FANDOM

Na tym polega ironia, mumia boi się ciemności, wampir nie znosi krwi, a ja, Yasina Meerme, pół stworzenie morskie, panicznie boję się wody.

— Do Cleo de Nile i Draculaury

Yasina Rumi Meerme
Uczeń Monster High
Yasina ID 3
Wiek Wiek nie jest ważny... ale w potwornej skali mam 16.
Zabójczy Styl Morski kawaii. Świetnie łączę tradycyjne japońskie stroje i morskie dodatki.
Dziwaczna wada Mimo iż jestem pół syrenką, bardzo boję się wody. Raz byłam nawet u psychiatry, mimo tego nadal panikuję, kiedy widzę choćby kropelkę wody.
Zwierzę Brak.
Ulubione zajęcie Lubię układać fryzury. Kiedyś zostanę wspaniałą fryzjerką.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę, gdy ktoś dotyka moje włosy, robię się wtedy czerwona ze złości. Nawet ja ich nie dotykam.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Martwe języki. Lubię poznawać nowe kultury.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Sztuka. Nie to, że jej nie lubię, po prostu tworzę sztukę po swojemu, przez co często mam same dwójki.
Ulubiony kolor Akwamaryna. Jest piękna i fascynująca.
Ulubione jedzenie Sałatka morska z glonów i pieczonymi grzankami.
Przyjaciele San-Hee Yumeha, Miusa Harumi, Amelie Muroame & Cassidy PurrMeow
Dolldiaryicon Na razie brak.
Yasina Meerme - Pół syrena, pól demonica Noppera-bo, w połowie Greczynka w połowie Japonka. Jest przyjazną i cierpliwą duszycą. Zawsze wszystkim niesie pomoc, lecz oczekuje czegoś w zamian. Dotrzymuje złożonych obietnic. Dziewczyna często przeżywa różne rozterki, denerwuje się przez byle co (np.zbity kubek), ale nie jest niezdarą. Czasami stara się wszystkim przypodobać, sama nie wie, co najbardziej lubi. Nie znosi, gdy ktoś pyta ją o jej przyszłość (odpowiada wtedy 'Carpe diem', co z j.łacińskiego oznacza 'chwytaj chwile'). Ceni sobie ciszę i spokój wśród przyjaciół i znajomych, wobec czego nie wszczyna ani nie popiera kłótni, jej rodzice są po rozwodzie. Fascynuje są kinematografia oraz pływanie.

Osobowość

Yasina jest przyjazną i cierpliwą demonicą. Zawsze wszystkim niesie pomoc, lecz oczekuje czegoś w zamian. Dotrzymuje złożonych obietnic. Dziewczyna często przeżywa różne rozterki, denerwuje się przez byle co (np.zbity kubek), ale nie jest niezdarą. Czasami stara się wszystkim przypodobać, sama nie wie, co najbardziej lubi. Nie znosi, gdy ktoś pyta ją o jej przyszłość (odpowiada wtedy 'Carpe diem', co z j.łacińskiego oznacza 'chwytaj chwile'). Bardzo często zmienia swoje upodobania, gdyż uwielbia próbować nowych rzeczy. Mimo iż kocha swoją całą rodzinę, dziewczyna lepiej dogaduje się z bliskimi od strony ojca. Co ciekawe, dziewczyna nie potrafi przybierać twarzy innych upiorów i upiorek.

Wygląd

Yasina posiada długie, ciemno-zielone włosy. Dziewczyna nie posiada twarzy, a jedynie jej zarys. Mimo tego wokół 'oczu' ma znamiona w kształcie łusek. Jej dłonie mają błonę między palcami, natomiast jej łydki i ręce mają łososiowe błony po bokach. Jej 'usta' są koloru niebieskiego, w dodatku są małe, mniejsze od przeciętnych. Upiorka posiada także rybi ogonek zakończony ciemnofioletową płetwą.

Relacje

Rodzinne relacje Yasiny są skomplikowane, gdyż jej rodzice są w separacji. Yasina jest bardzo z nimi związana i boli ją jak patrzy na ich poczynania rozwodowe. Pomimo tego, iż Yasina kocha całą swoją rodzinę, gdyby miała wybrać jedną stronę, wybrałaby bliskich od strony ojca. Według syreno-duszki jej wujostwo od strony matki jest 'marudne i nie umiejące się bawić'.

Rodzina

Yasina jest córką japońskiego ducha Noppera-bo (ojciec) i syreny (matka). Dziewczyna nie ma rodzeństwa.

Relacje z innymi uczniami

Z Poppy Hokkaido

Są często razem widywane, głównie z uwagi na fakt, iż Yasina w połowie reprezentuje rase Poppy, ale nie wygląda na to, by nawiązały głębsze relacje.

Z Amelie Muroame

Poznały się na stołówce, kiedy Amelie zgubiła bransoletkę. Syrena postanowiła odnaleźć właścicielkę, w zamian za wykonanie sukienki z projektu, która bardzo jej się podobała. Poszło jej to w miarę sprawnie, ponieważ na bransoletce znajdował się element, o którym wiedziała tylko Amelie (przynajmniej tak było do tej pory) - jej podpis.

Z Miusa Harumi

Przyjaciółka upiorki, ale rzadko razem widywane.

Z Cassidey Purrmeow

To o dziwo również przyjaciółka Yasiny, choć Cass nie okazuje jej zbytniego szacunku, tak naprawdę lubi hybrydę.

Z Raquelle McTharpyo

Jedna z BFF Yasiny, mogą na sobie polegać i są bardzo często razem widywane.

Z Sasha Shade

Znajomy japonki, często doradza jej w kwestiach modowych.

Catsy

To szkolna znajoma Yasiny, na którą często wpada, ale nie wiadomo, czy się przyjaźnią, czy nie lubią.

Z Taiga Yuki

Ich okoliczności poznania wyglądały następująco: Po skończonej lekcji W-F'u Yasina zebrała wszystkie rzeczy do torby, kiedy usłyszała odgłosy sprzeczki. Z tego co się zorientowała chodziło o faul podczas meczu. Dziewczyna imieniem Taiga twierdziła, że 'koleżanka' z jej klasy sfaulowała ją specjalnie, by uniemożliwić jej wyjazd na sportowy obóz w ten weekend. Niestety, nikt nie chciał jej uwierzyć, gdyż jej 'koleżanka' miała opinię grzecznej 'pupilki nauczyciela'. Yasina już miała odpłynąć (gdyż nie lubi się mieszać do cudzych spraw), gdy spojrzała na smutną minę Taigi. Ducho-syrenka stwierdziła, że musi się przełamać i opowiedzieć, co się stało naprawdę, gdyż była tego świadkiem. W efekcie końcowym 'koleżanka' Taigi dostała naganę za kłamstwa wobec trenera, a Taiga i Yasina spędziły razem całą przerwę obiadową, rozmawiając o swoich planach na weekend.

Z San-Hee Yuneha

Dobra znajoma Yasiny.

Miłość

Yasina nie szuka miłości, przynajmniej na razie.

Ciekawostki

  • Dziewczyna początkowo miała mieć na imię Harumi.
  • Obchodzi urodziny 1 Czerwca.
  • Jest bardzo przesądna.
  • Nie lubi ryb.
  • Ma w pokoju mapę nieba, gdyż uwielbia astronomię i zbiera wszystko co jest z nią związane.
  • Boi się pająków.
  • Jej ojciec i matka nie mieszkają razem.
  • Rodzina Yasiny od strony ojca pochodzi z Japonii, natomiast od strony matki z Grecji.
  • Jej włosy z bliska pachną jak glony.

Po czym ją poznać?

  • Nie ma twarzy, a jedynie jej zarys.
  • Jak wszystkie Noppera-bo Yasina wyraża emocje zmieniając kolor skóry.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Czekam! Jestem niesamowicie cierpliwa wierzę, że na wszystko przyjdzie czas.
  • Ksywka: Yasinka, Yas
  • Najbardziej lubi spokój i cisze wśród jej znajomych.
  • A najmniej pośpiech i podejmowanie decyzji pod presją czasu.
  • Nie rusza się bez  spinki do włosów.
  • Ulubione powiedzonko Przemyśl to.
  • Sekrety jej pokoju Podłoga w pokoju Yasiny wyłożona jest siecią rybacką.

Niezapomniane cytaty

Kocie pazury są takie ostre, ale te kotki wydają się mi wyjątkowo tępe.

— Yasina o Toralei, Purrsephone i Meowlody.

Carpe Diem.

— odpowiedz Yasiny na pytanie, jaką wybierze szkołę.

zdolności

  • Wyrażanie emocji za pomocą koloru tzw. 'Tęcza emocji'- tę zdolność Yasina odziedziczyła po ojcu. Kiedy dziewczyna odczuwa silne emocje, zmienia kolor:
    • Czerwony - oznacza gniew.
    • Różowy - radość.
    • Zielony - zakłopotanie\zdenerwowanie.
    • Niebieski - smutek.
    • żółty - zazdrość.
    • Fioletowy - ekscytacja.
    • Bordowy - Strach.
  • Pomarańczowy-Miłość/fascynacja.
  • Umiejętność rozmowy z morskimi zwierzętami - Tę zdolność Yasina odziedziczyła po matce. Dzięki niej dziewczyna może rozmawiać z morskimi zwierzętami np. z rybami.
  • Hydrokineza: Dzięki tej zdolności dziewczyna potrafi unosić wodę i nią manipulować.

Zainteresowania

  • Film - hybryda interesuje się tematem hollywoodzkich produkcji, najbardziej musicalami.
  • Pływanie - to chyba logiczne, upiorka wspaniale pływa.

Wystąpienia

Klasyczny Potwór

Syrena

Syrena – w mitologii greckiej to niebezpieczne i przebiegłe stworzenia femme fatale wyobrażane jako półkobieta-półptak. Później, podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażana jako ryba z głową kobiety lub pod postacią półkobiety-półryby.

Syreny zamieszkiwały małe wyspy na Morzu Śródziemnym (w pobliżu jońskiego miasta Fokaja), skąd wabiły urzekającym śpiewem żeglarzy i zabijały ich. Wedle Pauzaniasza straciły swe pióra w konkursie śpiewaczym z muzami, który przegrały. Muzy zaś uczyniły sobie z nich korony. Apollodorus podaje, iż były dziećmi Syreny, córki Melpomeny i boga rzeki Achelousa. Nosić miały imiona Pisinoe, Agalope i Thelxiepia. Pierwsza z nich grała na lirze druga śpiewała, trzecia zaś przygrywała na flecie.

Noppera-bo

Noppera-Bo - legendarny japoński potwór bez twarzy. Określa się je niekiedy mianem mujina, czyli starojapońskim słowem określającym borsuka lub szopa. Chociaż mujina pojawia się w formie zwierzęcej, noppera-bo ma zazwyczaj formę człowiekopodobną. Uważa się, że istoty te pojawiły się, by straszyć ludzi.

Noppera-bo znane są przede wszystkim jako przerażające istoty, ale są one zazwyczaj nieszkodliwe. Początkowo objawiają się zwykłym udziom, podszywając się pod znaną im osobę. Później jednak, porzucają cechy i twarz wybranej osoby, przerażając jednocześnie swoją ofiarę.

Miejsce pochodzenia

Grecja

Grecja (gr. Ελλάδα Elláda, IPA: [e̞ˈlaða] lub Ελλάς Ellás, IPA: [e̞ˈlas]), Republika Grecka (Ελληνική Δημοκρατία Ellinikí Dimokratía, IPA: [e̞ˌliniˈci ðimo̞kraˈtiˌa]) – kraj położony w południowo-wschodniej części Europy, na południowym krańcu Półwyspu Bałkańskiego. Graniczy z czterema państwami, Albanią, Republiką Macedonii i Bułgarią od północy, oraz Turcją od wschodu. Ma dostęp do czterech mórz: Egejskiego i Kreteńskiego od wschodu, Jońskiego od zachodu oraz Śródziemnego od południa. Grecja ma dziesiątą pod względem długości linię brzegową na świecie, o długości 14880 km.

Galeria

w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Luty 2016-"Wnioski Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Yasina Meerme
  • Marzec 2016-Pojawia się strona i art Yasiny.
  • Kwiecień 2016-Yasina zalicza odcinkowy debiut

Więcej z Fandomu

Losowa wiki