FANDOM

Cmt1rg8
Szeheryzade Chaahate hain zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Styczeń 2017!

Nie wiem, wymyśl coś. Bądź kreatywny!

— Odpowiedź Szeheryzade na pytanie znalazcy czego sobie zażyczyć.

Szeheryzade Shimmer Jonquil Desiryee Sangeet Onyxa Tepsyche Chaahate hain
Uczeń Monster High
She by Smocza
Wiek Około 475 tysięcy lat.(w potwornej skali to będzie coś koło 16).
Zabójczy Styl Właściwie żaden. Ubieram pierwsze rzeczy z brzegu, ale lubię wszystko co błyszczy.
Dziwaczna wada Moje włosy to horror! Plączą się wszędzie, kiedyś jedna upiorka złamała przez nie nogę!
Zwierzę Moją zwierzęcą przyjaciółką jest urocza małpka Tala.
Ulubione zajęcie Lubię tańczyć. Kiedy słyszę muzykę, to czuję, że właśnie do tańca zostałam stworzona.
Najbardziej irytująca rzecz Denerwuje mnie niezdecydowanie! Grr... ja załatwiam wszystkie sprawy od razu!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny W-F, lubię wysiłek fizyczny o wiele bardziej niż psychiczny.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Fizyka. Ile razy można słuchać o sile grawitacji?!
Ulubiony kolor Piękny, ciemny szafir.
Ulubione jedzenie Owoce, zwłaszcza grejfruty.
Przyjaciele Priya Daanav, Genievieve Von Lamp, Louriza Pandie
Dolldiaryicon Pamiętnik Szeheryzade Chaahate hain
Szeheryzade Chaahate hain - Córka Dzinna, hinduska. Większość swojego (nie)życia upiorka spędziła sama. Jest bardzo nieśmiała i nieufna do tego stopnia, że jest odtrącana już po pierwszym zapoznaniu. Niektóre potwory mają ją za dziwaczkę, prawda jest taka, że niełatwo zdobyć jej zaufanie, dżinka też łatwo się poddaje, woli usuwać się innym z drogi. Wydaje się być kruchą i 'nudną' osobą, łatwo nią manipulować i przekonać do swoich racji. Sze jest też strasznie łatwowierna i ulega wpływowi innych, przez co często robi rzeczy wbrew sobie. Nie można powiedzieć, by była popularna. Sheheryzade jest także zamkniętą w sobie dziewczyną. Przez całe życie miała tylko nieliczną grupkę znajomych. Rzadko się odzywa, jedynie do zaufanych osób. Mimo to wszystkie upiory jakie ją bliżej poznają przekonują się, że jest niezwykle szczerą, miłą, oddaną i pracowitą upiorką. Pomimo tego, iż zdecydowanie jest typem samotnika, to lubi kiedy ktoś zwraca na nią odrobinę uwagi.

Osobowość

Szeheryzade to osoba o niskim poczuciu własnej wartości, oraz niskiej wierze w swoje osiągnięcia. Dziewczyna jest naiwna oraz łatqo nią manipulować, na jej nastrój oraz decyzje często wpływają inne osoby. Z pozoru jest szarą myszką zamkniętą w sobie, lecz tak naprawdę pobocznie obserwuje inne osoby, jest cicha oraz skromna, aż zbyt skromna. Byłaby gotowa oddać ostatnią kanapkę, byleby tylko komuś pomóc. Chętnie wyciąga ręce do pomocy, co bywało i jest nie raz wykorzystywane. Dżinnka nie lubi rozmawiać o sobie oraz o swojej rodzinie, prawdopodobnie dlatego, że chowa do krewnych uraz.

Wygląd

Szeheryzade posiada długie szafirowe włosy, spina je w kucyk, jej skóra ma alabastrowy odcień ze znamionami przypominającymi pancerz skorpiona. Oczy dżinki są duże, mają kolor zielony, a jej  brwi - granatowy. Sze ma małe, punktowe rzęsy na górze oczu. Jest też wyższa od przeciętnego potwora, ma także długie mocne paznokcie. Dziewczynę cechuje również jej znamię w kształcie słońca i księżyca.

Relacje

Rodzina

Szeheryzade jest córką dżinnów.CDN

Dalsza rodzina

Dosyć stosunkowo niedawno, a ściślej mówiąc w Bollywood here we come!, dowiedziała się, że jest bardzo daleką krewną Justina i Justine, od strony ich ojca. Jest dosyć rzadko widywana w ich towarzystwie. Upiorka jest także spokrewniona z Genievieve, swoją najlepszą przyjaciółką.

Przyjaciele

Upiorka przyjaciółkami nazywa Priyę Daanav oraz Genievieve Von Lamp.

Znajomi

Dobre stosunki utrzymuje z Jodrin Raghbą, Cherry Cheddar oraz Yasiną Meerme a także Sashą Shade.

Wrogowie

Póki co, dżinnka nie znalazła jakiejkolwiek osoby, która zalazłaby jej za pancerzyk.

Zwierzak

Zwierzakiem Sze jest złota małpka imieniem Tala. Jej kupno nie było zbytnio przemyślane. Sze chciała mieć towarzyszkę i nawet minuty nie poświęciła na to, by zastanowić się, jakiego właściwie gatunku ma być jej pupil. Dżinka wyszła z założenia, że będzie to wiedzieć zaraz po przekroczeniu bramy sklepu zoologicznego - nie myliła się.

Miłość

Szeheryzadzie trudno znaleźć nową sympatię, ponieważ większość upiorów ma ją za dziwaczkę, marzy jednak o prawdziwej miłości, dla której będzie w stanie zrobić wszystko.

Historie relacji

Priya Daanav

Sze jest typowym popychadłem, wobec czego Priya od razu to wykorzystała. Dzinnka często stoi w jej cieniu, a Priya ją wykorzystuje, mówiąc krótko, Sze jest pod jej pełnym pantoflem.

Z Jodrin Raghba

Dziewczyny zaznajomiły się podczas przygotowań do szkolnego projektu wymiany uczniowskiej. Jodrin została poproszona przez samą dyrektor placówki, by przy pomocy swoich zdolności plastycznych, zaprojektowała ulotki sławiące Straszyceum, w bardziej..."młodzieżowym" stylu. Hybryda nie była z tego powodu zadowolona, zwłaszcza, że dostała do pomocy niezbyt ogarniętą w temacie Szeheryzade. Jednakże Jodrin niemal od razu wzięła się do pracy, w końcu sama dyrektor ją poprosiła, spokojnie szkicowała projekty siedząc na ławce na korytarzu, było niesamowicie cicho oraz przyjemnie. Hybryda po chwili wkręciła się w swoją pracę, jednakże przeszkodziło jej pojawienie się Szeheryzade. Dżinnka czuła, że hybryda nie jest zbyt zadowolona z przydzielenia jej pomocnicy. Usiadła na ławce koło Jodi, ta olewała próby zaczepki niebieskowłosej, jednakże Sze nie zamierzała się poddać. Podjęła temat, zaczęła tłumaczyć, że pomimo wywarcia na hybrydzie złego wrażenia, została na nią "skazana" i nie odpuści, póki nie wypełni polecenia dyrektorki. Jodi chcąc mieć dżinnkę z głowy, dała jej dość proste zadanie - Sze miała zwyczajnie podawać hybrydzie ołówki, strugaczkę i kredki, kiedy tylko ją o to poprosi. Sze była szczęśliwa, że została choć w kilku procentach zaangażowana. Przez kilka następnych godzin, hybryda szkicowała projekty, a dżinnka wspierała ją słowem, oraz przynosiła najróżniejsze rzeczy. Zaczęły rozmawiać, co zaskutkowało zmianą wzajemnego podejścia, polubiły się, zostały znajomymi.

Genievieve Von Lamp

Najlepsze przyjaciółki, mogą na siebie liczyć.

Cherry Cheddar

Dziewczyny poznały się na korytarzu, gdy na siebie wpadły. Cherry świetnie rozumie jej problemy, sama nie jest miss popularności przez swoją tendencję do plotkowania i nadgryzania wszystkiego wokół niej. Cherry to najlepsza przyjaciółka dżinki.

Louriza Pandie

Bardzo dobre znajome.

Sasha Shade

Dobrzy znajomi.

Po czym ją poznać?

  • Ma na twarzy znamię w kształcie słońca oraz księżyca.
  • Zawsze spina swoje włosy.
  • Ubiera się przeważnie w odcieniach fioletu i różu.
  • Jej oczy świecą w ciemności.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Realizuję! Dla mnie nigdy nie jest za późno na spełnienie nie tylko swoich planów i marzeń.
  • Ksywka: She, Shine.
  • Ulubione powiedzonka: Masz co chciałaś, No, wreszcie!
  • W szkole najbardziej lubi: W-f, wszystko jest lepsze od siedzenia w ławce!
  • ...A najmniej: Fizykę. Działa na nią lepiej niż kołysanka.
  • Zwierzak: Małpka imieniem Tala.
  • Nie rusza się bez: Spinek i klamry do włosów.
  • Sekrety jej pokoju: W dormitorium ma na ścianie półkę z pokaźną kolekcją butelek z piaskiem, mapę nieba oraz prawdziwy perski dywan.(latający!)

Niezapomniane cytaty

Nie moją rolą jest oceniać innych, każdy ma swoje (nie)życie, swoje poglądy i myśli. Ważne, by być blisko przyjaciół i innych bliskich, kiedy tego potrzebują. Każdy uczy się na błędach i pod tym względem nikt nie jest wyjątkowy.

—-Szeheryzade Chaahate hain

Ciekawostki

  • Jej nazwisko w przetłumaczeniu z j.hinduskiego oznacza 'życzenie'.
  • Uwielbia owoce mango.
  • Nienawidzi oliwek.
  • Ma tzw. "Szósty zmysł" dzięki swoim przeczuciom wie, kiedy czegoś nie robić, by nie doprowadzić do danej sytuacji z jej "wizji".
  • Nie ma zdolności manualnych, nie potrafi przyszyć nawet guzika.
  • Kiedyś była w sklepie zoologicznym, ale oblazło ją stado papug, które wzięło jej spinki za obiad. Od tamtej pory dżinka nie znosi ptaków, a w szczególności papug.
  • Mimo iż dżinny przeważnie spełniają trzy życzenia, Szeheryzade jest w stanie spełnić ich aż siedem. Wiąże się to z datą jej urodzin, 07.07 o godzinie siódmej rano.
  • Jej pierwsze imię bazuje na głównej bohaterce 'Baśni z tysiąca i jednej nocy' imieniem Szeherezada, drugie imię (Shimmer) w przetłumaczeniu z j.angielskiego oznacza  "połysk", z kolei piąte imię dzinki (Sangeet) w przetłumaczeniu z j.hinduskiego oznacza "muzyka". Ostatnie natomiast nawiązuje do muzy grekiej o imieniu Tepsychora.

Klasyczny potwór

Dżinn

Dżinny (arab. جن) – demony i duchy powstałe z czystego ognia bez dymu (w niektórych wersjach wierzeń z czystego płomienia oraz obłoku pary), które posiadają nadnaturalną potęgę i są niewidzialne, mogą jednak przyjmować dowolną postać (człowieka, zwierzęcia lub potwora). Utożsamiały one wrogie człowiekowi siły natury. Uważano ich za mieszkańców pustyni. Wiara w dżinny stanowiła bardzo istotny składnik religii Arabów w okresie przed przyjęciem przez nich islamu. Jako pozostałość mitologicznych wyobrażeń z przedmuzułmańskiej Arabii pojawiły się także w islamie, gdzie stanowią trzecią kategorię rozumnych istot stworzonych przez Boga (obok aniołów i ludzi). Dżinny w wierzeniach muzułmańskich dzielą się na dobre i złe. Dobre służą Bogu i pomagają ludziom (w szczególności prorokom), zaś złe (ifrity, sile i ghule) szkodzą. Czasem do złych dżinnów zalicza się szatana (szejtana). Podobnie jak ludzie, dżinny dzielą się na plemiona i rody.

Miejsce pochodzenia

Indiee
Indie – państwo położone w Azji Południowej, zajmujące większość subkontynentu indyjskiego.

Od północy Indie są ograniczone przez łańcuchy górskie: Karakorum i Himalaje.

Z Indiami graniczą: Pakistan na północnym zachodzie, Chiny, Nepal oraz Bhutan na północy, Mjanma i Bangladesz na północnym wschodzie, Sri Lanka przez zatokę Mannar i cieśninę Palk na południowym wschodzie. Od południowego zachodu kraj otaczają wody Morza Arabskiego, zaś od południowego wschodu Zatoki Bengalskiej i Morza Andamańskiego. Do Indii należy archipelag Lakkadiwów leżący na Morzu Arabskim 450 km na zachód od wybrzeży kraju oraz leżące w Zatoce Bengalskiej archipelagi Andamanów i Nikobarów. Najwyższym punktem jest ośmiotysięcznik Kanczendzonga położony w Himalajach na granicy z Nepalem wznoszący się na wysokość 8586 m n.p.m.

Wystąpienia

Galeria

Galeria rysunków

 w różnych strojach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Luty 2016 -"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Sheheryzade Njihuni
  • Luty 2016-Art i profil She zostają opublikowane.
  • Luty/Marzec 2016-She zalicza filmowy debiut w "On the trail of the Mummy"
  • Kwiecień 2016-Zmiana znaków z "Sheheryzade Njihuni" na "Szeheryzade Chaahate hain"