FANDOM

Cmt1rg8.png
Riley Bone zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Maj 2017!

Nie bocz się tak, za parę lat podziękujesz mi za to, wierz mi.

— Riley do uczennicy w gabinecie dyrektorki.

Riley Ciarra Bone
Uczeń Monster High
Riley by Amity.Gala.jpg
Wiek W potwornej skali mam piętnaście lat.
Zabójczy Styl Ubieram wygodne, tradycyjne ubrania rodem ze słonecznej Hiszpanii.
Dziwaczna wada Czasem przy większych emocjach moje ręce i nogi odłączają się od mojego korpusu.
Zwierzę Nie posiadam żadnych zwierzaków, ale bardzo chciałabym przygarnąć jakiegoś ptaka.
Ulubione zajęcie Lubię wyszywać i układać kwiaty.... brzmi nudno, ale to fajna zabawa!
Najbardziej irytująca rzecz Znasz to uczucie, kiedy coś robisz dobrze kilka godzin, a potem przez jeden błąd cała praca idzie na marne?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Chemia. Uwielbiam nauczycielkę tego przedmiotu.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka... zgrozo.
Ulubiony kolor Granatowy.
Ulubione jedzenie Quesadilla i tortille z papryką
Przyjaciele Raquelle McTharpyo i San-Hee Yumeha.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Riley Bone
Riley Bone - Calaca, bądź jak kto woli córka szkieletów z Hiszpanii. To wesoła, pełna życia (O Ile można tak powiedzieć o kościotrupie), nieokrzesana upiorka. Zawsze gotowa pomóc innym (Zwłaszcza w kwestii stylizacji). Uwielbia, kiedy inni postrzegają ją jako wesolutką, kochaną i poczciwą szkieletkę, która dla swoich przekonań zrobi absolutnie wszystko. Jest waleczna, lojalna, romantyczna i do tego wszystkiego skromna oraz niezwykle inteligentna, błyskotliwa, dociekliwa i sprytna. Ci, którzy mają coś na sumieniu trzymają się od niej na kilometr w obawie, że wszystko dojdzie do dyrektorki jeszcze przed końcem lekcji, jest bardzo wrażliwa na punkcie prawdy, nie uważa siebie za skarżypytę. Riley jest jedną z najbardziej dostępnych pod względem przyjaźni uczennic Straszyceum.

Osobowość

Riley to wesoła, pełna życia (O Ile można tak powiedzieć o kościotrupie), nieokrzesana upiorka. Zawsze gotowa pomóc innym (Zwłaszcza w kwestii stylizacji). Uwielbia, kiedy inni postrzegają ją jako wesolutką, kochaną i poczciwą szkieletkę, która dla swoich przekonań zrobi absolutnie wszystko. Jest waleczna, lojalna, romantyczna i do tego wszystkiego skromna oraz niezwykle inteligentna, błyskotliwa, dociekliwa i sprytna. Czasem denerwuje innych swoją "doskonałością", faktycznie, trudno dopatrzeć się u niej jakiejkolwiek wady czy pomyłki. Cechuje ją duża moralność, czasem skarży na innych za ich występki, więc... posiada malutkie grono swoich "Anty-Fanów". Wychowano ją w poczuciu, że każdy jest sobie równy, więc nie mieści jej się w głowie, gdy widzi na korytarzach szkolnych dręczycieli wymuszających konkretne zachowanie na danych uczniach. Riley oczywiście reaguje na złe zachowanie uczniów. Ci, którzy mają coś na sumieniu trzymają się od niej na kilometr w obawie, że wszystko dojdzie do dyrektorki jeszcze przed końcem lekcji. Riley nie uważa siebie za "kabla" czy "skarżypytę", jest przekonana, że jej interwencja wyjdzie uczniom na dobre.

Wygląd

Riley jest wysoką upiorką o niebiesko-brązowych włosach. Dziewczyna jako kościotrup nie ma skóry, a jedynie widoczne elementy szkieletu. Oczy Riley są duże w kolorze zielonym, jej brwi natomiast mają czarny odcień. Riley nie ma uszu, mimo tego słyszy.

Relacje

Riley jest jedną z najbardziej dostępnych pod względem przyjaźni uczennic Straszyceum. Uwielbia nowe doświadczenia, przygody, niespodzianki i nowe przyjaźnie.

Rodzina

Riley jest córką kościotrupa. Posiada jeszcze brata. Nie ma licznej rodziny, zaledwie dwie ciotki, dwóch wujków i trzech kuzynów oraz babcię, dziadka. Reszty rodziny Riley nie pamięta, ale nie przyznaje się do tego.

Relacje z innymi uczniami

Z San-Hee Yumeha

Riley i San-Hee zaprzyjaźniły się na lekcji matematyki. Obie szczerze nie lubią tego przedmiotu. Całą lekcję spędziły na potajemnej wymianie karteczek odnośnie przedmiotu szkolnego jak i samego nauczyciela. Ich przyjaźń rozkwitła poza szkołą podczas szkolnej wycieczki do muzeum. W drodze na miejsce i drodze powrotnej siedziały razem i wymieniały się wrażeniami o innych uczniach.

Z SugarPuddy von Duch

Mają dobre relacje, ale są rzadko razem widywane.

Z Raquelle McTharpyo

Raquelle to najlepsza przyjaciółka Riley. Znają się jeszcze z czasów, kiedy kościotrupka chodziła do szkoły dla szkieletów, a Raquelle do szkoły dla harpii.

Z Masami

Znajoma Riley.

Z Jonathan "Rudy" Ackermann

Znajomy szkieletki.

Z Poppy Hokkaido

Poppy i Riley... cóż, nie przepadają za sobą zbytnio, aczkolwiek nie są wrogami czy rywalami, po prostu nie lubią spędzać chwil w swoim towarzystwie.

Z Sonna Rotson

Dobra znajoma Riley, która zawsze ją pocieszy (po swojemu oczywiście) i udzieli rady, nie zawsze dobrej.

Z Justine Saina

Justine i Riley to dobre znajome, są często razem widywane.

Z Ally "Octo" Pus

Riley śmiało nazywa Ally swoją przyjaciółką, lubi ośmiornicołaczkę za jej otwartość, spontaniczność i konsekwencję w działaniu.

Miłość

Riley obecnie ma chłopaka. Do dziś utrzymują kontakt. Został on w jej rodzinnym kraju, nie przeszkadza im związek na odległość. Szkieletka nie jest z nim specjalnie związana, z czasem poczuła że już nie zależy jej na ich relacji tak jak w przeszłości, więc nie przeszkadzałoby jej gdyby znalazł sobie jakąś nową dziewczynę, ba byłoby to Riley jak najbardziej na paliczek.

Drop Dead Diary

  • Ksywka: Kosteczka
  • Ulubione powiedzonko Podziękujesz mi
  • Najbardziej lubi Haft i wyszywanie
  • A najmniej Kłamstwa i krętactwa
  • Sekrety jej pokoju  ściany w jej pokoju, ozdobione są prawdzywymi kwiatami
  • Nie rusza się bez Cieni do powiek

Niezapomniane cytaty

Bone Apettit

—- Ukochany przez Riley i bardzo często powtarzany cytat z gry.

Jesteś tak... tak... uch... Czekajcie, coś wymyślę... chyba.

— Riley w kłopotliwej sytuacji z Toralei.

Musimy?... ale to takie nudne... aż kości bolą... co nie?

— Riley na przerwie.

Ciekawostki

  • Jest wspaniałą krawcową. Jednak nie korzysta z tego talentu poza szkołą.
  • Jej nazwisko w przetłumaczeniu z j.angielskiego oznacza "Kość"
  • Kościotrupka kocha patrzeć na kominek i płonący ogień. Twierdzi, że to ją uspokaja.
  • Dziewczyna nie znosi rzodkiewki.
  • Śpi z otwartymi "oczami".
  • Zawsze chodzi ze swoim plecaczkiem.
  • Uwielbia gofry z konfiturą.
  • Riley jest wegetarianką od nie pamiętnych czasów. Zaryzykowałaby stwierdzenie, że nigdy nie miała mięsa w ustach.

Wystąpienia

 Zdolności 

  • Nieśmiertelność - Będąc szkieletem,Riley jest nieśmiertelna.
  • Przeczucia - Riley cechuje pewien instynkt, wie kiedy będzie padać lub gdy coś spadnie.

Zainteresowania

  • Szycie - Riley wspaniale szyje i wykańcza kreacje.
  • Naprawianie - Można powiedzieć, że szkieletka to szkolna "Złota rączka", potrafi naprawić wszystko.

Klasyczny potwór

Kościotrup jest typem potwora, który rzekomo jest fizycznie umarły.

Kościotrup.png

Upiory te, pojawiają się często w filmach fantasy, horrorach i fikcji gotyckiej, jak również i w mitologii. Najczęściej przedstawiane są one jako kości, uformowane w kształt ludzkiego ciała, a rzadziej - w inną istotę ziemską. Animowane szkielety ludzkie, zostały wykorzystane jako personifikacja śmierci w kulturze Zachodu od czasów średniowiecza. Kostucha, często jest przedstawiana jako zakapturzony kościotrup, trzymający w dłoni kosę, lub w niektórych przypadkach – klepsydrę. Tak przynajmniej opisywał ją Hans Holbein młodszy w swych dziełach. Śmierć jest również ukazywana, jako jeden z biblijnych Jeźdźców Apokalipsy. W tej wersji, przedstawia się ją jako szkielet galopujący na koniu.

Miejsce pochodzenia

Hiszpania, Królestwo Hiszpanii – państwo w Europie Południowej,

Hiszpaniaa.jpg

największe z trzech państw położonych na Półwyspie Iberyjskim. Na zachodzie Hiszpania graniczy z Portugalią, na południu z należącym do Wielkiej Brytanii Gibraltarem, oraz przez Ceutę i Melillę z Marokiem. Na północnym wschodzie, przez Pireneje, kraj graniczy z Francją i Andorą. W skład Hiszpanii wchodzą także Baleary na Morzu Śródziemnym, Wyspy Kanaryjskie na Oceanie Atlantyckim oraz tzw. terytoria suwerenne (hiszp.: plazas de soberanía), w skład których wchodzą dwie hiszpańskie posiadłości w Afryce Północnej (enklawy), Ceuta i Melilla, oraz liczne niezamieszkane wyspy po śródziemnomorskiej stronie Cieśniny Gibraltarskiej.

Galeria

Galeria Rysunków

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Styczeń 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Riley Bone
  • 2016 - pojawienie się bio i artu Riley
  • 2016 - Riley zostaje opublikowana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki