FANDOM

Nie zadaję się z prymitywnym marginesem społecznym
Violetta Vanderfield
Uczeń Glassesum
Violetta Vanderfield
Wiek 1700 lat
Zabójczy Styl Jestem kobiecą wampirką i najlepiej czuję się w zwiewnych spódniczkach. Kocham też motywy vintage i karmazynowe barwy w połączeniu z brzoskwiniową nutą, ale i tak najbardziej kocham kryształy.
Dziwaczna wada Jakakolwiek wada byłaby skazą na moim idealnym portrecie! A nawet jeśli mam jakąś wadę to na pewno się nigdy do niej nie przyznam!
Zwierzę Nie posiadam.
Ulubione zajęcie Jestem pasjonatką literatury i zważywszy na ilość przeczytanych książek z mojej mrocznej biblioteki stwierdzam, że po prostu ubóstwiam czytać.
Najbardziej irytująca rzecz Wilkołaki! Są nieokrzesane i mają takie prymitywne charaktery!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Wszystkie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Jak wyżej.
Ulubiony kolor Karmazynowy.
Ulubione jedzenie Gustuję w krwi, nie zaprzeczę, ale bardziej wolę koktajle brzoskwiniowe.
Przyjaciele Suceurette de Sang, Loonie Von Vamps
Dolldiaryicon ?

Violetta Vanderfield - córka zamożnych wampirów, dziedziczka fortuny Vanderfieldów. Impertynencka i wywyższająca się snobka arystkoratka. Uczęszcza do Glasseum.

Słowo o sobie

,, Płynie we mnie błękitna, szlachetna krew rodu Vanderfieldów. Moje pochodzenie zobowiązuje, dlatego nie zadaję się z prymitywnym marginesem społecznym. Zawsze bryluję w towarzystwie elity szkolnej i zawsze moje imię jest na ustach wszystkich liczących się wampirów. Jestem zadzierającą nosa arogantką, ale nie interesują mnie opinie mniej znaczących potworów. Moi wampirzy bracia i wampirze siostry pochwalają mój królewski charakter, a jeśli dla nich jestem idealną wampirzycą, to znaczy, że po prostu jestem idealną wampirzycą.

Osobowość

Violetta jest rozpieszczoną, wampirzą arystokratką, wychowywaną w luksusie. Wszystko to sprawiło, że stała się impertynencką, pyszną i narcystyczną snobką. Dziewczyna uwielbia podkreślać swoją pozycję społeczną i mówić o majątku, który przyjdzie jej odziedziczyć po swoich rodzicach. Violetta często zadziera nosa, a ostatnie słowo zawsze musi należeć do niej. Inne wampiry starają się ją naśladować co sprawia, że panna Vanderfield popada w samouwielbienie.

Wygląd

Violetta to wampirzyca o jasnofioletowej skórze, karmazynowych oczach i pełnych, wydatnych ustach. Włosy dziewczyny są koloru blond i sięgają ud. Grzywka jest zaczesana na bok, a jedna strona jest spięta srebrną spinką z czerwonymi kamieniami. Violetta jest wysoka i szczupła.

Relacje

Rodzina

Violetta jest córką zamożnych wampirów, a dokładnie wampirów arystokratów. Jej ojciec Lord Lucius Vanderfield jest poważanym i jednocześnie budzącym lęk wielkim wampirem, zaś jej mama Lady Cassandra Vanderfield to najbardziej znana i ceniona wampirza dama, brylująca na wielu wystawnych przyjęciach ze śmietanką towarzyską. Rodzice kochają córkę i okropnie ją rozpieszczają. Nie odmawiają jej niczego a nawet nazywają ,,księżniczką.  Violetta również kocha swoich rodziców, ale lubi wykorzystywać ich dobroć.

Przyjaciele

Suceurette de Sang

Z Suce, Violetta poznała się na jednym z wampirzych przyjęć. Wampirki szybko znalazły wspólny język, chociaż Violetta zauważyła, że Suceurette nie jest do końca zachwycona jej zachowaniem. Pomimo paru nieporozumień, zaprzyjaźniły się. W towarzystwie Suce, Violetta stara się troszkę ,,znormalnieć 'żeby przez przypadek swoją arogancją nie urazić przyjaciółki. Również rodzice obu dziewczyn znaleźli wspólny język.

Loonie Von Vamps

Violetta poznała Loonie pierwszego dnia w Glasseum. Wampirki szybko znalazły wspólny język i zaprzyjaźniły się. Okazało się, że mają ze sobą wiele wspólnego. Na korytarzach szkoły często trzymają się razem a na stołówce siedzą przy jednym stoliku.

Wrogowie

Wrogami Violetty są wszystkie wilkołaki i nie-wampiry.

Miłość

Violetta jest typem narcyza. Jest zakochana sama w sobie.

Drop Dead Diary

Ksywka: Violetta nie pozwala, żeby uczniowie zwracali się do niej inaczej niż po imienu z którego jest dumna.

Ulubione powiedzonko: ,, Twój prymitywizm aż kłuje w serce

W szkole najbardziej lubi: Lubię wszystkie przedmioty. Ze wszystkiego mam zawsze wysoką średnią.

... a najmniej: Już wcześniej udzieliłam odpowiedzi na to pytanie.

Zwierzątko: Nie posiadam.

Nie rusza się z domu bez: Opaski z kryształkami.

Ulubione kolory: Karmazynowy i brzoskwiniowy.

Sekrety jej pokoju: Urządzony w stylu gotyckim, ściany są wysadzane czerwonymi kryształami, i to jest zdecydowanie komnata aniżeli pokój.

Ciekawostka: Violetta mówi z brytyjskim akcentem.

Ciekawostki

  • Jest średniego wzrostu
  • Ma obsesję na punkcie kryształów, co zdradzają jej stylizacje
  • Urodziny ma 13 lutego
  • Jej średnia zawsze wynosi 6.0
  • Jest bardzo podobna do swojej matki
  • Nie znosi wilkołaków
  • Brzydzi się koloru zielonego

Pochodzenie

Violetta pochodzi i obecnie mieszka w Transylwanii. A dokładniej w ogromnym, gotyckim zamku swoich rodziców. Do szkoły wampirzyca jest dowożona prywatną limuzyną. Zamek mieści się na stromym wzgórzu a wokół niego krążą karmazynowe chmury burzowe.

Niezapomniane cytaty

Być może ty wątpisz w moje umiejętności, ale JA nigdy w siebie nie wątpię
Wilkołaki są jak promienie słoneczne. Strasznie denerwują i mogłyby nie istnieć.
Wiedz Suce, że tylko dla ciebie odstępuję od mojego charakteru

Neon Monster Card

Każdy potwór ma kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.

Violetta Vanderfield neon

Karta identyfikacyjna Violetty

Klasyczny potwór

Wampir
Wampir
– fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła. Według słowiańskich wierzeń, wampir (zwany także wąpierz, upiór, upir, martwiec, wiesczy, wupi, wuki) powstawał z niepogrzebanych (niespalonych) zwłok, stąd jego silne związki z własną rodziną – jej dręczenie, jeśli nie dopełniła obowiązku wobec zmarłego, oraz stosunki mężczyzn-wampirów (zmarłych daleko od domu, zaginionych i powracających) z własnymi żonami. Wiara w wampiry musiała nasilić się po przyjęciu chrześcijaństwa i zarzuceniu ciałopalenia.

Meta timeline

  • LilyWolf zastrzega znaki towarowe dla Violetta Vanderfield
  • 16 kwietnia 2016 oficjalny art Violetty zostaje ujawniony
  • 16 kwietnia 2016 profil Violetty zostaje ujawniony
  • Violetta zostaje uczennicą Glasseum