FANDOM

The War of Robots
Wszystko i nic jednocześnie
Logoroboty
Sezon 1
Poprzedni: Bloody Little Liars
Następny: Heathers
The War of Robots - drugi film stworzony przez Lady, adoptowany następnie przez Liścia. Premiera zaplanowana jest na rok 2018.

Fabuła

Nie ucząc się niczego z historii innych, grupa przyjaciół używa wehikułu czasu, odnowionego i naprawionego przez Olivera i Jaya, z pewną pomocą Mariny, by przenieść się w przeszłość. Coś jednak idzie nie tak i wszyscy przenoszą się o 1000 lat w przyszłość, gdzie zderzają się z nową rzeczywistością. Wita ich Liara T'Loak, czeladniczka pewnej wybitnej wynalazczyni i pani naukowiec, której powierzono monitorowanie tego, czy ktoś właśnie nie użył wehikułu. Wkrótce uświadamia ich, jak wygląda nowy świat, nie będący tak kolorowy jakby się mogło wydawać. Bohaterowi zostają wrzuceni w wir wojny, która może zaważyć o losach świata.

Streszczenie

Lista postaci

Serie

  • Cyber Revolution - seria, w której postacie zmienione są w a'la cyborgi, posiadające zamienione pewne części ciała na mechanicznie, zależnie od broni (snajperka - ręce, oko, te części, które są najważniejsze podczas używania danej broni), ubrane są również w cybernetyczne, smukłe i praktyczne ubrania. 
  • Viva la Victoria - seria, w której postacie są ubrane w stroje występujące pod koniec filmu, wzorowane na rzymskich togach, każda postać ma również złoty wieniec. 
  • Y'arr, So We're Pirates Now?  - seria opcjonalna, dla postaci, które chciały się przebrać w stroje na dzień otwarty dla młodych potworów (theme imprezy to piraci)
  • Ghouls of Prey - seria ekskluzywna dla Katherine, Mariny oraz Amelie. (prosze się nie martwić, ja zrobie stroje)

Soundtrack

Ciekawostki

  • Imię Liary, jak i jej nazwisko, jest nawiązaniem do dwóch postaci z serii Mass Effect.