FANDOM

Sally
Uczeń Monster High
Sally
Wiek Brak danych
Zabójczy Styl Pastel goth! Chcę podkreślić moją upiorność, ale jednocześnie rozświetlić trochę ponurą minę. Poza tym uważam,że ten styl jest prześwietny, a w dodatku uwielbiam pastelowe kolory. Gdy jestem taka jasna i pogodna, odwraca to uwagę od moich problemów.
Dziwaczna wada Moja ,,uroda jest dość specyficzna...
Zwierzę Nie posiadam.
Ulubione zajęcie Szukanie informacji na temat swojego pochodzenia. Tak mam obsesję.
Najbardziej irytująca rzecz Potwory, które przechwalają się swoim pochodzeniem!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Gryzologia.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia nieumarłych.
Ulubiony kolor Pastelowa mięta z dodatkiem pastelowego różu.
Ulubione jedzenie Placki ziemniaczane z sosem i mięsem.
Przyjaciele Nie mam obecnie.
Dolldiaryicon ?
,, Muszę się dowiedzieć kim jestem, ale sądząc po moim wyglądzie, musiałam okropnie umrzeć

Sally - upiór niewiadomego pochodzenia,prawdopodobnie sierota. Wychowywana przez parę duchów dziewczyna próbowała przystosować się do duchowego życia, jednak tajemnica jej pochodzenia nie dawała jej spokoju. Udało jej się wywnioskować, że mogła być kiedyś normalsem, który zginął w tragiczny sposób dając w ten sposób życie Sally. Dziewczyna walczy pomiędzy poznaniem swojej przeszłości a zostawieniem jej w spokoju. W końcu nie rozdrapuje się zabliźnionych ran...?

Słowo o sobie

,, Nie jest mi łatwo żyć w świadomości, że nie wiadomo skąd się wzięłam. Mogę być duchem, sądząc po tym, że nie jestem podobna do żadnego potwora jakiego znam. Moje kończyny są sczerniałe, nie mam tęczówek oka ani źrenic, przy moich ustach widnieją ślady jakby ktoś je zaszył a spod jednego oka wycieka jakby maź... Przypuszczam, że przed śmiercią byłam normalsem, który zginął w tragiczny sposób, ale jaka okrutna musiała to być śmierć... Może to nawet lepiej, że nie pamiętam jak zginęłam? Mam mętlik w głowie. Walczę pomiędzy odkryciem prawdy a zostawieniem przeszłości za sobą... I pytanie kluczowe: Co się stało z moimi prawdziwymi rodzicami?

Osobowość

Sally to cicha i spokojna osoba. Od imprez i zakupów woli spędzać czas szukając czegokolwiek o swoim pochodzeniu. Trudno jest jej się pogodzić z faktem, że nie wiadomo kim tak naprawdę jest. Czuje zakłopotanie gdy ktoś pyta jakim jest potworem. Właśnie z obawy przed trudnymi pytaniami Sally trzyma się na uboczu lub zadaje się z wycofanymi i nieśmiałymi potworami.

Wygląd

Sally to upiorka o bladoróżowej skórze z czarnawymi kończynami. Dziewczyna nie posiada tęczówek oka ani źrenic, przy jej ustach widnieją ślady szycia a spod jednego oka wycieka maź. Sally nie posiada brwi i nie wiadomo jaki jest jej naturalny kolor włosów.

Relacje

Rodzina

Z adopcyjnymi rodzicami Sally nie jest źle, ale dziewczyna rzadko kiedy spędza z nimi czas.

Przyjaciele

Sally trzyma się na uboczu lub rozmawia z równie nieśmiałymi upiorami jak Twyla czy Angelique.

Miłość

Sally skrycie kocha się w jakimś potworze ze Straszyceum, ale nigdy nie odważyłaby się wyjawić kto to.

Historia narodzin

Sally podobnie jak Frankie i Robecca, powstała już jako nastolatka. Różnica polega na tym, że Sally nie została stworzona przez jakiegoś naukowca, a wzięła się znikąd... Nie ma swojej metryki urodzenia/ powstania. Nic nie wiadomo o jakiejś śmierci normalnej dziewczyny i nie ma nigdzie meżczyzny i kobiety, którzy w tragiczny sposób stracili dziecko. Sally jest jakby widmem znikąd, i właśnie to ja najbardziej przytłacza...

Jak zginęła Sally?

Są różne wskazówki jak Sally umarła:

  • Śmierć poprzez utonięcie
  • Śmierć poprzez ogień (pożar, celowe podpalenie)
  • Śmierć poprzez okaleczenia

Drop Dead Diary

Ksywka:  Stranger ( to przykre, ale niestety)

Ulubione powiedzonko: [1] To skomplikowane[2]

W szkole najbardziej lubi:  Gryzologię. Tak po prostu bez powodu.

... a najmniej:  Historię nieumarłych. ,, Na każdej lekcji możemy się dowiedzieć skąd się kto wziął. Tylko ja nie mogę...

Zwierzątko: Nie posiadam.

Nie rusza się z domu bez:  Mojego notatnika. A nuż uda mi się rozwiązać zagadkę mojego pochodzenia!

'Ulubione kolory:' Pastelowa mięta i pastelowy róż.

Sekrety jej pokoju: Biurko jest zapisane wskazówkami na temat pochodzenia Sally.

Ciekawostka: Sally często przebywa na cmentarzu...