FANDOM

BUUUDOOOWAAAAAA ~

Cytat1Cytat2 Sekh do …

Sekh Met – lwia bogini Sachmet, pochodzi ze Starożytnego Egiptu. Jest wyniosła, władcza i obchodzi się do każdego z dystansem.

Sekh Met
Uczeń Monster High
Egipska bogini Sachmet
Wiek Cóż, jestem nieśmiertelna i wiek nie jest dla mnie rzeczą istotną.
Zabójczy Styl Inspiruję się oczywiście modą rodem z czasów, gdy Egiptem rządzili faraonowie. Soczyste, świeże barwy jak : biel, czerwień, błękit, zieleń, żółć to również elementy mojego stylu.
Dziwaczna wada Miło mi by było powiedzieć, że nie mam wad, ale byłoby to kłamstwo. Jeśli szczycisz się znajomością mitologii egipskiej, to z pewnością wiesz, że mimo mojego codziennego opanowania zdarzało mi się wpaść w szał i zabijać wszystko oraz wszystkich na swojej drodze. Nikt nie jest idealny!
Zwierzę Krokodylica Hasztepsut.
Ulubione zajęcie Prowadzenie długich dyskusji na ciekawe tematy.
Najbardziej irytująca rzecz Naprawdę nie mogę ścierpieć tak zwanych pseudointeligentów, którzy rzekomo się na wszystkim znają oraz pustych ludzi bez charakteru.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny
Najmniej lubiany przedmiot szkolny
Ulubiony kolor Biały, czerwony, błękitny, zielony, żółty i srebrny. Trochę ich jest!
Ulubione jedzenie Tak właściwie, to nie mam pojęcia. Jadłam przez swoje życie tyle różnych rzeczy, iż ciężko jest mi stwierdzić...
Przyjaciele Wiecznie sama, bez przyjaciół. Chociaż relacje między mną a moją siostrą można uznać za przyjaźń.
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Charakter

Sekh jest osobą bardzo wyniosłą i dumną. Chłodno traktuje inne potwory i odnosi się do wszystkich z dystansem, choć swoją siostrę traktuje mniej ozięble od reszty. Lubi prowadzić mądre dyskusje - jałowe spory ją nie interesują, tak samo jak miłość. Trzyma nerwy na wodzy, jest osobą opanowaną i bardzo rzadko uczestniczy w konfliktach. Nie szuka przyjaźni, można oczekiwać od niej co najwyżej szacunku. Jest samotniczką i najlepiej czuje się we własnym towarzystwie, bądź towarzystwie jej zwierzaka. Respektuje zasady i szanuje wolę swojego ojca oraz innych bóstw ważniejszych od niej.

Jednakże Sekh ma "drugą" stronę osobowości. Jako bogini wojny, zemsty, chorób; a także jako Oko Ra dziewczyna bywa czasami przeciwna swoim zwyczajnym cechom. Jest wtedy gwałtowna, agresywna i niepowstrzymana.

możliwy update c:

Wygląd

Dziewczyna ma czarne, krótkie włosy ścięte na egipską modłę. Jej oczy są orzechowe z ciemniejszymi refleksami. Skóra Sekh jest lekko żółta. Posiada nos, uszy i ogon lwa. Zazwyczaj jest ubrana w białą tunikę.

Relacje

Rodzina

Rodzice

Ojcem Sekh jest bóg Ra, jeden z ważniejszych bóstw w starożytnym Egipcie. Rządzi twardą ręką, jest bezwzględny wobec swoich poddanych. Choć nikt tego nie wie, jego ukryta pasja to rzeźbienie w piaskowcu. Lwica ma z nim kiepskie stosunki, zachowuje się jednak wobec niego posłusznie i pokornie wypełnia jego polecenia.

Jej matka, Izyda jest naprawdę kochaną kobietą. Troszczy się o swoje córki najbardziej jak potrafi, wielokrotnie się za nimi wstawiała u ojca. Uwielbia modę, często bywa na światowych pokazach.

Rodzeństwo

Ma młodszą siostrę Aset Ubasti. Siostra potworki jest w przeciwieństwie do niej radosna, choć po zmroku zamienia się w uwodzicielską kotkę. Dziewczyny mają ze sobą całkiem niezłe relacje i wzajemnie się szanują.

Dalsi Krewni

Ma kuzyna Avu Sibuna i kuzynkę Hetheret Heru. Z tego co wiadomo, Avu związał się z; jak to określiła Sekh "pospolitą mumią" (prawdopodobnie kociego pochodzenia). Jako podróż poślubną, postanowili zwiedzić wszystkie cmentarze na Ziemi, dlatego z rodziną widują się bardzo rzadko. Hetheret pozostaje singielką, ponieważ "Nie będzie znosiła rządów samczej ręki".

Szkoła

Znajomi

Sekh przelotnie zna parę upiorek, ale nie pamięta ich imion.

Koledzy

...

Przyjaciele

W życiu Sekh nie ma miejsca na przyjaźń, woli być samotna.

Miłość

Mimo iż Egipcjanie uważali ją za żonatą z Ptahem, tak naprawdę Sekh nikogo nie darzy głębszym uczuciem. Ale czy na pewno?...

Wrogowie

Dzięki swojej bezkonfliktowej, opanowanej i dumnej naturze nie ma jawnych wrogów, choć parę potworów uważa że zbytnio zadziera nosa.

Zwierzak

Krokodylica Hasztepsut

NDK :3

Klasyczny Potwór

Sechmet
Sechmet (Sachmet, Sachmis) – w mitologii egipskiej bogini wojny, zemsty i chorób, a także bogini opiekuńcza Dolnego Egiptu. W dosłownym tłumaczeniu jej imię znaczy "Potężna". Początkowo prawdopodobnie była to lokalna (z miejscowości Rehes) bogini nomu leontopolitańskiego (Dolny Egipt). W Memfis była małżonką Ptaha i matką Nefertuma. Czczona też, wraz z Hathor i Mut, w Karnaku.

Przedstawiano ją zawsze jako stojącą lub siedzącą na tronie kobietę z głową lwicy. Nosiła na głowie dysk słoneczny, ozdobiony okazałym wężem ureuszem. Oba nawiązywały do jej charakteru. Niekiedy na głowie bogini umieszczano koronę złożoną ze strusich piór i krowich rogów. Podkreślano w ten sposób jej utożsamienie z boginią Hathor. Sechmet trzymała w ręce znak życia Anch. Długa, sięgająca kostek, obcisła suknia bez rękawów, szeroki naszyjnik i bransolety to jedyne elementy stroju bogini.

DDD

Ksywki:
Ulubione powiedzonko:
Najbardziej lubi:
...a najmniej:
Zwierzak:
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor:
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:

Miejsce Pochodzenia

Karnak, egip. Ipet-sut - "Najbardziej Dobrane z Miejsc" – miejscowość w Górnym Egipcie na wschodnim brzegu Nilu, 2,5 km na północ od Luksoru. W starożytności miejscowość była częścią Teb, a obecnie postrzegana jest przez wielu jako część Luksoru, jako że obie miejscowości tworzą zwarty zespół miejski. W Karnaku znajduje się zespół świątyń wzniesionych w różnym czasie, poświęconych bogom tebańskim. Centralne miejsce zajmuje największa na świecie świątynia z salą kolumnową, tzw. "Wielki Hypostyl" – świątynia Amona-Re. Od północy przylega do niej świątynia Montu – boga wojny, a na południe położone jest sanktuarium bogini Mut, żony Amona. Świątynie te są połączone ze sobą alejami procesyjnymi. W 1979 Karnak został wpisany na Listę światowego dziedzictwa UNESCO.

Biografia

Przed rozpoczęciem nauki w MH

W liceum

Po skończeniu szkoły

Osiągnięcia

Wystąpienia

"Historyjki z dreszczykiem"

  • ..., sezon 2

Ciekawostki

  • Nie przepada za kolorem złotym.
  • Kiedyś była bardziej radosna.

Meta Timeline

  • październik 2013 - w artykule Aset Ubasti znajduje się pierwsza wzmianka o Seth; dowiadujemy się trochę o jej charakterze
  • 10 luty 2014 - istnienie dziewczyny zostaje potwierdzone, zostaje również udostępniony art wraz z jej zwierzakiem
  • 11 luty 2014 - oficjalny art Sekh z serii DotD zostaje opublikowany w Internecie

Stroje

Basic

Dawn of the Dance

Sekh 2
  • Linia: 'Dawn of the Dance'
  • Wydanie: luty 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii włosy Sekh sięgają ramion. Zdobią je złote pasemka oraz srebrna opaska na czubku głowy. Postać ubrana jest w czerwoną, egipską tunikę. U góry sukienki widnieje "narzutka" w niebiesko-zielono-żółte pasy. Biodra dziewczyny zdobi pasek w kształcie dwóch srebrnych węży trzymających w pyskach złote słońce. Co więcej, na nadgarstku Sekh widzimy szeroką, srebrno-złotą bransoletę z symbolem życia, anch. Dodatkowo, bogini w prawym uchu ma dwa srebrne kolczyki - kółko i anch. Makijaż składa się z czerwonego i srebrnego cienia do powiek oraz srebrnej szminki.

Dead Tired

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: luty 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

School's Out

  • Linia: 'School's Out'
  • Wydanie: - 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Classroom

  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: - 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Skull Shores

  • Linia: 'Skull Shores'
  • Wydanie: luty 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

I Heart Fashion

  • Linia: 'I Heart Fashion'
  • Wydanie: - 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Picture Day

  • Linia: 'Picture Day'
  • Wydanie: - 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

New Screamcaster

  • Linia: 'New Screamcaster'
  • Wydanie: - 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Galeria