FANDOM

Violet nie przychodzi do innych, to inni przychodzą do Violet. Ale dla takiej charyzmatycznej osoby jak Ty zrobię wyjątek.

— Violi do Charlotte Mothlant

Violet Bess Petal
Uczeń Monster High
Violet ID 3
Wiek Mam siedemnaście lat... ale wyglądam na znacznie młodszą.
Zabójczy Styl Uwielbiam kwiatowe desenie i kolor zielony. Mój styl wypełnia feria barw.
Dziwaczna wada Jestem strasznie marudna i trudno mnie zadowolić. A to za dużo słońca, a to za mało wody... wiem, że innych moje marudzenie i leciutki pesymizm może denerwować, ale cóż, taka po prostu jestem.
Zwierzę Nie mam zwierzaków.
Ulubione zajęcie Kocham robić sobie selfie. Ale nie myślcie, że jestem jakaś narcystyczna, ja po prostu widzę w tym zajęciu dużo możliwości... ta czynność posiada szerokie spektrum, jeśli chodzi o wizualizację.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś się pyta czemu nie chodzę w butach, otóż moi mili, ja nie muszę ich nosić, mam bardzo twardy naskórek na stopach, a pnącza dodatkowo je zabezpieczają, więc nie potrzebuję dodatkowych ochron ze strony obuwia.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Wychowanie fizyczne. Lubię przebywać na świeżym powietrzu, a to jedyny szkolny przedmiot z taką możliwością.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia. To już lepiej mieć zapalenie korzonków, niźli słuchać nudnych, nieaktualnych monologów nauczycielskich.
Ulubiony kolor Limonkowy i biały. Wspaniale ze sobą współgrają.
Ulubione jedzenie Świeża, orzeźwiająca oranżada owocowa. Nic więcej do zaspokojenia potrzeb nie jest mi potrzebne.
Przyjaciele Charlotte Mothlant, San-Hee Yumeha, Yasina Meerme, Flor Petal
Dolldiaryicon Pamiętnik Violet Petal
Violet Petal - Córka roślinnych potworów, roślinka o dość wielkim Ego i silnym poczuciu własnej wartości, ciągle trzeba ją zapewniać ze jest wyjątkowa i potrzebna - w przeciwnym razie kompletnie traci wiarę w wszechświat. Jej sposób bycia wskazuje, iż została stworzona do rzeczy wielkich i do takich aspiruje. To bardzo wrażliwa upiorka, o doskonałej pamięci i złożonej osobowości. Nie każdą pracę podejmie, a zadania wykonuje raczej z obowiązku, bez entuzjazmu. Najdrobniejsza krytyka potrafi ją skutecznie zniechęcić.

Osobowość

Violet to wiecznie młoda marzycielka, z wysokim mniemaniem o sobie. Jej sposób bycia wskazuje, iż została stworzona do rzeczy wielkich i do takich aspiruje. To bardzo wrażliwa upiorka, o doskonałej pamięci i złożonej osobowości. Nie każdą pracę podejmie, a zadania wykonuje raczej z obowiązku, bez entuzjazmu. Najdrobniejsza krytyka potrafi ją skutecznie zniechęcić. Bywa, iż nie kończy tego, co rozpoczęła. Dąży jednak do wzbogacenia się i wygodnego (nie)życia. Chętnie przebywa wśród innych i łatwo nawiązuje kontakty oraz przyjaźnie. Jest sympatyczna oraz zwariowana. Mocno angażuje się w przyjaźń i nie potrafi odróżnić jej od miłości. Przebywanie z nią to czasem ciężki kawałek chleba – stale trzeba ją zapewniać o swoich zamiarach i wręczać dowody sympatii.

Wygląd

Violet to wysoka upiorka o lekko zielonkawej skórze. Oczy upiorka ma bardzo wąskie, prawie ich nie widać i dopiero po uważnym przyjrzeniu się można zauważyć, że mają kolor fioletowy (z daleka wyglądają na niebieskie). Usta dziewczyna ma wąskie, wręcz trochę za małe w porównaniu do oczu i nosa. Nie posiada charakterystycznych dla roślinnych potworów kłów. Włosy Violet ścina na "China doll", są trój kolorowe. Po wewnętrznej stronie lewa część jest fioletowa, a prawa zielona, wewnętrzna strona jest różowa. Dziewczyna posiada też na stopach ciemnozielone pnącza, z których wyrastają kwiaty.

Relacje

Rodzina

Violet jest córką roślinnych potworów, wiadomo, że Violi ma siostrę imieniem Flor. Ma dobre relacje ze swoimi rodzicami.

Miłość

Na razie nic nie wiadomo o sprawach sercowych Violet.

Zwierzak

Violet nie posiada żadnych zwierząt.

Relacje z innymi uczniami

Z Flor Petal

Siostra Violet, nie do końca wiadomo czy darzą się sympatią czy przeciwnie.

Z Charlotte Mothlant

GFF forever, tak obie dziewczyny są najbliższymi dla siebie osobami, znają się kopę lat. Mimo niepochlebnych opinii na temat roślinki i nowych znajomych, Charlotte nie da obrażać przyjaciółki, to samo Violet kiedy ktoś śmieje się z hybryd.

Z San-Hee Yumeha

Znajome i tylko znajome. San-Hee nie lubi Violet (a jak San kogoś nie lubi, musi mieć doskonały powód) nie do końca wiadomo czemu Violet działa duszycy na nerwy, San powtarza że mdli ją kiedy tylko ujrzy roślinkę. Nie okazuje jej swojej niechęci z racji swojego wychowania.

Z Yasina Meerme

Przyjaciółki, zdecydowanie. Często razem widywane wraz z Raquelle McTharpyo tworzą jakby " paczkę" trzymają się blisko siebie.

Z Virgo

Kotka miała "przyjemność" spotkać ją na szkolnym festiwalu. Wykonywała podstawowe triki cyrkowe i nauczała ich chętne potwory. Wokół jej persony zgromadził się niemały tłumek. Na jego końcu pojawiła się też Violet. Widząc, że taka "szara myszka" ma tak wielką publikę, a ona przy swoim stoisku z doniczkowymi roślinami nie ma praktycznie nikogo, postanowiła coś z tym zrobić. Przestawiła swoją budkę niemal przy samej kotce i używając pyłków perswazji całe zgromadzenie odeszło od Virgo na rzecz roślinki. Vir po prostu postanowiła przenieść się w mniej korzystne miejsce. Wolała nie zadzierać z kimś o takim potencjale, ale od tamtej pory chowa do niej głęboki uraz.

Z Bridgette Gargouille

Violet ma różne relacje ze swoją współlokatorką, zależy od jej humoru. Raz jej nie znosi a raz toleruje, aczkolwiek nie przepada za jej manią układania wszystkich i wszystkiego.

Z Katie Bloodeyes

Upiorki poznały się na jakiejś lekcji, gdy usiadły razem. Obie z początku chciały się lepiej poznać jednak nastawienie Violet do samej siebie zniechęciło Katie. Oczywiście demonica nie poddaje się od razu więc jeszcze kilka razy próbowała nawiązać relację z dziewczyną ale gdy ta oprócz prób wyciągnięcia zapewnienia co do jej wyjątkowości zaczęła krytykować styl i co gorsza (gorzej oczywiście dla naszej Katie) upodobania do biżuterii Katie. Tym skutecznie zniechęciła do siebie pannę Bloodyeyes i wpisała się na "listę wrogów". Najczęściej gdy się spotykają na przerwach Katie rzuci jakimś chamskim tekstem jednak zazwyczaj woli unikać kontaktu z Viole

Drop Dead Diary

  • Ksywka: Violetka, Płateczek, Violi
  • W szkole najbardziej lubi...: Wychowanie fizyczne
  • A najmniej: Historię
  • Nie rusza się bez: Kremu przeciwsłonecznemu, by nie zniszczyć skóry
  • Ulubione powiedzonko: O!
  • Zwierzak: Na tą chwilę Violet nie ma pod opieką żadnych pupili.
  • Sekrety jej pokoju: Pokój Violet posiada tapetę zrobioną z prawdziwych liści oraz ze dwadzieścia lamp słonecznych.

