FANDOM

Idź występować w reklamie papieru toaletowego!

—do Cleo przy pierwszym spotkaniu

Taiga Yuki
Uczeń Monster High
Taiga Yuki
Wiek 15, ale mam jeszcze wszystkie dziewięć żyć.
Zabójczy Styl Uwielbiam nosić sukienki z motywem odłamków szkła złączonych w jedną całość i niebiesko-czarnymi elementami. Do tego fioletowe narzutki, swetry, albo bluzy.
Dziwaczna wada Chyba takiej nie posiadam.
Zwierzę Kiedyś miałam białego tygrysa, ale musiałam go oddać ze względu na jedną bardzo zakaźną chorobę. Bardzo za nim tęsknię.
Ulubione zajęcie Wprost kocham sport! Nie wyobrażam sobie bez tego życia.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy potwory próbują wyprowadzić mnie z równowagi. Nie moja wina, że mogę kogoś przez to skrzywdzić.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny W-F. Uwielbiam się wyszaleć. Jestem chyba najlepsza ze wszystkich dziedzin sportu.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Oceanografia. Nie przepadam za oceanami, morzami, itp.
Ulubiony kolor Czarny, szary, fioletowy i niebieski.
Ulubione jedzenie Kocham pożerać steki! Mniam.
Przyjaciele Moją pierwszą przyjaciółką została Yasina Meerme. Poznałyśmy się po W-F'ie, kiedy stanęła po mojej stronie.
Dolldiaryicon ?

Taiga Yuki - ma 15 lat. Jest rzadką odmianą tygrysa. Dziewczyna kocha sport. Jej ulubione dyscypliny to biegi długodystansowe, siatkówka i piłka nożna. Mimo jej młodego wieku, potrafi wygrać dosłownie każdy mecz. Ma wielu fanów, jednak lubi chwile, gdy jest sama, z przyjaciółkami lub z rodziną.

Osobowość

Taiga jest miłą i skromną dziewczyną. Nie lubi się przechwalać. Niekiedy uwielbia rządzić innymi. Upiorka ma wielu przyjaciół i lubi być w centrum zainteresowania. Czasami jednak siedzi cicho jak myszka. Dziewczyna nienawidzi, kiedy inne potwory próbują wyprowadzić ją z równowagi. Upiorka przez to może zrobić komuś krzywdę. Nie lubi też, gdy ktoś próbuje ją pokonać w grze. 

Klasyczny potwór

Catpeople

Kotołak

Kotołak
 - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np.CatwomanTigra lub Cheetah, a nawet Catman

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Wygląd

Taiga Yuki jest białym tygrysem, czyli rzadką odmianą tego gatunku. Dziewczyna ma jasną sierśc z czarnymi prążkami. Jej włosy są niebieskie, zcięte na boba. Oczy upiorki są brązowe, usta kremowe, a makijaż fioletowy.

Relacje

Rodzina

Taiga jest córką kotołaków. Nie ma rodzeństwa, a jej rodzice mieszkają w bardzo odległym kraju.

Przyjaciele

Yasina Meerme Po skończonej lekcji W-F'u Yasina zebrała wszystkie rzeczy do torby kiedy usłyszała odgłosy sprzeczki z tego co się zorientowała chodziło o faul podczas meczu.Dziewczyna imieniem Taiga twierdziła że 'koleżanka' z jej klasy sfaulowała ją specialnie by uniemożliwić jej wyjazd na sportowy obóz w ten weekend.Niestety nikt nie chciał jej uwieżyć gdyż jej 'koleżanka' miała opinię grzecznej 'pupilki nauczyciela'.Yasina już miała odpłynąć (gdyż nie lubi się mieszać do cudzych spraw) gdy spojrzała na smutną minę Taigi.Ducho-syrenka stwierdziła że musi się przełamać i opowiedzieć co się stało naprawdę gdyż była tego świadkiem.W efekcie końcowym 'koleżanka' Taigi dostała naganę za kłamstwa wobec trenera a Taiga i Yasina spędziły razem całą przerwę obiadową rozmawiając o swoich planach na weekend.

Miłość

Tygrysica nie myśli o chłopcach. Nie chce mieć partnera, ponieważ woli grać z nimi w piłkę nożną niż rozmawiać o sprawach miłosnych.

Zwierzę

Upiorka miała kiedyś białego tygrysa. Nazywał się Kumori. Dziewczyna musiała go niestety oddać, ponieważ miał zakaźną chorobę, przez którą mogła podpaść na zdrowiu, albo życiu.

Ciekawostki

  • Upiorka nie przepada za malowaniem paznokci.
  • Taiga Yuki oznacza po japońsku Tygrys Śnieżny
  • Kumori to część japońskiego słowa Kumorimashita znaczącego Śnieżek.

Serie

Basic

  • Oficjalny art
  • Linia: Basic
  • Powstanie artu: ?
  • Ulepszenie artu: ?
  • Powstanie lalki: ?

W tej serii Taiga ma włosy zcięte na boba. Sięgają jej do ramion. Są w trzech odcieniach niebieskiego. Z prawej strony grzywki, u dołu, widnieje czarne pasmo, przypominające strzałkę. Na lewym nadgarstku dziewczyna ma niebieską bransoletkę w czarne, pionowe paski. Jedno ucho kotołaczki przebite jest trzema złotymi kolczykami (2 kółka i 1 ćwiek). Upiorka nosi niebieską obrorzę z ciemnymi prążkami. Taiga ubrana jest w srebrną sukienkę, ozdobioną czarnymi pakami, które przypominają rozbite szkło. Na dole widnieje niebieski pas z czarnymi prążkami. Prucz tego, dziewczyna ma fioletową, rozpinaną bluzę bez kaptura. Buty kotołaczki to srebrne kozaki, z motywem jak na sukience, na niebiesko-czarnych słupkach. Do postaci dołączona jest torebka.

Gloom Beach

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom Beach'
  • Powstanie artu: Marzec 2016
  • Ulepszenie artu: ?
  • Powstanie lalki: ?

W rozbudowie

Galeria