FANDOM

Mądrość nie bierze się z równań matematycznych, tylko z równań wiernej przyjaźni i miłości!

—Thena, Horror Game

Thena Olympus
Uczeń Heaven High
Thena1
Wiek 15 lat
Zabójczy Styl Trzymanie się tradycji greckiej jest dla mnie najważniejsze. Ale trzymam się również współczesnej mody!
Dziwaczna wada Może się zdarzyć, że... trochę się wymądrzam. Wiem, że to się wydaje niemiłe lub samolubne, ale chcę w ten sposób pokazywać jaki jest otaczający nas świat
Zwierzę Mam śliczna sówkę śnieżną Ash. Jest równie inteligentna i cudowna jak ja i moja mama razem wzięte!
Ulubione zajęcie Razem z moją dalszą kuzynką Taminą lubimy sprawiedliwie rozstrzygać spory pomiędzy skłóconymi uczniami.
Najbardziej irytująca rzecz Potwory uważające mnie za uosobienie samolubstwa. Zawsze o wszystkich pamiętam, tylko czasem są oni na... samym końcu
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Każdy trudniejszy
Najmniej lubiany przedmiot szkolny WF. Jakoś nigdy nie byłam stworzona do biegania tak jak Helen.
Ulubiony kolor Oliwkowy i biały
Ulubione jedzenie Nigdy nie odmówię słodkiej sałatki greckiej!
Przyjaciele Skylar di Angelo i Cass Addition
Dolldiaryicon Moja własna mitologia
Thena Olympus - córka bogini mądrości, Ateny. Uczęszcza do Chmurnikum (Heaven High). Dziewczyna, pomimo swojej inteligencji, jest postrzegana jako osoba samolubna i przemądrzała. Jednak jest to mylne, ponieważ dziewczyna zawsze o każdym pamięta, jednak nie zawsze udaje jej się wziąć kogokolwiek pod uwagę za pierwszym razem. Poza nauką, boginka lubi walki na włócznie, jednak utrzymuje to w sekrecie. Jej domowym zwierzątkiem jest sowa Ash. Przyjaźni się ze Skylar di Angelo i Cass Addition.

Osobowość

Thena jest uważana za samolubną i dosyć przemądrzałą boginkę, ze względu na jej matkę. Mimo iż dziewczyna czasami nie bierze pod uwagę innych, nigdy nikogo nie pomija. Jednak mimo wszystko dziewczyna posiada naturę kujonki. Zawsze potrafi odpowiedzieć na dowolne pytanie i potrafi w ciągu kilku sekund ocenić bieżącą sytuację. Zawsze chętnie służy pomocą, jednak często znajduje się złym miejscu o niewłaściwym czasie.

Wygląd

Thena ma niezbyt długie, czekoladowe włosy, które zazwyczaj wiąże w koka lub w warkocz. Jej skóra trochę przypomina normalską, jednak na dekolcie i czole ma "znamię" przedstawiające wagę i gałązki oliwki. Na rękach i nogach również posiada znamiona, w postaci ciemniejszych pasów na skórze. Oczy dziewczyny są w kolorze oliwkowym. Brwi ma natomiast w kolorze ciemnobrązowym.

Klasyczny potwór

Atena (gr. Ἀθήνη Athene, Ἀθηναίη Athenaie, łac. Minerva) – w mitologii greckiej bogini mądrości, sztuki, sprawiedliwej wojny oraz opiekunka miast, m.in. Aten i Sparty. Jest jedną z dwunastu głównych bogów olimpijskich. Jej atrybutami były: włócznia i tarcza. Jej świętym zwierzęciem była sowa, a rośliną - oliwka. Jej rzymskim odpowiednikiem jest Minerwa.

Relacje

Rodzina

Rodzice

Matką Theny jest bogini sprawiedliwości, Atena. Nie wiadomo, kto jest ojcem dziewczyny. Jest jednak prawdopodobieństwo, że urodziła się ona z intelektu bogini.

Rodzeństwo

Nie wiadomo nic o ewentualnym rodzeństwie Theny.

Dalsza rodzina

Thena jest spokrewniona z Florą Grant, Patrikiem Venus i Poseą Reef. Dalszą rodzina dziewczyny są również Delfina Mantea (nie są one prawdziwą rodziną, ale jej kuzynka Alina uważa ją za swoja siostrę). Poza tym dziewczyna jest spokrewniona ze wszystkimi z rodziny bogów greckich (Alina Phoibos, Tamina Justice, itd).

Przyjaciele

Najlepszymi przyajciółkami Theny są Skylar di Angelo i Cass Addition. Dziewczyna utrzymuje dobre kontakty również z każdym potomkiem postaci z greckiej mitologi.

Miłość

Aktualnie Thena nie posiada chłopaka, jednak jej obiektem zainteresowań jest Solaren Eather.

Zwierzak

Domowym zwierzakiem Theny jest sowa śnieżna Ash.

Stroje

Podstawowe

Basic

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - prawie zawsze
  • Komentarz Theny - "Powiązanie tradycji z współczesną modą!"

W tej serii włosy Theny są związane w wysoki warkocz. Widnieją w nich także złte pasemka, natomiast utrzymują się na oliwkowych gumkach. Dziewczyna jest ubrana w białą, falowaną tunikę z zapinką z rysunkiem wagi. Po bokach utrzymywana jest przez oliwkowy, szeroki pas. Dziewczyna ma założone złote leginsy. Jej buty natomiast to oliwkowe kozaki z brązową podeszwą. Uszy Theny przebite są zielonymi kolczykami w kształcie gałązek oliwnych. Makijaż dziewczyny to złoty cień do powiek oraz jasnolawendowe usta.

Dodatkowe info

  • Moja BUU-unikalna cecha - Odnajduję odpowiedzi! Kiedy coś postanowię, żadne pytanie nie pozostanie nierozwiązane.
  • Ksywka - Czasami zastanawiam się czy moje imię nie mogło być ksywką mojej mamy,
  • Ulubione powiedzonko - "Trening czyni mistrza!"... w sensie trening umysłowy,
  • Nie ruszam się z domu bez - Jakiegoś akcentu sprawiedliwości. Oraz gałązek oliwnych,
  • Sekrety mojego pokoju - Wszystkie ściany (nawet moje drzwi!) są zastawione regałami z książkami! Po prostu tak wygląda pokój mądrości - jak biblioteka!
  • Specjalna zdolność - Potrafię czytać w myślach oraz zmieniać szybkość czasu,
  • Najgorszy powód do płaczu - Nie jestem pewna. Chyba wtedy, gdy zdaję sobie sprawę, że wiele ludzi i potworów pracuje niewolniczo zamiast chodzić do szkoły,
  • Najcudowniejsze wspomnienie - Może kiedy byłam na otwarciu dziewiętnastego w mieście muzeum historii i nauki?
  • Najokropniejsze wspomnienie - Na pewno wtrącanie mi, że moje zasoby wiedzy na nic się nie przydają!
  • Najstraszywiększe marzenie - Chciałabym założyć własną uczelnię wiedzy ogólnej. Nawet mam nazwę: Uniwersytet im. Ateny Olimpijskiej!
  • Potworne zauroczenie - Naprawdę nie wiem jaki rodzaj miłości preferuję, ale słyszałam, że Solaren Eather jest bardzo miły i inteligentny.
  • Ciekawostka - Znam każdą sentencję i cytaty sławnych ludzi świata. Wystarczy poprosic i ta-dam!

Zdolności

Jako boginka, Thena posiada następujące zdolności:

  • Czytanie w myślach: Tena wykozała zdolność czytania w mysłach.
  • Manipulacja czasem: Dziewczyna potrafi kontrolować czas w taki sposób, że może go spowolnić lub przyśpieszyć.
  • Szybkie poruszanie się: Magiczne umiejetności Theny pozwalają jej na rozwinięcie dużej szybkości.

Umiejetności

  • Inteligencja: Thena jako córka bogini mądrości, posiada dużą wiedzę na dowolny temat.
  • Sztuka: Thena jest także bardzo zdolną malarką i pianistką
  • Walka: Dziewczyna potrafi posługiwac się każdym rodzajem broni białej, jednak najbardziej lubi włócznie.

Meta timeline

  • 18 grudnia 2015: Wnioski Twilight Starlight o zastrzeżenie praw autorskich dla Theny Olympus.
  • 18 grudnia 2015: Thena zalicza swój debiut w filmie Horror Game
  • 28 lutego 2016: Profil Theny zostaje opublikowany
  • 28 lutego 2016: "Oficjalny art" Theny zostaje ujawniony

Galeria

Ciekawostki

  • W originale miała mieć bardzo jasną, niemalże białą skórę, jaśniejsze włosy, nie posiadać znamion oraz nosić długą togę. Krótko mówiąc, miała przypominać normalsów z tą różnicą, ża na czole widniał jej złoty kryształ. Jednak została ona zmieniona na podstawie regulaminu,
  • Kiedy czyta w myślach, znamię na jej czole sie świeci,
  • Jest jedną z trzech postaci kobiecych, stworzonych przez NickieID, które nie posiadają rzęs (dwie pozostałe to Sylvia Vistula i Cass Addition)