 zdolności 

  • Fitokineza - Upiorka potrafi wytwarzać rośliny i je kontrolować za pomocą myśli i rąk.
  • Rozmawianie z roślinami - Violet potrafi rozmawiać z roślinami i wyczuwać ich potrzeby
  • Wytwarzanie pyłków - jak większość roślinnych potworów, dziewczyna wytwarza pyłki. Pod ich wpływem każda osoba w ich zasięgu momentalnie zgadza się ze zdaniem Violet.

Zainteresowania

  • Gra na instrumentach szarpanych -  Violet od najmłodszych lat wykazywała zainteresowanie instrumentami szarpanymi, dziś jest to jedynie jej hobby.
  • Stylizacja - Violet wspaniale potrafi dobrać każdemu kolory i robić makijaż.
  • Ogrodnictwo - Jako roślinny potwór Violet zna się bardzo dobrze w tematyce roślin, a nawet owoców.
  • Przywództwo - Violet to urodzona liderka. Wie, jak wykorzystać swoje zdolności, by zmobilizować każdego do pracy.

Wystąpienia

Klasyczny potwór

Potwór roślinny - Grupa stworzeń z gatunku roślin o specyficznych wyglądzie i zachowaniach. Jest to temat dosyć rozległy.Jednym z pierwszych, znanych, roślinnych potworów były "Triffids". Były to wysokie,

Potwór roślinny

mięsożerne rośliny w książce Johna Wyndhama Działały instynktownie, niebyły mądre i nie posiadały układu nerwowego.Innym przykładem jest Audrey II z filmu "Sklepik z horrorami". Seymour wyhodował roślinę, zwaną Audrey II, która żywi się ludzką krwią. Później okazuje się, że roślina pochodzi z kosmosu i przybywa na Ziemię, aby ją podbić.

Miejsce pochodzenia

Buenos Aires - stolica Argentyny, największe miasto tego kraju i jedno z największych w Ameryce Południowej.Miasto Buenos Aires (Ciudad de Buenos Aires), nazywane także zgodnie z konstytucją od 1996 roku Autonomicznym Miastem Buenos Aires (Ciudad Autónoma de Buenos Aires), jest stolicą Republiki Argentyny. Nieformalnie używa się także nazwy „Dystrykt federalny”.

Buenos Aires

Centrum finansowe, handlowe, naukowe i kulturalne kraju. Liczne instytucje naukowe, biblioteki, 3 uniwersytety (najstarszy zał. w 1821 r., także prywatny Uniwersytet Austral). Stare zabytkowe centrum otaczają nowoczesne arterie komunikacyjne, luksusowe osiedla pośród parków i lasów. Na północy i zachodzie – wielkie skupiska dzielnic biedoty (villas miserias), w których żyje blisko 800 tys. osób. Liczne muzea, galerie chętnie odwiedzane przez turystów; teatr z największą widownią na świecie – El Teatro Colon (blisko 3,5 tys. miejsc).

Ciekawostki

  • Nazwisko upiorki w przetłumaczeniu oznacza płatek (ang.Petal), imię natomiast oznacza fioletowy (ang.Violet).
  • Mówi z hiszpańskim akcentem.
  • Jst diabetyczką, musi nie zwykle uważać na to co je. Jest bardzo wrażliwa na pokarmy, więc często spożywa je drogą po za żołądkową.
  • Jej "włosy" to tak naprawdę liście.

Galeria

Galeria rysunków

w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Styczeń 2016 - Ujawniono że Rochi mouscedes planuje córkę roślinnego potwora,na razie imię i wygląd nie były znane.
  • Luty 2016 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Violet Petal
  • Czerwiec 2016 - Pojawia się strona  i bio Violet
  • 16 Czerwca 2016 - ujawniono art Violet.
  • Lipiec 2016 - Violet zaliczy filmowy debiut jako postać w tle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki