FANDOM

...
Rantan Ameteru
Uczeń Monster High
Kitsune
Wiek 17 lat.
Zabójczy Styl Stawiam na markowe ciuchy i eleganckie marynarki. Kto powiedział, że trzeba być obdartusem w tych czasach? Nie pokażę się w byle czym! Mam słabość szczególnie do Emporio Armani.
Dziwaczna wada {{{dziwaczna_wada}}}
Zwierzę ---
Ulubione zajęcie Czytanie książek i praca nad swoim ciałem. Jogging, siłownia, te sprawy.
Najbardziej irytująca rzecz Brak stylu, a także łatwe upiorzyce, które do mnie lgną.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Martwe języki. Trzeba wiedzieć jak się zwracać nawet do tych najbardziej umarłych dusz.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gryzologia.
Ulubiony kolor Granatowy i bordowy.
Ulubione jedzenie Ryba w sosie słodko kwaśnym.
Przyjaciele
Dolldiaryicon N/A

Rantan Ameteru - 17 letni kitsune, pochodzący z Japonii, a dokładniej z wyspy Sikoku.

Osobowość

Rantan jest niewątpliwe chłopakiem zajmującym i charyzmatycznym. Lubi podejmować ryzyko i jest łasy na komplementy. Ma opinię flirciarza i łamacza serc, co nie jest przeszkodą do znajdywania sobie coraz to nowych partnerek. W wyborze dziewczyn Rantan jest wybredny, nie pokaże się z pierwszą - lepszą upiorką, jego towarzyszka musi być na jego poziomie. Mimo swoich licznych wad chłopak ma swoje dobre strony - jest uczynny i zabawny. Przez męskie towarzystwo często traktowany jako wzór i poważny rywal, zaś przez damskie - książę na białym rumaku.

Wygląd

Rantan to średniego wzrostu chłopak, o szczupłej, lekko umięśnionej figurze. Dzięki częsteu wyjeżdżaniu nad wodę może pochwalić się ładną, umiarkowanie opaloną skórą. cdn

Klasyczny potwór

Kitsune (jap. 狐 kitsune) - japońskie określenie lisa, używane w języku polskim w znaczeniu bajkowej postaci z dawnych mitów i podań.

Lisy są bohaterami japońskiego folkloru, o cechach podobnych do europejskich skrzatów. W mitologii japońskiej przedstawiane są jako istoty rozumne i posiadające magiczne zdolności, które zwiększają się wraz z wiekiem i zdobytą wiedzą. Przede wszystkim mają one zdolność przyjmowania ludzkiej postaci. Niektóre legendy opisują kitsune wykorzystujące te zdolności do oszukiwania i omamiania. Inne historie ukazują je jako wiernych, opiekunów, przyjaciół, kochanków i żony.

Yako (Dzikie lisy)

Dzikie lisy według wierzeń opętywały ludzi, sprowadzały na nich choroby i szaleństwo, często też powodowały umysłowe upośledzenie. Wygnać demona z opętanego człowieka mogli jedynie górscy asceci lub kapłanki miko z chramów sintoistycznych. Wierzono iż lisy mają słabość do świeczek i często wykradają z domów lampiony.

Miejsce pochodzenia

Port miyaura1
Sikoku
- najmniejsza i najsłabiej zaludniona z czterech głównych wysp Japonii. Nazwa wyspy wywodzi się od "czterech prowincji": Sanuki (obecnie prefektura Kagawa), Awa (Tokushima), Tosa, (Kochi) oraz Iyo (Ehime). Z wyjątkiem równin położonych wzdłuż wybrzeża Morza Wewnętrznego (Setonai-kai) i Pacyfiku, Sikoku pokryta jest górami. Ma około 4 mln mieszkańców, a pod względem terytorium odpowiada Sardynii. Północna część wyspy (prefektury Tokushima, Ehime i Kagawa) stanowi część pasa przemysłowego Morza Wewnętrznego.

 W części południowej mieszkańcy trudnią się uprawą cytrusów, wyrębem drzew oraz rybołówstwem. Sezon wegetacji roślin wynosi tu aż 260 dni.

Relacje

Rodzina

Przyjaciele

Znajomi

Miłość

Rantan nie kocha nikogo. Te przelotne związki pozwalają mu się utwierdzić, że jest najlepszy, ale znaczą bardzo niewiele. Umawia się tylko z taką upiorką, która "miałaby klasę, własne zdanie i byłaby niedostępna - takie lubię najbardziej". 

Wrogowie

Zwierzak

Biografia

Zainteresowania

Flirt

Dbanie o siebie

Dead Drop Diary

Ksywki:
Ulubione powiedzonko:
Najbardziej lubi:
...a najmniej:
Zwierzak:
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor:
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:

Stroje

Ciekawostki

  • Jego imię Rantan z japońskiego oznacza lampion (jap. ランタン)
  • Jest uczulony na jabłka.
  • Ma słabość do zapachowych świeczek.
  • Postać zaadoptowana od Szczygła
  • Słucha Jazz'u.
  • W swoim pokoju ma kolekcję lampionów.
  • Jego ulubioną marką odzieżową jest Armani. 
  • W wolnych chwilach chodzi na siłownię.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki