FANDOM

Oh, doprawdy? Tak mi przykro...

—jedno z jego ironicznych powiedzeń.

Samuel Woodland - siedemnastoletni Brytyjczyk, syn elfów. Pochodzi z Bristol, miasta w Anglii. Niezwykle kulturalny, mimo to, potrafiący komuś dogryźć w "miły", ironiczny sposób. Interesuje się krykietem i wyścigami konnymi, choć nie ma zamiaru brać udziału w żadnej z tych dyscyplin sportowych.

Samuel Woodland
Uczeń Monster High
Samuel by Rochi
Wiek Siedemnaście lat, lecz w mojej metryce jest napisane coś zupełnie innego. Czy jakiś miły gentleman mógłby mi to wytłumaczyć?
Zabójczy Styl XIX-wieczna brytyjska moda męska. Wygodne, klasyczne, a jakże efektowne!
Dziwaczna wada Nie chcę zabrzmieć jak jakiś autofil, lecz nie posiadam wad. Urodziłem się doskonały, niestety.
Zwierzę Posiadam małego zimorodka, którego trzymam w klatce. Nie ma imienia, to tylko jedna z ozdób w mojej izbie.
Ulubione zajęcie Uwielbiam uczestniczyć w zakładach podczas wyścigów konnych. Dzięki mojej elfiej intuicji niemalże zawsze wygrywam! Oszustwo? Nazywam to małą pomocą, kochanie.
Najbardziej irytująca rzecz Brak manier i dobrego smaku. Brak szacunku do starszych. Spóźnialstwo. Jest tego bardzo dużo, kochanie, ale ja zawsze staram się mieć zimną głowę i zazwyczaj nie widać po mnie, że coś mi się nie podoba. Mimo to, nie rozmawiam z osobami zajmującymi się w taki rubaszny sposób. Co ja gadam, uwielbiam z nimi rozmawiać! Mówią, że ich prowokuję, lecz to oni zaczęli! A ja jestem po prostu dobrze wychowany.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Myślę, że retoryka i psychologia. Wiedza o innych potworach i umiejętność rozmawiania z nimi są dla mnie najważniejsze. Dzięki temu, będę mógł "zmuszać" innych do pracy za mnie. Czyż to nie sprytne? Niektórzy mogą uznać to za lenistwo, lub wykorzystywanie innych, lecz kto tego nigdy nie robił, niech pierwszy rzuci kamieniem!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Oceanografia. Nie obchodzą mnie takie trywialne rzeczy jak oceany, czy morza. Doprawdy, strasznie tuzinkowe.
Ulubiony kolor Pewnie złoty i rubinowy, nie pogardzę również palisandrem. Mimo, iż te kolory są dość pospolite, na mnie wyglądają niebanalnie!
Ulubione jedzenie Owoce morza, lecz nie lekceważę "prostackiego" jedzenia. Lubię też pić ziołową herbatę, smakując przy tym angel food cake.
Przyjaciele Blair DeGhoul, Cuauhtémoc Mazātl, Amelie Purrmeow.
Dolldiaryicon ...

Charakter

Samuel jest typowym gentlemanem. Kulturalny, z klasą i zasadami, potrafiący ubrać się elegancko i dostosować się do każdej sytuacji. Przy powitaniu zawsze całuje drugą osobę w rękę, niezależnie od jej płci. Mówi na wszystkich per "kochanie". Mylnie można uznać, że flirtuje. Nie wie też, kiedy ktoś z nim flirtuje, ani, czy komuś się podoba. Jest również bardzo dystyngowany. Mimo to, jest wiele osób, których nie lubi. Nie pokazuje tego wprost, jest wobec nich bardzo ironiczny oraz strasznie miły, co może z czasem zirytować, lecz jego "przeciwnik" nie będzie miał podstaw, by jakkolwiek zrzucić winę na Samuela, gdyż jak tu winić uprzejmą osobę? Jest z bogatej i poważanej rodziny, jako dziecko był bardzo wyniosły i uwielbiał rozkazywać innym. Gdy chodził do elfiej podstawówki nauczył się jednak współpracy i pożytku z innych. Zafascynowało go, jak przez niektóre gesty lub słowa można wymusić na drugiej osobie zamierzone zachowania. Zaczął więc być miły i uprzejmy. Często go można zauważyć przechadzającego się po szkolnym ogrodzie, gdyż uwielbia wszelką roślinność.

