FANDOM

Powiało chłodem
Cztery żywioły
Powiało chłodem.png
Sezon 1. sezon
Poprzedni: N/A
Następny: Żarty żartami

Powiało chłodem (ang. Wind of cold) – 1. odcinek pierwszego sezonu Czterech żywiołów, w którym bohaterki starają się pomóc Cloudii.

Opis

Każdemu z nas czasem zdarza się spóźnić. Ale co jeśli od tego zależy twoja rola w całej szkole?! Dowiedz się w jaki sposób można tego uniknąć, patrząc na to oczami czterech żywiołów!

Streszczenie

Cloudia, Blaze, Flora i Rain siedzą w stołówce. Cloudia objada się kubkiem jogurtu naturalnego. W końcu Blaze nie wytrzymuje i pyta ją jak można to jeść. Czarownica odpowiada, że to jest wyśmienite, po czym rzuca za siebie pusty kubek do przepełnionego kubkami pojemniku na śmieci. Niemal od razu wyciąga z plecaka następny. Flora czytając "Świat upiornej wiedzy" mówi jej, że nie będzie mogła trenować. Cloudia się nie martwi mówiąc, że trening jest dopiero po ostatniej lekcji. Rain się wtrąca mówiąc, że teraz była ostatnia lekcja. Czarownica wypluwa jogurt, który akurat miała w buzi i mówi, że to niemożliwe. W odpowiedzi Blaze wskazuje na zegar. Cloudia zaczyna się martwić, gdyż trening zaczyna się za pięć minut, a do sali treningowej ma prawie cztery kilometry. Blaze mówi jej, że wie doskonale, co robić. Pokazuje jej białą tablicę, gdzie rysuje szczegóły swojego planu. "Więc... wszystkie wiemy, że sala treningowa jest zbyt daleko, by Cloudia zdążyła na czas (rysuje karykaturę Cloudii w kałuży łez)". "Chwila, ja tak nie wyglądam!". "Cloud, teraz ja bazgrzę! Er-khem... Jak już mówiłam... Wiemy, że nie dasz rady zdążyć na piechotę, jechać taksówką czy lecieć samolotem...". Wtrąca się Flora, pytając się skąd weźmie samolot. Żywiołaczka ją ignoruje, mówiąc, że zamiast tego zakradnie ona się do domu trenera i podmieni mu plan zajęć i będzie wtedy myślał, że trening zaczyna się później. Potem, kiedy Cloudia rozpocznie spokojny spacer do sali treningowej będzie stać na skrzyżowaniu i udawać policjantkę, by dać czarownicy wolną drogę. Potem wywoła awarię kanalizacji w drugiej części miasta, by mieć pewność, że nie wydarzy się nic niezwykłego. Pod koniec drogi za pomocą swojej super mocy osobiście przeniesie Cloudię na trening, akurat kiedy trener będzie sprawdzał listę obecności. W ten sposób czarownica dostanie się na trening na czas "dzięki mnie!" - kończy z entuzjazmem żywiołaczka. Wszystkie patrzą na nią zdziwione. W końcu Rain wtrąca, że równie dobrze mogą prosić lampkę nocną o deszcz. A straciły już trzy minuty! Cloudia zaczyna panikować. Mówi, że jeśli spóźni się na trening, to zostanie wykluczona z drużyny! Zaczyna chdzić w kółko. Nawet nie zauważa, że się unosi. Dosłownie! Po chwili spostrzega, że z pleców wystają jej dwa białe skrzydła. Jest zdziwiona tym, że potrafi latać. Flora doznaje olśnienia i mówi jej, że przez to, że jest w 1/4 anielicą ma anielskie skrzydła. Cloudia jest zachwycona. Nagle wpada na pomysł, że może polecieć na tych skrzydłach. Biegnie po swoje rzeczy do szafki i wybiega ze szkoły. Rain przestrzega ją że ma tylko jedną minutę. Czarownica wystrzela się z hukiem w powietrze, tak, że Blaze się przewraca do kałuży błota. Cloudia na swoich skrzydłach. Jednak po drodze rozwala kilka znaków drogowych i o mały włos nie wpada na samochody. W końcu z hukiem przelatuje przez szatnię, przy okazji przebierają się w swój sportowy strój. Zjawia się akurat, gdy trener odczytuje listę obecności, ale nikt nie zauważa jej skrzydeł. Cloudia wysyła sms-a do przyjaciółek, że zdążyła. Flora i Rain się cieszą, ale Blaze nadal twierdzi, że jej plan nie był taki zły.

Postacie

Lpost1.png

  1. Cloudia di Angelo
  2. Blaze Flamey
  3. Flora Grant
  4. Rain Drop
  5. Policjant
  6. Trener
  7. Dziewczyny z drużyny
  8. Lee (w tle)

Lpost2.png

Ciekawostki

Referencje

  • Angielski tytuł nawiązuje do tytułu jednego z odcinków Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu - Winds of Change
  • Zdanie Blaze "Cloud, teraz ja bazgrzę" brzmi podobnie do zdania wypowiedziane przez Malinę w serialu Nowa szkoła króla - "Kuzco, teraz ja bazgrzę!"

Kontynuacja

  • Ten odcinek dzieje się przed wydarzeniami z Horror Game, gdyż dopiero teraz Cloudia nauczyła się latać

Wydarzenia

  • Wszystkie postacie, jakie się tu pojawiły, miały w serialu swój debiut

Inne

  • Widziany jest tu po raz pierwszy sportowy strój Cloudii

Cytaty

Jak ty możesz to jeść?!

—Blaze

Eeem... teraz była ostatnia lekcja.

—Rain

No jasne! Z powodu twoich anielskich korzeni, posiadasz anielskie skrzydła!

—Flora

Jeśli nie dostanę się na trening na czas, zostanę... wykluczona!

—Cloudia

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki