FANDOM

Rigel McStrigifor - 17-letni syn pary strzyg. Jest punkiem przejawiającym trochę z emotka. Potrafi się zmienić w olbrzymia sowę i ma dwie dusze, z których ta druga się mu zbuntowała.

Rigel
Uczeń Monster High
Rigel do new bio2
Syn Strzygi
Wiek 17 lat
Zabójczy Styl Z natury jestem cichym chłopakiem. Ubieram się w wygodne ciuchy, bo gdy jeżdżę na motorze lubię czuć wolność, której nic nie zakłóca.
Dziwaczna wada Mam dwie dusze, z których ta druga zbuntowała się przeciwko mnie czasami tracę nad nią kontrole.
Zwierzę Nigdy. Nie mam czasu na pupila
Ulubione zajęcie Jestem wielkim fanem sportów ekstremalnych. Branie udziału w wyścigach czy "zwykła" przejażdżka, to jest to co kocham.
Najbardziej irytująca rzecz Pytanie mnie o moja przeszłość.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Teoria Muzyki. Po prostu lubię.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia. Bez komentarza
Ulubiony kolor krwista czerwień
Ulubione jedzenie świeże i krwiste mięso
Przyjaciele J.H Mare
Dolldiaryicon ...?

Klasyczny potwór

61d2e25390ac90453fb7a00d2a7b26a4 by maki96-d88w93y

Strzyga była istotą nieco podobna do wampira. Strzygami zostawały dusze ludzi, ktrzórzy urodzili sie z dwiema duszami, dwama sercami i podwójnym szeregiem zębów, z czego ten drugi był słabo zauwazalny. Uwazano takrze, że strzygą jest noworodek, który urodził sie z wykształconymi zebami. Gdy już rozpoznano strzygę za pierwszego życia, wypedzano ja z ludzkch siedzib. Strzygi gineły zazwyczaj w młodym wieku, gdy jednak jedna dusza odchodziła, druga żyła dalej i aby przetrawać musiała polować. Strzyga wyssyała krew, wyżerała wnętrzności i latała pod postacia sowy po nocach. Zazwyczaj poza polowaniem chodzilo o zemste za krzywdy wyrządzone podczas pierwszego zycia. Strzygi potrafiły też przez jakiś czas zadowolić się krwią zwierząt. Podobnie jak inne stwory tego typu, strzyge należało trwale unieruchomić poprzez spalenie lub powbijanie gwoździ albo pali w różne części ciała.

Relacje

Mammy

mamusia

Rodzina

Rigel mieszka jedynie z matka wdową, Carinae. Ojciec chłopca został zamordowany, gdy Rigel miał 4 latka. Ponad to jest jedynakim.

Przyjaciele

Jak narazie jego przyjaciółmi ze szkoły są J.H. Poza nia ma swoją paczke składająca sie z 3 innych strzyg imieniem Crucis, Draconis i Tuari.

Miłość

Obecnie jest singlem i raczej nie planuje tego zmieniać.

Ciekawostki

Imię jego to nazwa największej gwiazdy w mgławicy "głowa czarownicy". Strzygi nadają sobie imiona nazw gwiazd wierząc, że to stanowi swoistą ochronę przed prześladowaniem.

Urodził się 11 listopada

Motor jest marki Suzuki GSX-R 750

Fobia przed współzyciem i konsekwencjami w postaci potomstwa

Wygląd

Rigel jak to strzygoń jest nienaturalnie blady i pokryty "gdzieniegdzie" piórami jak i piskęcim puchem oraz ma charakterystyczne oczy i szpiczaste uszy. Jego włosy są kruczoczarne i pozbawione zycia jak gałęzie płaczącej wierzby. Jest wyjatkowo chudy/umięśniony. Ma wystajace zebra i wyrzeźbiona klatke piersiową. ma ledwie 1,65 m. Swoje ostre szpony maluje czarnym lakierem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki