FANDOM

Wenette Adele Haido
Uczeń Monster High
W.A tabelka
Wiek 15 lat, w morskiej skali.
Zabójczy Styl Moim ukochanym stylem jest styl marynarski. Uwielbiam pasy w kolorach czerwono-białym albo niebiesko-białym. T-shirty, wąskie spódnice, spódnice do kolan, oraz buty na platformie. Nie pogardzę także dzwonami!
Dziwaczna wada Moją wadą jest podsłuchiwanie. Lubię słyszeć czyjeś rozmowy, a potem niechcący je wygadywać. Dużo osób się na mnie wtedy gniewa, ale cóż, nie ma Mary Sue na świecie!
Zwierzę Niewielki żółw wodny o imieniu Screw. Jest bardzo nieśmiały.
Ulubione zajęcie Czytanie kryminałów. Uwielbiam to robić. Potrafię przeczytać 1000 stron dziennie. Wiem że dobry kryminał nigdy mi się nie znudzi. Nie pogardzę również książką dokumentalną i fantastyką.
Najbardziej irytująca rzecz Irytują mnie wszyscy komputerowi gracze. Bardzo rzadko spędzam czas nad tą plastikową skrzynką. Szkoda, że coraz mniej osób czyta książki...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Biologia i historia? Zdecydowanie. Nie jestem raczej umysłem ścisłym.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka i fizyka. Jak wspominałam, zdecydowanie nie jestem umysłem ścisłym.
Ulubiony kolor Biały, niebieski i czerwony.
Ulubione jedzenie Uwielbiam frytki belgijskie i zieloną herbatę. Ale oczywiście lubię każdym delektować się osobno.
Przyjaciele ~
Dolldiaryicon .
Wiesz, że tamta dziewczyna z 1 klasy ma...O nie, właśnie tu idzie!

—W.A obgadując jakąś uczennicę.

W.A Haido- córka Wasgo. Ma piętnaście lat, pochodzi z Kanadyjskiego wybrzeża Pacyfiku. Rok temu przeniosła się do Straszyceum w Salem. Urodziła się 20 czerwca. Jej matka rozwiodła się z ojcem Wenetty, gdy W.A miała 2 lata. Ojciec W.A długo rozpaczał, trudno mu było samemu wychować małą, kapryśną Wennettę. Gdy miała 14 lat, ojciec wysłał ją do Straszyceum MH w Salem.

Charakter

nie-skoń-czo-ne ~

Wygląd

Biografia

Relacje

Rodzina

Rodzice

Rodzeństwo

Niedługo będzie miała młodszą siostrę.

Dalsi krewni

Aqua nie zna, bądź też nie posiada dalszych krewnych.

Szkoła

Znajomi

Wszyscy, którzy są w drużynie pływackiej.

Kumple

~

Przyjaciele

Jest bardzo dobrze zaznajomiona z Rushikuną Ameteru. Dziewczyny mają ze sobą wiele wspólnego.

Wrogowie

Cleo de Nile i te całe wytapetowane potworniarki.

Miłość

Nasza Orka nie jest zbytnio kochliwa, ale może niedługo spotka tego jedynego.

Zwierzak

Wassy jest posiadaczką małego Ye'i o imieniu Yu, który przybrał postać małego owczarka niemieckiego. Nie wydaje żadnych odgłosów i nie jest widoczny dla innych, jeśli tego nie chce. Dziewczyna porozumiewa się z nim telepatycznie.

Klasyczny potwór

Wasgo – mityczne zwierzę, przez Haidów jest nazywane "wilkiem morskim". Zamieszkiwać miał kanadyjskie wybrzeże Pacyfiku. Miał mieć zdolność do zmiany wyglądu pomiędzy wilkiem a orką.

Drop Dead Diary

Ksywki:Aqua, Was, Haido – Mile Wąs, Schiza, Orka– niemile
Ulubione powiedzonko: "Niech mnie duchy biją!", "Na duchy moich przodków!" i parę innych, także morskich powiedzonek!
Najbardziej lubi: ...lekcje geografii. Całe życie tkwiła u wybrzeży Kanady.
...a najmniej:...zajęcia z Szalonej Nauki. To zdecydowanie nie dla niej!
Zwierzak: Ye'i Yu. Słodziak!
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor: Rażąco pomarańczowy, ale lubi też inne kolory - ten jednak pozwala wyróżnić się z tłumu!
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:

Ciekawostki

  • Data jej urodzin to 12 lipca.
  • Kiedyś nosiła aparat na kły.
  • Jest uzależniona od czekoladek z rumem i gorącej herbaty z mlekiem.
  • Nie lubi malować pazurów.

