FANDOM

Virgo
Uczeń Monster High
Virgo Basic art by Pixie
Wiek Posiadam na karku 16 lat.
Zabójczy Styl Ubieram się raczej w wygodne i niekrępujące ruchów ubrania, jednak zawsze staram się, aby nawiązywały do średniowiecza i posiadały elementy zbroi.
Dziwaczna wada Czasem uważam się za zbyt samowystarczalną. Nie umiem po prostu odciągnąć się od tego, że kiedy zrobię coś sama, wyjdzie mi to lepiej.
Zwierzę Mam nie byle jakiego zwierzaka - małego smoka imieniem Masquerade.
Ulubione zajęcie Lubię czytać, ale jeszcze bardziej pasjonuje mnie gra aktorska i turnieje rycerskie.
Najbardziej irytująca rzecz Zadufane w sobie potwory, które nie mają za grosz honoru i godności.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Oczywiście, że historia nieumarłych i zajęcia teatralne.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Oceanografia. Na samą myśl o oceanicznych i morskich głębinach robi mi się słabo.
Ulubiony kolor Srebrny. Uważam że ma dobrą energię i przynosi mi szczęście.
Ulubione jedzenie Chiacchiere mojej babki.
Przyjaciele Agnes Middle, Natasha Markov i Hatim Scythe
Dolldiaryicon Brak
Virgo Skullette

Virgo - młoda kotołaczka, posiadająca 16 lat. Urodziła się we Włoszech w dosyć ubogiej rodzinie. To jednak nie przeszkodziło jej w spełnianiu jej marzeń. Postanowiła zaciągnąć się do trupy teatralnej, dzięki czemu zwiedziła sporo miejsc i nabrała miłości do podróży. Kiedy jednak teatr się rozpadł znalazła się w USA, gdzie zaczęła uczęszczać do Straszyceum. Ulokowała się niedaleko szkoły za pieniądze, które jej zostały z ostatniej wypłaty. Dziewczyna opiekuje się smokiem Masquerade. Towarzyszył jej podczas występów.

Osobowość

Virgo jest delikatna i uprzejma, jednakże na scenie wydaje się być kompletnie inną osobą, która jest zdolna do wszystkiego. Wyjątkiem od tej reguły są też sytuacje, kiedy staje twarzą w twarz z kimś, kto uważa się za pępek świata lub znęca się nad słabszym. Potrafi komuś takiemu szybko pogonić kota. Dziewczyna ta jest z zasady ostrożna, jednakże pod presją często podejmuje pochopne decyzje. Bardzo lubi występować - daje jej to ogromną satysfakcję i ma okazję popisać się swoimi talentami. Jest praktycznie w ciągłym ruchu i korzysta z życia pełnymi garściami. Zdarza się jej jednak, że bywa niezwykle niezdarna. Potrafi wtedy potknąć się o własne nogi. Jest też nieco nieśmiała w relacjach damsko-męskich i ma duże poczucie godności oraz przestrzeni osobistej. Źle znosi nieuzasadnioną krytykę - szczególnie wobec własnej osoby, gdyż we wszystko co robi wkłada całe serce. Rzadko kiedy zwierza się ze swoich problemów, a jeśli już to tylko najlepszym przyjaciołom.

Wygląd

Virgo jest kotołakiem o sierści koloru ecru, na której w okolicach oczu, uszu i karku znajdują się brązowe plamki i cętki. Końcówka ogona również ma barwę brązu. Jej twarz ma kształt diamentu. Koci nosek ma barwę jasnoróżową. Jej oczy są ciemnoniebieskie. Jest nieco bardziej "kształtna" niż większość uczennic. Włosy kotki są barwy mysiego brązu. Brwi ma nieco ciemniejsze.

Miejsce pochodzenia

Włochy

Włochy - państwo leżące w Europie Południowej, posiadające na swoim terytorium dwie enklawy: San Marino na północy i Watykan na terenie stolicy kraju, Rzymu. Włochy cechuje wyżynny i górzysty krajobraz.Praktycznie cały kraj reprezentuje klimat podzwrotnikowy i roślinność śródziemnomorska. Całkowita granica lądowa Włoch wynosi 1932,2 km. Sąsiadują z Francją – 488 km granicy, Szwajcarią – 740 km, Austrią – 430 km i Słowenią – 232 km. Wewnątrz terytorium Włoch znajdują się ponadto dwa państwa-enklawy: San Marino (39 km granicy) i Watykan (3,2 km). Linia brzegowa jest dość dobrze rozwinięta, długość wybrzeża wynosi aż 7600 km. Oblewają je wody kilku akwenów Morza Śródziemnego: Morze Liguryjskie, Morze Tyrreńskie, Morze Jońskie i Morze Adriatyckie. Zachodnie wybrzeże półwyspu jest rozczłonkowane wieloma zatokami (Gaecka, Neapolitańska, Salerno) i skalistymi przylądkami.

Klasyczny potwór

Catpeople

Kotołak - to fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Zdolności

  • Koci instynkt - Virgo cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość, fascynacja ciągiem przyczynowo-skutkowym, spryt oraz pogoń za obiektem.
  • Pazury - Virgo potrafi chować i wysuwać pazury.
  • Widzenie w ciemnościach - Virgo dzięki swojej kociej naturze ma możliwość perfekcyjnego widzenia w ciemnościach.
  • Zręczność - Będąc kotołakiem Virgo ma zwiększoną zwinność i elastyczność, dzięki czemu zawsze spada na cztery łapy.

Umiejętności

  • Aktorstwo - Virgo dzięki swojemu uporowi i zaangażowaniu świetnie sobie radzi we wcielanie się w rolę.
  • Gimnastyka - Virgo uprawiała gimnastykę od kociaka, dzięki czemu wykonuje akrobacje bez wielkiego wysiłku.
  • Jazda konna - Virgo nauczyła się jeździć konno jeszcze w podstawówce, co ułatwiło jej występy na rycerskich inscenizacjach.
  • Taniec - Virgo potrafi dobrze tańczyć, jednak nie są to typowe tańce nadające się do klubów a choreografie sceniczne.
  • Śpiew - Virgo ma bardzo melodyjny głos i świetnie śpiewa.
  • Walka - Virgo potrafi świetnie władać zarówno mieczem jak i szablą.

Relacje

Rodzina

Virgo posiada młodszą siostrę oraz starszego brata. Jej rodzice pracują na poczcie, więc mają łatwy dostęp do wysyłki listów swojej ukochanej córce.

Przyjaciele

Przyjaciółmi kotki są Agnes Middle, Natasha Markov oraz Hatim Scythe.

Znajomi

Virgo zna całkiem sporo uczniów. Są to m.in.: Mei - Lin Lang, Dolly O'hair, Cici Clock czy Mark Labo.

Wrogowie

Kotka ma nieprzyjaciół w zadufanej w sobie Violet Petal oraz Carolu Bodmin. Nie przepada za Fangiem. Zyskała także wroga w Aaeminali Ogledalo. Potworą, którą nie trawi najbardziej jest jednak Neomi Cay.

Miłość

Kotka jest zauroczona w Hatimie, mimo jego podejścia do kobiet i stałych docinek.

Zwierzak

Zwierzakiem dziewczyny jest mały smok Masquerade.

Historie poznania

Hatim Scythe

Kotka natknęła się na niego przypadkiem... a właściwie to on natknął się na nią. Virgo szła sobie spokojnie na lekcję kiedy to Hatim podszedł ją od tyłu i przywitał się z nieznajomą w swoim typowym stylu - wkładając ręce idealnie w wycięcia w tunice i na spodniach. Vir była tym tak zszokowana, że wypuściła z rąk swoje książki. Wyjęła jego dłonie i schyliła się po książki a Tim pochwalił jej walory w paru niewybrednych słowach jednocześnie mówiąc, że nie powinna ubierać się w średniowieczne łachmany. To speszyło i zawstydziło ją dodatkowo. Odwróciła wzrok w jego stronę i zapytała się, czy zawsze jest taki "milutki". Hatim momentalnie się skrzywił i cicho ją przeprosił. Nic więcej nie mówiąc pomógł jej zebrać książki i korzystając z okazji położył rękę znów nie tam gdzie powinien. Tym razem Vir nie wytrzymała i zamachnęła się na niego pazurami, lecz ten szybko odskoczył. Śmiejąc się pod nosem pomógł jej wstać, a że mieli lekcje w tej samej klasie co chwila ją zagadywał. Virgo przekonała się, że mimo nie najlepszego pierwszego wrażenia jest bardzo miły i dała mu szansę. Dzięki temu oboje zyskali w sobie przyjaciół... a może nawet kogoś więcej.

Natasha Markov

Dziewczyny poznały się w bibliotece. Obie zawędrowały tam, aby poszukać inspiracji na zbliżającą się lekcję kreatywnego pisania. Tematem miało być stworzenie dzieła w klimatach medieval fantasy. Virgo siedziała przy stoliku z wybranym tomikiem od dłuższego czasu. Wtem dosiadła się do niej Natasha z książką, którą kotka chciała znaleźć. Widocznie ktoś ją przeniósł w inne miejsce. Zaintrygowana po czasie zapytała hybrydy o treść. Ta podzieliła się pokrótce wrażeniami a Vir odwdzięczyła się komentarzem na temat swojej. Zaraz wypędził je jednak czas, bo niedługo miały rozpocząć się zajęcia. Na lekcji każda była skupiona na swoim zadaniu. Pierwsza odczytała swoją pracę Virgo. Była ciekawa, ale kotka nie miała wielkiego talentu piśmienniczego i jej twór nie mógł się równać z pracą Natashy, która zachwyciła ją i nauczyciela. Po zajęciach kotka zaczepiła hybrydę gratulując jej oceny i stworzonej historii. Nat podziękowała i chciała się oddalić, ale kotołaczka zaczęła wypytywać ją o pracę i zagadywać na inne tematy. Spędziły na rozmowach całą przerwę. Tak zostały przyjaciółkami.

Agnes Middle

Agnes i Virgo poznały się na zajęciach teatralnych, gdzie odgrywano sceny rycerskich walk. Nauczyciel dobrał je jako duet, który miał stoczyć pojedynek. Dziewczyny długo walczyły. Jednocześnie zauważyły, że mają ze sobą wiele wspólnego. Po lekcji udały się do kawiarni, gdzie przegadały praktycznie resztę dnia. Od tamtej pory są przyjaciółkami.

Mei - Lin Lang

Virgo poznała Mei w trakcie szkolnej przerwy, gdy ta druga przyparta do ściany była gnębiona przez starszych uczniów. Vir widząc zapłakaną kotkę niewiele myśląc wysunęła swoje pazury i poharatała twarze oprawców, którzy natychmiast uciekli. Po wszystkim pomogła Mei się ogarnąć, a ta będąc wdzięczna za ratunek nie odstępowała jej na krok przez resztę dnia, robiąc jej za towarzyszkę do rozmów.

Dolly O'hair

Dziewczyny poznały się na zajęciach teatralnych. W tym dniu każdy miał 5 minut czasu na wykonanie artystycznej improwizacji. Pierwszą wyczytaną była Dolly O’hair, lecz gdy tylko wyszła na scenę została z niej zepchnięta przez Cleo de Nile. Mumia uważała, że jako księżniczka to ona zasługuje na by być pierwszą, która zaprezentuje swój „niezwykły” talent aktorski. Nie zdążyła nawet dokończyć jednego zdania kiedy na scenie ponownie pojawiła się Dolly, która nie dała sobie w kaszę dmuchać i w „paru miłych słowach” kazała Cleo czekać na swoją kolej. Jednak egipska księżniczka nie chciała łatwo odpuścić. W ciągu dosłownie chwili wybuchła niezła awantura. Virgo mając już dość wiecznie nadąsanej mumii również weszła na scenę i dała jej lekcję „kiedy można kogoś uznać za lepszego od innych”. Cleo obrażona na obie upiorki opuściłaby salę lekcyjną. Od tamtej pory dziewczyny spędzają ze sobą więcej czasu wymieniając się różnymi spostrzeżeniami i dyskutując na temat swoich zainteresowań.

