FANDOM

Do garów!

—- w filmie Sweet Boo-Birth Day

Piggie Annie Hrum
Uczeń Monster High
Piggie ID
Wiek Piętnaście i pół roku.
Zabójczy Styl Cukierkowe kolory i styl kawaii to zdecydowanie mój żywioł! Kocham takie przesłodzone klimaty.
Dziwaczna wada Moje włosy... czy raczej brak włosów. Mam bardzo rzadkie i przerzedzone włosie, denerwuje mnie to. Wszyscy mają piękne i zdrowe, lśniące włosy, a ja nie mogę?! SKANDAL!
Zwierzę A upieczony przeze mnie chomik z ciasta się liczy?
Ulubione zajęcie Kocham jeść. Naprawdę. Może zabrzmi to infantylnie, ale to mnie uspokaja. Mam wspaniały zmysł kulinarny i smak, więc czemu miałabym z tego nie korzystać?
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś boi się do mnie podejść na przerwie obiadowej, bo boi się, że zjem mu śniadanie! Bzdura! Nie jem byle czego, a w karcie dań nie mają jakiś zbytnich specjałów.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia kulinarne. To chyba jasne?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Oj... dużo tego... Matematyka, historia, biologia... nie znoszę siedzieć w ławce i pisać.
Ulubiony kolor RÓŻOWY!
Ulubione jedzenie Ciasteczka i donuty, koniecznie z różową polewą!
Przyjaciele Poppy Hokkaido, SweetyJelly von Duch, Tsehaj Coffe i Aiko "Susie" Sato
Dolldiaryicon Pamiętnik Piggie Hrum
Piggie Hrum - Córka świniołaka, Szwedka, urodzona pani piekarz, której nie akceptowano w jej rodzinnym kraju z powodu jej rasy. A dokładniej, nie akceptowały jej zakłady gastronomiczne. Piggie to wesoła i lekko naiwna dziewczyna. Tryska z niej energia, której pozazdrościłby niejeden potwór. Jest bardzo pomocna i uczynna, a jak się za coś weźmie, nic jej nie powstrzyma. Niestety, brak jej umiaru w tym co robi jak i mała staranność powodują, że mała ilość osób prosi ją o pomoc. Jest też bardzo, ale to bardzo uparta i często działa tak, by również osiągnąć korzyści. Mimo to Piggie nie jest zbytnio sprytna czy przebiegła. Jest również bardzo uczuciowa i często nie zdaje sobie sprawy z tego, że jej zachowanie budzi wśród innych sprzeczne opinie i kontrowersje odnośnie jej osoby. Piggie zdaje się nie dbać o to, lecz bardzo łatwo ją zranić.

Osobowość

Piggie to wesoła i lekko naiwna dziewczyna. Tryska z niej energia, której pozazdrościłby niejeden potwór. Jest bardzo pomocna i uczynna, a jak się za coś weźmie, nic jej nie powstrzyma. Niestety, brak jej umiaru w tym co robi jak i mała staranność powodują, że mała ilość osób prosi ją o pomoc. Jest też bardzo, ale to bardzo uparta i często działa tak, by również osiągnąć korzyści. Mimo to Piggie nie jest zbytnio sprytna czy przebiegła. Jest również bardzo uczuciowa i często nie zdaje sobie sprawy z tego, że jej zachowanie budzi wśród innych sprzeczne opinie i kontrowersje odnośnie jej osoby. Piggie zdaje się nie dbać o to, lecz bardzo łatwo ją zranić.

Wygląd

Piggie to niska i lekko puszysta upiorka o raciczkach zamiast stóp. Dziewczyna ma po cztery palce u rąk, z tym. że jej kciuk umieszczony jest na spodzie dłoni. Włosy Piggie to bujne, różowo - białe loki, które bardzo często spina w tzw."Pigtails". Upiorka ma duże, różowe oczy zakończone pojedyńczymi rzęsami. Brwi upiorki mają brązowy odcień. Dziewczyna zamiast nosa posiada mały ryjek. Na lewym policzku Piggie widnieje pieprzyk w kształcie serca. Skóra dziewczyny jest blado - różowa, Piggie posiada również mały, kręcony różowy ogonek i duże przylegające uszy w kolorze takim jak jej skóra.

Relacje

Rodzina

Piggie jest córką świniołaków. Ze swoimi rodzicami wiążą się napięte relacje, gdyż nie popierają oni pasji Piggie, upiorka ma siostrę Gabriellę - świetnie się dogadują, co jest dziwne jak na siostry. Obie ubóstwiają kuchnię i łakocie.

Relacje z innymi uczniami

Z Poppy Hokkaido

Dobre przyjaciółki, lubią razem gotować.

Z Tsehaj Coffe

Dobre znajome.

Z SweetyJelly von Duch

Dobre znajome.

Z Aiko "Susie" Sato

Dobre znajome.

Zdolności

  • Wspaniały słuch - Piggie ma wysoko rozwinięty zmysł słuchu.
  • Doskonale rozwinięty zmysł węchu - Dziewczyna ma nos jak nikt inny, świetnie wyczuwa zapachy i się na nich zna. Z odległości kilometra wyczuje np. spalone danie.
  • Doskonale rozwinięty zmysł smaku - Piggie ma wysoko rozwiniety zmysł smaku, i jest na smak bardzo wraźliwa.

Zainteresowania

  • Kulinarstwo - Piggie to urodzona kucharka, potrafi ugotować nie tylko fantastyczną zupę, czy upiec przepyszny suflet, ale także min. przygotować bombową sałatkę czy orzeźwiający koktajl.
  • Krytyka kulinarna - Z uwagi na swoje kulinarne zapędy i doskonale rozwinięte zmysły, dziewczyna interesuje się krytyką kulinarną i restauratorstwem.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Smakuję! Z życia czerpę pełnymi garściami, nie boję się nowych mieszanek.
  • Ksywka: Pig
  • Ulubione powiedzonko: Chrum!
  • Sekrety jej pokoju: W pokoju Piggie ma piecyk, blat oraz lodówkę
  • W szkole najbardziej lubi: Zajęcia kulinarne
  • ...A najmniej: Matematykę
  • Nie rusza się bez: Fartuszka

Wystąpienia

Klasyczny potwór

Świniołak - pochodzi od dzika, którego udomowienie nastąpiło przed ok. 7 tys. lat w Azji, a następnie w Europie. Według innych badaczy domestykacja tego gatunku nastąpiła znacznie wcześniej - już 12 700 - 13 000 lat p.n.e., a miało to miejsce w dorzeczu Eufratu i Tygrysu (późniejsza Mezopotamia).

Świnka

Za przodków świń uważa się podgatunki dzika europejskiego Sus scrofa, który występował w Europie i północnej Afryce oraz azjatyckich Sus scrofa cristatus i Sus scrofa vittatus. Archeolodzy z Durham University w Wielkiej Brytanii twierdzą, że pierwsze świnie przywędrowały do Europy ze Środkowego Wschodu wraz z rolnikami z epoki kamiennej, 6800-4000 lat temu, a dopiero po ich przybyciu rozpoczął się proces udomowiania dzika.Po wielu badaniach naukowych i obserwacjach stwierdzono, że świnia domowa wykazuje się dużą inteligencją.

Miejsce pochodzenia

Szwecja, Królestwo Szwecji – państwo w Europie Północnej, zaliczane do państw skandynawskich. Szwecja jest członkiem
Szwecja
UniiEuropejskiej od 1995 roku (wówczas jeszcze Europejska Wspólnota Gospodarcza). Graniczy z Norwegią, Finlandią oraz z Danią przez most nad cieśniną Öresund.

Ciekawostki

  • Imię dziewczyny pochodzi od słowa "Pig" (ang.Świnka).  Nazwisko upiorki nawiązuje do polskiego słowa "Chrumkać"
  • Piggie nosi doczepiane włosy.
  • Mimo iż kocha gotować, nie znosi programów kulinarnych.
  • Zawsze próbuje swoich dań przed podaniem, i nie tylko swoich...
  • Bardzo pasjonuje ją styl art deco oraz kawaii
  • Pomysł na postać pochodzi od Esterwy.

Galeria

Galeria rysunków

Galeria od innych

Meta timeline

  •  Maj 2016- Rochi mouscedes adoptuje znaki dla Piggie Hrum
  • 2016 - Piggie zostaje opublikowana, tak jak jej BIO i art w pełni.
  • 2017 - Rozpoczyna się renowacja Piggie Hrum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki