FANDOM

.

Pratima "Melly"Lamb
Uczeń Monster High
Pris
Wiek Śpiewające 15, ale niestety to moje drugie życie. Niestety...
Zabójczy Styl Dużo czerni, pomieszanej ze srebrnym. To takie muzykalne! Ale kocham także folkowe ozdoby. W moim przypadku to głównie łapacze snów. Tak, jestem indianką, ale moja obecna kariera kazała porzucić moją rodzinną wioskę i zamieszkać w DC.
Dziwaczna wada Ja sama w sobie jestem dziwna. Trudno wybrać tą jedną najbardziej dziwną wadę. Ale myślę, że ta najgorsza dziwaczna wada to ta, przez którą nie mogę zasypiać, myśląc, że ktoś na mnie patrzy.
Zwierzę Niestety nie mam i nie zamierzam żadnego sobie sprawić. Zajęcia nie pozwalają.
Ulubione zajęcie Śpiewanie! To najlepsza rzecz na świecie, no może oprócz tańczenia.
Najbardziej irytująca rzecz Irytują mnie upiorki, które myślą, że są lepsze tylko dlatego, że są przysypane toną makijażu.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Ewidentnie muzyka. Uwielbiam śpiewać i lubię słuchać, jak inne potwory próbują naśladować mój ton głosu.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka! Na niej po prostu umieram. A tego naprawdę nie chcę.
Ulubiony kolor Czarny oraz srebrny. Ale bordowy też jest spoko.
Ulubione jedzenie Frytki. Mniam. I pizza. Ogólnie fastfoody.Ale sałatki też są spoko.
Przyjaciele Moją kumpelą jest Isi Dawndancer. Pochodzi z sąsiedniej wioski. Jak tylko ją zobaczyłam, to wiedziałam, że nie będę się nudzić.
Dolldiaryicon Gwiazda takiego formatu nie publikuje pamiętnika.
Niedobre te chrupki... Chociaż... A dobra tam, zjem!

—Pratima do siostry, na urodzinowej imprezie w jej mieszkaniu w DC

Pratima "Melly" Lamb - córa rodu ​Strzygące Uszy.​ Piosenkarka znana w całej Upioryce, zyskuje popularność w Straszyropie. 

Osobowość

Pratima jest osobą raczej ponurą i samotną, lecz gdyby ją tak bliżej poznać, to pierwszym spostrzeżeniem jest to, że staje się zabawna, szczera i miła. Czasem dużo marudzi. Ale to tylko sporadycznie.Dla potworek w jej otoczeniu nie ma litości, ponieważ nie lubi osób, które nie widzą w niej nikogo oprócz ponurej gwiazdy. Sama w sobie Pratima jest osobą kreatywną i uzdolnioną. Sama pisze i komponuje swoje piosenki. Pisze również do gazety swoje opowiadania. Publikuje je pod pseudonimem " Jagnięcina", ale nikomu o tym nie mówi, ponieważ nie chce większego rozgłosu niż jej czysty, anielski i mocny głos przyniósł jej dotychczas. W takim razie można wywnioskować, że Melly jest osobą skromną co jest w stu procentach prawdą. Przez jej wspomnienia z poprzedniego życia, nie przepada za małymi dziećmi, wampirami i rybami. Nie pytajcie. 

Wygląd

Pratima jest szarym kotołakiem. Ma duże, błyszczące niebieskie oczy, czarne włosy z białymi pasemkami. Zazwyczaj upina je w schludnego kucyka. Jest wysoka, szczupła, ma długi ogon, który posiadają kotołaki. Bardzo lubi ubierać się w zwykłe ciuszki (najlepiej czarne), ale na scenie zawsze pokazuje się w odjechanych strojach. Jej codzienny strój to bluzka z etnicznymi wzorami, różowe spodenki, serduszkowa torebka, w krórej nosi odtwarzacz muzyki i buty tak wygodne jakby chodziło się na boso. I po gumie, takiej jak na zamku dmuchanym.

Miejsce pochodzenia

Ameryka Północna – kontynent o powierzchni 24 242 000 km² (co stanowi 16,3% całkowitej powierzchni lądów na kuli ziemskiej), położony na półkulach: północnej i zachodniej. Do Ameryki Północnej należy Ameryka Środkowa.

