FANDOM

Do garów!

—- Czyli weź się wreszcie do roboty.

Colette "Piggie" Hrum
Uczeń Monster High
Colette ID
Wiek Piętnaście i pół roku.
Zabójczy Styl Cukierkowe kolory i styl kawaii to zdecydowanie mój żywioł! Kocham takie przesłodzone klimaty.
Dziwaczna wada Moje włosy... czy raczej brak włosów. Mam bardzo rzadkie i przerzedzone włosie, denerwuje mnie to. Wszyscy mają piękne i zdrowe, lśniące włosy, a ja nie mogę?! SKANDAL!
Zwierzę A upieczony przeze mnie chomik z ciasta się liczy?
Ulubione zajęcie Kocham jeść. Naprawdę. Może zabrzmi to infantylnie, ale to mnie uspokaja. Mam wspaniały zmysł kulinarny i smak, więc czemu miałabym z tego nie korzystać?
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś boi się do mnie podejść na przerwie obiadowej, bo boi się, że zjem mu śniadanie! Bzdura! Nie jem byle czego, a w karcie dań nie mają jakiś zbytnich specjałów.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia kulinarne. To chyba jasne?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka, historia, biologia... nie znoszę siedzieć w ławce i pisać, a w dodatku, kompletnie nic nie rozumiem z tych tematów!
Ulubiony kolor Baby pink.
Ulubione jedzenie Ciasteczka i donuty, koniecznie z różową polewą!
Przyjaciele Poppy Hokkaido
Dolldiaryicon Pamiętnik Colette Hrum

Colette Hrum - Córka świniołaka, Szwedka, urodzona pani piekarz, której nie akceptowano w jej rodzinnym kraju z powodu rasy. Dokładniej,nnie akceptowały dziewczyny zakłady gastronomiczne, w których ubiegała się o staż. Dziewczyna znana jest pod ksywką "Piggie" którą zaczęli przezywać ją przyjaciele. To uparta jak osioł, wesoła dziewczyna która z sercem angażuje się w sprawy ważne nie tylko dla siebie ale i bliskich sobie osób. Nastolatka, wie że nigdy nie zostanie miss piękności, i w pełnii akcpetuje siebie - ze wszelkimi wadami oraz dziwactwami. Dziewczyna brzydzi się osób, oceniających po wugladzie czy pochodzeniu. Interesuje się głównie kulinariami - cukiernictwem, restauratorstwem a także krytyką kulinarną. Uwielbia jeść oraz próbować nowych rzeczy.

Osobowość

Colette to wesoła i lekko naiwna dziewczyna. Tryska z niej energia, której pozazdrościłby niejeden potwór. Jest bardzo pomocna i uczynna, a jak się za coś weźmie, nic jej nie powstrzyma. Niestety, brak jej umiaru w tym co robi jak i mała staranność powodują, że mała ilość osób prosi ją o pomoc. Jest też bardzo, ale to bardzo uparta i często działa tak, by osiągnąć korzyści. Mimo to Colette nie jest zbytnio sprytna czy przebiegła. Jest również bardzo uczuciowa i często nie zdaje sobie sprawy z tego, że jej zachowanie budzi wśród innych sprzeczne opinie i kontrowersje odnośnie jej osoby. Colette zdaje się nie dbać o to, lecz bardzo łatwo ją zranić.

Wygląd

Colette to niska i lekko puszysta upiorka o raciczkach zamiast stóp. Dziewczyna ma po cztery palce u rąk, z tym. że jej kciuk umieszczony jest na spodzie dłoni. Włosy Colette to bujne, różowo - orzechowe loki, które bardzo często spina w tzw."Pigtails". Upiorka ma duże, różowe oczy zakończone pojedyńczymi rzęsami. Brwi upiorki mają brązowy odcień. Dziewczyna zamiast nosa posiada mały ryjek. Na lewym policzku Piggie widnieje pieprzyk w kształcie serca. Skóra dziewczyny jest blado - różowa, Colette posiada również mały, kręcony różowy ogonek i duże przylegające uszy w kolorze takim jak jej skóra.

Relacje

Rodzina

Colette jest córką świniołaków. Ze swoimi rodzicami wiążą się napięte relacje, gdyż nie popierają oni pasji Colette, upiorka ma siostrę Gabriellę - świetnie się dogadują, co jest dziwne jak na siostry. Obie ubóstwiają kuchnię i łakocie.

Przyjaciele

Colette zaprzyjaźniła się z Poppy Hokkaido. Obie, uwielbiają razem gotować, zwłaszcza piec słodkości.

Znajomi

Koleźeńskie relacje świnka złapała z Tsehaj Coffe, SweetyJelly von Duch a także z Susie.

Wrogowie

Dziewczyna z wzajemnością nie przepada za Leah Snowchains a także za Riley Bone. Również Jamie Bezzear ma na pieńku z Colette.

