FANDOM

Cmt1rg8
Sonna Rotson zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Wrzesień 2016!

No to jedziemy z tym koksem!!! Szybciej, bo zapuszczę korzenie... RAZ, DWA, TRZY I CZTERYYY!

— Sonna w debiucie

Sonna Mira Rotson
Uczeń Monster High
Sonna ID
Wiek Szesnaście strasznie męczących lat.
Zabójczy Styl Ubieram się jak rockówa rodem z lat 90. Kocham podarte skarpety, dżins oraz szaliki i przypinki.
Dziwaczna wada Okej.... moją wadą jest niepohamowany język. Nie jestem typem grzecznej dziewczynki, kiedy zauważę coś, co mi się absolutnie nie podoba, reaguję natychmiast.
Zwierzę Czy byłoby to dziwne, jeśli wpiszę tu gitarę?
Ulubione zajęcie Kocham szarpać struny i drzeć się na całe gardło. Iau!
Najbardziej irytująca rzecz Nienawidzę, absolutnie nienawidzę, kiedy muszę się komuś podlizywać, nie potrafię skłamać, że coś mi się podoba.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Muzyka
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Języki martwe
Ulubiony kolor Stalowy i oranż oraz dżinsowy.
Ulubione jedzenie Kawa oraz torcik brzoskwiniowy. Mogłabym się za nie pokroić.
Przyjaciele Cynthia Zaijian, Symphony Space, Genevieve Sequin-lux Amelie Muroame i Leah Snowchains
Dolldiaryicon Pamiętnik Sonny Rotson

Sonna Rotson - 16 letnia córka trolla (matka) i zombie (ojciec). Kocha dobrą zabawę i przyjęcia. Jest wygadana i ma cięty język. To silna i zdecydowana osobowość, wie czego chce od (nie)życia. Ma wytyczone cele w (nie)życiu - chciałaby założyć rockowy (i oczywiście grać w nim na gitarze) oraz koncertować na festiwalach. Potrafi całymi dniami skupiać się na swoich planach i marzeniach, z powodu jej zmartwień o swoją przyszłość, wydaje się być egoistką. Nie działa pochopnie i często się spóźnia. Nie lubi pośpiechu, jeśli ktoś prosi ją o czasem drobną przysługę może czekać na nią nawet kilka tygodni. Sonna jest też samowystarczalna, o czym świadczy np. to, iż sama obcina sobie włosy, szyje plecaki do szkoły czy gotuje całe obiady i pierze swoje ubrania. Upiorka jest typem chomika - uważa, że każda rzecz jest potrzebna, wobec czego wokół jej osoby często panuje chaos i jest rzadko zapraszana do cudzych domóstw (podczas nauki w MH mieszka w białym kamperze stojacym na szkolnym parkingu.

Osobowość

Sonna to głośna i żądna przygód, muzykalna upiorka, która kocha dobrą zabawę i przyjęcia. Jest wygadana i ma cięty język. To silna i zdecydowana osobowość, wie czego chce od (nie)życia. Ma wytyczone cele w (nie)życiu - chciałaby założyć rockowy (i oczywiście grać w nim na gitarze) oraz koncertować na festiwalach. Potrafi całymi dniami skupiać się na swoich planach i marzeniach, z powodu jej zmartwień o swoją przyszłość wydaje się być egoistką. Nie działa pochopnie i często się spóźnia. Nie lubi pośpiechu, jeśli ktoś prosi ją o czasem drobną przysługę może czekać na nią nawet kilka tygodni. Sonna jest też samowystarczalna, o czym świadczy np. to, iż sama obcina sobie włosy, szyje plecaki do szkoły czy gotuje całe obiady i pierze swoje ubrania. Upiorka jest typem chomika - uważa, że każda rzecz jest potrzebna, wobec czego wokół jej osoby często panuje chaos i jest rzadko zapraszana do cudzych domóstw (podczas nauki w MH mieszka w białym kamperze stojacym na szkolnym parkingu, dyrekcja stwierdziła, że dziewczyna po prostu jest... niezorganizowana, jeśli chodzi o porządek, a miejsca, w których przebywa przypominają "Stajnię Augiasza").

Wygląd

Sonna to niska upiorka o alabastrowej karnacji. Dziewczyna posiada nienaturalnie duży nos, który odziedziczyła po matce. Oczy Sonny są wąskie, w odcieniu niebieskim. Brwi upiorka ma czarne, dłonie dziewczyny sprawiają wrażenie wyschniętych. Włosy upiorki naturalnie są czarno-zielone. Uszy Sonna ma osadzone po bokach głowy, są wydłużone i bardzo odstające,  nogi dziewczyny są troszkę pulchne w porównaniu z np. rękami.

Relacje

Rodzina

Sonna jest córką trolla (mama) i zombie (ojciec). Rodzice Sonny nigdy nie ingerowali w jej (nie)życie, zawsze zostawiali jej wolną ręke. Pozwalali i nadal pozwalają jej dokonywać swoich własnych wyborów, robili wszystko, by nauczyć ją samowystarczalności i odpowiedzialności, gdyż obawiali się, że z racji wykonywanych zawodów nie będą mieć dla córki czasu. Sonnie nigdy nie brakowało bliskości rodziców, lubiła być sama ze sobą.

Dalsza rodzina

Rodzinne grono Sonny jest bardzo "biedne" pod względem liczby osób. Posiada jedynie ciocię, która ma aż sześcioro dzieci oraz dziadków. Sonna nigdy nie przyglądała się bliżej swoim korzeniom, nie interesowało jej skąd pochodzi, tylko dokąd zmierza.

Relacje z innymi uczniami

Z Leah Snowchains

Jedna z BFF Sonny, nie przeszkadza jej marudzenie upiorki, znają się jeszcze z przedszkola.

Z Amelie Muroame

Mają przyjacielskie relacje.

Z Cynthia Zaijian

Przyjaciółka Sonny, często z nią widywana.

Z Symphony Space

Nie przepadają za sobą, starają się nawzajem unikać. Ta niechęć może być spowodowana podobnymi, mocnymi charakterami, tym, że obie upiorki zawsze starają się dowodzić w grupie, zawsze pierwsze wyrywają się do piastowania funkcji lidera. Możliwe też, że obie nie przepadają za muzyką, którą preferuje ta druga (Symphony za rockiem, Sonna za muzyką klasyczną) co bardzo często jest dla nich pretekstem do wszczynania kłótni.

Z Genevieve Sequin-lux

Jedna z przyjaciółek upiorki, często razem widywane.

Z Justine Sainą

Sonna i Justine mają koleżeńskie relacje.

Z Blair DeGhoul

To dobre koleżanki, często razem widywane.

Z San-Hee Yumehą

Mają bardzo dobre relacje i są często razem widywane.

Zwierzak

Sonna swój cały czas poświęca praktycznie swojej "karierze" i swojemu zespołowi, więc nie ma czasu na zwierzaki. Upiorka wprawdzie bardzo lubi pupile i chciałaby jakiegoś przygarnąć, zdaje sobie jednak sprawę, że nie jest wystarczająco wolna, by się jakimś zajmować, więc nie przygarnęła do tej pory żadnego. Twierdzi, że bardziej by je skrzywdziła niż im pomogła w życiu.

Miłość

Sonna preferuje chłopców o mocnym i lekko buntowniczym charakterze z którymi mogłaby się dobrze bawić, jednak mimo iż zna parę takich upiorów, traktuje ich jak dobrych przyjaciół. Randki jej nie w głowie.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-Nikalna cecha: Poruszam! Swoimi zainteresowaniami i niesamowitą charyzmą poruszę serce każdego aż do głębi.
  • Ksywka: Sonna nie posiada "ksywek"
  • Najbardziej lubi Niezależnosć i bycie podziwianą
  • A najmniej Narzucanie komuś swojej woli
  • Nie rusza się bez: Swego kochanego szalika
  • Ulubione powiedzonko:  Rock N'Troll!
  • Zwierzak: Brak
  • Sekrety jej pokoju: Sonna mieszka w kamperze, który parkuje na szkolnym parkingu. Wszystko z powodu tego, że jest potworną bałaganiarą i dyrekcja stwierdziła, że nie zaryzykuje jej obecności w dormitorium.

Zdolności

  • Wrażliwość na światło słoneczne - Sonna przez swoje pochodzenie źle reaguje na światło słoneczne. Kiedy tylko wyjdzie na zewnątrz musi zakładać okulary przeciwsłoneczne i smarować się kremem z filtrem
  • Brak cech Zombie - Sonna mimo bycia w połowie zombie nie wykazuje charakterystycznych dla tej rasy cech (wolnego chodu, mówienia po zombijsku)
  • Nieśmiertelność - Sonna jest w połowie zombie, może to świadczyć o tym, że jest nieśmiertelna.

Zainteresowania

  • Gra na gitarze - Sonna jest mistrzynią gry na basie i gitarze elektrycznej, wielokrotnie osiągała za to nagrody i odznaczenia.
  • Motocykle - Sonna zaczęła interesować się budową motocykli jak miała czternaście lat.

Po czym ją rozpoznać?

  • Ma duży nos.
  • Zawsze chodzi z szalikiem.
  • Przez swój typ urody wygląda tak, jakby dopiero co płakała.

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Imię upiorki bazuje na słowie "Sonet" (rymowanym wierszu z gatunku liryki).
  • Nazwisko "Rotson" pochodzi od słowa Rot (ang.Gnić/zgniły).
  • Dziewczyna ma obsesję na punkcie swego pomarańczowego szalika, który zdobyła od swojego idola w konkursie na temat jego życia. Mówi do niego, głaszcze i nigdy nie pierze i cały czas go nosi. Nikomu go nie pozwala dotykać, a jeśli znajdzie się ktoś, kto chciałby jej go zabrać, potrafi takiej osobie złamać palec.
  • Ma kompleks spowodowany swoimi nienaturalnie wielkimi uszami i pokaźnym nosem.
  • Woli krewnych od strony matki i nie znosi, gdy ktoś przypomina jej o krewnych ze strony ojca.

Niezapomniane cytaty

Zamknij japę, bo mamusia śpi!

—- do młodszej kuzynki

Nie ma śniegu, a tyle bałwanów! Mam rację? No pewnie, że mam.

— Sonna do swojej klasy

Widzisz, jedni rodzą się gamoniami, inni do tego dochodzą.

— Sonna do Justine w rozmowie o pewnej upiorce

Prosto, zwięźle i na temat młoda... Szybciej! Póki mam ochotę Cię słuchać.

— Sonna do Cherry

No, teraz to jest to co lubię najbardziej.

— w debiucie

Może nie jestem Usainem Boltem, ale kiedy dotkniesz MÓJ szalik, poczujesz to, co ludzie podczas "Katriny".

— Sonna do jakiegoś ucznia, który chciał wiedzieć, gdzie jest sala gimnastyczna.

Klasyczny potwór

Troll – przypominający wyglądem człowieka stwór ze skandynawskich wierzeń ludowych, wywodzący się z mitologii nordyckiej.

Trolle

Po raz pierwszy na kartach książek trolle pojawiły się w Eddzie Snorri Sturlusona około 1220 roku. Wierzono, że trolle różniły się między sobą zarówno wyglądem, jak i charakterem. Najczęściej miały to być stworzenia bardzo stare, brzydkie, złośliwe i mało inteligentne.

Trolle mieszkały w trudno dostępnych dla człowieka miejscach: lasach, górach i jaskiniach, niektóre żyły też w morzu. Wyrządzały szkody ludziom i zwierzętom. Zajmowały się też wydobyciem i gromadzeniem srebra, złota oraz kosztowności. Były bardzo chciwe i skąpe. Nie znosiły światła słonecznego, dlatego pojawiały się wyłącznie w nocy. Troll, który na czas nie schował się przed promieniami słońca, zamieniał się w kamień. Żeńskim odpowiednikiem trolla była huldra.

Zombie - to fikcyjna istota nieumarła popularna szczególnie w horrorach. Słowo zombie pochodzi prawdopodobnie od afrykańskiego zumbi

Zombie

(fetysz w języku kikongo) lub od nzambi (bóg w języku kimbundu). Pojęcie zombie wywodzi się z kultury voodoo, w którym oznacza osobę silnie zniewoloną i ślepo lub nieświadomie wykonującą polecenia osoby którą ją kontroluje. Taki typ zombie był obecny w kulturze od drugiej połowy lat 20. XX wieku do prawie końca lat 60. Teraz mało kto kojarzy zombie z voodoo, ponieważ przyjęli się jako osoby martwe, powstające z grobu i starającą się zaspokoić żądzę krwi poprzez konsumpcję świeżego ludzkiego mięsa lub mózgu.

Miejsce pochodzenia

Szwajcaria, Konfederacja Szwajcarska – państwo federacyjne w Europie Zachodniej. Jest jednym z niewielu państw, w których obowiązują tak szeroko stosowane formy demokracji bezpośredniej. Szwajcaria od kongresu wiedeńskiego w 1815 roku jest państwem neutralnym.

Szwajcaria

Do Organizacji Narodów Zjednoczonych przystąpiła dopiero 10 września 2002 po przegłosowaniu tej decyzji w referendum minimalną większością 52% głosów.Nie jest częścią Unii Europejskiej ani Europejskiego Obszaru Gospodarczego – w 2001 roku Szwajcarzy w referendum zdecydowanie (77% głosów przeciw) odrzucili nawet samą koncepcję rozpoczęcia rozmów o akcesji. Posiada jednak specjalne dwustronne stosunki z UE, dzięki czemu uczestniczy w wybranych inicjatywach (np. układ z Schengen) oraz dopłaca do budżetu unijnego. Szwajcaria formalnie nie ma stolicy, jej funkcję de facto pełni jednak Berno, będące siedzibą rządu.Szwajcaria jest jednym z krajów alpejskich. Graniczy z Niemcami, Austrią, Liechtensteinem, Włochami i Francją. Dominującą religią w Szwajcarii jest katolicyzm (41,8% ludności) i protestantyzm (35,3%).

Galeria

Galeria rysunków

w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Kwiecień 2016 - ujawniono istnienie Sonny nie znano pełnego imienia i nazwiska
  • Czerwiec 2016 - ujawniono pełen art Sonny
  • Lipiec 2016 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Sonna Rotson