FANDOM

TINuhhi
SweetyJelly von Duch zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Kwiecień 2016!

SweetyJelly von Duch
Uczeń Monster High
Jelly

baza obrazka: gagacrazyfun z DA

Wiek Yyy... Nie pamiętam
Zabójczy Styl Może to dziwne, ale moje ubrania tworzę z galaretki, którą uwielbiam ♥♥♥ oraz z kilku innych, niemal równie słodkich... rzeczy? Tak, to dobre określenie, tworzę ubrania ze wszystkiego, co ładnie pachnie i wygląda @^.^@
Dziwaczna wada Bardzo łatwo się rozpraszam, przez co zawsze ktoś musi mnie pilnować i sprowadzać na ziemię. Ooo... Motylek...
Zwierzę Potwornie słodki miś Ginger, też z galaretki. Tak jak ja.
Ulubione zajęcie O jej... Co wybrać? Gotowanie, pływanie, gimnastyka, latanie... Wiem!!! Jedzenie. Najbardziej kocham jeść słodkości♥♥♥
Najbardziej irytująca rzecz Nie lubię być zatrzymywana w jednym miejscu. Uwielbiam być wolna i lecieć tam, gdzie mnie wyobraźnia zawieje.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Gotowanie. Chociaż często mylę składniki to i tak kocham zabawę w kucharza ^-^
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Mimo że z gimnastyki jestem najlepsza w Straszyceum, to inne ćwiczenia kompletnie mi nie idą...
Ulubiony kolor Najsłodszy
Ulubione jedzenie Żelowe misie w czekoladzie. Po prostu palce lizać.
Przyjaciele Sirena von Boo, Gooliope Jellington, Candy Cane, SugarPuddy von Duch, Cotton Lightley
Dolldiaryicon Nie prowadzę notatek, chyba...

SweetyJelly von Duch - jest uczennicą Straszyceum, z powodu swojego roztargnienia zapomniała ile ma lat, jej ojciec był blobem, a mama duchem, przez co Jelly jest hybrydą obydwu potworów, potrafi przechodzić przez ściany i zmieniać dowolnie postać, aczkolwiek zawsze wygląda jak żelka, chociaż naprawdę trudno ją zdenerwować, to gdy ktoś wyprowadzi ją z równowagi powiększa swoją objętość i pochłania wszystko, co stanie jej na drodze. Jelly nie przepada za niską temperaturą, ma to po ojcu, pod wpływem zimna jej ciało traci elastyczność i z trudem przychodzi jej poruszanie się, aczkolwiek z uwagi, że w połowie jest duchem, niemożliwym jest całkowite unieruchomienie jej.

Osobowość

SweetyJelly jest upiornie słodką, uroczą i szaloną żelką-duchem. Zazwyczaj nie wie, co się dzieje dookoła i często zapomina co właśnie miała zrobić, bo uwielbia marzyć i wszystko ją rozprasza, wszystko co jest słodkie, urocze i ładnie pachnie. Jest energiczna i chciałaby być najlepiej w kilku miejscach na raz. Nie odpuści żadnej imprezy z darmowym jedzeniem, bo po prostu kocha jeść. Jest bardzo przyjacielska, zabawna i pomocna przez co wszyscy ją lubią. Jest także trochę infantylna, uwielbia zabawę z każdym, wszędzie i o każdej porze co często irytuje jej znajomych.

Wygląd

SweetyJelly z wyglądu przypomina żelkowego misia bądź galaretkę, jest kolorowa, częściowo przezroczysta i bardzo elastyczna jak żelek. Ma różowe włosy, blado-limonkową cerę i limonkowe oczy, ubiera się zawsze w jasne i kolorowe ubrania stworzone przez nią samą z przeróżnych słodkości; ubrania oczywiście są w pełni jadalne.

Pochodzenie

Duchbaj (ang. Doombai) – fikcyjna lokalizacja wzorowana na Dubaju. Pojawił się w filmie Straszypodróż nie z tej ziemi.

Klasyczny Potwór

Duch – w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym. Jedno z artystycznych wyobrażeń ducha typowe dla kultury współczesnej.Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami.

Blob - potwór, który po raz pierwszy pojawił się w filmie z 1958 roku "The Blob - zabójca z kosmosu".Według oryginalnego filmu na Ziemi pojawił się wraz z meteorytem, wewnątrz którego przebywał. Meteoryt został znaleziony przez starszego człowieka, który zaczął dźgać go kijem. Wtedy Blob wyszedł, wpełzł na niego i zaczął go zjadać, a później zaczął atakować innych ludzi. Natomiast remake z 1988 roku ukazuje go jako tajny eksperyment wojskowy - broń biologiczną, która wydostała się na wolność. Stworzenie to wygląda jak czerwona galareta. Nie posiada narządów, ale jest w stanie rozpuścić każdą formę materii organicznej. Ponadto jest niezwykle elastyczny. Te wszystkie cechy sprawiają, że jest praktycznie niezniszczalny. Jedyną jego słabością jest niska temperatura. Choć można go zamrozić nie powstrzyma go to na stałe - jeśli z jakiś przyczyn temperatura się podniesie obudzi się i będzie dalej atakował.

Relacje

Rodzina

SweetyJelly jest hybrydą, córką duszycy Meggy i Bloba. Jelly praktycznie nie znała swojego ojca, bo został on zamrożony i zamknięty w specjalnie przygotowanej tajnej bazie wojskowej, ponieważ nie panował nad sobą, gdy się zdenerwował, a bardzo łatwo było można go wyprowadzić z równowagi. Jelly pomimo, że o ojcu nie wie nic, oprócz tego, że był blobem, to z mamą świetnie się dogadują, obydwie są bardzo zabawnymi i energicznymi potworkami, Mama Meggy jest dla Jelly ogromnym wsparciem i najlepszą straszciółką, o czym Sweety mówi otwarcie. Żelka ma siostrę bliźniaczkę o imieniu Sugar Puddy. Obydwie bardzo dobrze się dogadują, chociaż mają różne charaktery.

Przyjaciele

Sirena von Boo

Jell z Sireną poznała się przez przypadek, gdy pewnego dnia obydwie ze swoimi przyjaciółkami postanowiły się wybrać na zakupy z okazji straszy-imprezy organizowanej w Straszyceum. Obydwie grupki znajomych szły do nowo otwartego butiku, Jelly szukała po drodze inspiracji na nowy strój imprezowy i w pewnym momencie ujrzała magicznego motylka, zapominając, że nie jest sama, postanowiła podążyć za magicznym stworzeniem. W tym samym czasie Sirena postanowiła zrobić to samo co Jelly i obie zanurzone w swoim świecie zaczęły podążać za magicznym różowo-niebieskim motylkiem, gubiąc swoje towarzystwo po drodze. Leciały za nim około pół straszygodziny, gdy motylek znikł obydwie duszyczki zorjętowały się że są w nieznane sobie części miasta. Rozejrzały się. W pobliżu były tylko one dwie, gdy zorientowały się, że chodzą razem do szkoły, postanowiły spróbować razem wrócić. Zanim dotarły do Straszyceum zdążyło się ściemnić, a one w drodze powrotnej świetnie się bawiły i spostrzegły, jak dużo je łączy, więc postanowiły zostać straszyciółkami i już nigdy się nie oddalać zbytnio od grupy przyjaciół.

Gooliope Jellington

Sweety poznała Gooliope na lekcjach straszydziedzictwa u pana Haka, gdy zadał on jako pracę domową aby opowiedzieć o rzeczy, która dla każdego dużo znaczy. Jelly opowiedziała pierwsza o jej pasji do gotowania, do tworzenia nowych żelkowych stworków i projektowania jadalnych ubrań galaretkowych, jej opowieść był długa i interesująca tylko dla potworów interesujących się modą i kucharzeniem, lecz na końcu powiedziała o najważniejszej dla niej sprawie czyli o rodzinie, o swojej mamie i ojcu, którego prawie nie znała. Powiedziała na końcu "...i oto moja praca." i skończyła mówić. Później jeszcze kilka potworków opowiedziało o ważnych dla nich rzeczach i rozległ się dzwonek. "Skończymy na następnej lekcji."- powiedział pan Hak i wszyscy wyszli z sali. Na korytarzu Gooliope zaczepiła Jelly, żeby zapytać o jej ojca, gdyż mimo, że niewiele wiedziała o swojej rodzinie, była niemalże pewna, że SweetyJelly mówiąc o swoim ojcu mówiła także o jej bliskiej osobie, w dalszej rozmowie nic praktycznie więcej się nie dowiedziała. Podczas tamtej rozmowy zauważyły, że są do siebie bardzo podobne i postanowiły zostać straszyciółkami.

Candy Cane

Obie poznały się na nierozpoczęciu nauki Jelly. Gdy tylko SweetyJelly otworzyła szeroko drzwi, wchodząc do szkoły ujrzała Candy skrzącą się w promieniach słońca wpadających na szkolny korytarz i była tak oczarowana, że zapomniała gdzie jest i co miała zrobić. W jednej chwili postanowiła podejść do landrynkowej postaci i zaczęła otwarcie mówić o swoim zafascynowaniu barwami słońca odbijającego się od niej. Po krótkiej rozmowie potworki zauważyły, że świetnie im się konwersuje, mimo iż sporo je dzieli.

Cotton Lightley

cdn

Piggie Hrum

cdn

Aiko "Susie" Sato

Miłość

SweetyJelly jest zbyt dziecinna, żeby myśleć o chłopakach.

Zwierzak

SweetyJelly posiada uroczego żelkowego niedźwiadka zwanego Ginger, jest on bardzo słodki, tak bardzo, że czasem Jelly ma ochotę go schrupać ♥. Misio jest bardo zabawny, a przy tym troszeczkę niezdarny, przez co potrafi rozbawić nawet największego smutasa. Jest on bardzo wyjątkowy dla Sweety, bo kiedyś podczas bardzo ekscytujących eksperymentów w kuchni, gdy postanowiła wypróbować nowy rodzaj cukru czekoladowego i parę przypadkowych wyśmienicie wyglądających i pachnących wcale nie gorzej składników, przypadkowo stworzyła Gingera i pokochała od pierwszego ujrzenia.

Umiejętności

Zmiennokształtność

Gotowanie

Wystąpienia

  1. Linia lalek pt: "Welcome in sugarland"
  2. Film "Mój pierwszy odcinek" by CzarnaFatima
  3. Linia lalek "Ghostly Pokemon " by Czikorita08
  4. Linia lalek "Crazy Hippie Disco 80' " by SmoczaS
  5. Linia lalek "Rock n' Grease" by Ejyh

Drop Dead Diary

Ksywki: Jelly, Żeluś, Cuksik

Ulubione powiedzonko: "Słitaśnie", " O-M-G! Jakie to jest galaretystyczne!!!"

Najbardziej uwielbiam: Eksperymentować w kuchni i oczywiście jeść wszystko, co stworzę ♥ z wyjątkiem mojego stworzaka ♥

...a najmniej: Gdy ktoś próbuje zjeść moje ubranie?!!!?

Ulubiony kolor: Najsłodszy róż

Nie ruszam się nigdzie bez: Malinowej jadalnej pomadki do ust w kolorze pomarańczowym, którą sama zrobiłam.

Sekrety mojego pokoju: Mój pokój jest tęczowy i galaretystyczny, ale największym sekretem jest ukryte przejście do magicznie słitaśnego kuchnio-laboratorium.

Ciekawostki: Gdy się zdenerwuję pochłaniam wszystko, co stanie na drodze, ale w przeciwieństwie do mojego ojca jestem zbyt słodka, żeby to strawić.

Zwierzak: Moim ukochanym i przesłodkim żelko-stworkiem jest niedźwiadek zwany Ginger.

Moja boo-unikalna cecha: Potrafię dowolnie zmieniać kształty i swoją wielkość.

Welcome in Sugarland

Galeria

Stroje

Codzienny

Jelly

Sweety jest tutaj w stroju codziennym. Włosy ma różowe i rozpuszczone, a z uwagi, że są one z galaretki jak cała reszta stroju to wyglądają jakby się rozpływały i ściekały prosto w dół. Na szyi Jelly jest zwiewny, cieniutki szalik pomarańczowy, jest on zarzucony tak aby zwiewał z tyłu niej. Ma również limonkowy pikowany sweterek który jest dopasowany w talii i ma rozszerzane rękawy sięgające niemalże do łokci. Na dole ma dopasowane różowe leginsy sięgające za kolana ściekające podobnie jak włosy. Buty ma pomarańczowe, ciemniejsze na koturnie i oczywiście galaretkowe ♥

Imprezowy

1 (2)
Jelly w stroju na imprezę. Włosy ma również rozpuszczone i wyglądają jak rozpuszczające się, podobnie jak w stroju codziennym aczkolwiek tutaj są koloru czerwonej pomarańczy. Na prawej ręce ma rękawiczkę po łokieć, na nogach skarpetki; na prawej do połowy uda a na lewej pod kolano wszystko  z motywem cukrowej laski czerwono-niebieskiej podobnie jak na obcasach butów i lewym rękawie sukienki sięgającym po łokieć. Sukienka jest żółta z wyciętymi otworami w okolicy biustu, ma pasek w talii z niebieskich cukiereczków dwóch wielkości. Od pasa sukienki ma pionowe pasy/łezki czerwone. Buty Sweety są w kolorze sukienki z poprzecznymi topiącymi się paseczkami. W prawej dłoni Jelly trzyma lizaka ze swoją skullette.

Słodkie wyjście z przyjaciółmi

1 (3)
SweetyJelly w słodkim stroju stworzonym na wyjścia z przyjaciółmi. Włosy Jelly ma tutaj różowe dłuższe niż na codzień, spięte w dwa wysoko umiejscowione urocze rozpływające się kucyki, z lewej strony ma przypiętą żółtą kokardkę i spinkę ze swoją skullette. Na szyi ma łańcuszek z łezką koloru pomarańczowego, na prawej ręce ma pomarańczowo-żółtą rozpuszczającą się rękawiczkę sięgającą za łokieć, na lewej zaś króciutką, bo do nadgarstka rękawiczkę bez palców z wyciętym serduszkiem na wierzchniej stronie dłoni tego samego koloru, buty ma na niepełnym wysokim koturnie z osobno przypiętymi na paseczkach czterema kokardkami o różnym kształcie umieszczonymi jedna nad drugą, są one pomarańczowo-żółtego koloru. Sweety ma na sobie żelkową cieniowaną od żółtego poprzez pomarańcz do różu sukienkę do połowy uda z odkrytymi ramionami i rękawem na prawej ręce sięgającym za łokieć delikatnie rozszerzanym na końcu. Sukienka jest w pasie luźno przewiązana dwoma żółtymi paseczkami zakończonymi sporą kokardą na plecach.