Cici Clock

Dziewczyny poznały się na warsztatach metalurgicznych. Każdy miał za zadanie stworzyć zegar. Dla córki Zegarmistrza była to bułka z masłem, ale Virgo kompletnie się na tym nie znała i po kolejnej próbie załamała ręce. Cici nie mając co robić zaoferowała jej pomoc. Kotka początkowo próbowała odmówić, ale widząc upór Cici zgodziła się. Dzięki niej Vir zaliczyła pracę. Obecnie okazjonalnie rozmawiają ze sobą na korytarzu.

Fang Zi

Fanga spotkała podczas jednej z jego sesji medytacyjnych. Wykonywał ją akurat pod drzewem, na którym spała. Po czasie zaczął śnić jej się koszmar związany z pewnymi przykrymi wydarzeniami z przeszłości. Szamotała się tak mocno, że wychyliła się za gałąź i zaczęła spadać. Z pewnością, gdyby nie to, że upadła centralnie na pandołaka to byłoby to miękkie lądowanie. Fang widząc jej zdenerwowanie zaoferował się pomóc jej w walce z demonami przeszłości. Po wspólnej sesji medytacyjnej rozeszli się w swoje strony. Fang chciał nauczyć kotkę żyć w harmonii z przeszłością, jednak zdawało się to nie przynosić skutku. Ich relacje pogorszyły się jeszcze bardziej po przystąpieniu Hatima do Straszyceum oraz wydarzeniach z filmu Residents of Souls.

Carol Bodmin

Carol przechadzał sobie spokojnie szkolnym korytarzem i nic nie zwiastowało, że zaraz na jego drodze pojawi się kolejny, nieznośny kot. Niestety Virgo na prośbę Hatima zaczęła wykonywać popisowe układy i robiąc kolejne salto w tył nadepnęła na nowe buty Carola. Bestia od razu mocno ją odepchnął i gdyby nie Tim to kotka przez potknięcie się o ogon upadłaby na podłogę. Carol od razu zaczął po niej jechać, ale Hatim stanął w obronie dziewczyny. Doszło między nimi do rękoczynów a do tego wszystkiego włączyła się także Virgo, która też nie szczędziła Carolowi przykrych słów. Ostatecznie Bestia z Bodmin został zmuszony do ewakuacji, ale poprzysiągł, że tak tego nie zostawi.

Violet Petal

Kotka miała "przyjemność" spotkać ją na szkolnym festiwalu. Prezentowała jak należy posługiwać się mieczem i tarczą, i nauczała chętne potwory. Wokół jej persony zgromadził się niemały tłumek. Na jego końcu pojawiła się też Violet. Widząc, że taka "szara myszka" ma tak wielką publikę, a ona przy swoim stoisku z doniczkowymi roślinami nie ma praktycznie nikogo, postanowiła coś z tym zrobić. Przestawiła swoją budkę niemal przy samej kotce i używając pyłków perswazji całe zgromadzenie odeszło od Virgo na rzecz roślinki. Vir po prostu postanowiła przenieść się w mniej korzystne miejsce. Wolała nie zadzierać z kimś o takim potencjale, ale od tamtej pory chowa do niej głęboki uraz.

Aaeminali Ogledalo

Virgo i Agledali spotkały się na stołówce. Jako że było niezwykle tłoczno żywiołaczka była zmuszona usiąść koło Virgo. Ta nie zwracała na nią uwagi i w spokoju konsumowała posiłek, lecz Agledali zaczęła głośno komentować jej fryzurę. Pewnie nie zrobiłoby jej to na zmysły, gdyby od tego nie przeszła do krytykowania jej ostatniego występu. Kotka była mocno wkurzona, ale nie miała siły na kłótnie, wymęczona niedawnym spektaklem, więc po prostu sobie poszła. Od tamtej pory unika jej.

Neomi Cay

Kotka początkowo miała do Neomi neutralne nastawienie. Jej osoba była jej obojętna, czasem pomagała jej w drobnych sprawach, ale nie dawała się wykorzystywać. Syrena widocznie uznała, że owinęła sobie Virgo wokół palca, bo zaczęła prosić ją coraz częściej o coraz trudniejsze w wykonaniu rzeczy stale chwaląc ją za jej dobroć i mówiąc jak trudno jest jej zdobyć pomoc od innych. O ile Vir najpierw cierpliwie to znosiła, mimo iż wiedziała, że tak naprawdę Neo pomaga niemal każdy tak czara goryczy się przelała kiedy ta poprosiła ją o wykonanie za nią projektu na zajęcia teatralne. Virgo wybuchła i prosto w twarz wykrzyczała syrenie co o tym i o niej myśli, po czym udała się w swoją stronę zostawiając osłupiałą syrenę. Od tamtej pory, gdy tylko kotka była sama Neomi ją gnębiła i poniżała. Vir było przykro, ale moment kulminacyjny nadszedł, kiedy to Neo stwierdziła, że kotka wygląda jak średniowieczny wieśniak i z taką aparycją Hatim nie pobędzie przy niej zbyt długo. Virgo zaraz po tym pobiegła do Żniwiarza z płaczem żaląc się na to jak traktuje ją Neomi mocząc mu cały rękaw. Chłopak obiecał swojej ulubienicy, że zajmie się tym osobiście... Plan się powiódł. Syrena została zmuszona do publicznego przeproszenia kotki i przyznania się co jej robiła. Od tamtej pory Virgo ma z nią spokój, choć gdy ma gorszy dzień mści się na Neo za dawne krzywdy, a bezbronna syrena chowa do niej uraz.

Zainteresowania

  • Podróże - Będąc członkiem trupy teatralnej Virgo miała okazję zwiedzić kawałek świata podczas wyjazdów. Bardzo podoba jej się zgłębianie obcych kultur i zwyczajów. Najbardziej lubi zwiedzać małe miasteczka.
  • Średniowiecze - Virgo uwielbia zgłębiać tajemnice wieków średnich. Szczególnie podoba jej się kodeks rycerski.
  • Występy sceniczne - Virgo lubi grać w przedstawieniach teatralnych, ale lubi również chodzić na różne spektakle i pozwalać się porywać ich magii. Bardzo zachwyca się tą formą sztuki i podziwia tych, którzy się w nią angażują. Po przedstawieniach lubi z kim na jego temat dyskutować.

Niezapomniane cytaty

Życie też czasem jest sceną.
Myślisz, że jesteś taka grande, bo co? Bo urodziłaś się w królewskiej rodzinie? Nie czyni cię to lepszej od innych. Mogłabyś się za taką uważać gdybyś grała, śpiewała, tańczyła i walczyła szablą jednocześnie. A to nie jest najtrudniejsza artificio.

—do Cleo

Po czym ją rozpoznać?

  • Jej cętki i plamki w okolicach oczu z daleka dają efekt "maski Zorro".
  • W jej strojach zawsze pojawiają się średniowieczne motywy.
  • Mówiąc czasem wtrąca włoskie słownictwo, ale stara się to kontrolować.
  • Ma włoski akcent.

Wystąpienia

Filmy

Serie

Drop Dead Diary

Ksywki:  Vir.
Ulubione powiedzonko: Arte et marte.
Najbardziej lubi: Czytać i występować.
...a najmniej: Samolubne potwory, które za nic mają innych.
Zwierzak: Smok Masquerade.
Nie rusza się z domu bez: Srebrnych dodatków i szczotki do sierści.
Ulubiony kolor: Srebro.
Sekrety jej pokoju: Jest bardzo mały, ale przytulny. Na jednej ze ścian na półkę z trofeami zdobytymi podczas udziału w "rycerskich turniejach".

Serie

Basic

  • Oficjalny art

Virgo ma włosy ścięte "na boba". Dziewczyna ubrana jest w asymetryczną tunikę w kolorze brudnego turkusu z wycięciem w talii, ciemnozielone, ciasne spodnie z zadrapaniem na prawym udzie oraz brązowe kozaki z wywiniętą cholewką i srebrnym obcasie z mieczy. Jej dodatki stanowią książki, srebrny naramiennik z kolcami oraz pasek zrobiony z łańcuchów od kolczugi.

Festival of Knights

  • Oficjalny art by Trefel

Virgo ma włosy związane w kitkę. Ubrana jest w golf bez ramiączek. Na ramionach ma zaczepione ochronne naramienniki ze średniowiecza. Ich zaczepienie utrzymuje się na klatce piersiowej kotołaczki. Dziewczyna posiada krótkie, brązowe spodnie które na nogawkach posiadają wzór wierzy. Do tego Virgo nosi długie, rycerskie buty do ud. Jako dodatki posiada rękawice oraz kolczyk w kształcie wierzy.

Fangtastic Passage / Freaky Field Trip

  • Oficjalny art

Włosy Virgo są ścięte krótko i niesymetrycznie - prawy bok jest dłuższy od lewego. Grzywka opada na całe czoło. Dziewczyna ubrana jest w bladoróżowy top na dwóch ramiączkach; jednym prostym i drugim ukośnym, krótkie, dżinsowe szorty z lekko postrzępionymi brzegami oraz różowe rajstopy. Jej obuwie to turkusowe botki z zamszu. Jako dodatki posiada srebrny naramiennik utrzymujący się na dwóch paskach ze skóry oraz skórzany pasek ze srebrną klamrą w kształcie tarczy.

Demonic Inspiration

  • Oficjalny art

Włosy Virgo są mocno nastroszone i ścięte bardzo krótko. Po bokach ma puszczone luzem dwa dłuższe kosmyki. Grzywka jest zaczesana na lewą stronę i przysłania jej oko. Dziewczyna ubrana jest w zbroję-gorset z motywami płomieni, w kolorze czerwonego złota, który jest wiązany na plecach oraz biało-pomarańczowe krótkie szorty ze złotym guzikiem i postrzępionymi nogawkami imitującymi ogień. Z tyłu ma doczepiony srebrny ogon ze zbroi płytowej. Jej buty to ciemnopomarańczowe sportowo-letnie obuwie na szarym koturnie. Jako dodatek kotka ma dołączoną płytową rękawicę w kolorze czerwonego złota.

W tej serii Virgo jest przebrana za Gotokoneko - japońskiego kociego demona ognia.

Gypsy Night

  • Oficjalny art

Włosy Virgo są ścięte na wysokość talii. Grzywka jest zaczesana na obie strony. Dziewczyna ubrana jest w brązowy gorset na ramiączkach oraz pistacjową sukienkę do kostek z szerokim dołem i szerokimi rękawkami poniżej łokci, ze srebrnymi zakończeniami ułożonymi na wzór góry wierzy. Jej buty są pistacjowo-srebrne, na brązowym koturnie. Jako dodatek kotka ma dołączony srebrny pasek, który utrzymuje sztylet schowany w brązowej pochwie oraz trzy srebrne kolczyki-koła.

Bloody Little Secrets

  • Oficjalny art

Włosy Virgo są schowane pod białą, wysoką, lokowaną peruką. Dziewczyna ubrana jest w białą bluzkę z długimi rękawami z falbankami zapinaną na srebrne guziki, złoty pasek z grawerem w kształcie kłódki oraz długą niemal do ziemi, rozkloszowaną spódnicę składającą się z trzech warstw. Wierzchnia jest z różowego materiału we wzory Fleur-de-lis, dziurek od kluczy, tarcz i zawijasów z kropek, wykończona na dole białą koronką; druga jest niebieska we wzory kwiatów i kluczy ze skrzydłami; trzecia jest bladozłota, wykończona na dole falbanką. Jej buty to długie, turkusowe szpilki. Dołączono do niej pełną wenecką maskę z granatowymi ustami i ażurem na oczach.

Horristmas

  • Inspiracja - Śnieżynka
  • Oficjalny art

Virgo uczesana jest "na bombkę". Co więcej we włosach ma czerwone pasemka. Dziewczyna ubrana jest w ozdobny srebrny napierśnik, od którego odchodzą cztery "pasy" misternie zdobionego metalu oraz czerwoną spódnicę-bombkę wykończoną białym futerkiem. Jej buty to srebrne kozaki z wywiniętymi czubkami i złotymi dzwoneczkami. Jako dodatki ma białą kokardkę ze złotymi dzwoneczkami we włosach oraz srebrne nałokietniki.

Game Monsters

  • Postać - Sędzia Anderson
  • Gra - Judge Dredd: Dredd vs Death

Soon.

Dread Suit

  • Oficjalny art

Włosy Virgo są związane w kitkę. Grzywka jest długa, rozłożona na obie strony. Dziewczyna ubrana jest w białą bluzkę zapinaną na guziki i wykończoną falbankami na rękawach, czarną, ołówkową spódnicę z dwoma kieszeniami na zamek i rajstopy w jasnym, brązowym odcieniu. Jej buty to czarne pantofle na srebrnym koturnie. Jako dodatki ma czarny choker ze srebrną tarczą oraz bransoletkę z ostrza sztyletu na ogonie.

Grim Rangers

  • Oficjalny art

Virgo ubrana jest w chabrowy kombinezon z długimi rękawami i nogawkami, który na części pleców, górnej części tułowia, ogonie, prawym ramieniu i lewym udzie ma srebrny wzór cętek. Na głowę ma założony hełm tego samego koloru z kocimi uszami i "szybką" w kształcie kociego uśmiechu. Jej buty są na płaskim obcasie i sięgają poniżej kolan. Jako dodatki ma spasowane rękawiczki chabrowej barwy, które przy paznokciach przybierają kolor srebrny, srebrny pasek z ćwiekami oraz dwa nieco zakrzywione sztylety.

Osiągnięcia

ZF9CfMY
Virgo zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Sierpień 2016!
TINuhhi
Virgo zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Listopad 2016!
Cmt1rg8
Virgo zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Czerwiec 2017!
Cmt1rg8
Virgo zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Sierpień 2017!

Meta timeline

  • 22 lipiec 2016 - PixieGiggler przygarnia Virgo od Esterwy.
  • 7 styczeń 2017 - PixieGiggler usuwa stronę Virgo.
  • 26 maj 2017 - Strona Virgo zostaje przywrócona do brudnopisu.
  • 27 maj 2017 - Zostaje ujawniony Basic Virgo.
  • 27 maj 2017 - Strona Virgo zostaje opublikowana na nowo.

Ciekawostki

  • Postać przygarnięta od Esterwy.
  • Dziewczyna jest przewrażliwiona na punkcie krzywdzenia zwierząt.
  • Virgo jest wegetarianką. Wszystko dlatego że była świadkiem wytwarzania mięsnych produktów od samego początku, przez co kompletnie straciła na nie apetyt.
  • Dziewczyna obchodzi urodziny 13 czerwca, jednakże ma zwyczaj wyprawiać dopiero 17 czerwca, gdyż otwierają wtedy jej ukochany plac rycerzy. Jest tam stałym klientem i zawsze ma pierwszeństwo.
  • Pierwotnie była lampartołakiem, ale ze względu na prośbę pierwotnej autorki o zmianę wyglądu została zmieniona także rasa.
  • Virgo pochodzi z łaciny i oznacza "panna".
  • O dziwo, choć jest kotołakiem nie posiada wielu żyć. Wynika to z tego, że w jej rodzinie kotołaki mieszały swoje geny z ludźmi.

Galeria

Own

Od innych