FANDOM

Victorique Circusalle
Uczeń Monster High
Victoriquegotowa.png
Wiek Mam 17 lat, ale przede mną jeszcze całe wieki...
Zabójczy Styl Lubię nosić cyrkowe, różnorodne stroje. Jasnymi kolorami i wzorami kojarzącymi się z zabawą próbuję odciągnąć uwagę od tego, że zazwyczaj jestem smutna.
Dziwaczna wada Sądzę, że sami możecie odpowiedzieć sobie na to pytanie. Spójrzcie tylko na mnie. Cała jestem dziwaczna! Nic do siebie nie pasuje. Mam wrażenie, że jedynym miejscem do którego się nadaję jest cyrk. Pomimo tego udaję, iż mi to nie przeszkadza.
Zwierzę Myszka-albinoska o imieniu Kimiko. Dzięki niej nie czuję się całkowicie samotna.
Ulubione zajęcie Lubię przechadzać się po pustych, cyrkowych namiotach. Wtedy odkrywam, co naprawdę dzieje się za kulisami występów magików i innych niezwykłych cyrkowych osobowości.
Najbardziej irytująca rzecz Nie lubię, gdy ludzie się na mnie gapią i wyśmiewają mnie, szczególnie gdy moje pojawienie się na scenie jest głównym punktem cyrkowego przedstawienia.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia teatralne. Zawsze wczuwam się w graną przeze mnie postać tak, że zapominam o własnych problemach.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Pływanie. Nie jestem zbyt zwinna, szczególnie w wodzie. Do tego noszenie stroju kąpielowego nie dodaje mi pewności siebie...
Ulubiony kolor Biały
Ulubione jedzenie Bita śmietana z owocami
Przyjaciele Mary Unlock, Rochelle Goyle, Twyla, Kumogakure Matabi
Dolldiaryicon.jpg ?

Osobowość

Victorique jest dosyć nieśmiała. Wynika to z jej smutnej przeszłości spędzonej w cyrku. Była tam akrobatką, do tego całkiem niezłą. Niestety i widowni, i współpracownikom największą radość sprawiały nieudane części jej występu, a raczej wyśmiewanie ich. Nie miała wtedy co liczyć na jakiekolwiek słowa otuchy. Nadal stresują ja wszelkie publiczne wystąpienia, ale mimo to stara się przełamać swój strach, i bierze aktywny udział w zajęciach teatralnych. Aktualnie zdarza jej się udawać bardziej niezdarną i nieporadną niż jest w rzeczywistości. Jest tak od kiedy zauważyła, że w takich sytuacjach inni często są dla niej milsi, a nawet chętnie oferują swoją pomoc. Możliwe, że dziewczyna myśli czasem wręcz trochę egoistycznie. Mimo to niezwykła wrażliwość zbliża ją do tych, którzy najbardziej potrzebują czyjegoś wsparcia i przyjaźni. Często bywa smutna lub sprawia wrażenie nieobecnej, jednak potrafi zaskoczyć wszystkich zaangażowaniem w pomoc innym lub zajęcia, które stały się jej pasją. Interesuje się ona również fryzjerstwem, choć ogranicza się to tylko do robienia wymyślnych fryzur koleżankom ze szkoły. Dziewczyna od razu zyskała sympatię uczniów Straszyceum. Zarówno im, jak i nauczycielom zaimponowała swoją niezwykłą wyobraźnią. Victorique nie lubi samotności, najlepiej czuje się w gronie znajomych, oczywiście co najmniej tak samo dziwacznych jak ona. Towarzystwo normalsów wydaje jej się wręcz niezręczne. Zawsze ma wrażenie, że oni tylko czekają na moment, w którym mogą ją upokorzyć, nawet gdy wcale tak nie jest. Zresztą nie tylko ich podejrzewa o takie zamiary. Podczas nauki w Monster High zdecydowanie podniosła się jej samoocena, choć wciąż skrycie marzy o byciu normalnym człowiekiem. Pewnie byłaby w stanie poświęcić wszystko w zamian za jego spełnienie.

Wygląd

Upiorka uważa swój wygląd za niezwykle dziwaczny, choć tak naprawdę nieszczególnie wyróżnia się na tle pozostałych uczniów Straszyceum. Victorique to wysoka dziewczyna o lekko opalonej karnacji. Jej nogi nie wyglądają zbyt ludzko, bardziej przypominają te charakterystyczne dla koni. Zakończone są lekko ciemniejszymi od koloru jej skóry, błyszczącymi kopytkami, a dłonie ostrymi pazurkami. Białe włosy dziewczyny są niezwykle gęste i długie, ich kolor urozmaica kilka jasnofioletowych pasemek. Po lewej stronie na jej głowie wyrasta niewielki, lekko zakręcony róg. Twarz Victorique jest owalna, odstają od niej dosyć duże, puchate uszy. Tęczówki jej okrągłych, przyozdobionych długimi rzęsami oczu są w różnych kolorach - lewe jest czerwone, prawe fioletowe. Jej nos jest zgrabny, nieco przypomina koci.

