FANDOM

Shining Nightmare
Uczeń Monster High
SOS.NIE MAM!
Wiek Czuję się na 16, choć mam 1600.
Zabójczy Styl Jako mara posiadam swój własny blask, który uwielbiam podkreślać zwiewnymi, błyszczącymi sukniami z motywami nocy. Często noszę wysokie buty. Zawsze ubieram mój kotylion z kluczykiem, który ma w sobie blask księżyca.
Dziwaczna wada Często gubię klucze. Na szczęście nie są mi potrzebne.
Zwierzę Nie wiem czemu, ale zwierzęta mnie nie lubią. Na szczęście mam moją kochaną kotkę Lunę. Ach, zapomniałam wspomnieć, że jest Ghulem?
Ulubione zajęcie Spędzanie czasu w zacisznej atlance.
Najbardziej irytująca rzecz Zbyt ruchliwe osoby. Czy to tak trudno usiedzieć w jednym miejscu? Ach, i nów. Przez brak księżyca mój blask nie jest już taki piękny.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Uwielbiam historię umarłych, pasję historii odziedziczyłam po tacie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Wf. Nienawidzę go ze względu na dużą aktywność fizyczną.
Ulubiony kolor Granatowy i świetlisty biały.
Ulubione jedzenie Kaszanka. Szczególnie lubię z grila.
Przyjaciele Jestem typem samotnika, ale mam dużo znajomych.
Dolldiaryicon Nie posiadam takowego. Wszystkie moje sekrety i myśli powierzam księżycowi.

Shining Nightmare - córka mary nocnej  i dziecka księżyca. Ma 16 lat i uczęszcza do Straszyceum Monster High.

Osobowość

Shining jest spokojną osóbką, lecz kiedy ktoś ją zdenerwuje naprawdę się wkurzy. Często można odnieść wrażenie, że jest nieobecna co w zasadzie jest prawdą. Czasami jest roztrzepana, gdyż jak już było wspomniane pochłania się w swoich rozmyślaniach. Z natury Nightmare jest strasznym leniem i większa aktywność jest dla niej wyzwaniem. Matka rozpieszczała ją i często robiła za nią różne rzeczy, dlatego upiorka nie wie np.:jak korzystać z mikrofalówki, jak włączyć pralkę czy jak nastawić palnik. Shin również łatwo urazić lub zdenerwować w skutek czego zazwyczaj wybucha płaczem. Większość uznaje ją także za strachliwą lecz tak nie jest. Często zachwyca się swoim blaskiem i niemogłaby się pogodzić gdyby ktoś inny lśnił mocniej(a nawet jeśli tak jest udaje, że tego niewidzi). Czasami bywa nieco egoistyczna jednak potrafi myśleć też o innych. Shining jest typem samotnika.

Wygląd

Shin jest wysoką dziewczyną z szczupłą sylwetką. Wzrost zawdzięcza nienaturalnie długim nogą, które są typowe dla jej gatunku. Cera dziewczyny jest przezroczysto biała i lśni. Ma długie lśniąco białe włosy z granatowym połyskiem i są zakręcone na końcówkach. Sięgają do ud. Prosta długa grzywka lekko nachodzi na jej błyszczące oczy w kolorze wodnistej czerni. Widać w nich granatowe ogniki i białe drobinki. Jej twarz ma delikatne dziewczęce rysy. Ma malutki nosek, duże oczy i malutkie usta. Pod jej prawym okiem znajduje się biały pieprzyk w kształcie gwiazdki a policzki są nienaturalnie sine. Upiorka nakłada mocny makijaż w ciemnych kolorach. Na głowie ma małą fugurkę,która jest podobizną fontanny. Shining ubiera się w krótkie sięgające do ud sukienki z długimi rękawkami rozszerzającymi się wraz z długością i dłuższymi z tyłu. Są one w ciemnych kolorach. Często widnieją na nich motywy drzew lub cmentarzy. Upiorka zawsze zakłada kotylion z niebieskim kamykiem(od ojca) i pięknym ozdobnym kluczykiem(od ojca). Na nogi ubiera wysokie czarne martensy.

Zainteresowania

Historia

Zainteresowanie to odziedziczyła po ojcu. Tata często zabierał ją na wycieczki do zabytkowych miast i opowiadał historie ważne wydarzenia jakie tam zaszły. Razem z dzieckiem księżyca chodziła na różne wydarzenia historyczne i ich retrospekcje. Niekiedy wpuszczał ją do swoich wspomnień i pokazywał walki i wojny. Odwiedziła już: Upioryż, Kościarykę, Monster Pich, Rotlandię, Mrokwegię, Boo Heksyk, Fanghaj, Boo York, Londoom. Boolin, Polastrach i Barcelune, gdzie jeździ z ojcem na wakacje.

Śpiew

Pasja do śpiewu narodziła się w Shining gdy usłyszała jak jej mama śpiewała "Hijo De La Luna". Miała wtedy cztery lata. Z czasem zauważyła, że mama zawsze o tej samej  porze w czasie pełni śpiewa tą piosenkę. Shin zaczęła śpiewać razem z nią, do czasu aż sama nauczyła się słów. Nuciła ją potem cały czas co nie uległo uwadze jej matki. Ta zaczęła uczyć córkę śpiewu i gry na harfie.

Czytanie

Czytać zaczęła w bardzo wczesnym wieku i czytała książki praktycznie cały czas. Z czasem, kiedy zdobyła nowe żródło informacji nie czytała już prawie wcale. Dopiero po latach znów zaczęła czytać i nie zaprzestała już tej czynności. Wręcz przeciwnie czytała coraz częściej i nałogowo. W swojej altance przechowuje 53 książki, a przeczytała 1243 i wciąż czyta.

Pisanie

Z czasem Shining zapragnęła pisać własne książki. Publikuje je w internecie, gdzie zdobyły dużą popularność.

Kraj Pochodzenia

Barceluna(Barcelona)- miasto w północno-wschodniej Hiszpanii, nad Morzem Śródziemnym, około 120 km na południe od grzbietu Pirenejów i granicy hiszpańsko-francuskiej. Stolica prowincji o tej samej nazwie oraz wspólnoty autonomicznej Katalonii. Drugie co do wielkości miasto Hiszpanii, z liczbą mieszkańców wynoszącą 1 611 822 wewnątrz centrum administracyjnego. Zespół miejski Barcelony wykracza poza centrum administracyjne, z liczbą ludności wynoszącą 4 693 000, jest szóstym co do wielkości zespołem miejskim w Unii Europejskiej. Cała metropolia ma około 5 milionów mieszkańców.

Klasyczny Potwór

Wampir
Mara Nocna
- Zmora zwana też marą (stąd powiedzenie sen mara, Bóg wiara) – w wierzeniach słowiańskich istota pół demoniczna, dusza człowieka żyjącego lub zmarłego, która nocą męczyła śpiących, wysysając z nich krew.

Według ludowych podań zmorami zostawały dusze grzesznych niewiast, dusze ludzi skrzywdzonych, zmarłych bez spowiedzi, potępionych. Zmorami często bywały siódme córki danego małżeństwa lub osoby, którym przy chrzcie przekręcono imię, ale "zmorowatość" dotykać też mogła osoby mające zrośnięte nad oczyma brwi lub różnokolorowe oczy. Istnieją wierzenia (m.in. w centralnej Polsce), że zmorą zostaje po śmierci np. osoba, przy której na łożu śmierci (według innych wariantów w czasie chrztu), ktoś odmawiając Pozdrowienie Anielskie, przejęzyczył się i powiedział Zmoraś Mario zamiast Zdrowaś Mario.

Relacje

Rodzina

Shining jest córką zmory i dziecka księżyca. Utrzymuje z nimi dobre kontakty.

Rodzeństwo

Shin jest jedynaczką.

Przyjaciele

Dziewczyna jest typem samotnika, ale ma nadzieję, że znajdzie prawdziwego przyjaciela.

Znajomi

Shining ma paru dobrych znajomych. Najlepsze kontakty utszymuje z Twylą.

Miłość

Shin zakochała się kiedyś w śmiertelniku o imieniu Alan. Zranił i zdradził on upiorkę. Nie lubi tego wspominać. Aktualnie nie ciągnie ją do żadnego chłopaka. Przynajmniej na razie.

Wrogowie

Upiorka nie lubi paru osób, ale nie ma żadnego wroga chyba, że nauczyciela wuefu.

Zwierzątko

Dziewczyna posiada ghula, kotkę o imieniu Luna. Jest ona jedynym zwierzęciem, które od niej nie ucieka. Często towarzyszy jej w spacerach i w leniuchowaniu.

Drop Dread Diary

Ksywka: Zmora, ale upiorka nie lubi tego przezwiska.

Ulubione powiedzonko: Leć na księżyc

W szkole najbardziej lubi: Historię nieumarłych.

...a najmniej:Wychowanie fizyczne.

Zwierzę: Kotka o imieniu Luna. Jest ghulem.

Nie rusza się z domu bez: Swojego kotylionu.

Ulubione kolory:Granatowy i lśniąca biel.

Sekrety jej pokoju: Pokój Shining to stara atlanka w lesie, którą znalazła podczas spaceru. Jest ona otoczona zaklęciem, które pozwala wejść tam tylko jej i rodzicą oraz Lunie. W sercu atlanki znajduje się wielka marmurowa fotanna, od której odbija się światło księżyca. Wszystko co tam się znajduje jest stare i obrośnięte mchem i bluszczem, ale upiorce to nie przeszkadza. Hoduje tam także lilię.

Ciekawostka: Dziewczyna zmienia się w gronostaja w zimowym futrze.

Ciekawostki

  • Mówi płynnie po: Hiszpańsku, Polsku i Angielsku.
  • Zdolność zmiany w gronostaja nawiązuje do fragmentu piosenki "Hijo De La Luna" : ...dziecko białe jak grzbiet gronostaja..'.
  • Shin umie tylko oryginalną wersję(bez tłumaczenia) wcześniej wspomnianej piosenki.
  • Z ojcem może się spotykać tylko w czasie pełni księżyca.
  • Jej imię i nazwisko przetłumaczone z angielskiego oznacza świecącą zmorę.