FANDOM

ZF9CfMY.png
Skylar di Angelo zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Luty 2017!

Rodzina nie ocenia nas pod pryzmatem doskonałości, tylko pod pryzmatem miłości.

—Skylar, odcinek Zjazd rodzinny

Skylar di Angelo
Uczeń Heaven High
Skylar.png
Wiek 16 lat
Zabójczy Styl Ciasne ubranie to idealne podkreślenie mojej jakże wyrafinowanej natury. Nie każdy przecież zna się na inteligencji
Dziwaczna wada Agorafobia. Przecież to na zewnątrz zdarza się najwięcej wypadków. Drogówki, spadające skały, gradobicie i...
Zwierzę Biały gołąb Blanc. To najcudowniejsze stworzenie na świecie
Ulubione zajęcie Konstruowanie. Szkoda tylko, że w czasie szkoły jest tak mało czasu
Najbardziej irytująca rzecz Moje rodzeństwo. Wyjątkowo liczne. Im mocniej wieją, tym są bardziej irytujący
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Technika. Mam wtedy pełne pole do popisu
Najmniej lubiany przedmiot szkolny WF. Skąd mam pewność, że sobie nie złamię nogi?
Ulubiony kolor Miętowy jak zorza polarna

Niebieski jak niebo

Ulubione jedzenie Jogurt naturalny... co to znaczy "jak można to jeść"?! To jest przepyszne
Przyjaciele Cass Addition i Thena Olympus
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Skylar di Angelo
Skylar di Angelo - czarownica wiatru, lecz jest 1/4 anielicą, a w 1/8 żywiołaczką wiatru. Po raz pierwszy pojawiła się w filmie Straszna gra. Dziewczyna jest typem domatorki i nie cierpi przebywać na otwartych przestrzeniach. Cechują ją duża inteligencja i sprawny umysł. Przez dłuższy czas jej jedyną przyjaciółką była jej siostra-bliźniaczka Cloudia. Dziewczyny roztały się w liceum, kiedy to Skylar poszła do Chmurnikum, a Cloudia do Straszyceum. Tam dziewczyna poznała swoje dwie najlepsze przyjaciółki Cass i Thenę. Jej specjalną zdolnością jest latanie, lecz nie korzysta z tego zbyt często.

Osobowość

Skylar nie jest zbyt wygadana, lecz czasem może się zdarzyć, że podczas tłumaczenia czegoś, mówi zbyt szybko i używa zbyt trudnych słów, by móc ją zrozumieć. Ma bogatą wyobraźnię i bardzo rozwinięty umysł. Często konstruuje różne ciekawe, czasem dziwne wynalazki, które mają bardziej lub mniej oczywistą rolę. Mimo wysokiej inteligencji, jest także dosyć dowcipna i zna się na żartach, więc nie łatwo ją nabrać. Jest jednak trochę przesądna.

Wygląd

Skylar ma wyjątkowo bladą skórę, niemal białą (według pamiętnika z GB nie może się opalić). Jej włosy są w kolorze platynowego blondu i dość często widnieją w nich miętowe pasemka. Oczy czarownicy są w kolorze delikatnej lawendy. Dziewczyna może przywołać białe anielskie skrzydła z niebieskich cieniowaniem. Z powodu, iż jest w 1/8 żywiołaczką wiatru ma również kilka cech tychże stworzeń, m.in. zdolność zamiany swojego ciała w powietrze. Staje się wtedy dymem i znika. Poza tym nosi okulary.

Klasyczny potwór

Czarownica.jpg

Skylar jest czarownicą wiatru. Ogólnie mówiąc, czarownica to osoba, która uprawia białą lub czarną magię. Często uważana jest za złą. Żeby jednak używać mocy magii, trzeba się z darem magii urodzić.

Czarownica to zupełnie inny gatunek niż czarodziejka, gdyż są one uważane za złe. Czarodziejki używają głównie Wody i Ziemi, bo żywioły te są im wierne, a że sprzeciwiły się normalsom, którzy preferowali Ogień i Wiatr, dwa ostatnie zostały przy Czarownicach.

Anioł – byt duchowy w wielu religiach, który służy i na różne sposoby wypełnia zamysły Boga. Pierwsze wyobrażenia aniołów istniały w starożytnym Egipcie i Babilonii. W religiach tych cywilizacji były całe zastępy duchów i istot, będących pośrednikami między bogami a człowiekiem. Często przedstawiano je jako uskrzydlone zwierzęta z ludzkimi twarzami. Starożytnym aniołom przypisywano pewien rodzaj cielesności, co znajduje potwierdzenie w apokryficznej Księdze Henocha. Anioły tam występujące płodziły dzieci, odczuwały głód i pragnienie. W czasach nowożytnych do tej koncepcji aniołów powrócił Emanuel Swedenborg.

Sylf – w średniowieczu duch powietrza, żywiołak powietrza, z którym mógł się przyjaźnić człowiek, który zachował czystość duszy. Termin wprowadzony przez Paracelsusa, który opisywał sylfy jako niewidzialne istoty powietrzne, stanowiące żywioł powietrza. Brak jest konkretnych mitów z tym związanych.

Relacje

Rodzina

Rodzice

Skylar jest córką czarownicy wiatru. Nie pamięta swojego ojca, jednak ma po nim kilka pamiątek, m.in. swoje moce. Był on czarownikiem wiartu, lecz również połowie aniołem, a w 1/4 żywiołakiem wiatru.

Jej matka jest całkowicie czarownicą wiatru. Obecnie dziewczyna posiada ojczyma. Stara się być dla niej jak prawdziwy ojciec, lecz dziewczyna nie jest do końca zaufana do niego.

Rodzeństwo

Skylar posiada młodszą o trzy minuty siostrę-bliźniaczkę Cloudię. Dziewczyny chodziły razem do podstawówki i gimnazjum. Rozstały się dopiero w liceum, jako iż Cloudia nie dostała się do wymarzonej szkoły Sky, w przeciwieństwie do niej.

Czarownica posiada także przyszywane rodzeństwo m.in. starszego brata Thundera, króry już ukończył szkołę oraz młodszą siostrę Squiz. Są zupełnie do siebie niepodobni oraz nie posiadają tych samych mocy.

Dalsza rodzina

Dziadek Skylar jest aniołem i mieszka w Dawn City, jednak pochodzi z nieba. Dziewczyna ma również wuja, o nieznanym imieniu i trójkę kuzynów: najstarsza Astra, potem Solaren i najmłodszy Cirrus.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Skylar są Cass Addition i Thena Olympus.

Dziewczyna utrzymuje też dobre kontakty ze swoją siostrą Cloudią, Avast McAfee, Florą Grant i U Tube.

Miłość

Aktualnie Skylar nie jest w nikim zakochana.

Zwierzak

Domowym zwierzakiem Skylar jest biały gołąb Blanc. Dziewczyna uważa, że jest wspaniałym pomocnikiem w tworzeniu nowych wynalazków.

Stroje

Podstawowe

Basic

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - prawie zawsze
  • Komentarz Skylar - "Ma dokładnie to, czego od niego oczekuje"

W tej serii włosy Skylar są związane w wysoką kitkę. Jej gszywka jest mocno poszarpana. Dziewczyna ma na sobie ubranu miętowy top, niezasłaniający brzucha. Natomiast na niego ma nałożoną granatową kurtkę dżinsową z podwiniętymi rękawami. Poza tym dziewczyna ma założone niebieskie dżinsy "rurki", lekko podwinięte u dołu. W talii upiorka jest przepasana złoto-brązowym pasem. W tym samym kolorze są również podkolanówki dziewczyny. Skylar ma na nogach miętowe buty z brązowym koturnem. Dziewczyna ma na nosie miętowe okulary. Jej makijaż to złote cienie do powiek i różowe usta.

Dodatkowe info

  • Moja BUU-unikalna cecha - Wynajduję! Każdy mój wynalazek tryska oryginalnością i pomysłowością. Nawet nazwy są oryginalne!
  • Ksywka - Przyjaciele i siostra mówią na mnie po prostu Sky.
  • Ulubione powiedzonko - "O mój aniele!"
  • Nie ruszam się z domu bez - Moich okularów. Nie widzę bez nich dobrze. Teoretycznie mogę założyć szkła kontaktowe, ale okulary dodają mi uroku.
  • Sekrety mojego pokoju - Od czego zacząć! Powstawiałam tam tyle swoich dyngsów, że trudno się zdecydować.
  • Specjalna zdolność - Potrafię mówić wieloma językami i nawet nie potrzebuję ich rozumieć.
  • Najgorszy powód do płaczu - Kiedy myślę o swoim tacie. Że nigdy go nie poznałam ani, że niemal nic o nim nie wiem. Ciekawe jak Cloudia sobie z tym radzi.
  • Najokropniejsze wspomnienie - W podstawówce miałam sytuację, kiedy byłam świadkiem czyjegoś upadku z balkonu. Ten widok... do dziś śni mi się po nocach.
  • Najstraszywiększe marzenie - Chciałabym zostać światowej sławy wynalazcą. Niewiele mi brakuje, ale wciąż muszę się wiele nauczyć.
  • Potworne zauroczenie - Nie jestem w nikim zakochana. Ale spokojnie - mam całe życie przed sobą.
  • Ciekawostka - Jestem nieśmiertelna, ale będę z tego korzystać jak już ukończę szkołę.

Zdolności

Specjalne zdolności

Poprzez swoje pochodzenie, specjalnymi zdolnościami Skylar są:

  • Języki ludzi i aniołów: Upiorka potrafi mówić wieloma językami i nawet ich nie rozumie,
  • Manipulacja wiatrem: Skylar potrafi kontrolować żywioł wiatru,
  • Latanie: Przy pomocy swoich anielskich skrzydeł dziewczyna potrafi latać,
  • Dematerlializacja: Skylar poprzez zamianę w powietrze, może znikać i pojawiać się w różnych miejscach,
  • Zmiana wyglądu: Pod wpływam emocji, dziewczyna może zmienia swój wygląd,
  • Generowanie elektryczności: Kiedy Skylar jest zła, może tworzyć silne wyładowania elektryczne,
  • Chodzenie po chmurach: Dziewczyna potrafi chodzić po chmurach.

Umiejętności

  • Nauki ścisłe: Skylar doskonale zna się na wszelkich naukach ścisłych
  • Technologia: Dziewczyna świetnie sobie radzi z technologią

Cytaty

Nie powiem "Masz to na co zasłużyłaś"

—Skylar do Blaze, Gorączka ognia

Mówisz poważnie? Ja byłam tu cały czas.

—Skylar do Flory, Dwa anioły?!

Potrzebowałam A, żeby się dobrze czytało skrót.

—Skylar do Cloudii, Straszna gra

Nie słyszałaś o niej? Nie jestem tym zaskoczona. Tylko niewiele potworów w nią wierzy.

—Skylar do Squiz, Telewizja jest przeklęta

Nie pozwolę ci zniszczyć moje świata!

—Skylar do Wielkiego Wirusa, Straszna gra

Technika - 6! Biologia - 5, matematyka - 5, WF... 3?

—Skylar po odczytaniu swojego świadectwa, Końcowe odliczanie

Meta timeline

  • 27 czerwca 2015: Wnioski Twilight Starlight o zastrzeżenie praw autorskich dla Skylar di Angelo
  • 29 listopada 2015: Skylar zostaje wspomniana w pamiętniku Cloudii di Angelo
  • 18 grudnia 2015: Skylar zalicza swój debiut w filmie Straszna gra
  • 2 lutego 2016: Profil Skylar zostaje opublikowany

Ciekawostki

  • Kiedy jest zła jej włosy albo zamieniają się w tornado albo staja się ciemne i strzelają piorunami, gdy jest smutna włosy również zmieniają kolor na ciemnoszary i kapie z nich woda, a gdy jest bardzo szczęśliwa widać w nich tęczowy błysk
  • Jest niewrażliwa na elektryczność
  • Obchodzi urodziny 13 stycznia
  • Miała normalską babcię ze strony matki
    • Jej nazwisko sugeruje, że pochodzi z Włoch

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki