FANDOM

Mam nadzieję, że dotrzemy tam zanim będzie za późno!

—Sylvia, Howl in Weresaw

Sylvia Vistula
Uczeń Monster High
Sylvia
Wiek 17 lat
Zabójczy Styl Mój styl utrzymuje się w folklorze średniowiecza. Ale moda nie jest dla mnie najważniejsza.
Dziwaczna wada Może się zdarzyć, że czuć ode mnie zapach ryb i... kilku innych przeczy. Co mam zrobić? Wisła nie jest najczystszą rzeką
Zwierzę Mam słodkiego kraba Cartera. Potrafi wspaniale tańczyć do mojego spiewania
Ulubione zajęcie Śpiewanie! Każda syrena ma naturę wokalistki. Słodkowodne nie są wyjątkiem!
Najbardziej irytująca rzecz Zaśmiecanie wód. Woda jest konieczna do życia i nie powinno się jej niszczyć!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Muzyka. Uwielbiam łączyć ze sobą nuty i tony swojego głosu w harmonijną całość!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Pływanie. Dziwne? Przecież pływanie to ja mam u siebie w domu
Ulubiony kolor Morka (rzeczna) zieleń
Ulubione jedzenie Wprost kocham wodorosty i ryby na surowo!
Przyjaciele Spitfire Wavel, Karen z Wilkoszawy i Amber Duck
Dolldiaryicon Opowieści z dna rzeki...

Sylvia Vistula - córka warszawskiej syrenki. Ma 17 lat. Mieszka w Wilkoszawie. Po raz pierwszy pojawiła się w filmie Howl in Weresaw. Dziewczyna w odróżnieniu od wielu dziewczyn zupełnie nie zna się na modzie, jednak fascynuje ją styl średniowiecza. Syrena jest także ekoloszką i nie cierpi, kiedy ktoś zaśmieca wodę, zwłaszcza, że jej rzeka nie jest najczystsza. Uczestniczy w Wolontariacie. Jest z niej również utalentowana wokalistka. Posiada kraba Cartera. Przyjaźni się z Spitfirem Wavelem, Karen z Wilkoszawy i Amber Duck.

Osobowość

Sylvia jest zaciętym obrońcą środowiska naturalnego. Nienawidzi zaśmiecania wód i stara się jak może, by poprawić sytuacje jej rzeki. Uważa, że dbanie o czystość jest najważniejsze. Dziewczyna jednak zupełnie nie zna się modzie i wybiera raczej średniowieczne stroje. Ulubionym zajęciem Sylvii jest śpiew, ponieważ każda syrena ma naturę wokalistki. Kocha każdą możliwą formę muzyki. Potrafi także grać na flecie, fortepianie, gitarze i saksofonie. Nie lubi jednak lekcji pływania, gdyż w domu ma tego już za dużo.

Wygląd

Sylvia ma bardzo długie, mocno falowane złotoblond włosy. Często widnieje na nich korona z wodorostów. We włosach też widnieją różne kawałki metalu czy plastiku. Jej oczy są w kolorze niebieskim. Skóra syrenki przypomina ludzką, lecz zamiast nóg ma ona długi, morsko-zielony ogon z fantazyjną płetwą.

Klasyczny potwór

Syrena

Syrena – w mitologii greckiej to niebezpieczne przebiegłe stworzenia femme fatale wyobrażane jako półkobieta-półptak. Później, podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażana jako ryba z głową kobiety lub pod postacią półkobiety-półryby.

Syreny zamieszkiwały małe wyspy na Morzu Śródziemnym (w pobliżu jońskiego miasta Fokaja), skąd wabiły urzekającym śpiewem żeglarzy i zabijały ich. Wedle Pauzaniasza straciły swe pióra w konkursie śpiewaczym z muzami, który przegrały. Muzy zaś uczyniły sobie z nich korony. Apollodorus podaje, iż były dziećmi Syreny, córki Melpomeny i boga rzeki Achelousa. Nosić miały imiona Pisinoe, Agalope i Thelxiepia. Pierwsza z nich grała na lirze druga śpiewała, trzecia zaś przygrywała na flecie. Wedle greckiego Fizjologa, autorstwo którego pozostaje nieznane, były to bestie wodne, półryby-półkobiety, wesołe w burze i sztormy, smutne zaś w czas ładnej pogody. Pięknymi pieśniami wabiły marynarzy i sprowadzały ich statki na mieliznę, następnie zaś je okradały, a ludzi pożerały. Pliniusz Starszy opisuje syreny również jako półryby-półludzi, których ciało jest jednak całe pokryte włosami. Męskie istoty, większe niż żeńskie, zwane były trytonami i często ponoć zatapiały statki siadając w dużej ilości na jeden z burt, aż statek się przechylił.

Relacje

Rodzina

Sylvia jest córką warszawskiej syrenki. Jej ojciec najprawdopodobniej jest trytonem.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółmi Syvii są Spitfire Wavel, Karen z Wilkoszawy i Anber Duck. Najbardziej ich łączy to, że każdy z nich chce walczyć o lepszy świat.

Miłość

Sylvia uważa, że jest wielu interesujących trytonów.

Zwierzak

Syrena posiada kraba Carera. Jest dla niej świetnym partnerem w muzyce.

Linie lalek

Podstawowe

Howl in Weresaw

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - prawie zawsze
  • Komentarz Sylvii - "Folklor dawnej Polski!"

W tej serii włosy Sylvii są rozpuszczone i mocno pofalowane. Na głowie dziewczyna nosi koronę z alg i wodorostów. We włosach widnieją różne kawałki metalu. Ubranie składa się z białego topu sięgającego poniżej linii talii z wcięciem. Na niego jest narzucona srebrna kurtka z wzorem w szare łuski. Uczy dziewczyny są przebite metalowymi kolczykami o nieregularnych kształtach. Jej makijaż to jasnoróżowe usta oraz morsko-zielony cień do powiek.

Zmiany

Haunted

  • Typ - zmiany
  • Występowanie - Szkoła duchów
  • Komentarz Sylvii - "Pływanie nad powierzchnia? Super!"

W tej wersji włosy Sylvii są rozpuszczone i mają bladoniebieskie pasemka. Tak jak wcześniej widnieją w nich kawałki metalu. Syrena nosi na sobie białą bluzkę w niebieskie kropki. Poza tym na talii Sylvii jest niebieski łańcuch rozgałęziający się na kilka innych ozdobiony w płetwy. Dodatkowo na szyi jest srebrny naszyjnik, a na nadgarstku łańcuchowa bransoletka z klepsydrą. Sylvii ma bladoniebieski cień do powiek wokół oczu i różowe usta. Jej ogon zmienił kolorystykę na ciemnomorski i ciemnozielony.

Dodatkowe info

  • Moja BUU-unikalna cecha - Poznaję! Wszystko! Historię, przyjaciół, miejsca... czym tak naprawdę jest moda. Ale... może to ostatnie nie,
  • Ksywka - Nie używam ksywek. Po prostu,
  • Ulubione powiedzonko - "Jak ryba w rzece!"
  • Nie ruszam się z domu bez - Mojej tobebki. Trzymam w niej mikrofon, nuty, flet i kilka innych rzeczy... Nigdy nie wiadomo, kiedy przyjdzie czas na popisówkę!
  • Sekrety mojego pokoju - Trzymam w nim każdy możliwy instrument!
  • Specjalna zdolność - Mój głos sprawia, że ludzie wokół przestają sie zajmowac czymkolwiek, tylko siedzą lub wygodnie stoją... i słuchają...
  • Najgorszy powód do płaczu - Kiedy patrze jak ryby giną z powodu zanieczyszczeń!
  • Najcudowniejsze wspomnienie - Kiedys udało mi się przyłapać potwory zatruwające rzekę!
  • Najokropniejsze wspomnienie - Roz podczas zbierania smieci na dnie Wisły, przez moją wzorową głupotę otworzyłam butelkę z chemikaliami. Pełną!
  • Najstraszywiększe marzenie - Oczyścić wszystkie rzeki i jeziora na świecie!
  • Potworne zauroczenie - Jest kilku interesujących trytonów,
  • Ciekawostka - Umiem rozpoznać gatunek ryby po jej zgubionych łuskach.

Zdolności

Tak jak każda syrena, Sylvia posiada zdolność:

  • Oddychanie pod wodą: Jako wodne stworzenie, Sylvia potrafi oddychać pod wodą.
  • Syreni głos: Głos Syvii ma magiczne zdolności. Dzięki niemu może zwrócić na siebie uwagę, uzdrawiać, niszczyć szkło i inne przedmioty.

Meta timeline

  • styczeń 2016: Wnioski NickieID o zastrzeżenie praw autorskich dla Sylvii Vistuli
  • 25 lutego 2016: Profil Sylvii zostaje opublikowany
  • 26 lutego 2016: "Oficjalny art" Sylvii zostaje ujawniony
  • 26 lutego 2016: Pierwsza lalka Sylvii zostaje wydana w ramach serii Howl in Weresaw

Galeria

Ciekawostki

  • Jej nazwisko oznacza "Wisła"
    • Po polsku jej nazwisko brzmi Sylwia Wiślańska
  • Raz z innymi z Howl in Weresaw nalezy do Wolontariatu
  • Chce zostać piosenkarką