FANDOM

"Sierść się jeży" - 1 odcinek, 1 sezonu "Postrach w liceum". Jego premiera odbyła się 28 marca 2016r.

Sierść się jeży
Postrach w liceum
{{{obrazek}}}
Sezon 1
Poprzedni: -
Następny: "Wciągnięta w bagno"

Opis

Do Monster High przybywa nowa uczennica, Dennise Valhall. Dennise zostaje upokorzona przez współpracę Cleo de Nile i Toralei Stripe, przez co jest pewna odejścia ze szkoły. Clawdeen Wolf, widząc zapłakaną "nową" postanawia odegrać się za egipskiej księżniczce.

Streszczenie

  1. Dennise żegna się z rodzicami przed pierwszym dniem w nowej szkole. Matka ostrzega ją przed złośliwymi rówieśniczkami, jej córka jednak nic sobie z tego nie robi.
  2. Dennise przybywa spóźniona na lekcję fizyki. Zdenerwowana i przestraszona siada na krześle w jednej ławce obok przypadkowego ucznia - na jej nie korzyść, jest to Deuce Gorgon. Po czasie,w klasie zjawia się także dziewczyna Deuce'a, Cleo de Nile. Kiedy widzi Dennise obok swojego chłopaka, wpada w szał. Rząda od niej, aby w tej chwili się przesiadła. Nauczyciel wzburzony zachowaniem mumii odsyła ją do dyrektora "na dywanik".
  3. Po lekcji Dennise wybiera się na stołówkę, gdzie postanawia zamówić stek z sosem barbecoue. Nie wie jeszcze, że Cleo i Toralei Stripe szykują bardzo słodką zemstę. Oblewają ją owym sosem, niszcząc przy tym jej białą, jedwabną sukienkę. Dodatkowo, kiedy ta krzyczy na nie od różnych, robiąc jej zdjęcia i nagrywają filmy. Cleo wrzuca to na Scarybook'a. Cała szkoła się z niej naśmiewa.
  4. Zapłakana Dennise ucieka do szkolnej toalety. Próbuje być silna, jak zawsze, ale upokorzenie to dla niej najgorsza kara. Clawdeen Wolf po obejrzeniu filmiku postanawia odnaleźć "nową", ze względu na to, że bardzo jej współczuje. Po rozmowie dziewczyny szybko odnajdują wspólny język. Clawdeen, wściekła na Cleo i Toralei, obmyśla z Dennise złowieszczy plan.
  5. Lekcja na basenie. Cleo chwali się przed straszyciółkami drogim bikini od Upiornnel. Oczywiście wszyscy są zachwyceni, dopóki Dennise i Clawdeen nie pokazują pazurków - wypuszczają z kartonów wściekłe nietoperze, które atakują egipską księżniczkę i na oczach wszystkich... zjadają jej kostium kąpielowy! Wściekła, cedzą przez zęby jakąś groźbę, ucieka do przebieralni. Dziewczyny są z siebie dumne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki