FANDOM

Zaufaj mi, ja zawsze wiem wszystko o wszystkim.

—Raquelle w debiucie.

Raquelle Alice McTharpyo
Uczeń Monster High
Raquelle
Wiek Mam coś około 16.
Zabójczy Styl Mój styl można nazwać 'basic', lubię podstawowe i luźne ubrania typu: dżinsy i t-shirt. Dodatkowo ozdabiam je biżuterią, ale nie mogę nosić jej za dużo, bo staję się wtedy agresywna.
Dziwaczna wada Mam wielką słabość do błyskotek. Kiedy zobaczę coś błyszczącego odbiera mi rozum.
Zwierzę Brak... na razie.
Ulubione zajęcie Lubię kolekcjonować. Poszerzanie moich kolekcji to moje najbardziej zajmujące zajęcie.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę, gdy ktoś wykorzystuje mój niesamowity zmysł do odnajdowania zgubionych rzeczy.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia. Po bliższym zapoznaniu nie jest taka zła, znam gorsze przedmioty.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia złochowawcze. Nie każdy ma dryg do gotowania, szycia i słuchania strasznych nud...
Ulubiony kolor Zielony połyskujący.
Ulubione jedzenie Słone paluszki i humus. Mniam!
Przyjaciele Riley Bone, Yasina Meerme & Cherry Cheedar oraz Candy Cane.
Dolldiaryicon Brak.
Raquelle McTharpyo - Harpia pochodząca z Grecji, jest roztrzepaną, uczynną i niesamowicie lojalną upiorką. Ma też niezwykłą zdolność: potrafi odnajdywać różne zgubione rzeczy np.książki, długopisy itp. Mimo iż dziewczyna zazwyczaj jest bardzo miła i pomocna, kiedy ujrzy coś błyszczącego nie spocznie, póki tego nie zdobędzie. Raquelle jest też bardzo wytrwała i cierpliwa. Rzadko wytrąca się z równowagi. Raquelle nie znosi ingerowania w jej poczynania. Dziewczyna nienawidzi 'mądrali' i potworów, którzy wykorzystują innych do swoich celów. Dziewczyna ma dwóch braci. Często robi rzeczy na "odczep się", byle by mieć już pracę za sobą i dano jej spokój. Nigdy się nie maluje.

Osobowość

Raquelle jest roztrzepaną, uczynną i niesamowicie lojalną upiorką. Ma też niezwykłą zdolność: potrafi odnajdywać różne zgubione rzeczy np.książki, długopisy itp. Mimo iż dziewczyna zazwyczaj jest bardzo miła i pomocna, kiedy ujrzy coś błyszczącego nie spocznie, póki tego nie zdobędzie. Raquelle jest też bardzo wytrwała i cierpliwa. Rzadko wytrąca się z równowagi. Raquelle nie znosi ingerowania w jej poczynania. Dziewczyna nienawidzi 'mądrali' i potworów, którzy wykorzystują innych do swoich celów. Harpia dodatkowo nie znosi, gdy ktoś chce coś od niej pożyczyć, przez swoją nie chęć do pożyczania i dzielenia się z innymi wydaje się być lekko skąpa. Dziewczyna jest niestaranna. Często robi rzeczy na "odczep się", byle by mieć już pracę za sobą i dano jej spokój. Ma także nerwicę natręctw i w związku z tym często wymachuje rękami, co większość innych uczniów bierze jako oznakę głupoty. Raquelle nie znosi, gdy ktoś o niej rozmawia i biada temu, kto wyraża się o niej w obecności harpii...

Wygląd

Raquelle jest właścicielką długich, czarno-niebieskich włosów, które spina w kucyk. Jej skóra ma blado niebieski odcień. Oczy dziewczyny są wąskie i małe, w odcieniu stalowej szarości. Zamiast rzęs dziewczyna ma małe niebieskie piórka. Jej nos jest lekko zagięty, przez co przypomina dziub ptaka. Z przed ramion dziewczyny wyrastają pierzaste skrzydła w kolorze zielono-fioletowo-niebieskim. Z łydek dziewczyny wyrastają pojedyncze pióra tego samego koloru co skrzydła.

Relacje

Rodzina

Raquelle jest córką harpii. Dziewczyna ma dwóch braci.

Przyjaciele

Riley Bone

Riley to najlepsza przyjaciółka Raquelle. Zaprzyjaźniły się jeszcze przed przeniesieniem do Straszyceum.

Cherry Cheedar

Razem z Yasiną oraz z Mią i Cassidy tworzą przyjacielski kwartet.

Yasina Meerme

Dobre przyjaciółki.

Asami Pralines

Bardzo dobre znajome.

Wrogowie

Sechmet Saytara

Harpia całym sercem nie przepada za córką Sfinksa, ogólnie unika osób jej pokroju, nie znosi osób zaciętych czy też zwyczajnie wrednych.

Miłość

Raquelle kiedyś spotykała się z Ezequielem. Po krótkim czasie jednak ze sobą zerwali, gdyż doszli do wniosku, że nie pasują do siebie. Obecnie są dobrymi przyjaciółmi.

Drop Dead diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Zbieram! Jestem niesamowitą obserwatorką i zawsze korzystam z okazji.
  • Ksywka: Raq
  • Ulubione powiedzonko: Znowu?!
  • W szkole najbardziej lubi: Historię. Według harpii są znacznie gorsze przedmioty.
  • ...A najmniej: Zajęcia złochowawcze. Raq nie znosi słuchać o tym, jak poprawnie powinna coś zrobić.
  • Zwierzak: Raquelle nie posiada zwierzaka.
  • Nie rusza się bez: Telefonu.
  • Sekrety jej pokoju: Dom Raquelle znajduje się na morzu, natomiast jej pokój na skale tak jak każde pomieszczenie.

Po czym ją poznać?

  • Ma haczykowaty nos.
  • Nigdy się nie maluje.
  • Z jej ramion wyrastają skrzydła, a jej ubrania mają wycięte na nie "łaty"

Wystąpienia

Niezapomniane cytaty

Skakanie różni się trochę od spadania.

— Raquelle do Sophie na lekcji W-Fu

N-I-E ! N-i-e p-o-ż-y-c-z-ę C-i b-u-t-ó-w-! Mam Ci to jeszcze raz przeliterować?!

— Odpowiedź Raq na pytanie czy pożyczy buty.

Uch! A sama nie możesz tego znaleźć? Czy wszyscy myślą, że ja nie mam nic do roboty i marzę o tym, by zawracać mi pióra?!

— Odpowiedź Raq na pytanie, czy pomoże znaleźć telefon.

 zdolności 

  • Latanie: Dzięki swoim skrzydłom Raquelle może latać.
  • Chodzenie po wodzie: Jak większość harpii, dziewczyna może chodzić po wodzie.
  • Odnajdywanie zgubionych przedmiotów: Dzięki tej umiejętności Raquelle potrafi szybko odnaleźć każdy zgubiony przedmiot, jednak dziewczyna rzadko korzysta z tej zdolności i bardzo nie lubi, gdy ktoś zmusza ją do jej użycia.
  • Wspaniały wzrok: Raquelle ma niezwykle wyostrzony zmysł wzroku.

Ciekawostki

  • Urodziny Raquelle wypadają pierwszego sierpnia.
  • Raquelle lubi sardynki i śledzie.
  • Kiedy się denerwuje włosy wypadają jej garściami i spadają w postaci piór.
  • Kiedy jest szczęśliwa jej nos rośnie o nawet kilka centymetrów.
  • Raquelle uwielbia błyskotki. Jednak nie zbiera ich do kolekcji, a jedynie po to, by je zjeść, ponieważ harpia może konsumować szkło, skały, kryształy i nic jej nie jest. Co ciekawe, Raquelle najbardziej smakuje onyks.
  • Nie znosi luster, denerwuja ją. Zwłąszcza jak widzi w odbiciu samą siebie.
  • Jej babcia pochodziła z Ameryki, więc harpia prócz greckiego doskonale zna angielski praktycznie od urodzenia.

Klasyczny potwór

Harpia

Harpia (gr. Άρπυια Harpyia, . Άρπυιαι , łac. Harpyia, Harpyiae ‘porywaczki’) – duchy (demony) w mitologii greckiej, porywające dzieci i dusze oraz uosabiające gwałtowne porywy wiatru. Harpie mogą także przynosić życie. Harpia była matką koni Achillesa – Ksantosa i Baliosa (Iliada XVI 160).

Hezjod (Teogonia) nazywa harpie „pięknowłosymi” stworzeniami. Obraz harpii jako brzydkiej, uskrzydlonej kobiety-ptaka powstał dość późno, wskutek pomylenia tych stworzeń z syrenami. Rzymscy i bizantyjscy pisarze uszczegółowili ten wizerunek. Na wazie w Muzeum Berlińskim harpia trzyma małą figurkę bohatera w każdym szponie, a jej głowa jest podobna do głowy Gorgony, z wybałuszonymi oczami, sterczącym językiem i kłami.

Miejsce pochodzenia

Grecja

Grecja – kraj położony w południowo-wschodniej części Europy, na południowym krańcu Półwyspu Bałkańskiego. Graniczy z czterema państwami, Albanią, Republiką Macedonii i Bułgarią od północy, oraz Turcją od wschodu. Ma dostęp do czterech mórz: Egejskiego i Kreteńskiego od wschodu, Jońskiego od zachodu oraz Śródziemnego od południa. Grecja ma dziesiątą pod względem długości linię brzegową na świecie, o długości 14880 km. Poza częścią kontynentalną, w skład Grecji wchodzi około 2500 wysp, w tym 165 zamieszkałych. Najważniejsze to Kreta, Dodekanez, Cyklady, i Wyspy Jońskie. Najwyższym szczytem jest wysoki na 2917 m n.p.m. Olimp.

Galeria

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Styczeń 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Raquelle McTharpyo
  • Marzec 2016-Pojawia się strona i art Raquelle.
  • Kwiecień 2016-Raquelle zalicza odcinkowy debiut

Więcej z Fandomu

Losowa wiki