Meta Timeline

  • 2.10.2013 - Smiecha Company i Nina INC zastrzegają znaki towarowe dla Haido Wassy Aquarella
  • 3.10.2013 - istnienie dziewczyny zostaje ujawnione, jak również bio.
  • 9.11.2013 - zostaje pokazany oficjalny art z serii DotD.
  • 19.11.2013 -  zostaje pokazany nieoficjalny Basic (wersja rysunkowa).
  • 22.11.2013 - oficjalny art Basic został ujawniony.
  • 29.11.2013 - ujawnione zostało, że dziewczyna wystąpi w 2 sezonie Historyjek z dreszczykiem.
  • późna jesień/wczesna zima 2013 - planowane jest ujawnienie trzech artów z serii : Skull Shores, Gloom Beach i Ghoulscouts.
  • 8.12.2013 - oficjalny art Ghoulscouts został pokazany na deviantArt'cie Ninki2709 i dodany na wikię.
  • 9.12.2013 - rysunkowa wersja Skull Shores zostaje ujawniona.
  • 10.12.2013 - bio dziewczyny zostało zaktualizowane.
  • 11.12.2013 - oficjalny art Skull Shores jest dostępny.
  • 17.01.2014 - rysunkowa wersja School's Out zostaje ujawniona.

Osiągnięcia

Wikia

ZF9CfMY
W.A Haido zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca grudnia 2013!

Wystąpienia

Cytaty

Cytat1 Nie, dziadku.. A teraz już idź, bo inni się gapią! Cytat2~Na korytarzu rozmawiając z niewidzialnym duchem.

Cytat1 Wyglądasz jak wyciągnięta z gardła wieloryba!Cytat2

Cytat1 Zmyli się jak niedoświadczeni żeglarze podczas sztormu...Cytat2

Cytat1 Na mych przodków! To nie do wypłynięcia! Cytat2

Stroje

Basic

  • Nieoficjalna, rysunkowa wersja.
  • Oficjalny art Basic.

Dziewczyna ma na sobie golf w poziome paski koloru granatowego. Do tego neonowo żółta kamizelka a'la ratunkowa z indiańskimi teksturami. Ma na sobie jasne spodnie (białe). Nie ma skarpetek ani rajstop na nogach, bądź nie są one widoczne. Na stopach ma za to śliczne, jasnoniebiesko-turkusowo-żółte trapery na koturnie z wizerunkiem kotwicy. Jako dodatek, ma torebkę w ciemnogranatowe żeglarskie pasy, z uchwytem stylizowanym na gruby sznur stosowany na statkach i małym kołem ratunkowym. Biżuteria to bransoletka z muszelek i piór. Jej włosy są związane w luźny warkocz, gdzieniegdzie wystają pojedyncze kosmyki.

Dead Tried

Dawn of the Dance

  • Oficjalny art|

Aqua ubrała prosty strój a'la marynarski mundurek. Na dół stroju zarzuciła materiał przypominający brązową sieć rybacką. Na samym dole sukienki możemy zobaczyć kolor ciemnogranatowy. Na stopach dziewczyna ma buty z tym samym motywem co narzuta na sukience. Koturny obuwia również są brązowe. Fryzura upiorki jest dość skomplikowana – jest to połączenie warkocza i tzw "kucyka".

School's Out

  • Nieoficjalna, rysunkowa wersja

W.A ma na sobie dość prosty strój. Składa się on ze skórzanej kurtki koloru brązowego ozdobionej frędzlami, cytrynowożółtych spodni i błękitnego T-shirta. Co więcej, na szyi dziewczyny możemy zauważyć naszyjnik - jest to indiański łapacz snów. Warta uwagi jest także bransoletka upiorki znajdująca się na prawej ręce, ponieważ przymocowane do niej są prawdziwy kompas, luneta oraz orle pióro. Aqua ma w tej serii rozpuszczone włosy, z grzywką opadającą na lewą stronę twarzy. Dodatkowo ma dwa warkocze po obydwóch stronach głowy w kolorach czerwieni i turkusu.

Skull Shores

  • Nieoficjalny art
  • Oficjalny art SS

Strój Wassy jest lekko podobny do tego w Basic. Tutaj również został wykorzystany motyw marynarskich pasków, koła ratunkowego i kotwicy.

Góra składa się z kamizelki w pasy i naszyjnika z kołem ratunkowym. Widzimy także kawałek stroju kąpielowego, bądź też bluzki koloru żółtego z czerwonym wzorkiem. Talia dziewczyny nie jest zaakcentowana. W prawej ręce upiorka trzyma mapę. Dół stroju to wielokolorowe, wzorzyste pareo. W butach Aquy dominuje kolor wrzosowy, ale widzimy także takie barwy jak : czerwony, zielony, pomarańczowy, fioletowy, czarny. Obcasy są stylizowane na indiańskie totemy.

Ghoulscouts

  • Oficjalny art

Dziewczyna ma na sobie przepisowy strój Ghoulscouts z nutką jej stylu. Za krawat robi mała kotwica w barwie jasnego brązu. Co więcej, sznurówki w butach dziewczyny są różnokolorowe. Jedna jest cyjanowa, zaś druga - granatowa. Pasek jest brązowy, a za sprzączkę robi granatowa muszelka. Dół mundurku zdobi indiański, prosty wzorek w brązowej tonacji. Ponadto, W.A ma na sobie białe, bawełniane skarpety sięgające niemalże kolan. Dodatkowo jej głowę zdobi kawowa bandanka.

Galeria