FANDOM

Zawsze stawiam jedną osobę na pierwszym miejscu - jestem nią ja.
Rantan Ameteru
Uczeń Monster High
RantanBasicSimsy
Wiek 17 lat.
Zabójczy Styl Stawiam na markowe ciuchy i eleganckie marynarki. Cena nie gra dla mnie roli, jeśli coś dobrze wygląda na moim ciele... czyli większość ciuchów. Ale nadal noszę ubrania najbardziej podkreślające moją urodę, dając tym dla innych ładny widok do patrzenia.
Dziwaczna wada Nie przypominam sobie, abym posiadał jakąś szczególną wadę. Mój ogon jako kitsune też mi nie przeszkadza.
Zwierzę Posiadam dwa borzoje, które są naprawdę cudownymi i przepięknymi psami, wygladającymi iście królewsko. Na imię mają Ruby oraz Sapphire.
Ulubione zajęcie Praca nad swoim ciałem, dbam o to, aby dobrze wyglądało na siłowni, oraz o to, bym sam się dobrze w nim czuł.
Najbardziej irytująca rzecz Nie lubię łatwych upiorek, które lgną do mnie od razu, idąc po najmniejszej lini oporu. Lubię osoby zdecydowane, które chcą coś dostać i do tego twardo dążą.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Martwe języki. Trzeba wiedzieć jak się zwracać nawet do tych najbardziej umarłych dusz.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gryzologia. Pewne tematy na tych lekcjach trudno dla mnie przełknąć... Ale trzymajmy się tego, że po prostu nie lubię tego przedmiotu.
Ulubiony kolor Odcienie niebieskiego oraz królewskiego fioletu.
Ulubione jedzenie Uwielbiam owoce morza, a najbardziej ze wszystkich ryby, te pieczone i podawane z sosami są najlepsze.
Przyjaciele Cataleya Russo, Cassidy PurrMeow
Dubbing Harry Hadden Paton (oryginał)
Dolldiaryicon N/A

Rantan Ameteru - 17 letni kitsune, pochodzący z Japonii, a dokładniej z wyspy Sikoku, jednak ma mało wspólnego ze swoimi korzeniami, bo przeprowadził się do Ameryki w młodym wieku. To czarujący i charyzmatyczny osobnik, będący świadomy swojego uroku oraz dobrego wyglądu. Wykorzystuje to we flirtowaniu z dziewczynami, jak i chłopakami, chociaż łatwiej mu jest bawić się płcią żeńską. W ukryciu bardzo fascynuje się filmami i kinematografią, a już mniej w ukryciu modą. Zawsze stara się śledzić do, co jest obecnie pokazywane na wybiegach.

Osobowość

Rantan jest niewątpliwe chłopakiem zajmującym i charyzmatycznym. Lubi podejmować ryzyko i jest łasy na komplementy. Ma opinię flirciarza i łamacza serc, co nie jest przeszkodą do znajdywania sobie coraz to nowych partnerek. W wyborze dziewczyn Rantan jest wybredny, nie pokaże się z pierwszą - lepszą upiorką, jego towarzyszka musi być na jego poziomie. Mimo swoich licznych wad chłopak ma swoje dobre strony - jest uczynny i zabawny. Przez męskie towarzystwo często traktowany jako wzór i poważny rywal, zaś przez damskie - książę na białym rumaku.

Wygląd

Rantan to średniego wzrostu chłopak, o szczupłej, lekko umięśnionej figurze. Dzięki częstemu wyjeżdżaniu nad wodę może pochwalić się ładną, umiarkowanie opaloną skórą. Bardzo przykłada uwagę do swojego wyglądu, więc zawsze ma idealnie ułożone, blond włosy. Jego oczy mają ciemnobrązowy kolor, a usta dosyć blade w kolorze, lecz nie wąskie. Kitsune na całym ciele ma wiele piegów, a jeden znajduje się pod jego lewym okiem. Posiada szare, lisie uszy z brązową plamką, której szczerze nie lubi. Ma również jeden lisi szary ogonek, zakończony na biało.

Klasyczny potwór

Kitsune
Kitsune
(jap. 狐 kitsune) - japońskie określenie lisa, używane w języku polskim w znaczeniu bajkowej postaci z dawnych mitów i podań.

Lisy są bohaterami japońskiego folkloru, o cechach podobnych do europejskich skrzatów. W mitologii japońskiej przedstawiane są jako istoty rozumne i posiadające magiczne zdolności, które zwiększają się wraz z wiekiem i zdobytą wiedzą. Przede wszystkim mają one zdolność przyjmowania ludzkiej postaci. Niektóre legendy opisują kitsune wykorzystujące te zdolności do oszukiwania i omamiania. Inne historie ukazują je jako wiernych, opiekunów, przyjaciół, kochanków i żony.

Yako (Dzikie lisy)

Dzikie lisy według wierzeń opętywały ludzi, sprowadzały na nich choroby i szaleństwo, często też powodowały umysłowe upośledzenie. Wygnać demona z opętanego człowieka mogli jedynie górscy asceci lub kapłanki miko z chramów sintoistycznych. Wierzono iż lisy mają słabość do świeczek i często wykradają z domów lampiony.

Miejsce pochodzenia

Sikoku
Sikoku
- najmniejsza i najsłabiej zaludniona z czterech głównych wysp Japonii. Nazwa wyspy wywodzi się od "czterech prowincji": Sanuki (obecnie prefektura Kagawa), Awa (Tokushima), Tosa, (Kochi) oraz Iyo (Ehime). Z wyjątkiem równin położonych wzdłuż wybrzeża Morza Wewnętrznego (Setonai-kai) i Pacyfiku, Sikoku pokryta jest górami. Ma około 4 mln mieszkańców, a pod względem terytorium odpowiada Sardynii. Północna część wyspy (prefektury Tokushima, Ehime i Kagawa) stanowi część pasa przemysłowego Morza Wewnętrznego.

 W części południowej mieszkańcy trudnią się uprawą cytrusów, wyrębem drzew oraz rybołówstwem. Sezon wegetacji roślin wynosi tu aż 260 dni.

Relacje

Rodzina

Matka chłopaka jest znanym chirurgiem plastycznym, a ojciec biznesmenem. Oboje nie mają czasu dla swoich dzieci ani dla siebie nawzajem, nie traktują się nawet jak małżeństwo. Ciągle są w swojej pracy i tylko na niej się skupiając, wpłacając na konta dzieci pieniądze, by te mogły kupić sobie coś, co zastąpi im brak miłości rodzicielskiej. Chociaż Rantanowi głupio się do tego przyznać, to wie bardzo mało o swoich rodzicach, bo ci nawet z nim nie rozmawiają - kiedy chce to zrobić, to zawsze nie mają czasu. Rzadkością jest, by nawet razem obchodzili święta.

Rantan posiada dwie młodsze, czternastoletnie siostry, które są bliźniaczkami - Rei i Asuka. Dogryzają często swojemu bratu, jednak mają ciepłe relacje, to głównie chłopak, a nie jego rodzice, spędza z nimi więcej czasu. Zabiera je często na zakupy, doradza w kwestii mody i czasami w kwestii chłopców. Jest dla nich jak zastępstwo rodziców, wysłuchuje ich problemów, a dogryzanie bierze się z najcudowniejszej miłości rodzinnej. Rantan nie oddałby ich za nic w świecie, bo są jedynymi osobami, dzięki którym może czasami złapać oddech i odpocząć, bez potrzeby starania się wypaść jak najlepiej. 

Przyjaciele

Cataleya RussoCassidy PurrMeow, Marcus

Znajomi

Dustine CorpseVaria Viride, Ezequiel, Chalchi

Miłość

Jedną z dziewczyn, których uczucia są dla niego tylko zabawą, jest Neomi. Syrena słyszała o chłopaku od plotkujących dziewczyn. Z opisu wydawał się wręcz idealny: przystojny, umięśniony i charyzmatyczny. Na samo wspomnienie o nim widziała wymarzonego księcia na białym rumaku, więc jak tylko spotkała go w Wampirelli nie wahała się i od razu do niego podjechała. Początkowo rozmowa przebiegała zwyczajnie, lecz szybko Neo dała do zrozumienia lisowi, że jest nim zainteresowana... i to bardzo. Rantan gardzi dziewczynami pokroju Neomi, ale pomyślał, że trochę się z nią zabawi - widział szansę w posiadaniu kogoś na posyłki. Syrena połknęła haczyk i myśli, że chłopak odwzajemnia jej zainteresowanie a tymczasem on wykorzystuje ją w najróżniejszych celach.

Dacey skrzyżował z nim swoje drogi na pewnej imprezie, gdzie obaj znaleźli się z tego samego powodu - aby znaleźć sobie kogoś na jedną noc. Uwagę Rantana od razu przyciągnął wysoki, umięśniony chłopak, w dodatku jeszcze przystojny. Bez zawahania usiadł przy nim i zaczął go zagadywać, a po chwili było już wiadome, że oboje zrozumieli swoje intencje. Po wyszeptaniu słów "Mam dzisiaj wolny dom", oboje pojechali do domu kitsune, gdzie spędzili ze sobą udaną noc. Dacey zostawił chłopakowi swój numer, gdyby chciał to jeszcze powtórzyć i ulotnił się z posiadłości Rantana. Dopiero dobry tydzień po tym spotkaniu Rantan wykorzystał fakt posiadania numery chłopaka i zadzwonił do niego, zapraszając na kolejne spotkanie. Noc przebiegła gładko, jak poprzednia, lecz rano oboje odbyli rozmowę  o ich podejściu do związków. Jasne było, że w końcu Dacey będzie oczekiwał od tej relacji czegoś więcej, co na początku nie uruchomiło u Rantana alarmu - w końcu przystojny, dobry w... różnych sferach życiowych chłopak daje wyraźne znaki, że chce z nim być. Zdał sobie sprawę, że prawie go nie zna, a poza tym... było w nim coś, co sprawiało, iż nie potrafił mu do końca zaufać w tych sprawach. Nie był fanem związków, a już na pewno nie chciał być zraniony. Zasugerował mu, że utrzymają tę relację na poziomie bez uczuć, tylko przyjemność, na co Dacey przyznał, lecz po jakiś trzech miesiącach ich kontakt zaczął wygasać, aż w końcu nawet nie witali się na korytarzu.

Kornelia HuldAvalon Vincula,  Marcus, Lynx Coitchie

Wrogowie

Carol, Jou, Jason

Lucien Fleur

Poznali się w bardzo niesprzyjających okolicznościach. Tydzień przed wylotem do Ottawy Lucien przyłapał Rantana na próbie poderwania Beethany, która była wyraźnie speszona obecnością przystojnego Kitsune. Bestia niewiele myśląc złapał chłopaka za koszulę i odciągnąwszy go kawałek dalej zaczął okładać pięściami. Szybko wywiązała się z tego poważna bijatyka, której nie mogły opanować nawet stróżujące na korytarzach gargulce. Ostatecznie oboje wylądowali na dywaniku dyrektor i po zasądzeniu kary rozeszli się w swoje strony. Jednak Lou nie chciał tak łatwo odpuścić - szczególnie, że Kitsune za cel obrał sobie kogoś, kogo sam upatrzył. Widząc go stale flirtującego z dziewczynami, jak tylko miał okazję podchodził do niego i wyzywał od gejów i lalusiów robiąc przy tym głupie miny i gesty oraz specyficznie intonując barwę głosu.Rantana szybko wyprowadzało to z równowagi, co jedynie pogarszało sytuację, gdyż w miarę ze wzrostem jego irytacji Lucien robił coraz bardziej nieznośne uwagi, a speszona dziewczyna, z którą chłopak flirtował zazwyczaj szybko się oddalała. Z tego względu mocno nie pałają do siebie sympatią.

Zwierzak

Biografia

Zainteresowania

Flirt

Dbanie o siebie

Modeling

Kreskówki

Dead Drop Diary

Ksywki:
Ulubione powiedzonko:
Najbardziej lubi: Pracować nad sobą w siłowni, w wolnym czasie w domu oglądać filmy pod kocem, jedząc kubełek lodów (tylko nikomu by się do tego nie przyznał). Lubi również doradzać innym, jeśli chodzi o wygląd, choć nie zawsze jest przy tym miły.
...a najmniej:
Zwierzak: Posiada dwa borzoje o beżowym umaszczeniu - Ruby i Sapphire, które mają imiona po dwóch postaciach z ulubionego serialu animowanego chłopaka.
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor: Błękit oraz szlachetny fioletowy, gustuje w bardziej stonowanych odcieniach. Nienawidzi wszystkiego, co neonowe i jaskrawe.
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:

Serie

  • Linia: Basic
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Ciekawostki

  • Jego imię Rantan z japońskiego oznacza lampion (jap. ランタン)
  • Obchodzi urodziny 13 września; jest spod znaku Panny.
  • Jest uczulony na jabłka.
  • Ma słabość do zapachowych świeczek.
  • Postać zaadoptowana od Szczygła.
  • Ulubionym gatunkiem muzycznym chłopaka jest jazz, szczególnie ten stary. Bardzo lubi też covery nowych piosenek wykonanych w starym stylu.
  • Jego ulubioną marką odzieżową jest Armani oraz Gucci, a ulubionym projektantem Dior. 
  • Uwielbia zegarki, ma ich całą kolekcję, która kosztowała całkiem dużą sumę pieniędzy.
  • Ma zawsze ciepłe ręce. 
  • Chociaż nie przyznaje się do tego, to nie potrafi prowadzić.
  • W każdą środę zakłada coś różowego, na cześć filmu Mean Girls.
  • Jest pescowegetrianinem - z mięsa je tylko ryby i owoce morza.
  • Tutaj można posłuchać playlisty zainspirowanej postacią.

Galeria