FANDOM

Model2
Taiga Yuki zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Grudzień 2018!

Idź występować w reklamie papieru toaletowego!

—do Cleo w odcinku "Strach na czterech łapach"

Taiga Yuki
Uczeń Monster High
Taiga Yuki
Wiek 15, jest to moje drugie życie, ponieważ w pierwszym byłam obiektem polowań kłusowników w Indiach.
Zabójczy Styl Mimo, że całe pierwsze życie spędziłam w Indiach, nie preferuję tamtejszej mody. Wręcz jej nie znoszę. Ubieram się tak, żeby w każdej chwili było mi wygodnie. Czy to na boisku, na lekcjach, a nawet gdzieś na mieście z przyjaciółmi. Zazwyczaj ubieram luźne bluzy, które bez problemu zasłaniają moje wychudzone ciało.
Dziwaczna wada Można powiedzieć, że jest to fagofobia. Nawet nie pamiętam, kiedy to się zaczęło, ale problem z przełykaniem pokarmów mam do dziś.
Zwierzę Kiedyś miałam białego tygrysa, ale musiałam go oddać ze względu na jedną bardzo zakaźną chorobę. Bardzo za nim tęsknię.
Ulubione zajęcie Wprost kocham sport! Nie wyobrażam sobie bez tego życia.
Najbardziej irytująca rzecz Wprost nienawidzę, kiedy ktoś komentuje moją sylwetkę! Nie chodzi o to, że mam na tym punkcie kompleksy, ale jeśli po raz tysięczny słyszę, że jestem za chuda, mam ochotę wydrapać komuś oczy. Dużo osób nigdy nie słyszało o mojej chorobie, a komentarze odnośnie anoreksji, bulimii, itp. wcale nie pomagają.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny W-F. Uwielbiam się wyszaleć. Jestem chyba najlepsza ze wszystkich dziedzin sportu.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Lekcje gotowania sprawiają mi najwięcej problemów. To takie przykre, że muszę gotować najróżniejsze pyszności, których później nie dam rady spróbować. Mimo tego samo gotowanie jest nawet zabawne.
Ulubiony kolor Bardzo lubię barwy matowe, nie rzucające się w oczy.
Ulubione jedzenie Ze względu na moją chorobę nie jestem w stanie tego stwierdzić, ponieważ mogę spożywać jedynie pokarmy w wersji niesmacznej, płynnej papki. Mimo tego wprost marzę, żeby spróbować kremówek.
Przyjaciele Yasina Meerme
Dolldiaryicon ?

Taiga Yuki - córka kotołaka, ma 15 lat i pochodzi z północno-wschodnich Indii. Jest bardzo przyjazna, pewna siebie i nigdy nie traci ducha walki. Ceni swoich przyjaciół i nie pozwoli, żeby stała się im jakakolwiek krzywda. Nie cierpi również kłamstwa. Dziewczyna kocha sport, a jej ulubioną dyscypliną jest maxjazda na wrotkach.

Wygląd

Taiga jest wysoką i bardzo szupłą kotołaczką. Ma 173 cm wzrostu i waży 35 kg. Wiele osób uważa, że dziewczyna choruje na anoreksję, lecz jej niedobór wagi spowodowany jest fagofobią i nadmiarem ruchu. Jej ciało pokryte jest śnieżnobiałym futerkiem. Ze względu na kocie geny, z dolnej części jej pleców wystaje koci ogon, natomiast na czubku jej głowy widnieje para kształtnych uszu. Taiga ma idealnie proste, gęste, srebrne włosy, sięgające do pasa. Nosi je rozpuszczone, lecz związuje je wtedy, kiedy uprawia jakiś sport. Oczy dziewczyny mają błękitną barwę i okrągłą źrenicę, co jest normalne u tego typu rasy tygrysa. Taiga ma pełne usta, a także drobny koci nosek w tym samym odcieniu. Na jej policzku zauważyć można pieprzyk, kształtem przypominający płatek śniegu.

Osobowość

Taiga jest pracowita, ruchliwa i bardzo łatwo się ekscytuje. Uwielbia być w centrum uwagi. Jest bardzo troskliwa i tolerancyjna, dzięki czemu zyskuje coraz więcej przyjaciół. Dziewczyna jest również niewiarygodnie uczciwa i nigdy nie zaakceptuje kłamstwa, zwłaszcza kiedy oszuka ją bliska jej sercu osoba. Bardzo ciężko jest jej ponownie zaufać komuś kto ją zranił. Empatia i altruizm nie są jej mocną stroną. Taiga sama o sobie mówi, że jest trochę egoistyczna, więc nie ma co liczyć, że podzieli się z kimś swoim lunchem. Mimo tego dziewczyna nie zraża do siebie innych osób.

Klasyczny potwór

Kotołak

Kotołak

Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np.Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Relacje

Rodzina

Taiga jest córką pary białych tygrysów. Nie ma rodzeństwa, a jej rodzice mieszkają w subtropikalnych lasach Bengalu, w północno-wschodnich Indiach. Członkowie jej rodziny są ostatnimi przedstawicielami tego gatunku. Krążą również plotki, że Taiga może być daleką kuzynką Toralei Stripe.

Przyjaciele

Yasina Meerme Po skończonej lekcji W-F'u Yasina zebrała wszystkie rzeczy do torby kiedy usłyszała odgłosy sprzeczki, z tego co się zorientowała chodziło o faul podczas meczu. Dziewczyna imieniem Taiga twierdziła że 'koleżanka' z jej klasy sfaulowała ją specialnie by uniemożliwić jej wyjazd na sportowy obóz w ten weekend. Niestety nikt nie chciał jej uwieżyć gdyż jej 'koleżanka' miała opinię grzecznej 'pupilki nauczyciela'. Yasina już miała odpłynąć (gdyż nie lubi się mieszać do cudzych spraw) gdy spojrzała na smutną minę Taigi. Ducho-syrenka stwierdziła że musi się przełamać i opowiedzieć co się stało naprawdę gdyż była tego świadkiem. W efekcie końcowym 'koleżanka' Taigi dostała naganę za kłamstwa wobec trenera a Taiga i Yasina spędziły razem całą przerwę obiadową rozmawiając o swoich planach na weekend.

Miłość

Tygrysica nie myśli o chłopcach. Nie chce mieć partnera, ponieważ woli grać z nimi w piłkę nożną niż rozmawiać o sprawach miłosnych. Mimo tego wiele przedstawicieli płci przeciwnej jest w niej szalenie zakochanych, ze względu na jej niezwykle zniewalającą urodę.

Zwierzę

Upiorka miała kiedyś białego tygryska. Nazywał się Kumori. Dziewczyna musiała go niestety oddać, ponieważ miał zakaźną chorobę, przez którą mogła podpaść na zdrowiu, albo życiu.

Ciekawostki

  • Upiorka nie przepada za malowaniem paznokci.
  • Kotka nigdy nie nosiła butów na wysokim obcasie.
  • Taiga Yuki oznacza po japońsku Tygrys Śnieżny.
  • Kumori to część japońskiego słowa Kumorimashita znaczącego Śnieżek.

Serie

Basic

  • Oficjalny art
  • Linia: Basic
  • Powstanie artu: 09.12.18
  • Ulepszenie artu: ?
  • Powstanie lalki: ?

Galeria