Pomimo swojej nieśmiałości i niezbyt miłych wspomnień się z tym wiążących, dziewczyna wręcz uwielbia rzucające się w oczy, cyrkowe stroje i makijaże. Zazwyczaj są one w jasnych barwach, jej ulubione to biel, fiolet i czerwień. 

Relacje

Rodzice

Rodzice Victorique to cyrkowe potwory - założyciele cyrku, w którym szansę na pracę, rozwój i owacje widowni miały różne dziwaczne stworzenia. Dziewczynie nie zostało po nich zbyt wiele wspomnień. Najpewniej byli przedstawicielami rasy blisko spokrewnionej z faunami. Uwielbiali swoją pracę, pochłaniała ich niemal całkowicie. Mimo to i tak starali się poświęcać czas swojej córeczce, która nigdy nie czuła się samotna dzięki opiece pracowników cyrku. Niestety, gdy Victorique była małą dziewczynką cyrk został przejęty, a jej rodzina zaginęła. Nie wiadomo co się z nimi stało, ale sympatyczna upiorka ma nadzieję, że kiedyś ich odnajdzie. 

Rodzeństwo

Victorique jest jedynaczką.

Zwierzątko

Mysz.png

Kimiko

Myszka o imieniu Kimiko. Jest cała biała i ma czerwone oczy. Potrafi wykonać kilka akrobatycznych sztuczek, ale jej główną zaletą jest bardzo towarzyskie nastawienie do potworów.

Przyjaciele

Mary Unlock jako pierwsza zaprzyjaźniła się z Victorique. Pomogła jej w ucieczce z cyrku, a w przyszłości z pewnością odkryje, co stało się z jej rodzicami. Jej znajomość z Rochelle nawiązała się podczas lekcji pływania, którego obie nienawidzą. Victorique bardzo ceni opiekuńczość, jaką gargulec otacza przyjaciół. Poza tym bliska jest jej Twyla, Dolly O'hair  oraz Eri Utamaro .

Wrogowie

Victorique nienawidzi wszystkich osób, dla których najzabawniejszą rzeczą na świecie jest wyśmiewanie innych.

...z innymi uczniami

Z Frankie Stein

Victorique utrzymuje z Frankie dobre kontakty. Mimo iż nie spędzają razem zbyt dużo czasu, zawsze mogą pogadać ze sobą podczas przerwy. Upiorka była bardzo mile zaskoczona przyjaznym nastawieniem do innych nowej znajomej, spotkały się gdy białowłosa dziewczyna po raz pierwszy przekroczyła próg Straszyceum. Córka potwora Franensteina z uśmiechem oprowadziła ją po szkole, opowiedziała o niej, a nawet przedstawiła swoje przyjaciółki.

Z Mary Unlock

Dziewczyna poznała Mary w wieku niecałych czternastu lat. Demonka bardzo jej współczuła widząc, jak ta męczy się w cyrku. Bezinteresownie pomogła jej uciec, po czym nawet pozwoliła u siebie zamieszkać. Już po kilku dniach stwierdziła, że najlepiej będzie jeśli Victorique w najbliższym czasie trafi do szkoły dla upiorów. Jest to idealna okazja, by poznała wiele innych podobnych do siebie osób oraz przekonała się, że bycie potworem nie jest powodem do wstydu. Plan wszedł w życie dopiero po trzech latach, lecz nie tylko Victorique, ale i Mary zapisała się do Straszyceum (oczywiście przedstawiając przed tym dyrektor Krewnickiej sytuację, w jakiej jest cyrkowa potworka). Do tego czasu dziewczyny się zaprzyjaźniły, demonka próbowała nawet uczyć białowłosą lokatorkę, przy okazji powtarzając sobie materiał. W końcu potrzebowała ona chociaż podstawowego zakresu wiedzy by dostać się do szkoły, a w cyrku nie miała jak się uczyć. Na szczęście przychodziło jej to z zaskakującą łatwością, choć Mary nie była najlepszą korepetytorką. Wraz z rozpoczęciem pierwszego roku nauki w Monster High, Victorique wyprowadziła się do internatu. Nawet po tym przyjaciółki widywały się prawie codziennie, i mimo pozornej samodzielności cyrkowa upiorka wciąż nadużywa uprzejmości córki demona.

Z Kumogakure Matabi

Dziewczyny poznały się na zajęciach teatralnych. Jest to ich wspólna pasja, łączy je też kreatywność. Sprawiło to, że szybko się zaprzyjaźniły. Ponadto Kumogakure pokazuje Victorique, jak być pewną siebie.

Z Toralei Stripe

Łączą je niezbyt dobre relacje. Kotołaczka często ma ochotę spłatać upiorce figle, jednakże jako że Victorique jest przyjaciółką Mary Unlock, Toralei szybko z tego rezygnuje.

Ze Spectrą Vondergeist

Łączą je całkiem dobre relacje. Spectra utwierdziła ją w przekonaniu, że nie jest wyśmiewana przez uczniów, a wręcz przeciwnie. 

Z Twylą

Twyla, jako spokojna upiorka od razu zyskała sympatię Victorique. Łączy je sympatia, jaką darzą normalsów- Twyla potrzebuje ich snów, natomiast cyrkowa potworka pragnie ich oklasków i radości z dobrego przedstawienia.

Z Cleo de Nile

Victorique nie przepada za mumią. Cleo zaczęła drwić z nowej uczennicy gdy tylko ją zobaczyła, co oczywiście nie zrobiło na niej dobrego wrażenia. Cyrkowa upiorka nie wiedziała co zrobić w tej sytuacji, więc po prostu jak najszybciej się oddaliła, z trudem powstrzymując płacz. Od tej sytuacji stara się jej unikać jak tylko może. Mumia za to nie może uwierzyć w to, że Victorique udało się niemal od razu zdobyć taką popularność wśród uczniów. To aż podejrzane, że pomimo zazdrości jak dotąd nie doszło pomiędzy nimi do innych niemiłych sytuacji, nie licząc kilku złośliwych uwag.

Z San-Hee Yumeha

Poznały się zwykłego dnia w szkole. Victorique siedziała w ławce obok Frankie Stein i Mary Unlock, czekając na przybycie nauczyciela, który zostawił uczniów samych na kilka minut. Nawiązała się miedzy nimi dyskusja o zwierzakach… Choć tak właściwie to demonka starała się ignorować towarzystwo, i zapisywała coś w swoim notatniku. Cyrkowa potworka z dumą zaczęła chwalić się zdolnościami swojej myszki, Kimiko. Siedząca przed nimi San-Hee starała się nie podsłuchiwać rozmów innych, zresztą w klasie panował taki szum, że ciężko było wychwycić z niego cokolwiek sensownego. Jednak zaciekawiła się, gdy usłyszała coś o Kimiko. Nie wydawało jej się, by w szkole była dziewczyna o takim imieniu, a jedyna nazywająca się tak osoba jaką znała, to była jej starsza siostra. Wytężyła słuch i posłuchała rozmów jeszcze przez chwilę, po czym odwróciła się i z niezadowoleniem spytała dziewczyny, czemu plotkują o jej rodzinie, zapewniając przy tym, że jej siostra nie jest żadną akrobatką. Victorique zamilkła, kompletnie nie wiedziała o co chodzi. Wtedy Mary niezbyt miłym tonem poinformowała, że w całej rozmowie chodziło tylko o mysz, dodając coś o tym, że z wyciągania pochopnych wniosków na podstawie ułamków informacji nigdy nie wychodzi nic mądrego. San bez słowa odwróciła się w stronę tablicy. Po chwili nauczyciel wrócił do sali. Postanowił zebrać od uczniów zadane już jakiś czas temu prace domowe, a dokładniej prezentacje na temat miejsc, z których pochodzą. Do końca lekcji zostało już niewiele czasu, więc tylko jedna praca została zaprezentowana przed wszystkimi, ta należąca do San-Hee. Victorique szczególnie się nią zainteresowała, Japonia wydawała jej się ciekawym i pięknym miejscem. Do tego niezwykle zaimponowały jej załączone zdjęcia, również wykonane przez autorkę pracy. Gdy lekcja się skończyła, dziewczyna dostrzegła, że duszka zapomniała zabrać ze sobą pendrivea zawierającego już ocenioną prezentację. Szybko ją dogoniła i zwróciła przedmiot, gratulując przy tym uzyskania bardzo dobrej oceny, oraz wychwalając zdjęcia. Dodała jeszcze, że nie ma co się przejmować małą pomyłką dotyczącą ich wcześniejszej rozmowy. Porozmawiały jeszcze przez chwilę i okazało się, że dziewczyny bardzo szybko znalazły wspólny język.

Z Dolly O'hair

Dziewczyna niedawno zaprzyjaźniła się z Dolly O’hair. Łączy je nie tylko wiele wspólnych pasji, a nawet niechęć do podobnych zajęć. Choć cyrkowa potworka zwykle woli wyrażać swoją opinię w jak najmilszy sposób, pomijając przy tym wady danych rzeczy, docenia szczerość nawiedzonej lalki. 

Po czym ją rozpoznać?

  • Nosi wymyślne jasne stroje, mające kojarzyć się z cyrkiem i zabawą.
  • Jest posiadaczką długich, zadbanych włosów.
  • Jej nogi przypominają te, które mają konie.
  • Ma na głowie jeden, lekko zawinięty róg.

Ciekawostki

  • Chociaż Victorique nie jest zadowolona ze swojego wyglądu, w Straszyceum uchodzi za ślicznotkę i jest całkiem popularna.
  • Ma 1,74 metra wzrostu.
  • Urodziła się 19 lutego.
  • Była w wieku trzech lat gdy jej rodzice zaginęli.
  • Bardzo dobrze radzi sobie z opatrywaniem ran. W cyrku najczęściej sama musiała zajmować się swoimi kontuzjami, a zdarzały się one dosyć często. 
  • Uwielbia motyw karuzeli z konikami.
  • Wstąpiła w jednym z odcinków wymyślonej przez Ryukkopr serii "Witaj w klubie ".

Stroje

Podstawowy

Victoriquegotowa.png

W serii podstawowej górna część stroju Victorique składa się z białego gorsetu, przyozdobionego fioletowym wzorem przedstawiającym koniki z karuzeli, wykończonego złotym sznureczkiem i różowymi falbankami, oraz z założonej pod niego cienkiej, prawie przezroczystej bluzki z krótkimi, bufiastymi rękawami. Są urozmaicone ozdobą z różowych róż, która idzie wzdłuż rąk upiorki, kończy się otaczając nadgarstki. Na szyi ma czerwoną kryzę. Dolną część stanowią bufiaste spodenki, wykonane z jasnoszarego, połyskującego na fioletowo materiału. Od tyłu i po bokach przysłania je bufiasta spódniczka z czerwonego, mieniącego się na fioletowo materiału, przyozdobiona gdzieniegdzie brokatem. Nogi dziewczyny są oplecione żółtą wstążką. Białe włosy Victorique mają kilka fioletowych pasemek, są nisko związane w dwa luźne kucyki, oplecione cienkimi warkoczykami. Jej głowę zdobi umieszczona po prawej stronie niewielka karuzela z konikami, urozmaicona paroma czerwonymi różami. 

Sweet Screams

(stary wygląd)

Victorique2.1.png

Victorique prezentuje cyrkową stylizację. Ma na sobie jasny gorset związany wstążką zakończoną kokardą z cukierkiem. Szyję zakrywa czarny kołnierzyk, a na ramiona spływają ozdobne, bufiaste rękawki.  Dłonie częściowo zakrywają miętowe falbanki rękawiczek ozdobionych małymi cukierkami. Białe spodenki w czarne paski przysłania po bokach i z tyłu spódnica z trenem. Występuje na niej motyw czekoladowej polewy. Na nogach pończochy z podwiązkami. Cały strój urozmaicają złote falbanki.

Włosy upiorki związane są wysoko w dwa kucyki. Z przodu zwisają luźno dwa loczki z miętowymi pasemkami.

School's out

(stary wygląd)

Victorique3,1.png

Tym razem Victorique ubrana jest w falbanistą, warstwową sukienkę z jednym rękawem sięgającą do połowy uda. Jest ona utrzymana w odcieniach czerni, bieli i beżu. Na prawą rękę opada długi, różowy, rozkloszowany rękaw z falbankami. Lewą rękę przyozdabia długa, beżowa rękawiczka bez dłoni. Stylizację dopełniają złote dodatki.

Na nogach ma zawiązane wstążki: na lewej - czerwoną, na prawej - czarną.

Srebrzyste włosy upiorki są związane w niskiego kucyka za pomocą dużej, kremowozłotej kokardy. Sięgają do kolan. Na głowie ma kremowozłotą opaskę z czerwoną różą i czarnymi koralikami. 

Ghostly Pokemon

Victoriquepokemon.png

W tej serii strój Victorique jest inspirowany jej ulubionym pokemonem – Deerlingiem. Składa się on z brudno różowej pelerynki z kapturem, niemal całkowicie schowanej pod nią żółtej bluzki oraz jasnofioletowej, rozkloszowanej spódnicy z wysokim stanem, przyozdobionej wzorem zawierającym pokeballe. Charakterystyczne są tu żółte wykończenia i materiał ucięty w falę.

Jasne, długie włosy upiorki są nisko związane w dwa kucyki. Ich końcówki są żółte.

Galeria

Treflowe obrazki:

Prezenty:

Osiągnięcia

ZF9CfMY.png
Victorique Circusalle zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca luty 2014!
TINuhhi.png
Victorique Circusalle zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Lipiec 2016!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki