FANDOM

Twisted Cake
Uczeń Monster High
Twisted Cake
Wiek 17
Zabójczy Styl Lubię motywy z ciastkami, które oddają moją zjadliwą osobowość. Oczywiście też paski!
Dziwaczna wada Lubię jeść ciastka w dramatyczny sposób.

(niee wcale nie polewam ich keczupem hehe)

Zwierzę Kot Okruszek
Ulubione zajęcie Jedzenie Ciasteek!
Najbardziej irytująca rzecz Brak ciastek. Głównie to prośby Mamy:

"Nie jedz ciastek, są niezdrowe!"

Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie lubię przedmiotów szkolnych :')
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia kulinajne. Ja chcę jeść ciacha, a nie je robić!
Ulubiony kolor Ciemnoturkusowy.
Ulubione jedzenie Naprawdę?
Przyjaciele Wszystkie Ciaasteczka na świecie *_*
Dolldiaryicon ---
 Twisted Cake - Córka Ciasteczkowego potwora, zaadoptowana od Smoczej.

Osobowość

Twised jest dziewczyną o dosyć dziwnym charakterze. A dlaczego? Wydaje jej się, że jest osobą, która nic nie umie i tylko się leni. Nie jest to jednak prawda, ponieważ jest uzdolniona muzycznie oraz matematycznie. Nie korzysta ze swoich talentów, tylko ogląda Straszywizję i leniuchuje. Jest ogólnie przyjacielska. Nie lubi jednak, gdy ktoś nazywa ją słodką i malutką. Potrafi się wtedy nieźle wkurzyć.

Wygląd

Twisted ma skórę koloru granatowego, oczy jej są w kolorze niebieskim, lecz gdy patrzy się na nią z oddali wyglądają na fiołkowe. Ma ona tylko 150 cm. Usta koloru ciemno turkusowego (nie, one nie są pomalowane). Zazwyczaj się nie maluje, jeśli już to rzęsy. Nie rozstaje się ze swoją ulubioną opaską z "trójkątnokołowym" ciastkiem w biało-turkusowe, ukośne kreski. Dziewczyna ubiera zazwyczaj tuniki oraz buty na koturnie, dzięki którym czuje się wyższa.

Miejsce zamieszkania

Ulica Sezamkowa (ang. Sesame Street) – amerykański telewizyjny program edukacyjny dla dzieci, który zyskał dużą popularność w USA oraz wielu innych krajach świata, stanowiąc wzór dla późniejszych programów tego typu. Jest dobrym przykładem wykorzystaniaedukacji rozrywkowej w procesie edukacji społecznej, w tym wypadku edukacji najmłodszych. Jest nadawany od 1969 aż do dziś. Ma ponad 4300 odcinków. Cechą charakterystyczną programu jest udział muppetów opracowanych przez znanego lalkarza amerykańskiego Jima Hensona.

Klasyczny potwór 

Cookiemonster2 FB2

Tak to jej Tata XD

Ciasteczkowy Potwór jest bardzo żarłocznym, jednym z głównych bohaterów Ulicy Sezamkowej. Ciasteczkowy obrośnięty jest niebieskim futrem, na głowie wyróżniają się jego duże oczy z rozbieganym spojrzeniem. Znany jest przede wszystkim ze swojego nienasyconego apetytu - najchętniej zjada ciasteczka, ale potrafi zjeść po prostu wszystko - od jabłek, poprzez szarlotkę, talerze, kubki i litery. Zwykle podczas konsumpcji roztrąca okruchy zjadanej potrawy, głośno mlaskając i mrucząc. Ciasteczkowy potwór ma głęboki, growl'ujący głos i mówi bardzo prostym językiem ("Ja chcieć ciasteczko, ja zjeść ciasteczko"). Czasami jednak potrafi pokazać, że jego słownictwo nie jest aż tak ubogie. Pierwszy raz pierwowzór Ciasteczkowego Potwora pojawił się na reklamie chrupek zaprojektowanej przez Jima Jensona w roku 1966. Następnie w 1967 roku był bohaterem filmu instruktażowego dla firmy IBM. Na Ulicy Sezamkowej mieszka od samego początku i jest jednym z lepiej rozpoznawalnych postaci. 

Relacje

Rodzina

Twisted Mieszka z ojcem. Tata mówił, że mama odeszła, ale dziewczyna nie była tego pewna. Myślała, że tata zjadł jej mamę, bo ona była ciaskiem i trochę się go boi. Ufa mu prawie bezgranicznie. I bardzo go kocha. Jest jedynaczką i z opowiadań taty nigdy nie miała rodzeństwa  chociaż czy na pewno?

Dalsza rodzina

Podobno Tata ma brata, o którym nic mi nie wiadomo może go zjadł? Nazywa lub nazywał Szatan, tata nie lubi o nim mówić. Ma też dwie kuzynki (to córki Elmo) które z moich obserwacji mają ADHD, ale mniejsza.

Nie mamy z nimi większych kontaktów. Chociaż kiedyś przyszedł do nas jakiaś żaba o imieniu Kermit i to może ona jest moją matką?!  Dalszej rodziny nie znam.

Przyjaciele

Przyjaźni się z Panem Ciastkiem (może go zrobię) Ta przyjaźń wcaaale nie polega na zjadajniu jego guzików.

Znajomi

Zna z widzenia Turquoise Kitty i uważa, że jest nawet miła Chociaż jak jej kuzynki ma ADHD.

Wrogowie

Na razie na szczęście ich nie ma. Ale miejcie oczy dookoła głowy, ona OBSERWUJE WAS.

Miłość

Ciachaa!

Zwierzak

Kot Okruszek. Jest kotem perskim. Nie lubi kiedy śpiewa piosenkę "Puszek Okruszek". Lubi go tym sposobem wpieniać.

Zainteresowania

Leniuhchowanie - czyli siedzenie na kanapie i nic nie robienie.

Jedzenie ciastek.

Biografia

Wiele nie pamięta, nawet wyglądu swojej Mamy pewnie tata zjadł ją po porodzie. Pamięta o tym, jak się uczyła jeść ciastka.

Niezapomniane cytaty

  • Cytat1 Ciachaa!Cytat2 - W odcinku Witajcie w Straszyceum.
  • Cytat1 Naprawdę ? To ciaskostycznie!Cytat2 - rozmawiając z Catynią
  • Cytat1 Nie jestem słodka Cytat2 - W odcinku Ciaska Rządzą!

Po czym ją/jego rozpoznać?

  • Zawsze ma swoją opaskę z "trójkątnokołowym" ciastkiem w biało turkusowe ukośne kreski.
  • Ma 150 cm wzrostu.
  • Maluje tylko rzęsy.
  • Zawsze ma przy sobie ciacho.

Drop Dead Diary

Ksywki:Twidi, Ciachonator,
Ulubione powiedzonko: Ciacha!
Najbardziej lubi: Ciacha!
...a najmniej:Brak ciastek, swoje kuzynki z ADHD.
Zwierzak: Kot Okruszek
Nie rusza się z domu bez: Ciastek (po 20 na jedną przerwę)
Ulubiony kolor: Ciemnoturkusowy
Sekrety jego pokoju: Ma mały ołtarz poświęcony Ciastkom.
Ciekawostka: Ma wadę wzroku, jednakże nosi soczewki.

Ciekawostki

  • Ma urodziny 29 lutego.
  • Ma 150 wzrostu.
  • Jej imię oraz nazwisko oznacza: Zakręcone ciastko (eng. Twisted Cake)
  • Postać została zaadoptowana od Smoczej.

Galeria