FANDOM

Tamara Tequeshe
Uczeń Monster High
córka Teke-Teke
Wiek 15
Zabójczy Styl Lubię się ubierać na galowo, oraz elegancko.
Dziwaczna wada Moją wielką wadą jest mój wzrok.
Zwierzę Eh...Nie rozmawiajmy na ten temat...
Ulubione zajęcie Tak szczerze to uwielbiam pisać opowiadania.
Najbardziej irytująca rzecz Jest wiele rzeczy które mnie irytują, jednak najbardziej irytują mnie osoby chamskie.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Gramatyka.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie znoszę chemii i tych wszystkich pierwiastków...
Ulubiony kolor Granatowy.
Ulubione jedzenie Precelki z solą
Przyjaciele Mandy McAir oraz Bijou A.R.X.M GriffX
Dolldiaryicon `
 
'

Tamara Tequeshe - córka Teke-Teke. ROZBUDOWA BARDZO WIELKA, PROSZĘ NIE USUWAĆ

Biografia

Osobowość

Tamara to śmiała, tolerancyjna i mściwa osoba. Jest wściekła dla osób nieszanujących i nieakceptujących innych. Jest bardzo wielkim buntownikiem. Jej mszczenie się jest bardzo niebezpieczne, i lepiej ją unikać kiedy jest zła. Dziewczyna szanuję prawa innych, i wspiera osoby słabsze. Bardzo jest z niej osoba radosna oraz wesoła, jest wojownicza i żartobliwa. Jest ona lubianą osobą, bo wszyscy wiedzą, że Tamara zawsze ich wesprze w trudnych i smutnych momentach. Dziewczyna cieszy się życiem, i jest bardzo szczęśliwa, że może żyć.  

Wygląd

Tamara ma normalną ludzką cerę i granatowe włosy. Kolor jej oczu to turkus. Co dziwne, Tamara ma nogi, w przeciwieństwie do swojej matki. Jej ciało pokrywają blizny. Na oczach nosi okulary, bowiem ma dużą wadę wzroku.

Klasyczny Potwór

Teke-teke - duch pochodzący z japońskich legend miejskich, Pośród wielu legend miejskich dotyczących duchów, Teke-Teke jest bohaterką jednej z najstraszniejszych i najbardziej działających na masową wyobraźnię. Jest to młoda kobieta, która została wepchnięta pod pędzące metro lub według innych podań sama wpadła pod tory. Pędzący pociąg przeciął ją na pół, co było początkiem poszukiwań jej zemsty. Kobieta zamiast umrzeć, przemieniła się we mściwego ducha. Mimo, że na skutek wypadku została pozbawiona nóg, porusza się niezwykle szybko, używając dłoni i łokci. Podczas groteskowego chodu jej tułów trze o ziemię - stąd charakterystyczny odgłos "teke teke teke teke", od którego wzięło się jej imię. Historia o Reiko Mashimie zyskała popularność w latach siedemdziesiątych. Wśród młodzieży krążył wtedy tak zwany "łańcuszek", opowiadający przerażającą historię i zawierający instrukcję jak uniknąć spotkania z duchem, najczęściej poprzez przekazanie łańcuszka dalej kilku osobom w ciągu kolejnych trzech dni. 

Kraj pochodzenia

Japonia (jap. 日本 Nihon lub Nippon?) oficjalnie Państwo Japonia (jap. 日本国Nihon-koku lub Nippon-koku?, posłuchaj po japońsku i) – państwo usytuowane na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km. Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy doMorza Wschodniochińskiego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny,Pekin, Teheran i Waszyngton.

Relacje

Mandy McAir

Najlepsza przyjaciółka. Tylko dla niej Mandy jest ciepła, miła, lojalna i pomocna. Lubią się i mają do siebie szacunek. Poprzysiągły sobie najlepszą przyjaźń na zawsze. 

Eilleen Enerell

Znajoma Tamary. Nie czują do siebie nic - ani złego, ani dobrego. Po prostu mówią sobie ,,cześć" na korytarzu.

Rillanne Rokuro

Trzecia w kolejności najlepsza koleżanka Tam. Rillanne najczęściej doradza Tamarze w sprawach sercowych,

Alice Manjaku

Druga najlepsza przyjaciółka. Często wybierają się na spacerki. Alice jednak dziwnie się ostatnio zachowuje. Unika spotkań i obśmiewa Tamare za plecami. Alice chyba nie jest warta jej przyjaźni.

Charlotte Brachyura

Tamara pomaga czasem córce krabołaka w odrabianiu lekcji, najczęściej z Dziennikarstwa. Nic więcej ich nie łączy, po prostu się znają. Charlotte pisze muzykę do jej piosenek.

Ginny Godzilla Jr.

Ginny, jako urodzona liderka, uważa, że to ona jest lwem, a Tamara jej owcą. Utrzymują silną znajomość... która objawia się ignorowaniem.

Garret Godzilla Jr.

Tekesia zna Garreta tylko z opowieści Ginny.

Avery Alline

Czwarta najlepsza przyjaciółka Tamary. Prawie zawsze robią razem projekty lub makiety, mają podobne charaktery i podobne gusty.

Adam Apollo

Wróg Tamary. Córka Teke Teke czuje się w jego towarzystwie jak odrzucany, mały śmieć, ponieważ to on przykuwa uwagę wszystkich. Dziewczyna była świadkiem sytuacji, w której Adam ją wyśmiewał.

Hailey Hypnosian

Piąta i ostatnia z top listy najlepsza przyjaciółka Tamary. Łączy ich pasja grania w cymbergaja.

Kendra Kiyo

Wróg publiczny numer jeden. Siedzi z nią na Rachunkach z Pazurem. Tam nienawidzi jej za to, że Kendra wszędzie się wpycha i stara się być najlepszą ze wszystkich.

Zainteresowania

Gra w cymbergaja

Tamara uwielbia tą grę. Jest według niej inspirująca i ekstytująca. Owa gra to pewien wyjątek - przy grze Tam nigdy nie dostaje ataków żółwiofremii. Dziewczyna kocha tę grę i od początku gry wymyśla strategię. Jeśli przegra, to uwierz, nigdy Ci nie wybaczy. Wszyscy dają jej wygrywać, dlatego właśnie Tamara kocha te grę.

Pisanie piosenek

Tamara czasami piszę piosenki. Na początku to po prostu tekst, a pisanie melodii zleca potrafiącej grać na fortepianie Charlotte Brachyurze. Jej najlepsza przyjaciółka, Mandy, też pisze piosenki. Tamara opracowała takie hity, jak np. ,,My Little Kevin: Pieski w cyrku to magia" lub ,,Czu czu, płynie autobus".

DDD

Ksywki:Tam, Tekesia, Tami.
Ulubione powiedzonko: ,,Nie jestem sobą. Jestem sobą"
Najbardziej lubi: to, że można się w niej zgubić. Lubię się gubić.
...a najmniej:KENDRĘ!
Zwierzak: Eeee...nie?
Nie rusza się z domu bez: Mojego szczęśliwego pieprzyka, doklejam go sobie codziennie na szyi.
Ulubiony kolor: Zielony. Żółwie są zielone.
Sekrety jego pokoju: Trzymam pod łóżkiem rozbite lustra. Ot, sekret.
Ciekawostka:

Cytaty

Po raz ostatni dałaś się nabrać.

—ostatnie słowa do Lucy

Nie dziękuj, ja tylko zwracam Ci honor.

—ostatnie słowa do Johna

Było trzeba pomyśleć, zanim trafiło się na mnie. Ups, nie potrafisz myśleć.

—ostatnie słowa do Timmy'ego.

Pogodynka, jak tam pogoda? Będzie deszcz krwi i nowy żółwik!

—ostatni słowa do Felicji

Dusza nie może umrzeć, może tylko wygasnąć.

—so much emo

Wystąpienia

Pełnometrażówki

  1. The Horryfying Hills 
  2. Straszyciółki Na Statku

Seriale

Dawno temu w Straszyceum (cała seria)

Serie

Ciekawostki

  • Postać zaadoptowana od XRubinx

Galeria