.

Podczas wycieczki do chińskiego lasu bambusowego, Yu miała okazję zaprzyjaźnić się z Venus. Kiedy lemurołaczka dotarła na miejsce, nie kryła zdumienia. Jej oczom nie ukazał się las, jaki przed kilkoma dniami oglądała w internecie, a zamiast niego - jego szczątki oraz walające się gdzieniegdzie piły łańcuchowe. Spomiędzy ich odgłosów, Yu dosłyszała dźwięk, nawołujący innych do walki. Zaintrygowana, postanowiła podążyć w jego kierunku. Właścicielką głosu okazała się Venus, która protestowała, stojąc przykuta do jednego z drzew z transparentem w dłoni. Niestety, dziewczyny najwidoczniej nikt nie chciał słuchać, ponieważ wszyscy turyści przechodzili koło niej niewzruszeni. W pewnym momencie, dmuchnęła ona w jednego swoim pyłkiem perswazji, by zmusić go do wzięcia udziału w proteście. Niestety, Venus chybiła, a efekt był odwrotny do zamierzonego. Przechodzeń wściekł się i zaczął jej wygrażać. W pewnym momencie ruszył w kierunku leżącej nieopodal piły mechanicznej. Yu zrozumiała, że powinna interweniować. Szybko odmówiła modlitwę do pradawnych bogów, prosząc o zlitowanie się nad przyszłą ofiarą. Na szczęście, wysłuchali oni prośby dziewczyny, a intruz odszedł. Venus, zachwycona jej umiejętnościami, poprosiła Yu o jeszcze jedną modlitwę, tym razem o uratowanie lasu. Przez to, że lemurołaczce było żal dziewczyny, która stała przykuta nie wiadomo jak długo, przystała na jej prośbę. Po odmówieniu modlitwy drzewa bambusowe zaczęły rosnąć w oczach, ku wielkiej radości Venus. Następnie, Yu pomogła jej oswobodzić się z łańcuchów. Okazało się również, że obie dziewczyny chodzą do tej samej szkoły. W związku z tym, Venus, w akcie wdzięczności, ofiarowała Yu swoją przyjaźń.

Ze Scarah, Yu zaznajomiła się, kiedy banshee podbiegła do niej zadyszana na przerwie śniadaniowej. Oznajmiła ona dziewczynie, że widziała na własne oczy, jak Frankie Stein rzuca się po szkole jak opętana. Lemurołaczka ucieszyła się na te słowa, ponieważ zawsze marzyła o możliwości egzorcyzmowania kogoś. Nie minęła chwila, a Yu gnała do swojej szafki, by wydobyć z niej zestaw małego egzorcysty. Scarah tymczasem, dzielnie podążała za nią. Yu uznała, że to dobrze, ponieważ słyszała już o telepatycznych umiejętnościach tego typu potworów. Następnie, Scarah poprosiła swoją towarzyszkę, by ta na chwilę była chicho. Nie minęła minuta, kiedy dziewczyna uśmiechnęła się w triumfalnym uśmiechu, po czym nakazała, by ruszyła za nią, jednocześnie taranując swojej towarzyszce drogę. Nie zważając na otrzymane kuksańce i siniaki od przerażonego opętaną Frankie ciała uczniowskiego, Scarah opowiedziała po drodze lemurołaczce, iż dosłyszała myśli potwora znajdującego się w szkolnych katakumbach. Według nich, nawiedzony śmiech panny Stein, znajdującej się obecnie w jednej z wież zegarowych, było słychać nawet z podziemi szkoły. Opowieść banshee okazała się prawdziwa. Kiedy dziewczyny dotarły na miejsce, ich oczom ukazała cię Frankie, huśtająca się na jednym z dzwonów. Nuciła ona fragment piosenki "Wrecking Ball", jej oczy niemalże wychodziły z orbit, a jej twarz spowita była nienaturalnie szerokim uśmiechem. Ponieważ Yu nie przepadała za nuconą przez dziewczynę piosenką, natychmiast przystąpiła do akcji egzorcyzmowania, wyjmując z zestawu podręczny krzyż. Frankie była jednak szybsza. Mocnym kopnięciem zadała obcasem potężny cios w brzuch lemurołaczki. Kiedy ta upadła jak długa, wijąc się z bólu, do akcji wkroczyła Scarah. Dziewczyna pochwyciła krzyż, by następnie szybko przyłożyć go do czoła panny Stein. Ta zaczęła się wić, jakby porażona prądem elektrycznym. Ocknęła się jednak po pięciu minutach. Yu, która była pod wrażeniem umiejętności Scarah, zaproponowała jej współpracę.

Deidarę natomiast, Yu poznała niemalże przypadkiem. Kiedy lemurołaczka miała przygotować projekt na Dzień Dziedzictwa na lekcję historii, dziewczyna poprosiła o pomoc swoją mamę. Ta zaproponowała, by wykonać drzewo genealogiczne rodziny. Po pewnym czasie wpadła jednak na pomysł, by poprosić o pomoc również wujka Juliana. Lemurołak nie tylko zgodził się na udostępnienie gromadzonych przez siebie faktów historycznych o rodzinie Lin, ale ku przerażeniu Yu, potwierdził także swoją obecność na Dniu Dziedzictwa. Kiedy owe wydarzenie nadeszło, dziewczyna, wchodząc do szkoły, od razu zaczęła wypatrywać szkód wyrządzonych przez swojego wujka. Nie musiała szukać długo, ponieważ po chwili, jej oczom ukazała się grupa uczniów, uciekająca w popłochu z jednej części szkoły do drugiej przed Julianem. W pewnym momencie, do Yu podbiegła Deidara. Poinformowała ona dziewczynę, że wszystko to dlatego, gdyż Julian ubzdurał sobie, że każdy z uczniów w geście powitalnym powinien ucałować jego koronę. Kiedy ci wykazali ku temu pewne opory, rozzłościł się na tyle, by gonić ich po całej szkole. Ku zdziwieniu Yu, Deidara zaproponowała jej pomoc przy pozbyciu się nieproszonego gościa. Co więcej, miała już nawet obmyślony plan. Według niego, powinny zastawić w damskiej toalecie, z której Julian zawsze korzysta, pułapkę. Dziewczyny pożyczyły od woźnego wiadro, następnie zapełniły je wodą, a na końcu umieściły na drzwiach ubikacji. Pozostało im już tylko czekać na lemurołaka. Nie trwało to szczególnie długo, ponieważ był on na tyle zmęczony gonitwą, by przymusowo skorzystać ze szkolnej łazienki. Na szczęście, nie zauważył on pułapki, przez co po chwili upadł na ziemię z głową w wiadrze pełnym zimnej wody. Po chwili, dziewczyny zabarykadowały pomieszczenie, a Yu mogła bez przeszkód wygłosić referat. Dziewczynę zdziwiło także to, że Deidara zaoferowała jej swoją pomoc na wypadek, gdyby podobna sytuacja miała się powtórzyć Obecnie Yu spotyka się z nią po szkole ze względu na to, iż jej koleżnaka została już absolwentką..

Miłość

Yu miała kilku chłopaków, jednak żaden z nich nie wytrzymał z dziewczyną zbyt długo. Działo się tak zapewne przez trudny charakter dziewczyny, nieskłonny obecnie do wyrażania własnych uczuć.

Zwierzak

Domowym zwierzakiem Yu jest panda o imieniu Shu. Zwierzak jest wielkim fanem bambusa, przez co dziewczyna wydaje krocie na comiesięczne sprowadzanie oryginalnego z Azji.

Stroje

New Scaremester

  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii na głowie Yu widnieje bordowy kapelusz, który przykrywa jej uszy. Dziewczyna ubrana jest w czerwoną, sięgającą ud, tradycyjną japońską sukienkę z krótkim rękawkiem. Dodatkowo, na jest ona ozdobiona złotymi nićmi. Yu ubrana jest również w białe rajstopy w niebieskie kropki. Na nogach dziewczyny widnieją czerwone buty na koturnie.

Dead Tired

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii włosy Yu sięgają do łokci dziewczyny. Ich końce są lekko zakręcone, a w dodatku, mają czerwone pasemka. Na głowie Yu widnieje czerwona opaska. Dziewczyna ubrana jest w turkusową bluzkę bez ramiączek, na której widnieje znak "Yin-Yang" oraz biały szlafrok, pokryty zewnętrzną stroną czarną kratką. Yu ma również na sobie czerwone szorty, wiązane czerwonym sznureczkiem, z czarnymi kieszeniami oraz ze ściągaczami przy nogawkach. Kapcie dziewczyny są czerwone, z czarną podeszwą.

School's Out

  • Oficjalny art
  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii głowę Yu zdobi czerwono-biała czapka z wizerunkiem flagi Japonii. Ma ona czerwoną podszewkę, która jest lekko wywinięta. Włosy dziewczyny są lekko ścięte, sięgają one ramion Yu. Są one również lekko pocieniowane.Dziewczyna ubrana jest w lazurowe kimono ozdobione złotymi i granatowymi zawijasami. Co więcej, ubranko zdobią gdzieniegdzie złote kropki. Buty Yu to granatowe szpilki.

Picture Day

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii grzywka Yu jest prosta, a reszta jej włosów związana jest w dwa kucyki, sięgające do talii dziewczyny. Oba zostały spięte malinowymi kokardkami. Dziewczyna ubrana jest w malinowe kimono w stylu lolita. Ma ono długie rękawy, a jej dół, w przeciwieństwie do tradycyjnego kimona, jest skrócony do ud i poszerzony. Na kimonie widnieją bordowe, ozdobne paski oraz fioletowe serduszka. Całość przepasana jest bordowym materiałem, który to z kolei przewiązano malinowym. Jego końce swobodnie opadają za sukienką. Ubranko podszyte jest również kawałkiem bordowego materiału. Yu ma również na sobie fioletowe rajtuzy. Jej buty to jasnobrązowe botki. są one zapinane na srebrny guzik, a co więcej, obszyte czerwonymi nićmi. Ich podeszwa oraz obcas są grafitowe.

Gloom and Bloom

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii włosy Yu są wyprostowane i sięgają kolan. Grzywka dziewczyny ułożona jest natomiast po prawej stronie czoła. Co więcej, po obu stronach głowy Yu biegną dwa swobodne kosmyki. Część jej włosów została również spięta w dwa małe koki, utrzymujące się na czerwonych gumkach. Głowa lemurołaczki ozdobiona jest żółtą koroną, ozdobioną zielonymi i brązowymi liśćmi oraz owocami grapefruita. Yu ubrana jest w jasnoróżową sukienkę z krótkimi, przeźroczystymi bufiastymi rękawkami. Są one wykończone białą falbanką. Ubranko ozdobione jest również czerwoną kokardą oraz białym materiałem w różowe paski. Dół ubranka utrzymuje się na białych szelkach w różowe paski, które zostały przytwierdzone do czarnego paska z białymi guzikami. Spódniczka ozdobiona jest dwiema czerwonymi kokardami, koralowo-różowymi ukośnymi paskami, czarno-różową kratą, czarno-białymi pionowymi paskami oraz białą falbanką. Na rękach Yu widnieją długie, różowe rękawiczki bez palców, a na jej nogach - podkolanówki. Obie zakończone są różowym ściągaczem. Prawa podkolanówka jest całkowicie różowa, natomiast lewa - w ukośne koralowo-różowe paski. Buty dziewczyny są malinowe, na czarno-białym obcasie i podeszwie. Ozdobione są białym wywiniętym materiałem.

Meta timeline

  • 29 lipca 2013: Ujawnienie imienia dziewczyny na czacie.
  • 8 sierpnia 2013: "Oficjalny art" Yu zostaje ujawniony.
  • 29 września 2013: Wpisy z pamiętnika Yu zostają ujawnione.
  • 16 stycznia 2014: Yu zalicza swój debiut filmowy w filmie Goreece.
  • 29 kwietnia 2014: Yu debiutuje w odcinku Powietrze i ziemia.

Ciekawostki

  • Naturalny kolor włosów Yu to czarny.
  • Dziewczyna pochodzi z Japonii.
  • Jej IQ wynosi 190. Jest to jeden z najlepszych wyników w całym Monster High.
  • Największym marzeniem dziewczyny jest zostanie egzorcystą. Yu wszczęła nawet naukę kickboxingu, by lepiej sobie radzić na dalszych etapach swojej kariery.

Galeria