Zdolności

  • Wspaniały słuch - Colette ma wysoko rozwinięty zmysł słuchu.
  • Doskonale rozwinięty zmysł węchu - Dziewczyna ma nos jak nikt inny, jest bardzo wrażliwa na zapach. Z odległości kilometra wyczuje min. spalone danie.
  • Doskonale rozwinięty zmysł smaku - Colette ma wysoko rozwiniety zmysł smaku, który przydaje się podczas degustowania potraw.

Zainteresowania

Kulinaria

Colette to urodzona szefowa kuchnii. Dziewczyna potrafi ugotować nie tylko fantastyczną zupę, czy upiec przepyszny suflet, ale także min. przygotować bombową sałatkę czy orzeźwiający koktajl. Od dzieciństwa, przesiadywała w kuchnii pomagając mamie w przyrządzaniu posiłków dla rodziny, z kulinariami wiąże swoją przyszłość.

Krytyka kulinarna

Z uwagi na swoje kulinarne zapędy i doskonale rozwinięte zmysły, dziewczyna interesuje się krytyką kulinarną a także restauratorstwem.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Smakuję! Z życia czerpę pełnymi garściami, nie boję się nowych doznań.
  • Ksywka: - Piggie
  • Ulubione powiedzonko - "Chrum!"
  • Sekrety jej pokoju - W dormitorium, w którym obecnie zamieszkuje Colette, znajdują się najparwdziwsze: lodówka, blat kuchenny oraz piecyk.
  • Najbardziej lubi... - Smakowanie potraw, gotowanie oraz uszczęśliwiać rodzinę.
  • ...A najmniej - Dyskryminowanie jej, z powodu rasy, niskiej jakości składniki, Fast-Food.
  • Nie rusza się bez: - Fartuszka cukierniczego.

Wystąpienia

  • Brak.

Ciekawostki

  • Imię dziewczyny oraz jej "główny" cytat są nawiązaniem do postaci Colette z filmu Disney'a  "Ratatuj".
  • Ksywka dziewczyny pochodzi od słowa "Pig" (ang.Świnka). Nazwisko upiorki nawiązuje do odgłosu wydawanego przez świnki.
  • Jej babcia od strony mamy była francuzką.
  • Colette nosi doczepiane włosy.
  • Nienawidzi oglądać programów kulinarnych.
  • Zawsze próbuje swoich dań przed podaniem. Nie ma opcji, by podała komuś niesprawdzoną potrawę.
  • Bardzo pasjonuje ją styl kawaii.
  • Urodziny obchodzi dnia Piątego kwietnia.
  • Pomysł na postać pochodzi od Esterwy.

Klasyczny potwór

Świniołak - (gatunek powstały na wzór np. wilkołaka) - Znana wszystkim świnka,domowa pochodzi od dzika, którego udomowienie nastąpiło przed ok. 7 tys. lat w Azji, a następnie w Europie. Według innych badaczy domestykacja tego gatunku nastąpiła znacznie wcześniej - już 12 700 - 13 000 lat p.n.e., a miało to miejsce w dorzeczu Eufratu i Tygrysu (późniejsza Mezopotamia).

Świnka

Za przodków świń uważa się podgatunki dzika europejskiego Sus scrofa, który występował w Europie i północnej Afryce oraz azjatyckich Sus scrofa cristatus i Sus scrofa vittatus. Archeolodzy z Durham University w Wielkiej Brytanii twierdzą, że pierwsze świnie przywędrowały do Europy ze Środkowego Wschodu wraz z rolnikami z epoki kamiennej, 6800-4000 lat temu, a dopiero po ich przybyciu rozpoczął się proces udomowiania dzika.Po wielu badaniach naukowych i obserwacjach stwierdzono, że świnia domowa wykazuje się dużą inteligencją. Świniołaki, są spotykane także w kulturze popularnej. Ta "rasa" przewinęła się min. w universum gry "Don't starve".

Miejsce pochodzenia

Szwecja, Królestwo Szwecji – państwo w Europie Północnej, zaliczane do państw skandynawskich. Szwecja jest członkiem
Szwecja
UniiEuropejskiej od 1995 roku (wówczas jeszcze Europejska Wspólnota Gospodarcza). Graniczy z Norwegią, Finlandią oraz z Danią przez most nad cieśniną Öresund.

Galeria

Galeria rysunków

Galeria od innych

Meta timeline

  • Maj 2016 - Rochi mouscedes adoptuje znaki dla Piggie Hrum
  • 2016 - Piggie zostaje opublikowana, tak jak jej BIO i art w pełni. Rochi zastrzega grafikę związaną z Piggie oraz tekst (nie licząc opisów klasycznego potwora i miejsca pochodzenia).
  • 2017 - Rozpoczyna się renowacja Piggie Hrum. Postać zyskuje nowe imię - Colette.