FANDOM

'Wawerly de Ragon' - córka smoka Wawelskiego. Ma 516 lat i jest jasno oliwkowo-rubinowa.

Wawerly de Ragon
Uczeń Monster High
Zapisz
Jestem córunią tatusia-smoczusia Wawelskiego
Wiek 516 lat, ale upieram się przy 16...
Zabójczy Styl Lubię żaby. Nieważne jakie. Noszę gogle pilota, które poprawiłam korektorem o źrenice Kermita. Z powodu, że bardzo lubię latać, nigdy się nie odważę ubrać spódniczki. W przestworzach jest trochę zimno więc nie ruszam się nigdzie bez mojej krótki z owczej skóry.
Dziwaczna wada Błoniaste uszy. Bardzo łatwo się potrafią rozerwać, a proces gojenia jest długi i wypełniony niepożądaną chęcią rozdrapywania strupów. Czesanie się jest u mnie prawdziwą sztuką.
Zwierzę {{{zwierzę}}}
Ulubione zajęcie W wachlarzu moich hobby zawsze znajdzie się latanie. Kocham przefruwywać przez białe obłoczki.
Najbardziej irytująca rzecz Rzadko, ale na dość długo dostaje napadów tzw. "Ognistej głupawki". Płomienie wówczas wychodzą mi nawet przez uszy. Jak mi się to kiedyś zdarzy na lekcji, to chyba spalę się ze wstydu.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Geografia. Szczególnie jesli mowa o Azji Wschoniej. To rodzinny dom wszystkich smokowatych.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Basen. Woda z moim wewnętrznym ogniem nie idą w parze i pewnie nigdy nie wezmą ślubu.
Ulubiony kolor Zielony, a cóż by innego ;)
Ulubione jedzenie Jagnięcina, tylko bez siarki :P
Przyjaciele Jinafire Long i Draculaura
Dolldiaryicon Tak mam pamiętnik, może nie codzienny, bo prowadzony w formie listów, ale coś jest. Nakłoniła mnie sistra, bym mogła się dzielić z nią nowymy doświadczeniami, ale jestem od niej sprytniejsza i nie podam żadnych pikantnych szczególików...

Biografia

Wawerly od wyklucia wychowywała się w pieczarze pod Wawelem. Jest silnie przywiązana do słowiańskich korzeni i trudno jej było opuścić rodzinne strony, ale rodzice powiedzieli, że musi zacząć uczęszczać do szkoły, ponieważ czuli, że nadszedł czas, by zaczeła przyzwyczajać się do potworów, od których tak długo żyła odizolowana (to dlatego Waw jest niezręcznie w tłumie).

Wygląd

Jako słowianka, Waw ma tradycyjne blond włosy i przepiękne bystro patrzące, czysto niebieskie oczy z żółtymi,gadzimi białkami. Jej łuskowata skóra, koloru jasnooliwkowego, jest gruba i zrogowaciała. Ma sterczące błoniaste uszy, których czubki (podobnie jak palce rąk i nóg, ogon, kolana skrzydeł, piegowate policzki i "strategiczne" miejca jej ciała) są koloru rubinowego. Szpony, naturalnie bordowe, są przypiłowane. Jej ogon jest zakończony pikiem (innymisłowem serduszkiem). Od Atlasu (nazwa 2 kręgu szyjnego), wzdłuż kręgosłupa, aż po sam ogon, ma wychodzące ze skóry kolce z brązu; jest to jej znak rozpoznawczy.

Osobowosć

Wawy(zdrobnienie) jest bardzo nieśmiała wobec innych potworów. Trudno jej nawiązać nowe znajomości. Pewnie gdyby Draculaura nie zrobiła pierwszego kroku, nasza smoczka byłaby sama jak palec. Jest również bardzo przyjacielska. Jak nawiąże z kimś kontakt, to napewno zostaną przyjaciółmi na wieki.

Relacje

Rodzina

Wawerly ma starszego od siebie brata Draco. Jej rodzice tworzą kochającą się rodzine i bardzo zaciekle bronili swojego potomstwa póki to nie stał się wystarczająco samodzielne.

Poza tym rodzinę tworzą wszystkie, żyjące i przeszłe smoki. Gdy jestes smokiem, nie możesz powiedzieć, że twoim przyjacielem jest smok. Zawsze, bez znaczenia czy ten sam gatunek, są rodziną. Te ogniste gady mają w naturze pamiętać swoich przodków. Jinafire Long i Waw są spiritualis soror. To znaczy, że miały wspólną praprapraprababcie.

Przyjaciele

Wawerly przyjaźnie się Jinafire Long i Daculaurą, ale lubi też spędzać czas z innymi potorami wysokich lotów.

Miłosć

Wpadka

Wpadka

Wawerly chodziła z Draqbą, przystojnym wampirem, ale ich związek zakończyły knucia Zmroka wobec rodziny Wawelów. Od tamtej pory 3 razy pomyśli zanim wda się w jakikolwiek związek.

.

Pupilek

Zwierzaczkiem Wawy jest owca czarnogłówka imieniem Shaun. Są bardzo zżyte mimo, że maciorka ma zaledwie połtora roku. Smoczka bardzo lubi plesć jej warkocze i wiązać kokardki na upiętych kosmykach, czego samiczka wręcz nie znosi.

Jak jest z jakiegos powodu szczęsliwa to skacze jak zajączek.

Klasyczny potwór

Smoczek

Mój daddy

Smok wawelski - według starszego przekazu z XII wieku autorstwa Wincentego Kadłubka za rządów króla Kraka w Krakowie pojawił się potwór – smok nazywany "całożercą" (holophagus). Żądał on raz na tydzień ofiary z bydła. Jeżeli mieszkańcy nie dostarczyli mu krowy, zjadał w zamian ludzi. Krak wysłał do zabicia smoka swych dwóch synów. Nie potrafili jednak pokonać stwora w walce wręcz, więc wymyślili podstęp. Podali mu skórę bydlęcą wypchaną siarką i smok się nią udusił. Następnie bracia poróżnili się o to, kto zwyciężył smoka, i jeden z nich zabił drugiego. Powróciwszy do zamku, wytłumaczył ojcu, że to smok zabił jego brata. Gdy został po śmierci Kraka królem, odkryto jego tajemnicę i wygnano z kraju. Jan Długosz w swojej kronice przeniósł bratobójstwo synów Kraka na okres po śmierci ojca, a zabójstwo smoka przypisał samemu władcy. Braci nazwał również Krakiem i Lechem. Według początkowej wersji to Krak II był młodszym bratem i zabił starszego, natomiast według Jana Długosza było odwrotnie.

Drop Dead Diary...

Ksywka: Wawy
Ulubione powiedzonko: Myślisz, że ujdzie ci to płazem?
W szkole najbardziej lubi: Geografię i Historię, zwłaszcza gdy jest poruszana smocza tematyka.
... a najmniej: WF - na basenie bardzo łatwo można nałykać się niepotrzebnie wody i zgasić wewnętny ogień.
Zwierzaczek: Owca czarnogłówka, ale nie jako danie w menu.
Nie rusza się z domu bez: Gogli pilota, bez których mogłaby się zdeżyć z kimś w powietrzu.
Ulubiony kolor: Wszyściutkie odcienie zieleni.
Sekrtey jej jamy: Poza kamiennym łóżkiem (w stylu chińskiej kari-maty) ma wykuty w skale plac zabaw. Mase krętych i mrożących lawe w żyłach zjeżdżalni są wręcz idealne, by zacząć na wesoło każdziutki dzień.

Ciekawostki

  1. Własciwa forma imienia Wawerly to Wawrelegunda.
  2. Kły smoczycy zawierają jad, podobnie jak u reszty jej rodziny.
  3. Usta dziewczyny naturalnie są cytrynowe w malinowe prążki.
  4. &&&& -- to jej pseudonim sms-owy "płomień".
  5. Jakoże smoki są jajorodne, Wawerly nie ma pępka.
  6. Gdy się denerwuje, ssie kciuk.
  7. Nosi panieńskie nazwisko matki, bo uznała że Wawerly Wawel brzmi jak masło maślane.

Stroje

Basic

  • Gogle pilota z domalowanymi markerem źrenicami Kermita żaby
  • Bluza z nadrukiem inspirowanym kultową polska kolendą
  • Czarne rurki z łańcuchem przy pasku
  • Proste trampki

Dead tired

  • Wierzchnia różowa luźna bluzka z ciemniejszymi rękawami i wizerunkiem dwóch żab
  • Podkoszulka czarna na jednym ramiączku
  • Krótkie czarne spodenki w różowe lampasy i ściągaczem na biodrach
  • Podkolanówki w ciemno-jasne różowe paski

Dawn of the Dance

  • Klasyczny strój krakowianki
  • Biała koszula
  • Czarne Botki

Roller Maze

  • Sportowa sukienka w kolorze pastelowej zieleni i malinowego różu w łuski
  • Frotka w kształcie smoka na lewym kolanie
  • Wrotki na obcasie ze smoka
  • Brak jakich kolwiek ochraniaczy rekompensują kolce i gruba skóra

Gloom Beach

  • Czerwony strój jednoczęsciowy z wizerunkiem złotego smoka i z jednym ramiączkiem z wstążki
  • Wachlarz z wzorem napisu chińskiego smoka w kolorze płomieni

Ghouls rule

  • Ma na sobie skomplikowanego kroju sukienke-bombkę, reprezentującą kulture starych i nowoczesnych Chin, a także Krakowa
  • Jej buciki są odniesieniem, że smoki sa postrzegane jako strażnicy tajemnic
  • Na jednym z ud ma kabaretke będącą połowa jezyka smoka

Drop Dead Gorgeous

  • Wawerly jest ubrana w czarną jak węgiel sukienke o prostym kroju, a na nią zarzuconą i przytrzymywana przez pasek falbanke w zielone pyzate żabki [groszki]
  • Jej greckie sandałki są na manadynkowej koturnie

School Uniform

  • Smoczka ma na sobie obowiązujący strój koszykarski
  • Porwana różowo-biała koszulka i podkolanówki

Merston High version (Kryjmy się R.A.D.owcy!)

  • Luźna czapka skeat'a i skośnołuczna grzywka
  • Gorset ze skóry na ramionczkach, z mnustwem ćwieków
  • Długa luźna bluzka
  • Czarne rurki
  • Trampki
ZF9CfMY
Wawerly de Ragon zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca luty 2013!