FANDOM

TINuhhi
Symphony Space zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Styczeń 2017!

Melodia to sekwencja pojedynczych nut, które połączone razem dają niesamowity efekt.... więc nie narzekać, tylko brać się do pracy! Nawet ja mam granice cierpliwości.

— W debiucie.

Symphony Harmony Space
Uczeń Monster High
Symphony ID 3
Wiek szesnaście lat
Zabójczy Styl Mój styl podkreśla moją największą pasję, muzykę klasyczną. Zwykle, słyszę że wyglądam jakbym wróciła dopiero z opery, lub tweatru, i jest w tych opisach część prawdy, preferuję klasykę, mieszaną z elegancją rodem z wyższych sfer, aczkolwiek na coo dzień zakłada mniej "onieśmielające" ubrania, oczywiście, nie może zabraknąć jakiegoś akcentu z moim faworyzowanym kluczem wiolinowym.
Dziwaczna wada Kiedy się zdenerwuję, zdarza się...że mój głos staje się "śpiewny" dosłownie, zaczynam śpiewać pod czasami kilkanaście różnych melodi na raz! Tą przypadłość, cóż można rzec że odzeidzczyłam w genach...serio.
Zwierzę Nie posiadam zwierzaka i wątpię, czy jakikolwiek chciałby zostać moim pupilem
Ulubione zajęcie Lubię grać na skrzypcach i dawać lekcje gry na tym instrumencie. To działa relaksacyjnie, i nie chwaląc się, jestem w tym genialna, żeby nie powiedzieć wybitna. Wróżę sobie karierę skrzypaczki, czuję że właśnie ta czynność daje mi orócz nieopisanej radości, mnóstwo satysfakcji.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś obraża coś, o czym nie ma bladego pojęcia. Żeby coś oceniać, chyba wręcz wypada mieć o tym jakiekolwiek pojęcie, co nie?!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Muzyka. To chyba oczywiste, czego innego można by się spodziewać?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia. Po prostu nie odczuwam potrzeby jej znajomości
Ulubiony kolor Fiolet i Brąz.
Ulubione jedzenie Suflet czekoladowy i Tiramisu.
Przyjaciele Dolly O'hair, Bunny Stone, Blair DeGhoul, Genevieve Sequin-lux
Dolldiaryicon Pamiętnik Symphony Space
Symphony Space - Kosmitka, wielka miłośniczka muzyki klasycznej. Symphony jest opanowaną i niespotykanie uzdolnioną upiorką. Dziewczyna trzyma innych na dystans, uwielbia poprawiać wypowiedzi oraz wyprowadzać z błędów innych, by udowodnić swoją inteligencję, której jej nie brakuje. Symphony czasem wpływa na innych, podrzucając im swoje poglądy i agresywnie broni swoich przekonań. Dziewczyna jest chłodną osobą, ale to nie znaczy, że nie potrafi nawiązywać kontaktów. Kosmitka uwielbia słuchać muzyki klasycznej i jest zdolna wyrządzić komuś szkodę, kiedy ktoś obraża jej pasję. Zazwyczaj patrzy na świat pod pryzmatem własnych odczuć i przeżyć. Dla niektórych jej wielka emocjonalność i lekko wybuchowy charakter jest czymś nieznanym, więc omijają ją szerokim łukiem. Symphony nie wstydzi się swoich poglądów i emocji, kiedy chce jej się płakać płacze, kiedy ma ochotę skakać to skacze, nie bacząc na różne reakcje otoczenia.

Osobowość

Symphony jest opanowaną i niespotykanie uzdolnioną upiorką. Dziewczyna trzyma innych na dystans, uwielbia poprawiać wypowiedzi oraz wyprowadzać z błędów innych by udowodnić swoją inteligencję, której jej nie brakuje. Symphony czasem wpływa na innych, podrzucając im swoje poglądy i agresywnie broni swoich przekonań. Dziewczyna jest chłodną osobą, ale to nie znaczy, że nie potrafi nawiązywać kontaktów. Kosmitka uwielbia słuchać muzyki klasycznej i jest zdolna wyrządzić komuś szkodę, kiedy ktoś obraża jej pasję. Zazwyczaj patrzy na świat pod pryzmatem własnych odczuć i przeżyć. Dla niektórych jej wielka emocjonalność i lekko wybuchowy charakter jest czymś nieznanym, więc omijają ją szerokim łukiem. Symphony nie wstydzi się swoich poglądów i emocji, kiedy chce jej się płakać płacze, kiedy ma ochotę skakać to skacze nie bacząc na różne reakcje otoczenia.

Wygląd

Symphony to wysoka kosmitka, której skóra ma lawendowy odcień. Dziewczyna ma długie, sięgające łydek proste włosy z grzywką. Po wewnętrznej stronie mają kolor błękitny, a po zewnętrznej srebrny. Grzywka jest ozdobiona fioletowymi refleksami. Dodatkowo parę kosmyków spina na głowie w dwie "kluski". Kosmitka ma duże, pełne usta, lekko wyciągnięte w stronę kącików. Oczy Symphony są koloru szafirowego, a brwi ciemnofioletowego. Na twarzy upiorki widać znamiona z różowych kryształków. Z łydek Symphony wyrastają "narośla" w kształcie kluczy wiolinowych.

Relacje

Kiedy kosmitka mieszkała jeszcze na Melodji, przyjaźniła się z dwoma innymi kosmitkami, Andromedą Maior oraz Cassiopeią Ursą. Nadal utrzymują kontakt. Symphony o tym nie wie, ale dziewczyny planują złożyć jej wizytę wraz ze swoimi rodzinami.

Rodzina

Symphony jest córką kosmitów. Rodzinna planeta dziewczyny nazywa się Melodija. Kosmitka ma rodzeństwo. Mianowicie trzy starsze od niej o kilka minut siostry o imionach Harmony, Sonata i Violinet, a także starszego brata imieniem Adaggio. Mimo licznej rodziny, kosmitka ich niezbyt dobrze pamięta. Na Ziemi znalazła się po awarii statku, którym leciała na konkurs gry na skrzypcach, niestety coś poszło nie tak i upiorka oraz jej dziadkowie znaleźli się w Salem. Z racji tego, że Symphony musiała kontynuować naukę, poszła do Straszyceum jako uczennica z wymiany międzygalaktycznej. Upiorka posiada kuzynkę imieniem Accustica, dowiadujemy się o tym w filmie BHWC.

Przyjaciele

Przyjaciółmi nazywa Dolly O'hair, Bunny Stone, Blair DeGhoul, oraz Genevieve Sequin-lux.

Znajomi

Kosmitka dobrze zna się z Justinem Sainą, Ulrike Hochsee oraz Bunny Stone.

Wrogowie

Kosmitka ma napięte stosunki z Sonną Rotson oraz z Judy Prima West.

Miłość

Kosmitka nie miała nigdy chłopaka. Szczerze to nawet nie szuka, ale jeśli miałaby komuś oddać serce, to jej ideał to mądry, muzykalny upiór dzielący z nią pasje. Symphony uważa też, że dobrze by było, gdyby również umiał latać.

Zwierzak

Dziewczyna nie posiada jakichkolwiek zwierząt pod swoją opieką.

Historie relacji

Z Ulrike Hochsee

Dziewczyny poznały się na lekcji muzyki, obie od razu znalazły wspólny język, łączy je wielki talent w tej dziedzinie, mimo iż Niksa jest niemową, Symphony poczuła z nią więź, absolutnie jej ten fakt nie przeszkadza, obie podzielają również mocne charakterki, nie dadzą komuś wyśmiewać się z muzyki klasycznej. Bardzo lubią grać razem, Symphony rzecz jasna na skrzypcach, a Ulrike na pianinie.

Z Miusa Harumi

Najlepsza przyjaciółka Symphony, najprawdopodobniej połączyła je pasja do muzyki, choć preferują inne gatunki, Symphony kocha muzykę klasyczną, natomiast Miusa jest na bieżąco ze wszystkimi gatunkami oraz muzyką klubową, mimo tego znalazły wspólny język i są bardzo często razem widywane.

Z San-Hee Yumeha

W swoim (nie)życiu San kilkakrotnie zwiedzała kulę ziemską, Symphony poznała podczas zlotu fanów jednego z ulubionych seriali San. Wszystko zaczęło się od pewnego wbrew pozorom drobnego incydentu, rzadkiego posążka związanego z filmem. Duszyca zdobyła go kilkanaście lat temu i przyniosła go specjalnie na tę okazję, spacerując w tłumie San się zagapiła i nie zauważyła, że zgubiła cenną zdobycz. Wtedy Symphony podeszła do niej i po prostu oddała jej go. San była zdziwiona, bowiem wywnioskowała, że skoro kosmitka przebywa na zlocie fanów, na pewno nim jest i zna jego wartość. Sunny zapytała więc, czy wie co właśnie zrobiła, na co kosmitka rzekła, że wie, oddała uczciwie posążek jego właścicielce. Jak się potem w dalszej ich rozmowie okazało, Symph wcale nie przyszła na zlot fanów, a jedynie w charakterze pracownicy w budce z watą cukrową. San szybko zaufała kosmitce i ją polubiła, mimo to do dziś nie zdradziła Symphony wartości posążka.

Z Justinem Saina

Znajomi, od czasów wydarzeń z BHWC, zamienili ze sobą może kilkanaście zdań i nic więcej. Nawet na szkolnym korytarzu rzadko się widują, jedynie na lekcjach historii muzyki, które Justin wprost uwielbia. Dzięki osobie Symphony, która z prawdziwą pasją opowiada o grze na skrzypcach, wpadł na pomysł by dodać ten instrument do swojej nowej piosenki, dzięki czemu nabrała swojej wyjątkowej oryginalności.

Z Genevieve Sequin-lux

Jedna z BFF Symph, często razem widywane na kółku muzycznym. Symphony lubi towarzystwo Genevieve, nie przeszkadza jej fakt, że Genevieve jest od Symphony znacznie bardziej... żywotna, mimo iż mogłoby się wydawać, że to Genevieve rządzi w tym duecie, to nie jest prawdą. Symphony ma od Gen znacznie większą silną wolę, oraz wielką siłę perswazji.

Z Bunny Stone

Mają przyjacielskie relacje, ale nie zanosi się na nic większego.

Z Dolly O'hair

Dobra znajoma Symph, aczkolwiek są rzadko razem widywane.

Z Sonna Rotson

Nie przepadają za sobą, starają się nawzajem unikać. Ta niechęć może być spowodowana podobnymi, mocnymi charakterami, tym, że obie upiorki zawsze starają się dowodzić  w grupie, zawsze pierwsze wyrywają się do piastowania funkcji lidera. Możliwe też, że obie nie przepadają za muzyką, którą preferuje ta druga (Symphony za rockiem, Sonna za muzyką klasyczną) co bardzo często jest dla nich pretekstem do wszczynania kłótni.

Z Judy Prima West

Kolejna osoba, za którą kosmitka nie przepada, jeszcze nie wiadomo dlaczego.

Wystąpienia

Po czym ją rozpoznać?

  • Jej znak rozpoznawczy i jej symbol to klucz wiolinowy, ma go umieszczonego na zeszytach, plecaku, ubraniach itp., itd.
  • Prawie zawsze ma przy sobie skrzypce.
  • Ubiera się bardzo elegancko, jakby przed chwilą wróciła z wieczoru w operze czy w teatrze.
  • Ma srebrno siwe włosy, które ją trochę postarzają z daleka.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-Nikalna cecha: Gram! Mojej muzyki nie uciszysz nigdy i nigdzie.
  • Ksywka: Symfonia Chaosu, Nutka
  • Zwierzak: Kosmitka nie ma pupilka.
  • Nie rusza się bez: Strun. Nigdy nie wiadomo, kiedy się przydadzą.
  • W szkole najbardziej lubi... Muzykę
  • ..a najmniej: Historię
  • Sekrety jej pokoju: Urządzony tak, by wyglądał jak muzeum. Na samym środku ma pianino. Na ścianach wiszą instrumenty, a w rogu pomieszczenia stoi tuba i fortepian.

 Zdolności 

  • Lewitacja - Symphony potrafi unosić się w powietrzu, tak najczęściej się przemieszcza.
  • Czytanie w myślach - Symphony potrafi czytać w myślach niektórych przedstawicieli potworzych ras (wyjątkiem są duchy).
  • Telekineza - Symphony potrafi siłą woli przenosić ciała stałe.
  • Muzyczna perswazja - Symphony przy użyciu swojego śpiewu lub gry na instrumencie może "narzucić" komuś swoją wolę.
  • Zmiana wyglądu - Symphony potrafi przybrać wygląd dowolnej potworki, dowolnego potwora, rośliny, rzeczy czy zwierzęcia.

Zainteresowania

Gra na Skrzypcach

Od wczesnego dzieciństwa Symphony grała na tym instrumencie i nawet parę razy wygrywała konkursy. Symphony zdecydowała się na ten instrument, by uczcić pamięć po swojej cioci.

Szachy

Mało kto wie, ale kosmitka uwielbia ten sport. Twierdzi, że ją relaksuje.

Niezapomniane Cytaty

No wiesz?! Na mojej planecie mogłabym podać Cię do sądu o zniesławienie! Ty... rozstrojona wiolonczelo!

— - do Leah kiedy ta powiedziała, że nie lubi muzyki.

A co miałam cicho siedzieć? Przecież ktoś musiał powiedzieć mu prawdę.

— - w BHWC

ŁAPAĆ! Łapcie tę rudowłosą kradziejkę dorobku życia!!!

— Na korytarzu, gdy Toralei "pożyczyła" jej zeszyt do nut.

Radzę Ci okazać mi szacunek... jeden ruch kończyną, a mogę sprawić, że wykonasz najbardziej upokarzające rzeczy, jakie widziałaś w koszmarach.

— Do Judy.

Klasyczny potwór

Kosmita, obcy – hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego. Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome

Kosmita1

(paradoks Fermiego).Temat ten pojawia się też wśród filozofów. W lutym 2011 roku 17 artykułów w Philosophical Transactions of the Royal Society omawiało ten temat. Michael Shermer przypuszcza na łamach Świata Nauki, że cywilizacja tak rozwinięta by nawiązać kontakt, będzie też nastawiona pokojowo uzasadniając, że ludzkość wraz z rozwojem cywilizacji staje się bardziej pokojowa.

Miejsce pochodzenia

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy.

Galaktyka

Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Ciekawostki

  • Odpowiednio modelując swój głos, Symphony może sterować innymi i czuć ich emocje.
  • Imię upiorki w przetłumaczeniu z j. angielskiego oznacza "Symfonia",  a nazwisko natomiast  "Kosmos"
  • Kryształki na jej ciele pod wpływem promieniowania UV stają się białe.
  • Jest jedną z najsilniejszych uczennic w MH.
  • Pomysł na postać przygarnięty od SmoczaS.

Galeria

Galeria rysunków

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Kwiecień 2016-Rochi mouscedes "Adoptuje" znaki dla Space Symphony
  • Kwiecień 2016 - Rochi mouscedes zmienia znaki z "Space Symphony" na "Symphony Space"
  • Koniec Kwietnia 2016-Pojawia się strona i Bio Symphony.
  • 5 Maj 2016-Pojawia się część artu kosmitki.
  • 6 Maj 2016-Pełen art Symphony zostaje ujawniony.
  • Lipiec 2016-Symphony zaliczyła filmowy debiut w filmie Sweet Boo-Birth Day.