FANDOM

Zdam to śpiewająąąącooo~

—przed sprawdzianem z oceanografii.

Ursula Hochsee - piętnastoletnia niksa, siostra Ulrike oraz uczennica Monster High. Pochodzi z niemieckiej części Morza Bałtyckiego. Zawsze wesoła i uśmiechnięta, dziewczęca niczym lalka Barbie wykąpana w brokacie. Ma śliczny i melodyjny głos, często po prostu "wyśpiewuje" swoją wypowiedź.
Ursula Hochsee
Uczeń Monster High
Ursula by Rochi.jpg
Wiek Mam 15 lat i jestem o 2 minuty starsza od mojej siostrzyczki!
Zabójczy Styl Sukienki, falbanki, żywe, wesołe kolory i dużo brokatu! Uwielbiam się błyszczeć!
Dziwaczna wada Niektórzy mówią, że jestem głupiutka, ale uznaję to za komplement, hihi. To znaczy, że jestem urocza, prawda? No i, większość może mnie mieć już dosyć po 3 minutach! Dobrze, że moja siostrzyczka zawsze jest przy mnie, tak bardzo ją kocham!
Zwierzę Niestety, nie mam swojego zwierzaczka, lecz Ulrisia ma taka słodziaśną rybkę, którą nazywam Ząbek! Wiem, że mu się to podobaaaa~
Ulubione zajęcie Śpiewanie, rzecz jasna! Kocham śpiewać zupełnie wszystko! Jeszcze przy akompaniamencie pianina, na którym gra moja najlepsza siostrzyczka!
Najbardziej irytująca rzecz Nie lubię tych całych smutasów, ehhh. Niestety, moja siostra staje się jednym z nich! Muszę ją jak najszybciej powstrzymać!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Oceanografia. Tak, to mój żywioł! Zawsze dostaję 5 i 6, moi rodzice są ze mnie tacy dumniii~ Ah, jeszcze muzyka, no tak! Przecież śpiewanie to też mój żywioł, hihi!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Potworne rachunki. W ogóle się na tym nie znam... Ale za to moja siostrzyczka jest taka mądra, jestem z niej taka dumna!
Ulubiony kolor Różowy, żółty, niebieski, pomarańczowy i... O! Jeszcze zielony! A do tego DUUUŻO brokatu!
Ulubione jedzenie Uwielbiam wręcz rybki! A najbardziej to dorsze!
Przyjaciele ...
Dolldiaryicon.jpg ...

Charakter

Dziewczyna jest wieczną optymistką. Nigdy w życiu nie miała żadnych złych myśli, a nieszczęścia jej w sumie w ogóle nie spotykają. Uwielbia być w centrum uwagi, a najbardziej, kiedy daje popis swojego talentu - śpiewu. Głos jest dla niej czymś, co podtrzymuje jej dobry humor. Gdyby go straciła, jak sama mówi "chyba rzuciła by się w ogień". Jest bardzo dziewczęca, co wraz z jej wiecznym, głupiutkim uśmiechem daje złudny obraz "tępej nastolatki". Jednak niksa ta jest bardzo inteligentna, wiele razy pomagała swojej siostrze, np. w rozróżnianiu nut.

Wygląd

Ursula jest niemalże identyczna do swojej młodszej siostry. Ma bladą skórę oraz długie, białe włosy, z którymi często eksperymentuje, najczęściej z ich kolorem. Na nogach ma niebieskie łuski, a gdy wejdzie do wody zamieniają się one w ogon. Jej oczy są koloru błękitnego.

Relacje

Rodzina

Nastolatka kocha swoją rodzinę całym swoim morskim serduszkiem. W dzieciństwie była rozpieszczana przez swoją mamę przez swój wielki talent do śpiewu. Jednak najmocniej ze wszystkich kocha swoją bliźniaczą siostrę - Ulrike.

Z innymi uczniami

Ursula uwielbia poznawać nowe osoby, jest wobec nich bardzo entuzjastycznie nastawiona, jednak czasami może kogoś zirytować.

Z Cassidy PurrMeow

Poznały się na lekcji, gdy kotka dawała mini koncert. Ursula widząc to przyłączyła się ze swoim śpiewem i odciągnęła uwagę od Cass, która strasznie się na nią zdenerwowała. Jednak niksa okazała się na tyle miła i kochana, że kotkę to odrzuciło. Do teraz Cassidy nie przepada za Ursulą, lecz piętnastolatka nie zwraca na to uwagi.

Z Justinem Saina

Chłopaka poznała na próbie chóru. Podekscytowana dziewczyna widząc, że Justin nie jest zbyt zadowolony z tego wydarzenia, postanowiła go rozweselić i zachęcić do śpiewania. Takim oto sposobem przekonała go i zaczęli śpiewać razem. Są dobrymi znajomymi.

Z Accusticą

Ursula zauważyła kosmitkę, gdy ta pisała teksty piosenek. Cichutko wzięła jeden z nich i zaczęła śpiewać, najpierw cicho, lecz gdy Accustica się zawstydziła i chciała uciec, niksa zaczęła śpiewać głośniej, wkładając w to całą swoją pasję i zaangażowanie. Zaimponowało to zakłopotanej koleżance i tak oto od tamtej chwili są bardzo dobrymi znajomymi.

Zwierzak

Mimo braku własnego zwierzaka, często bawi się z Ząbkiem, oczywiście, gdy Ulrike nie widzi.

Miłość

Nastolatka marzy o poznaniu swojego księcia na białym koniu. Chce kogoś, kto będzie idealny w każdym stopniu.

Zdolności

  • Śpiew - jako niksa, Ursula uwielbia śpiewać i jej to wychodzi doskonale.
  • Pływanie - Ursula jest również świetną pływaczką. Jako, że urodziła się w morzu, już w dniu urodzenia potrafiła pływać jak zawodowiec.

Zainteresowania

Śpiewanie

To chyba najoczywistsze zainteresowanie dziewczyny. Od urodzenia dziewczyna odznaczała się wielkim talentem do śpiewu.

Po czym ją rozpoznać?

  • Po jej głosie i śpiewie.
  • Po jej błyszczącym stroju.
  • Wszędzie jej pełno.

Miejsce pochodzenia

NiemcyRepublika Federalna NiemiecRFN (niem. DeutschlandBundesrepublik DeutschlandBRD, [ˈbʊndəsʁepuˌbliːk ˈdɔʏtʃlant], wymowa i) – państwo federacyjne położone w zachodniej i środkowej Europie. Składa się z 16 krajów związkowych (landów), a jego stolicą i największym miastem jest Berlin. Państwo ma powierzchnię 357 168 km² i panuje w nim klimat umiarkowany. Z ponad 80 milionami mieszkańców jest najludniejszym krajem Unii Europejskiej. Jest to czołowe pod względem gospodarczym i politycznym państwo Europy. Stanowi część strefy Schengen i strefy euro, jest członkiem ONZ, OECD, G7, G20. Po Stanach Zjednoczonych Niemcy są drugim najbardziej popularnym celem migracji na świecie[7].

Morze BałtyckieBałtyk (łac. balteus – pas). Nazwa Bałtyku pojawia się po raz pierwszy u Adama z Bremy - morze śródlądowe na szelfie kontynentalnym w północnej Europie. Połączone z Morzem Północnym przez Cieśniny Duńskie (Mały Bełt, Wielki Bełt, Sund, Kattegat, Skagerrak oraz Limfjord). Za zachodnią granicę Bałtyku Właściwego przyjmuje się cieśninę Sund i próg podwodny ciągnący się na głębokości 18–20 m od przylądka Gedser (wyspa Falster) do przylądka Darßer Ort (Darß); na zachód od tej linii znajduje się akwen Bałtyku Zachodniego o powierzchni ok. 8000 km² nazywany przez Niemców także Ostsee; akwen ten obejmuje m.in. część wód Cieśnin Duńskich (oprócz Małego i Wielkiego Bełtu), a także mniejsze: AlsenbeltFehmarnbeltLangelandsbælt.

Klasyczny potwór

Niksy – w mitologii germańskiej demony wodne ukazujące się w postaci ludzkiej jako piękne dziewczęta lub półzwierzęcej (panna z rybim ogonem), których piękny śpiew miał zwabiać młodzieńców w głębiny. Bywały też Niksy występujące jako małe brzydkie stwory, długobrodzi starcy o zielonych włosach, którzy również mieli topić ludzi. Wierzono, że mają dar przepowiadania przyszłości. Niksy były złe i odprawiały taniec śmierci.

Ciekawostki

  • Ma dość duże uczulenie na sierść, dlatego zazwyczaj nie zbliża się do futrzastych uczniów.
  • Jest homofobem.
  • Urodziny obchodzi 22 marca.
  • Ma kilka ulubionych piosenek, lecz najbardziej uwielbia "You Don't Own Me" Lesley Gore.
  • Jej typ osobowości to ENFP-A - "Działacz".
  • Jej typem osobowości w Enneagramie to 7w6 - "Komik".

Drop Dead Diary

  • Ksywka Ursa, Ursi.
  • Ulubione powiedzonko "Czuję się jak ryba w wodzie!".
  • Najbardziej lubi Śpiewać.
  • A najmniej Samotności.
  • Nie rusza się bez Dobrego humoru.
  • Sekrety jego pokoju Mieszka w jeziorze, niedaleko szkoły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki