FANDOM

Dobra, paznokcie mi schną. Skończmy te ceregiele... NA NIE!!!

—- w filmie On the trail of The Mummy

Sechmet Saytara
Uczeń Monster High
Sechmet ID
Wiek 7678 lat. Ale kto by liczył.
Zabójczy Styl Mój styl opiera się głównie na naturalnych tkaninach, ozdobach i paskach.
Dziwaczna wada Moją największą wadą jest ogromna agresja. Kiedy coś mi nie wychodzi wpadam w furię.
Zwierzę Złoty orzeł imieniem Euphoria Glade. Jest tak samo urocza i harda jak ja.
Ulubione zajęcie Lubię nadzorować innych oraz planować. Mam żyłkę do biznesów.
Najbardziej irytująca rzecz Denerwuje mnie, gdy ktoś próbuje zepchnąć mnie na boczny tor.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Moim ulubionym przedmiotem jest lusterko... żartuję, lubię języki martwe.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia. Wiem o niej wszystko, co jest mi potrzebne.
Ulubiony kolor Biały i złoty.
Ulubione jedzenie Nade wszystko lubię owocowe soki. Smakują mi też ciasteczka czekoladowe.
Przyjaciele Rawrchelle Growl, ta wilczyca ma pazur godny mojej straszyciółki.
Dolldiaryicon Pamiętnik Sechmet Saytary
Sechmet Saytara - córka sfinksa i dżinnki Ifrytki. Zadebiutowała w filmie On the trail of the Mummy jako główna antagonistka. Sech divą nie jest, pragnie tylko by ją szanowano i traktowano jak guru, nie księżniczkę. Jest raczej mściwa i nie litościwa a nie zołzowata i przewraźliwiona

Osobowość

Sechmet jest wyniosłą i pewną siebie osobą. Dobrze wie czego chce od (nie)życia, najbardziej denerwuje ją, gdy ktoś próbuje ją skompromitować lub obrazić. Jej zemsty są okrutne i pozbawione litości. Cechuje ją duży spryt i odwaga. Jest gotowa komuś zaszkodzić, by osiągnąć swój cel, często przyszłowiowo "idzie po trupach do celu" divą nie jest, nie zależy jej na tym by czczono jej osobę, wysławiano jej imię, dawano prezenty etc, nie. Sechemt pragnie jedynie by zauważono jej osobę, szanowano i traktowano jak guru, to dziewczyna często pozbawiona litości oraz mściwa a nie zołzowata czy przewraźliwiona na swoim punkcie. Swoim wyglądem lubi podkreślać bogartszy od większości uczniów status materialny, nie osiaga swoich celów przy pomocy talentów czy ciężkiej pracy, bardzo często za Sechemt brudną robotę odwalają inni. Dizewczyna ma szczerze i głęboko w nosie opinię innych, lubi swój sposób postępowania wyznaje zasadę "jak coś się nie podoba, won!"  jest potwornie pogardliwa i nie zadowala się byle kim, starannie ma wyrobiony gust, którego od wielu lat nie zmienia. Gdyby hybryda częściej zwracała uwagę na istnienie innych osób, z pewnościa była by bardzo szanowaną osobą z ogromnym potencjałem na lidera, pottrafi niemal wszystko utrzymać w ryzach, zapanować nad tłumem i zawsze zachowuje zimną krew.

Wygląd

Sechmet to wysoka dziewczyna o ciemno beżowej, bardziej podpadającej pod pomarańcz skórze fakturą przypominającą pancerz skorpiona, ta faktura skóry spowodowana jest dżinnowymi korzeniami, na twarzy upiorki widać lwi nosek, część twarzy jest w ciemniejszym odcieniu od reszty, tęczówki Sechemt są w czystym błękicie, oczy ma charakterystycznie wydłuzone, tak jakkarmazynowe usta. Na buzi upiorki często gości bardzo charakterystyczny sarkastyczny uśmieszek, z głowy upiorki wyrasta para uszu - przypominają one połączenie uszu lwa z uszami dżinna.  Środek uszu Sechmet jest w jasnej barwie żółci, włosy hybrydy są bardzo puszyste w ciemnym odcieniu platynowego blondu, a brwi dziewczyny sa czarne. Kości policzkowe Sechmet są wyrażiste. Palce dziewczyna ma bardzo długie z mocnymi paznokciami, z kości ogonowej Sechemt wyrasta ogonek pokryty dżinnowymi "zdobieniami"

Relacje

Nie ma co ukrywać, Sechmet ma ciężki charakterek.Jest kapryśna i ciut no dobra, potwornie rozpieszczona, może dlatego kiedy coś utraci robi się opryskliwa? Dziewczyna to mistrzyni planowania, zanim zacznie coś robić planuje to tygodniami lub miesiącami. Nie trudno się domyśleć, że dziewczyna to typ samotnika. Sechmet wspaniale zna się na psychologii i potrafi przełożyć swoje doświadczenia na innych by osiągnąć wytyczone cele. Nigdy nie robi niczego pochopnie. Sechmet ma nauczanie indywidualne w dormitorium i z klasą widzi się jedynie na korytarzu lub obiedzie ewentualnie w czasie wolnym. Do straszyceum trafiła z inicjatywy rodziców, którzy mieli szczerze dość jej ego i kapryśności.

Rodzina

Sechmet jest córką dżinna Ifryta (matka) i sfinksa (ojciec), pochodzi z bogatego i cenionego rodu. Jest jedynaczką. Dziewczyna nie ukrywa swojego dobrego i bogatego pochodzenia, rodzice upiorki bardzo ją kochają i spełniali jej każdą zachciankę, nawet jeśli była dziwaczna. Opiekunowie Sechmet rozpuścili Sechmet jak dziadowski bicz, lecz żałują lat podporządkowywania się córce i próbują naprawić popełnione w przeszłości błędy wychowawcze.

Przyjaciele

Rawrchelle Growl

Na tę chwilę Sechmet nie ma bliższych przyjaciół. Lwicy imponują jednak osoby o tak samo trudnym charakterze jak jej. Jednak na razie nie spotkała nikogo, kto choć trochę ją przypomina oprócz Rawrchelle Growl. Sech od razu ją polubiła. Podziwia także jej niesamowite pomysły i wyczucie stylu.

Wrogowie

Sech ma naprawdę wiele swoich nie zwolenników.

Marcy La'Sweet

Nie lubią się, Sech nie znosi kaprysów Mar a Mar wredoty Sech.

Miłość

Sech nie dba o takie sprawy., nie jest upiorką kochliwą. Jedyne co kocha to bycie w centrum zainteresowania tłumu i rodziny.

 Zdolności 

  • Zwinność - Sechmet jest niesamowicie zwinna i szybka.
  • Chowanie i pokazywanie pazurów - Dziewczyna może chować (i tak już swoje długie paznokcie) jak i je "wysuwać".
  • Zamiana w dym - będąc jedynie w połowie dżinnem dziewczyna nie potrafi spełniać życzeń, może za to zamienić się w obłok złotawego dymu.

Zainteresowania

  • Psychologia - Hybryda odkąd pamięta wykazywała wielkie zainteresowanie potworzą psychiką i wpływem gestów na wybory innych.
  • Wojsko  - Sechmet bardzo interesuje się tym tematem, podziwia wszystkie zorganizowane i zdyscyplinowane osoby.

Ciekawostki

  • Jej imię nawiązuje do egipskiej bogini wojny i zemsty Sechmet. Nazwisko dziewczyny w przetłumaczeniu oznacza "Kontrola".
  • Wspaniale zna się na psychologi behawioralnej i w przyszłości chce zostać psychologiem.
  • Ma słabość do cytrusów.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha:  Poszukuję! Przede mną nigdy nic nie zostało ukryte, jestem za dobra w tym co robię.
  • Ksywka: Cesarzowa
  • W szkole najbardziej lubi...:  Języki martwe.
  • A najmniej...:  Historia.
  • Ulubione powiedzonko: Ojć, tak miało być.
  • Sekrety jej pokoju: Pokój Sechmet znajduje się w wielkiej piramidzie, jej łóżko to tak naprawdę grobowiec.

Nie zapomniane cytaty

Niektórzy są zepsuci z wyglądu, inni z charakteru
Ojć... boli? To wspaniale, BO MIAŁO!

—Do jednej uczennicy, kiedy złamała jej rękę za to, że ona wepchała się przed nią w kolejce.

Jak coś się nie podoba, proszę, tam są drzwi od sali miętowa kretynko!

—- do Frankie Stein

Po czym ją rozpoznać?

  • Na jej buzi często gości charakterystyczny tylko dla niej uśmieszek.
  • Bardzo często komuś ubliża.
  • Nosi na sobie pokaźną ilość biżuterii.

Wystąpienia

Klasyczny potwór

Sfinks

Sfinks  – mityczne stworzenie, przedstawiane zazwyczaj jako lew z ludzką głową.

Wizerunek ten wywodzi się z czasów egipskiego Starego Państwa - tworzonym wówczas rzeźbom starożytni Grecy nadali nazwę, określającą żeńskiego potwora, "dusicielkę", wywodzącą się z greckiej mitologii. Podobne stworzenia pojawiają się także w kulturze południowo-wschodniej Azji. W europejskiej sztuce, sfinks stał się popularnym motywem zdobniczym w renesansie. Później wizerunek tego stworzenia, często bardzo zbliżony do oryginalnej, egipskiej wersji, pojawił się w wielu innych kulturach.

Genie-m

Dżinny – demony i duchy powstałe z czystego ognia bez dymu

(w niektórych wersjach wierzeń z czystego płomienia oraz obłoku pary), które posiadają nadnaturalną potęgę i są niewidzialne, mogą jednak przyjmować dowolną postać (człowieka, zwierzęcia lub potwora). Utożsamiały one wrogie człowiekowi siły natury. Uważano ich za mieszkańców pustyni. Wiara w dżinny stanowiła bardzo istotny składnik religii Arabów w okresie przed islamem.

Miejsce pochodzenia

Egipt

Egipt, nazwa oficjalna Arabska Republika Egiptu – państwo położone w północno-wschodniej Afryce z półwyspem Synaj w zachodniej Azji.

Egipt graniczy z Izraelem i Strefą Gazy na północnym wschodzie, Sudanem na południu i Libią na zachodzie. Od północy rozpościera się Morze Śródziemne, a na wschodzie Morze Czerwone.

W Egipcie przeważa klimat skrajnie suchy zwrotnikowy. Roczna suma opadów na ogół nie przekracza kilkudziesięciu milimetrów. Z tego względu większość ludności zamieszkuje tereny w delcie i dolinie Nilu. Nad rzeką istnieje oaza nadrzeczna, której długość wynosi niecałe 3 tys. kilometrów. Od tysiącleci w Egipcie tworzono system sztucznego nawadniania, znacznie zwiększając powierzchnię gruntów uprawnych

Galeria

Galeria rysunków

W różnych seriach

Galeria od Innych

Meta timeline

  • Luty 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes i Amity.Gala o zastrzeżenie znaków dla Sechmet Saytara
  • Marzec 2016-Sechmet zalicza filmowy debiut
  • Kwiecień 2016-Rochi mouscedes przejmuje pełne prawa nad postacią Sechmet.