FANDOM

Mam niezwykły jak na wampirzycę temperament, ale i tak wiem kiedy należy się zachowywać z klasą

—Suce do Draculaury

Suceurette de Sang
Uczeń Monster High
Suceurette de Sang2
Wiek 1700 lat
Zabójczy Styl Przełamuję stereotyp, że wampiry ubierają sie wyłącznie w czerwień i fiolet. Mi najbradziej odpowiada żółty z dodatkiem czarnego. Niebanalna wampirza elegancja wyraźnie dominuje w moich strojach, jednakże mieszam to z nonszalancką nowoczesnością w postaci np. połyskujących kozaków.
Dziwaczna wada Jestem wyższa od innych wampirzyc . Czasami mnie samą to onieśmiela.
Zwierzę Zawsze miałam słabość do futrzaków a kotek Crimson jest na to żywym dowodem.
Ulubione zajęcie Nie mogę się zdecydować.
Najbardziej irytująca rzecz To, że inne potwory z góry uważają mnie za sztywnego zarozumialca. Nie oceniaj książki po okładce!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Sztuka. Gdy masz artystyczną duszęm wszystko jest łatwiejsze.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Wf. Bieganie za piłką zostawmy wilkołakom.
Ulubiony kolor Bursztynowy.
Ulubione jedzenie Jak większość wampirów, gustuję w krwi.
Przyjaciele Elita wampirów, Draculaura i Elisabat, Violetta Vanderfield, Delancey Devil
Dolldiaryicon Jeszcze niedokończony.
Suceurette.skullete
Suceurette ,,Suce" de Sang
to wampirzyca z Upioryża. Niezwykle wyrafinowana z klasą i ogładą, znająca zasady savoir vivre na pamięć. Czasami zbytnio zadziera nosa i przekłada swoje pochodzenie i rasę ponad inne potwory. Jest bardzo ceniona w elicie najważniejszych wampirów. Doskonale potrafi dostosować się do aktualnego otoczenia. W szkole, uwodzicielska, piękność z klasą i poczuciem humoru. W towarzystwie ,,śmietanki towarzyskiej" ponadprzeciętnie obyta z zasadami dobrego wychowania i wyrafinowanego gustu. Pomimo wampirzej, arystokratycznej natury, Suce stara się być wyluzowaną i przyjazną nastolatką.

Słowo o sobie:

Nigdy nie uważałam się za chodzący ideał i potwora ponadprzeciętnej urody, jednakże inni mi to wpoili, co sprawia wrażenie, że jestem zarozumiała. Jestem stuprocentowym, dumnym ze swojego pochodzenia wampirem. Staram się zachowywać tak jak zwyczajna upiorka, jednak nieco królewska natura daje o sobie znać. W towarzystwie innych wampirów podkreślam swoje dziedzictwo, elita uwielbia poruszać takie tematy, zaś w obecności innych potworów próbuje się wyluzować”, chociaż czasami robię to nieudolnie. Wiem, że za plecami gadają, że połknęłam kij, bo jestem taka sztywna, chociaż inne wampiry twierdzą, że z taką postawą jestem skazana na sukces. Jak będzie, czas pokaże. W chwili obecnej mam jeszcze całą nieśmiertelność do przeżycia.

Osobowość

Suce to upiorka o nienagannych manierach i urodzie. Dziewczyna próbuje się dopasować do upiorów ze Straszyceum i wejść w rytm typowego życia nastolatków, jednak arystokratyczne nawyki skutecznie burzą te próby. Sama upiorka nie jest wcale zarozumiała, jak mogłoby się wydawać. W rzeczywistości jest bardzo przyjacielska i kontaktowa, tyle, że nie zabardzo wie jak zabrać się za nawiązywanie znajomości z upiorami ,,niższego szczebla (nie wampirami i nie elitą).

Wygląd

Suceurette jest bardzo piękną wampirzycą o bladej, żółtawej skórze, wielkich karmazynowych oczach z zalotnymi rzęsami i burzą jedwabistych, czarnych włosów z żółtymi pasemkami. Oprócz tego dziewczyna może się poszczycić niebotycznie długimi nogami i szczupłą sylwetką.

Relacje

Rodzina

Rodzice Suceurette to bardzo szanowane wampiry. Są nieco snobistyczni i uważają, że wampiry to arystokracja wśród innych potworów. To oni ,,zaszczepili" w córce taką królewską postawę. Dziewczyna dobrze dogaduje się z rodzicami, jednak czasami uważa, że są zbyt dumni i próżni.

Przyjaciele

Przyjaciele Suce to wszystkie wampiry z ,,elity". Dziewczyna dobrze też dogaduje się z Draculaurą i Elisabat.

Miłość

Lista byłych chłopaków Suce, którzy zamęczają ją telefonami jest bardzo długa. W tej chwili dziewczyna korzysta z życia jako singielka.

Zainteresowania

Sztuka

Suce wychowywała się w mieście słynącym z największego muzeum sztuki, Boowru. Wampirzyca pasjonuje sie sztuką i chętnie zabiera głos w sprawie krytyki czy oceniania poszczególnych dzieł. Jako znawczyni sztuki, upiorka ma również zmysł artystyczny i w wolnej chwili lubi sama tworzyć sztukę.

Literatura

Od telewizji, radia i internetu Suceurette woli dobrą książkę. Dziewczyna jest fanką psajonujących powieści fantastycznych i kryminałów.

Moda

Wampirzyca interesuje się modą elegancką. W swoich stylizacjach najchętniej zachowuje umiar pomiędzy wampirzym szykiem a nonszalancką nowoczesnością.

Ciekawostki

  • Po francusku imię i nazwisko wampirzycy oznacza krwiopijca
  • Suce pochodzi z Upioryża, jednak obecnie mieszka w Transylwanii
  • Suceurette jest wyższa od reszty wampirzyc
  • Ma pewne uprzedzenia co do wilkołaków, jednak nie jest dla nich niemiła
  • Upiorka jest perfekcjonistką od urodzenia, w wyniku czego już w okresie dziecięcym zdobyła  swoje wampirze moce
  • Dziewczyna biegle mówi po francusku
  • Kolor żółty to jej cecha ropoznawcza

Stroje

Basic

DOTD

School Out

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.

Suce

Karta identyfikacyjna Suceurette