FANDOM

Zawsze stawiam jedną osobę na pierwszym miejscu - jestem nią ja.
Rantan Ameteru
Uczeń Monster High
RantanBasicSimsy
Wiek 17 lat.
Zabójczy Styl Stawiam na markowe ciuchy i eleganckie marynarki. Cena nie gra dla mnie roli, jeśli coś dobrze wygląda na moim ciele... czyli większość ciuchów. Ale nadal noszę ubrania najbardziej podkreślające moją urodę, dając tym dla innych ładny widok do patrzenia.
Dziwaczna wada Nie przypominam sobie, abym posiadał jakąś szczególną wadę. Mój ogon jako kitsune też mi nie przeszkadza.
Zwierzę Posiadam dwa borzoje, które są naprawdę cudownymi i przepięknymi psami, wygladającymi iście królewsko. Na imię mają Ruby oraz Sapphire.
Ulubione zajęcie Praca nad swoim ciałem, dbam o to, aby dobrze wyglądało na siłowni, oraz o to, bym sam się dobrze w nim czuł.
Najbardziej irytująca rzecz Nie lubię łatwych upiorek, które lgną do mnie od razu, idąc po najmniejszej lini oporu. Lubię osoby zdecydowane, które chcą coś dostać i do tego twardo dążą.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Martwe języki. Trzeba wiedzieć jak się zwracać nawet do tych najbardziej umarłych dusz.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gryzologia. Pewne tematy na tych lekcjach trudno dla mnie przełknąć... Ale trzymajmy się tego, że po prostu nie lubię tego przedmiotu.
Ulubiony kolor Odcienie niebieskiego oraz królewskiego fioletu.
Ulubione jedzenie Uwielbiam owoce morza, a najbardziej ze wszystkich ryby, te pieczone i podawane z sosami są najlepsze.
Przyjaciele Cataleya Russo, Cassidy PurrMeow
Dubbing Harry Hadden Paton (oryginał)
Dolldiaryicon N/A

Rantan Ameteru - 17 letni kitsune, pochodzący z Japonii, a dokładniej z wyspy Sikoku, jednak ma mało wspólnego ze swoimi korzeniami, bo przeprowadził się do Ameryki w młodym wieku. To czarujący i charyzmatyczny osobnik, będący świadomy swojego uroku oraz dobrego wyglądu. Wykorzystuje to we flirtowaniu z dziewczynami, jak i chłopakami, chociaż łatwiej mu jest bawić się płcią żeńską. W ukryciu bardzo fascynuje się filmami i kinematografią, a już mniej w ukryciu modą. Zawsze stara się śledzić do, co jest obecnie pokazywane na wybiegach.

Osobowość

Rantan jest niewątpliwe chłopakiem zajmującym i charyzmatycznym. Lubi podejmować ryzyko i jest łasy na komplementy. Ma opinię flirciarza i łamacza serc, co nie jest przeszkodą do znajdywania sobie coraz to nowych partnerek. W wyborze dziewczyn Rantan jest wybredny, nie pokaże się z pierwszą - lepszą upiorką, jego towarzyszka musi być na jego poziomie. Mimo swoich licznych wad chłopak ma swoje dobre strony - jest uczynny i zabawny. Przez męskie towarzystwo często traktowany jako wzór i poważny rywal, zaś przez damskie - książę na białym rumaku.

Wygląd

Rantan to średniego wzrostu chłopak, o szczupłej, lekko umięśnionej figurze. Dzięki częstemu wyjeżdżaniu nad wodę może pochwalić się ładną, umiarkowanie opaloną skórą. Bardzo przykłada uwagę do swojego wyglądu, więc zawsze ma idealnie ułożone, blond włosy. Jego oczy mają ciemnobrązowy kolor, a usta dosyć blade w kolorze, lecz nie wąskie. Kitsune na całym ciele ma wiele piegów, a jeden znajduje się pod jego lewym okiem. Posiada szare, lisie uszy z brązową plamką, której szczerze nie lubi. Ma również jeden lisi szary ogonek, zakończony na biało.

Klasyczny potwór

Kitsune
Kitsune
(jap. 狐 kitsune) - japońskie określenie lisa, używane w języku polskim w znaczeniu bajkowej postaci z dawnych mitów i podań.

Lisy są bohaterami japońskiego folkloru, o cechach podobnych do europejskich skrzatów. W mitologii japońskiej przedstawiane są jako istoty rozumne i posiadające magiczne zdolności, które zwiększają się wraz z wiekiem i zdobytą wiedzą. Przede wszystkim mają one zdolność przyjmowania ludzkiej postaci. Niektóre legendy opisują kitsune wykorzystujące te zdolności do oszukiwania i omamiania. Inne historie ukazują je jako wiernych, opiekunów, przyjaciół, kochanków i żony.

Yako (Dzikie lisy)

Dzikie lisy według wierzeń opętywały ludzi, sprowadzały na nich choroby i szaleństwo, często też powodowały umysłowe upośledzenie. Wygnać demona z opętanego człowieka mogli jedynie górscy asceci lub kapłanki miko z chramów sintoistycznych. Wierzono iż lisy mają słabość do świeczek i często wykradają z domów lampiony.

Miejsce pochodzenia

Sikoku
Sikoku
- najmniejsza i najsłabiej zaludniona z czterech głównych wysp Japonii. Nazwa wyspy wywodzi się od "czterech prowincji": Sanuki (obecnie prefektura Kagawa), Awa (Tokushima), Tosa, (Kochi) oraz Iyo (Ehime). Z wyjątkiem równin położonych wzdłuż wybrzeża Morza Wewnętrznego (Setonai-kai) i Pacyfiku, Sikoku pokryta jest górami. Ma około 4 mln mieszkańców, a pod względem terytorium odpowiada Sardynii. Północna część wyspy (prefektury Tokushima, Ehime i Kagawa) stanowi część pasa przemysłowego Morza Wewnętrznego.

 W części południowej mieszkańcy trudnią się uprawą cytrusów, wyrębem drzew oraz rybołówstwem. Sezon wegetacji roślin wynosi tu aż 260 dni.

Relacje

Rodzina

Matka chłopaka jest znanym chirurgiem plastycznym, a ojciec biznesmenem. Oboje nie mają czasu dla swoich dzieci ani dla siebie nawzajem, nie traktują się nawet jak małżeństwo. Ciągle są w swojej pracy i tylko na niej się skupiając, wpłacając na konta dzieci pieniądze, by te mogły kupić sobie coś, co zastąpi im brak miłości rodzicielskiej. Chociaż Rantanowi głupio się do tego przyznać, to wie bardzo mało o swoich rodzicach, bo ci nawet z nim nie rozmawiają - kiedy chce to zrobić, to zawsze nie mają czasu. Rzadkością jest, by nawet razem obchodzili święta.

Rantan posiada dwie młodsze, czternastoletnie siostry, które są bliźniaczkami - Rei i Asuka. Dogryzają często swojemu bratu, jednak mają ciepłe relacje, to głównie chłopak, a nie jego rodzice, spędza z nimi więcej czasu. Zabiera je często na zakupy, doradza w kwestii mody i czasami w kwestii chłopców. Jest dla nich jak zastępstwo rodziców, wysłuchuje ich problemów, a dogryzanie bierze się z najcudowniejszej miłości rodzinnej. Rantan nie oddałby ich za nic w świecie, bo są jedynymi osobami, dzięki którym może czasami złapać oddech i odpocząć, bez potrzeby starania się wypaść jak najlepiej. 

Przyjaciele

Cataleya RussoCassidy PurrMeow

Znajomi

Varia Viride, Ezequiel

Miłość

Dacey skrzyżował z nim swoje drogi na pewnej imprezie, gdzie obaj znaleźli się z tego samego powodu - aby znaleźć sobie kogoś na jedną noc. Uwagę Rantana od razu przyciągnął wysoki, umięśniony chłopak, w dodatku jeszcze przystojny. Bez zawahania usiadł przy nim i zaczął go zagadywać, a po chwili było już wiadome, że oboje zrozumieli swoje intencje. Po wyszeptaniu słów "Mam dzisiaj wolny dom", oboje pojechali do domu kitsune, gdzie spędzili ze sobą udaną noc. Dacey zostawił chłopakowi swój numer, gdyby chciał to jeszcze powtórzyć i ulotnił się z posiadłości Rantana. Dopiero dobry tydzień po tym spotkaniu Rantan wykorzystał fakt posiadania numery chłopaka i zadzwonił do niego, zapraszając na kolejne spotkanie. Noc przebiegła gładko, jak poprzednia, lecz rano oboje odbyli rozmowę  o ich podejściu do związków. Jasne było, że w końcu Dacey będzie oczekiwał od tej relacji czegoś więcej, co na początku nie uruchomiło u Rantana alarmu - w końcu przystojny, dobry w... różnych sferach życiowych chłopak daje wyraźne znaki, że chce z nim być. Zdał sobie sprawę, że prawie go nie zna, a poza tym... było w nim coś, co sprawiało, iż nie potrafił mu do końca zaufać w tych sprawach. Nie był fanem związków, a już na pewno nie chciał być zraniony. Zasugerował mu, że utrzymają tę relację na poziomie bez uczuć, tylko przyjemność, na co Dacey przyznał, lecz po jakiś trzech miesiącach ich kontakt zaczął wygasać, aż w końcu nawet nie witali się na korytarzu.

Kornelia HuldLynx Coitchie

Marcus

Wrogowie

Carol, Jason

Zwierzak

Biografia

Zainteresowania

Dermatologia

Modeling oraz moda

Kreskówki oraz kinematografia

Jest to ukryte zainteresowanie Rantana, szczególnie jeśli chodzi o kreskówki. Rantan uwielbia oglądać w wolnym czasie bajki i w internecie aktywnie udziela się w różnych fandomach, oczywiście nie ujawniając swojej tożsamości. Lubi również seriale jak i filmy, sama sztuka kręcenia też go interesuje i kryje się z tym trochę mniej (trudno byłoby ukryć cały regał książek poświęcony kinematografi, historii kina, filmoznawstwie etc.). Czasami zastanawia się, czy nie związać z tym swojej przyszłości, lecz ma przed tym pewnie opory, których nie potrafi się pozbyć.

Umiejętności

  • Zmiana w lisa - Rantan jako kitsune potrafi zmienić się w szarego liska. Rantan bardzo nie lubi tej umiejętności, bo zbyt często jest określany jako uroczy kiedy jest liskiem, co uważa za ubliżanie mu.
  • Opętywanie - jako dzika odmiana kitsune, Rantan potrafi przejmować kontrolę nad osobami o słabej woli. Niestety, jest jeszcze za młody i jego umiejetność nie jest rozwinięta na tyle, aby kontrolować kogoś przez długi czas, chociaż i tak Rantan z tego nie korzysta.

Niezapomniane cytaty

Wpisz tutaj tekst

Dead Drop Diary

Ksywki:
Ulubione powiedzonko:
Najbardziej lubi: Pracować nad sobą w siłowni, w wolnym czasie w domu oglądać filmy pod kocem, jedząc kubełek lodów (tylko nikomu by się do tego nie przyznał). Lubi również doradzać innym, jeśli chodzi o wygląd, choć nie zawsze jest przy tym miły.
...a najmniej: Mało asertywne dziewczyny, choć mogłoby wydawać się inaczej. Lubi się nimi bawić, ale w środku tak naprawdę działają mu na nerwy.
Zwierzak: Posiada dwa borzoje o beżowym umaszczeniu - Ruby i Sapphire, które mają imiona po dwóch postaciach z ulubionego serialu animowanego chłopaka.
Nie rusza się z domu bez: Okularów przeciwsłonecznych od swoich ulubionych projektantów oraz telefonu, by zawsze mieć czym robić zdjęcia; oczywiście nosi ze sobą też zawsze portfel, bo wydaje dosyć dużo pieniędzy.
Ulubiony kolor: Błękit oraz szlachetny fioletowy, gustuje w bardziej stonowanych odcieniach. Nienawidzi wszystkiego, co neonowe i jaskrawe.
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:

Osiągnięcia

Medal3
Rantan Ameteru zdobył trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Czerwiec 2018!

Serie

  • Linia: Basic
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Ciekawostki

  • Jego imię Rantan z japońskiego oznacza lampion (jap. ランタン)
  • Obchodzi urodziny 13 września; jest spod znaku Panny.
  • Jest uczulony na jabłka.
  • Ma słabość do zapachowych świeczek.
  • Postać zaadoptowana od Szczygła.
  • Ulubionym gatunkiem muzycznym chłopaka jest jazz, szczególnie ten stary. Bardzo lubi też covery nowych piosenek wykonanych w starym stylu.
  • Jego ulubioną marką odzieżową jest Armani oraz Gucci, a ulubionym projektantem Dior. 
  • Uwielbia zegarki, ma ich całą kolekcję, która kosztowała całkiem dużą sumę pieniędzy.
  • Ma zawsze ciepłe ręce. 
  • Chociaż nie przyznaje się do tego, to nie potrafi prowadzić.
  • W każdą środę zakłada coś różowego, na cześć filmu Mean Girls.
  • Jest pescowegetrianinem - z mięsa je tylko ryby i owoce morza.
  • Tutaj można posłuchać playlisty zainspirowanej postacią.

Galeria