FANDOM

Weźcie miejcie serce i paczajcie w serce...

—-W Debiucie.

Sunna Shine Gleam
Uczeń Glassesum
Sunna ID
Wiek Mam coś koło 11116 lat. Promienice żyją ok. 30 mliardów lat, a potem zamieniamy się w gwiazdy. Mimo to wciąż dużo przede mną.
Zabójczy Styl Świetlny Vintage. Uwielbiam błyszczące tkaniny o lekko przestrzałych w połączeniu z wyrazistymi kolorami o ciepłych barwach.
Dziwaczna wada Kiedy się zdenerwuję, zdarza mi się "Podpalić" to i owo... Jak się pewnie domyślasz, to nie przysparza mi przyjaciół, a jedynie kłopoty.
Zwierzę Nie posiadam zwierząt.
Ulubione zajęcie Wszyscy wiedzą, że po prostu uwielbiam biwakować w nocy i oglądać galaktyki, komety, gwiazdy... czuję więź z konstelacjami.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę, kiedy jakiś dowcipniś doprowadza mnie do "Szewskiej pasji" tylko po to, bym nieumyślnie sprawiła, żeby coś stanęło w płomieniach.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Astronomia. Patrzenie w gwiazdy mnie relaksuje.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Basen. Nie ukrywam, że jestem w tym całkiem dobra i spokojnie mogłabym mieć z niego szóstki, mimo to ciągle czuję, że mi zimno, a woda o temperaturze + 5 stopni nie ułatwia mi zaliczenia zadania.
Ulubiony kolor Wyrazisty pomarańcz i żółty.
Ulubione jedzenie Pieczone udko z indyka oraz ciastka pomarańczowe.
Przyjaciele Lonnie Von Vamps, Symphony Space, Cici Clock
Dolldiaryicon Dziennik Sunny Gleam

Sunna Gleam - Promienica (kosmitka)o złożonym charakterze, który pozwala jej właściwie osądzić wiele sytuacji. Bije od niej wewnętrzne ciepło, więc jest jedną z uczennic z którą prawie że wszyscy chcieliby się zaprzyjaźnić. Sunna jest bardzo subiektywna i pewna siebie - nie da sobie w kaszę dmuchać. Pod względem zawierania relacji jest bardzo wybredną osóbką, boleśnie znosi wszelkie porażki. Nie znosi nudy i musi mieć pole do popisu, najgorszym qrogiem Sunny je monotonność.

Osobowość

Sunna to upiorka o złożonym charakterze, który pozwala jej właściwie osądzić wiele sytuacji. Cechuje ją nad to wrodzona intuicja i nieprzeciętna wyobraźnia. Gdy wbije sobie coś do głowy, pracuje wytrwale, aż do czasu kiedy uda jej się pokonać wszystkie przeszkody. Angażuje się całym sercem, nie stroni od ryzyka i nie znosi nudy. Nie potrafi przez to długo usiedzieć w jednym miejscu – potrzebuje ciągłego ruchu i zmian. Zazwyczaj jest miła, uśmiechnięta i pełna wdzięku, ale zdarzają jej się napady złości. Jeśli ktoś ją zrani – potrafi rozpamiętywać to latami i przygotowuje zemstę. Bywa bardzo subiektywna i pewna siebie. Cechuje ją jednak wewnętrzne ciepło i chęć pomagania innym. Niestety idealizuje innych. Jest bardzo subiektywna i przyjmuje tylko swój punkt widzenia, co zraża równie stanowcze osoby. Potrafi przy tym nierozważnie zranić okrutnymi słowami. Od Sunny bije jednakże wewnętrzne ciepło i zawsze chętnie pomoże innym. Przyciąga tym do siebie osoby złamane życiowo, po przejściach – wszystkich potrzebujących pocieszenia. Zawsze znajdzie czas, by wysłuchać drugą osobę. Chętnie rozmawia, ale niestety niechętnie jest wysłuchiwana, a ma wiele pomocnych i życiowych porad. Z towarzystwa wyróżnia się zarówno postępowaniem, jak i nienagannym wyglądem, cechującym się perfekcyjnie dobranymi dodatkami i idealnym makijażem.

Wygląd

Sunna to wysoka upiorka o żółtawej, połyskującej skórze. Włosy dziewczyny sięgają jej ud i są koloru złotego z żółtymi i fioletowymi pasemkami. Dziewczyna ma małe oczy koloru pomarańczowego, w jej źrenicach widać małe gwiazdki. Upiorka ma też lekko wystające uszy. Usta Sunny zawsze mają pomarańczowy odcień. Brwi dziewczyny są koloru jaśniejszego od jej tęczówek. Kiedy dziewczyna stanie pod światłem, jej ciało całe się błyszczy.

Rodzina

Sunna jest córką Promienicy. Wiadomo, że ma siostrę. Nic nie wiadomo o jej dalszych krewnych, prawdopodobnie żyją gdzieś na innych planetach lub też w innych galaktykach.

Przyjaciele

Kosmitka przjaźnii się z Lonnie Von Vamps, którą zaznajomiła w Glassesum oraz dwoma uczennicami Monster High - Symphony Space i Cici Clock.

Znajomi

Sunna dosyć dobrze zaznajomiła się z San-Hee Yumehaoraz Kitay Slon.

Wrogowie

Dziewczyna ma na pieńku z Sonna Rotson.

Miłość

Sunna uważa, że ma na głowie ważniejsze sprawy niż sercowe. Według upiorki w ciągu 30 miliardów lat na pewno sobie kogoś znajdzie.

Historie relacji

Cici Clock

Dobre znajome. Cici zawsze może liczyć na czujne oczy i uszy Sunny, a promienica na pomocną dłoń zegarmistrzyni.

San-Hee Yumeha

Dobre znajome, widują się głównie po szkole i w dormitorium.

Symphony Space

Przyjaciółki. Lubią swoje towarzystwo i doskonale się rozumieją.

Kitay Slon

Promienica poznała Słoniczkę, kiedy ta dołączyła do Glassesum. Już od początku poczuły do siebie sympatię min. dlatego, że obie są spokojne i dobrze ułożone. Ich przyjaźń rozkwitła podczas dnia wycieczki klasowej. Sunna nie miała zbyt wielkiej ochoty na eksplorowanie muzeów, lecz dzięki Kitay przeżyła ten dzień bez większych problemów. Słoniczka pokazała jej też swoje ukochane miejsca, w których panuje absolutna cisza i spokój, Promienica zaś stara się jej pomagać we wszelki możliwy sposób.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna Cecha: Promieniuję! Moje wewnętrzne ciepło i jasność umysłu zawsze są zaraźliwe.
  • Ksywka: Promyczek, Supernova, Gwiazdka
  • Zwierzak: Sunna nie posiada zwierzaka.
  • Najbardziej lubi - Tworzenie makijażu, astronomię, widok słońca o poranku.
  • ...A najmniej: - Wodę, swoją "zdolność" do poparzenia.
  • Sekrety jej pokoju:
  • Nie rusza się bez: Specjalnej narzutki chroniącej otoczenie przed poparzeniem.

 Zdolności 

  • Zmiana w wiązkę światła - Kiedy Sunna idzie lub biegnie, zmienia się w bardzo jasną wiązkę światła.
  • Wytwarzanie energii  - Sunna by żyć nie potrzebuje pokarmu, a jedynie energii słonecznej. Dziewczyna jest w stanie utrzymać przy życiu samą siebie.
  • Teleportacja - Sunna może rozszczepić swoje ciało i pojawić się w innym dowolnym miejscu.
  • Lewitacja - Sunna potrafi unosić się w powietrzu.
  • Fotokineza - kosmitka potrafi wytwarzać i kontrolować światło.

Zainteresowania

Make - Up

Sunna to wspaniała wizażystka i często jest proszona przez inne upiorki o zrobienie makijażu.

Astronomia

Szczególnie, Sunna upodobala sobie naukę o słońcu. Według dziewczyny, ta gwiazda jest niesamowicie fascynująca. Imponuje jej siła rażenia a jednocześnie zyciodajne właściwości. Jak zapewnie większość pozaziemskich uczni9w Straszyceum, Sunna z utęsknieniem nocami wpatruje się w gwiazdy rozmyślając o swoich korzeniach.

Osiągnięcia

Model2
Sunna Gleam zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Marzec 2017!

Wystąpienia

  • Brak

Klasyczny potwór

Promienica - Jest to potwór, który posiada jedną stabilną formę. Przyjmuje wtedy wygląd mocno podobny do człowieka.

Supernova

Wyróżnia się jednak jasnoczerwoną skórą oraz zdolnością lewitacji. Minusem w formie stabilnej jest fakt, że jest strasznie ciepła. Sam potwór sądzi, że jest zimno. Natomiast druga forma jest w postaci wolnej materii. Może się wtedy niezwykle szybko poruszać i niemożliwe jest, aby ją dotknąć, gdyż staje się wtedy jeszcze bardziej gorąca w dotyku. Przedstawiciele tej rasy są bardzo śmiali i ogólnie nie boją się ryzykować. Często korzystają ze swojej dodatkowej "mocy", bądź jak kto woli drugiej formy. Przedstawiciele tego gatunku żyją ok. 30 miliardów lat, po czym zamieniają się w gwiazdy. Rasa autorstwa użytkowniczki Esterwa.

Miejsce Pochodzenia

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy.

Galaktyka

Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Ciekawostki

  • Imię upiorki pochodzi od angielskiego słowa "Sunny", które w przetłumaczeniu oznacza "Słoneczny", natomiast nazwisko upiorki w przetłumaczeniu z angielskiego oznacza "Migotać"
  • Skóra Sunny świeci w ciemności.
  • Nie znosi, gdy ktoś ją dotyka w lewe ramię.
  • Sunna może trawić szkło i porcelanę.
  • Pomysł na postać przygarnięty od Esterwy.

Galeria

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  •  Kwiecień 21016 - Rochi mouscedes adoptuje pomysł na postać
  • Maj 2016 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Sunna Gleam. Zastrzega także grafikę związaną z Sunną oraz tekst (nie licząc opisów klasyczxnego potwora i miejsca pochodzenia).
  • 2016 - Sunna zostaje opublikowana