Wygląd

Nastolatek wygląda jak stereotypowy elf. Jest wysoki, ma podłużną, przystojną twarz, zielone oczy i długie, blond włosy, które najczęściej wiąże w luźnego kucyka. Jego skóra jest blada, wręcz biała. Zazwyczaj chodzi w garniturach z XIX wieku, lub też z innych epok. Chodzi z laską, przez swoje problemy z biodrem. Nigdy z ust nie schodzi mu miły uśmiech, którym obdarza każdego.

Relacje

Rodzina

Elf kocha swoich rodziców, ma z nimi bardzo dobre relacje. Jednak, jego matka, przekonana o ważności pieniądza w tym świecie, często go denerwuje swoim podejściem do biedniejszych elfów. Już nie mówiąc o innych potworach. Nie lubi tego w swojej mamie, lecz nadal ją kocha.

Relacje z innymi uczniami

Samuel jest bardzo miły i życzliwy w stosunku do innych. Jednak, stroni od pomagania innym, woli, gdy to ktoś mu pomaga.

Z Blair DeGhoul

Poznali się, gdy Sam, z dobrego wychowania, otworzył jej drzwi i odsunął krzesło, gdy ta miała usiąść. Od tamtej pory, Samuel i Blair są bardzo dobrymi przyjaciółmi, jednak dziewczyna czuje do niego coś więcej.

Z Felixem Firestorm

Pomimo wspólnego miejsca pochodzenia, Sam nie przepada za chłopakiem. Odpycha go agresywność i wrogość do innych uczniów Felixa.

Z KwaKwa

Samuel podkochuje się w jeleniołaku, lecz zupełnie nie wie, jak mu to oznajmić. Na razie cieszy się z tego, że są dobrymi znajomymi i czeka na odpowiednią chwilę, by mu ogłosić swoją miłość.

Z Amelie Purrmeow

Poznali się, podobnie, jak z Blair, gdy Samuel zaimponował jej swoim kulturalnym podejściem. Amelie, wiedząc o uczuciach przyjaciółki, stara się jej pomóc w podbiciu serca Sama.

Zwierzak

Posiada zimorodka, jednak nie traktuje go szczególnie, jest dla niego tylko dodatkiem do jego pokoju. Lecz dba o niego, codziennie mu zmienia wodę i daje najlepsze ziarna, jakie tylko znajdzie. Zwierzę również robi u niego za swoisty budzik.

Miłość

Mimo wszelkich wątpliwości, Samuel nie jest romantykiem, a co więcej, nie jest heteroseksualny. Elf nie zna się na byciu romantycznym, choć niektórzy mogą go podejrzewać o to, że kogoś podrywa. Na tą chwilę interesuje go Cuauhtémoc Mazātl.

Biografia

Samuel Woodland urodził się w Bristol jako jedyny syn pary bogatych elfów. Już od małego dziecka jego matka wpajała mu jego wyższość nad innymi istotami. Dlatego też, Sam był strasznie egoistyczny oraz rozkazywał wszystkim. Jednak, po przyjściu do elfiej podstawówki nauczył się współpracować z innymi. Dowiedział się również, jak z innych można mieć dużo pożytku, jedynie przez bycie miłym. Mimo to, był jednak niezbyt uprzejmy dla swojej rodziny, często uciekał z domu. Pewnego dnia, gdy po raz kolejny wybiegł z domu, poszedł zupełnie inną drogą i zauważył asfaltową drogę. Bez chwili namysłu, wszedł na nią i zaczął po niej biec. Wtem nadjeżdżający samochód wyjechał zza horyzontu. Nie minęła nawet chwila, gdy nagle... Mały elf leżał nieprzytomny na poboczu drogi. Kierowca nie zatrzymał się, pognał dalej. Samuela znalazł miejscowy poszukiwacz przygód i wyleczył go w swojej chatce. Po odzyskaniu przytomności chłopiec zauważył, że nie jest u siebie. Przeraził się. Chciał szybko uciec, lecz niestety, jego biodro nie zostało do końca wyleczone. Tajemniczy jegomość wrócił do chatki i zobaczył, że malec już się przebudził. Zobaczywszy, iż jego biodro nie "działa" tak jak dawniej, wręczył mu laskę. Wyprowadził go i pożegnał słowami: "Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni, kochanie". Chłopiec wrócił do domu i od tamtego czasu stał się grzecznym dzieckiem. Do teraz nie zapomina słów swojego wybawiciela, które robią mu za motto.

Zdolności

  • Śpiew - posiada bardzo melodyjny i piękny głos, jednak rzadko śpiewa, ostatni raz śpiewał przed wypadkiem.
  • Wyczulone zmysły.
  • Długowieczność.

Zainteresowania

Krykiet i wyścigi konne

Dzięki swoim rodzicom, Samuel już od dziecka interesował się tymi dyscyplinami sportowymi. Nawet w młodości chciał nauczyć się jeździć konno, lecz przez wypadek, w którym uszkodził sobie biodro, jego marzenia legły z gruzem. Nadal zachwycają go te sporty, lecz z powodu problemów zdrowotnych nie ma możliwości wziąć udziału w żadnym z nich.

Przyroda

Sam kocha przyrodę i wszystko, co z nią związane. Jednak nie przepada za wodą, nudzi go to, w dodatku, nie potrafi pływać. W swoim pokoju ma wiele roślinności, oraz ptaszka, któremu jego ojciec uratował życie.

Po czym go rozpoznać?

  • Codziennie nosi garnitury.
  • Przy powitaniu zawsze całuje w dłoń.
  • Mówi na wszystkich per Kochanie.
  • Chodzi z laską, lekko kuleje.

Miejsce pochodzenia

Anglia (ang. England) – kraj[2], część składowa Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, w przeszłości samodzielne królestwo. Ma granice lądowe z Walią na zachodzie i Szkocją na północy. Kraj jest oblewany przez Morze Celtyckie i Morze Irlandzkie. Od kontynentalnej części Europy oddzielone jest kanałem La Manche i Morzem Północnym. Stolicą Anglii jest Londyn. Panuje w niej królowa brytyjska Elżbieta II. Populacja kraju to ponad 53 miliony osób, większość z nich mieszka w stolicy i innych aglomeracjach.

Bristol (wal. Bryste, IPA /ˈbrɪstəl/) – miasto w południowo-zachodniej Anglii, położone przy ujściu rzeki Avon do Kanału Bristolskiego, 185 km na zachód od Londynu. Z populacją 428,2 tys. mieszkańców (2011)[1] Bristol zajmuje szóste miejsce w Anglii i dziewiąte w Wielkiej Brytanii. Formalnie stanowi on jednolitą jednostkę administracyjną i zarazem samodzielne hrabstwo ceremonialne. Miasto jest największym ośrodkiem regionu South West England. Do nadejścia rewolucji przemysłowej, przez trzy stulecia Bristol był drugim lub trzecim pod względem wielkości angielskim miastem. Podstawą zamożności mieszkańców był port, obecnie przeniesiony z centrum do ujścia Avonu. Miasto szczyci się ponad setką zabytków należących do klasy I, najstarsze pochodzą jeszcze ze średniowiecza. Bristol jest prężnym ośrodkiem kulturalnym, a także naukowym – dzięki swoim dwóm uniwersytetom. W mieście znajduje się najstarszy w Anglii nieprzerwanie działający teatr oraz najstarszy ogród zoologiczny założony poza miastem stołecznym. W XX wieku najważniejszą gałęzią produkcji w Bristolu stał się przemysł lotniczy. Miasto dysponuje też międzynarodowym portem lotniczym.

Klasyczny potwór

Elf – stworzenie rodem z mitologii germańskiej, wykorzystywane w licznych książkach, filmach i grach w konwencji fantasy. Z początku elfy były pomniejszymi bożkami natury i płodności, później były przedstawiane jako chochliki lub duszki leśne bądź wodne. W folklorze przedstawiane są jako małe, wyglądające młodzieńczo ludziki wielkiej piękności, żyjące w lasach, źródłach, studniach, a nawet pod ziemią. Wierzono, że są długowieczne, jeśli nie nieśmiertelne i posiadają różnorakie magiczne moce.

Ciekawostki

  • Urodziny obchodzi 2 grudnia.
  • Ma mocny, brytyjski akcent.
  • Podkochuje się w nim Blair, lecz on nie jest w stanie tego zauważyć.
  • Przed wypadkiem nie był taki kulturalny i dystyngowany. Często również uciekał z domu.
  • Od czasu wypadku nie znosi żadnej technologii ani maszyn, a najbardziej samochodów.
  • Nie potrafi strzelać z łuku.
  • Jego typ osobowości to ENFP-A - "Działacz".
  • Jego typ osobowości w Enneagramie to 9w8 - "Komfortowy".

Wystąpienia

Brak.

Drop Dead Diary

  • Ksywka Sam (przez znajomych), Książę (przez mamę).
  • Ulubione powiedzonko "Co Cię nie zabije to Cię wzmocni, kochanie".
  • Najbardziej lubi Spacery po parku.
  • A najmniej Wodę, pływanie.
  • Nie rusza się bez Swojej laski.
  • Sekrety jego pokoju Posiada w nim dużo roślinności, wszędzie są kwiaty lub inne rośliny.

Galeria