FANDOM

ZF9CfMY
Sana Orthus zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Marzec 2016!

Jesteś wilkołakiem..? Przynajmniej pachniesz jak jeden...
Sana Orthus
Uczeń Monster High
Sanayuo
Wiek 1400 lat, o trzy setki za mało.
Zabójczy Styl Preferuję rockowy wizerunek. Krótkie topy z logami moich ulubionych zespołów, porwane spodnie i wysokie kozaki - to zestaw dla mnie. Uwielbiam również chokery oraz złotą biżuterię.
Dziwaczna wada Mimo wszystko, w sprawach muzyki staram być zawsze profesjonalna. A gdy ktoś mi przeszkadza... gorzko tego żałuje.
Zwierzę Mój melanistyczny wąż Tiraria Chociaż całkowicie się od siebie różnimy, nic nas nie rozdzieli.
Ulubione zajęcie Chodzenie na koncerty, zawsze daje mi to niezłego kopa i motywację, że ja kiedyś też może wystąpię na dużej scenie.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ludzie nie doceniają mojej muzyki. Rozumiem, mogę mieć gorsze momenty(a to zdarza się rzadko), ale i tak wkładam w to serce.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Najłatwiejsze pytanie w życiu - muzyka.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Większość. Dobra, wszystkie, oprócz muzyki. Szczególnie plastyka - może Kala jest uzdolniona w tej dziedzinie, lecz ja nie.
Ulubiony kolor Złoty i czarny.
Ulubione jedzenie Niech to pozostanie między nami, ale... jestem wegetarianką, tak jak moja siostra. Najbardziej jednak lubię ciastka czekoladowe.
Przyjaciele Tomas Ragnar
Dolldiaryicon Nie mam na niego czasu, wszystkie zeszyty mam zapisane nutami.

Sana Orthus - 1400 letnia córka Ortrosa. Posiada starszą siostrę, Kalę. Sana to bardzo wybuchowa oraz agresywna osoba, jednak jeśli zechce, to potrafi się zmotywować i osiągnąć swój cel. To typowy buntownik, chadzający własnymi ścieżkami. Jej pasją jest muzyka, potrafi grać na gitarze, keyboardzie, perkusji i skrzypcach elektrycznych. Podchodzi do muzyki z wielką powagą, gdyż zamierza powiązać z nią swoją przyszłość. Gra również w zespole, w którym pełni rolę gitarzystki. 

Osobowość

Sana jest typem buntownika – podąża własnymi ścieżkami, nie słucha się innych i lubi szokować. Od najmłodszych lat pakowała się w tarapaty, dręcząc sąsiadów po nocach muzyką włączoną na cały głośnik czy imprezami, gdy tata wyjeżdżał w sprawach służbowych. Nie dawała poskromić się nikomu, nadal uwielbia działać według swoich zasad. Po latach odwiecznej walki z opiekunkami, psychologami i sąsiadami, Sana trochę wydoroślała, lecz ciągle ma ten sam gorący temperament i nieskończony zasób energii. Ujście dla tego źródła znalazła w muzyce – uwielbiała przekształcać swoje uczucia w nuty, dopiero później zainteresowała się śpiewem. Przez kilka setek lat zdążyła mistrzowsko opanować grę na gitarze, keyboardzie, perkusji i skrzypcach elektrycznych. Przy muzyce może być sobą bez żadnych ograniczeń. Traktuję tę pasję bardzo poważnie i stara się wybić w muzycznym świecie. Czasami jednak zbyt ją ponosi i wywołuje różne skandale, które nie pomagają w rozwoju kariery. Bynajmniej nie zraża to dziewczyny, dzięki swojej upartości dąży do celu nie zważając na przeszkody.  Przez swoją „determinację zawodową” czasem pakuje się w kłopoty, ale zawsze potrafi znaleźć na nie rozwiązanie (najczęściej kończy się to użyciem siły). Sana wie, czego chce i umie o to walczyć.  Trudno jej jest przyznawać się do własnych błędów, bywa też egoistyczna i arogancka. W lepsze dni jednak Sana to całkiem wesoła i przyjazna osoba. Nawet zdarza jej się sypać żartami, gdy ma dobry humor. Może z początku być nastawiona sceptycznie do nowo poznanych osób, lecz z czasem zacznie coraz bardziej się otwierać.
Dziewczyna zdecydowanie nie zalicza się do spokojnych osób. Uwielbia wszystko, co głośne i niebezpieczne. Trudno usiedzieć jej w jednym miejscu, gdyż buzuje w niej cały czas energia. Lubi wysiłek fizyczny, a dzięki naturalnej sile zwykle wygrywa w bójkach.  Nie przepada za osobami nieśmiałymi i słabym, choć  ich nie dręczy. Ma często wybuchy gniewu, które z wiekiem coraz lepiej kontroluje.
Inni porównują Sanę z jej siostrą, Kalą. Obie mają ogromny talent i w ukryciu są dumne z tego, co osiągnęła ta druga. Na co dzień wydają być się wiecznie skłócone, jednak tak naprawdę bardzo się o siebie troszczą. Bardziej okazuje to Kala, a Sana próbuje udawać niezależną od siostry.

Wygląd

Sana jako piesołak posiada ogon i jedno naderwane ucho. Jej sierść jest beżowa z brązowymi łatkami. Posiada znamię w kształcie nutki na lewej stopie. Jej włosy są ciemnobrązowe z naturalnym ombre na końcówkach. Ogon jest w identycznym schemacie. Posiada kilka par ostrych kłów. Jej jedno oko jest ciemnoróżowe, a drugie jasno fioletowe. Podobnie jak u siostry, białka oczu Sany są ciemnoszare.

Dziewczyna posiada dwa tatuaże - pierwszym jest pięciolinia z nutami oplatająca jej lewą rękę, a drugi to dwie łapki na tle prawej stopy. Tatuaż z pięciolinią symbolizuje miłość i przywiązanie Sany do muzyki, a ten z łapkami jej siostrą Kalę i nią samą.

Klasyczny potwór

1024px-Orthos Staatliche Antikensammlungen 2620

Ortros – w mitologii greckiej dwugłowy pies Geriona. Uchodził za potomka Echidny i Tyfona. Z jego gwałtu na własnej matce Echidne narodził się Sfinks i lew nemejski. Ortros strzegł trzody Geriona. Zabity został przez Heraklesa podczas wykonywania jego dziesiątej pracy(porwania trzody Geriona).Według niektórych wersji, Ortros, a nie Tyfon, miał być także ojcem innego potomstwa Echidne: Chimery i Hydry lernejskiej.Zdaniem R. Gravesa, Ortros był utożsamiany z Syriuszem – Psią Gwiazdą, rozpoczynającą ateński zreformowany nowy rok, o dwóch porach roku.

Miejsce pochodzenia

4224 grecja zamek

Kreta – grecka wyspa położona na Morzu Śródziemnym. Jest ona największą grecką wyspą i piątą co do wielkości wyspą śródziemnomorską. Linia brzegowa ma długość ok. 1040 km. Największym miastem jest Heraklion (Iraklion).Krajobraz wyspy tworzą skaliste wybrzeża przeplatające się z szerokimi, jasnymi plażami. Klimat ma cechy umiarkowane jak i subtropikalne. Średnia roczna opadów wynosi 640 mm. Lato jest gorące i suche, w zimie jest chłodniej. W rejonach górskich opady są dużo wyższe niż w reszcie wyspy, szczyty często pokrywa śnieg (od listopada do maja). Roślinność jest skąpa, bujniej rozwija się w wilgotniejszych rejonach.

Relacje

Rodzina

Ojciec Sany to mitologiczny Orthus, który mimo dobrze znanej historii żyje i ma się dobrze. Młodsza córek stała się oczkiem w głowie dla tatusia, dzieląc z nim wspólne zainteresowania i otrzymując więcej uwagi niż jej siostra, Kala Orthus. Sana nigdy nie zauważyła nigdy tego niesprawiedliwego traktowania, więc nie wiedziała, o co zawsze była zła jej siostra. Czasami jednak, pomimo wsparcia i uwagi ojca, czuła się w rodzinie jak jakiś dodatek, szczególnie, że po jej urodzeniu matka od razu znów uciekła od rodziny.
Orthus chodzi na każdy koncert córki, jeśli ma taką możliwość i czas. Wspiera jej zainteresowanie w muzyce i od lat rozpieszczał ją, kupując jakikolwiek instrument, jaki chciała. Dzięki temu jednak dziewczyna odnalazła swoją pasję, więc jest wdzięczna, że ojciec nie szczędził na nią pieniędzy.

Sana, tak samo jak Kala, nie zna swojej biologicznej matki. Jej ojciec wrócił do niej po 2 tysiącach lat, jednak ta znowu zniknęła bez słowa. Nie wiadomo, jakim potworem lub człowiekiem była. Nic nie potrafiło zastapić Sanie matczynej opieki, chociaż jej siostra starała się wypełniać to puste miejsce jak najlepiej. Ortroska szukała również często pociechy u greckich muz, ucząc się u nich rzemiosła muzycznego. 

Dalsza rodzina

Przyjaciele

J.H Mare, Lynx

Znajomi

Operetta, Skylar MuroameCornelia Wheeler

Wrogowie

Larisse Rare

Miłość

Sana w swoich życiu była w wielu związkach, w przeciwieństwie do swojej siostry, eksperymentując z różnymi osobami. Gdy zaczęła chodzić do Straszyceum trochę przystopowała, jednak nadal zdarzało jej się spotykać z innymi. Jednym z jej chłopaków był Tomas Ragnar, jednak ich relacja nie potrwała zbyt długo. Zaczęła się tak naprawdę znikąd, więc Sana nie pokładała w niej jakiś większych nadziei. Syn Fenrira na początku wydawał się bardzo zainteresowany, lecz po krótkim czasie przekonał się, że bycie z dziewczyną mu nie opowiadało. Rozstali się w dosyć pokojowych warunkach, nie urywając ze sobą całkowicie kontaktu, ale nie można uznać ich za dobrych znajomych. Obecnie Sana woli pozostać singielką, wolną niczym ptak.

Zwierzak

Cytaty

  • "Rozłożyłeś się, jak Prometeusz, gdy sęp wyżerał jego wątrobę..."
  • "Jesteś wilkołakiem..? Przynajmniej pachniesz jak jeden.."

Drop Dead Diary

Ksywki: Sanuś (Kala), San
Ulubione powiedzonko: "Na Ortrosa! Jestem zajęta!"
Najbardziej lubi:
...A najmniej: 
Zwierzak: Sana posiada melanistycznego węża o imieniu Tiraria. Jego imię wywodzi się od greckiego tłumaczenia słowa "trucizna".
Nie rusza się z domu bez:  Zeszytu do zapisywania nut (kto wie, kiedy najdzie ją jakaś inspiracja) oraz MP3, na którym ma swoje ulubione piosenki.
Ulubiony kolor: Złoty i czarny.
Sekrety jej pokoju: Pokój dziewczyny cały obwieszony jest plakatami jej ulubionych zespołów, na jednej ścianie trudno naleźć już nawet jakieś wolne miejsce. Wszędzie walają się podręczniki, zeszyty i przybory do pisania, których Sana nigdy nie ma czasu i chęci posprzątać. Jedynym uporządkowanym miejscem jest szafka z zapisami nutowymi, gdyż to jedne z najbardziej wartościowych rzeczy dla Ortroski. Pod ścianą ustawione są wszystkie gitary dziewczyny, niektóre stoją tam tylko dla ozdoby. Cały pokój pomalowany jest na czarno, a na podłodze wyłożone są deski z ciemnego drewna.
Ciekawostka:

Serie

Basic

  • Linia: Basic
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Ciekawostki

Galeria