Klasyczny potwór

Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Relacje

Rodzina

Ma o wiele starszą siostrę, Avatari Lamb. Mieszka ona razem z siostrą i swoim mężem w DC. 

Dalsza rodzina

Nic o tym nie wadomo.

Przyjaciele

Isi Dawndancer. 

Znajomi

Praktycznie wszyscy jej fani i każdy upiór, który stroni od makijażu. No, ona sama czasem się nim przysypuje, ale tylko na scenę.

Wrogowie

Typowe Tambler Laski​. Kosmos istny, kosmos!

Miłość

Pratima dopiero co przeniosła sie do Straszyceum, więc dopiero poznaje chłopaków.

Zwierzak

Zbyt wiele obowiązków = brak zwierzaczka

Zainteresowania

  • Muzyka​ - Melly tylko by śpiewała. Ona po prostu kocha to robić. Czasem przed zaśnięciem coś śpiewa. No i jak można się domyśleć pod prysznicem daje arie operowe. 
  • ​Taniec ​- Tak jak Isi, Pratima kocha tańczyć. Melly zna układy taneczne Isi i na odwrót. Dziewczyna z rodu Strzygące Uszy bez problemu układa sobie choreografię.
  • ​Pisanie​ - Pratima jest kreatywna. Co to oznacza? Oznacza to to, że oprócz samodzielnego pisania tekstów piosenek, pisuje do gazety lokalnej. Wysyła różne opowiadania. 
  • Historia ​- Melly bardzo chce poznać historię jej przodków. 
  • Biologia ​- Czyż oglądanie zwłok żaby przez mikroskop nie jest interesujące?

​Zdolności

  • ​Zwinność ​- Pratima jak każdy kotołak jest zwinna i wysportowana. No i do tego tańczy.
  • ​Gra na instrumentach ​- Melly jak kazda szanująca sie gwiazda muzyki nie tylko pop potrafi grać na instrumentach: pianino. gitara, ukulele, flet, perkusja, bębny, trąbka, saksofon, kontrabas, skrzypce i własne struny głosowe.

Biografia

Pratima urodziła się w małej indińskiej wiosce 2 października. Matka postanowiła nazwać ją Pratima, czyli idol. Jak widać to się spełniło. Spokojnie dorastała w swojej wiosce, aż do momentu, gdy jacyć turyści wstawili do internetu filmik, gdy ona śpiewała. Tak stała się gwiazdą muzyki. Teraz postanowiła powrócić do nauki i zrobiś sobie przerwę od koncertów, wpadając od czasu do czasu do studina nagrań z jakąś nową piosenką...

A co do poprzedniego życia to... spokojnie, jest czas to opowiem. Ale nie tu i nie teraz.

Po czym ją/jego rozpoznać?

  • Zawsze, ale to zawsze nuci coś pod nosem. Ale czasem to nucenie zamienia się w cały koncert
  • Nie rozstaje się ze swoim czarnym notesem i ulubionym piórem wiecznym
  • Powinna nosić okulary ale zamiast nich ma szkła kontaktowe
  • Często marudzi

Wystąpienia

Na razie jeszcze nigdzie, ale powiadam, że coś szykuję. 

Ciekawostki

  • Zna hiszpański, i to bardzo dobrze.
  • Mówi z lekko hiszpaśkim akcentem
  • Data jej urodzin pokrywa się z datą urodzin autorki... Przypadek...
  • Czasem ma prorocze sny i wizje
  • Śpi dalej ze swoim misiem
  • W swojej wiosce miała chłopaka, który być może zawędruje do Monster High.
  • Pratima marzy o posiadaniu skrzydeł i o czytaniu w myślach
  • Jej pierwszym instrumentem było pianino.
  • Prowadzi super ultra hiper mega tajemny pamiętnik
  • Prowadzi także bloga o byciu sobą i o pisaniu
  • Ma rodzinę w Polstrachu, a dokładniej w Upiobawie i okolicach tego miasta
  • Bazę do kreacji tego potworka stworzył Trefl (ponoć bardzo dawno temu)

Galeria

Arty są w przygotowaniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki