FANDOM

Penelope Pinq, ale mówcie mi Lady Pepi.
Uczeń Monster High
Ponelope Pinq.jpg
Wiek Mam 15 szalonych i pełnych szyku lat.
Zabójczy Styl Oczywiście ubieram się modnie i z klasą. Chcę być rozpoznawana jako wyznacznik trendów.
Dziwaczna wada Według mnie jestem dosłownie idealna z jednym mankamentem. Niestety raz do roku zmieniam się w kompletnie nieopanowanego potwora.

Inni mówią (co jest kompletnie absurdalne) że jestem zarozumiała.

Zwierzę Mam charta afgańskiego zwanego Kornelius. Mam jeszcze swoją ulubioną również przeklętą zabawkę pluszowego jednorożca Leonitę.
Ulubione zajęcie Uwielbiam projektować ubrania i tworzyć nowe stylizacje dla poszczególnych potworów i potworek.
Najbardziej irytująca rzecz Nienawidzę swojej przypadłości bo nie dość że wyglądam wtedy okropnie to jeszcze mam wrażenie jakby coś lub ktoś mną sterował.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Szcerze Uwielbiam wszystkie lekcje. W ogóle uwielbiam się uczyć ale nie chcę stracić przykrywki i udaję że lekcje są nudne.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie istnieje taki szczerze mówiąc. ;)
Ulubiony kolor Różowy oczywiście. To widać chyba ?
Ulubione jedzenie Uwielbiam ciasteczka z niespodzianką July Joker. Nie dość że są wyśmienite to jeszcze śmieszą.
Przyjaciele {{{przyjaciele}}}
Dolldiaryicon.jpg {{{pamiętnik}}}
Cmt1rg8.png
Penelope "Pepi" Pinq zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Grudzień 2016!

Osobowość

Jest znana w swojej szkole jako zarozumiała, bogata panienka, za wszelką cenę chcąca stać się gwiazdą. Naprawdę ma poczucie stylu i wielu jej tego zazdrości i mimo iż jest zarozumiała, cieszy się swoim talentem i dzieli nim z innymi. Potrafi być, jeśli zajdzie taka potrzeba, bardzo słodziutka i urocza oraz często to wykorzystuje. Tak naprawdę jest czasem przesadnie nieprzyjemna, gdyż boi się być zraniona, ale koniecznie chce utrzymać się na topie, gdyż wie, że jeśli straci popularność, prawdopodobnie straci też swoje jedyne przyjaciółki. Jest ponad przeciętnie inteligentna, ale mimo wszystko woli grać głupiutką, naturalną blondynkę farbującą się na róż, bo wie, że statystycznie wynika, iż takie osoby są wiele popularniejsze od oczytanych i inteligentnych dziewczyn. Często polega na badaniach statystycznych oraz sama je czasem przeprowadza. Lubi się wyróżniać. Wszystkie zarzuty przeciwko niej czy próby oczernienia potrafi wykorzystać na swoją korzyść. Wie czego chce i nie odpuści, dopóki tego nie dostanie. Ma niesamowity dystans do siebie.

Wygląd

Białoskóra córka jednorożca i chochlika jest niziutka, przez co niemalże zawsze nosi wysokie buty. Ma naturalnie blond włosy, aczkolwiek farbuje je na róż. Ma naturalnie różowe oczy i biały róg jednorożca wyrastający jej ze środka czoła. Ma też wysoko osadzone uszy na wpół chochlika i na wpół jednorożca. Nie posiada ogona jak większość jednorożców. Uwielbia mocny makijaż, wręcz jej znakiem rozpoznawczym są grube i mocno podkreślone doczepiane rzęsy. Jest drobniutkiej budowy.

Pochodzenie

Upioryż (ang. Scaris) – fikcyjna lokalizacja wzorowana na francuskim Paryżu, stolicy Francji. Ma pozycję kulturalnej stolicy świata. Upioryż jest nazywany „miastem strachu”, a jednym z jego rzekomych sąsiednich miast jest Granitowo.

Klasyczny potwór

Jednorożec2.jpg
Jednorożec
–stworzenie fantastyczne, występujące w mitach i legendach, posiadające jeden róg pośrodku czoła. Najwcześniej opisane przez Ktezjasza w V-IV w. p.n.e.; Pliniusz Starszy dodał mu jeszcze łeb jelenia, stopy słonia i ogon lwa. W średniowieczu przedstawiano go z głową i korpusem białego (rzadziej czerwono-czarnego) konia, dodając niekiedy nogi jelenia i lwi ogon. Jednorożca uważano za jedyne zwierzę mające odwagę atakować słonia, posiadające tak ostre kopyta, że jedno ich uderzenie rozcina słoniowi brzuch.

Chochlik — stwór fantastyczny, słynący z psocenia. Ponoć Chochliki w nocy plączą koniom grzywy. Są małe, nieco niższe od goblinów. Mają łysą głowę, a szczupła budowa ciała pozwala im szybko biegać.

Relacje

Rodzina

Pepi pochodzi z bogatej szlacheckiej rodziny wygnanej z plemienia z powodu związku jej ojca chochlika z jednorożcem. Wśród chochlików zakazane jest spoufalać się z innymi rasami. Uwielbia swojego tatę, gdyż jest naprawdę zabawny i potrafi wszystkich rozbawić w każdej sytuacji. Z mamą ma słabszy kontakt, gdyż zdecydowanie jest ona pracoholiczką i naprawdę mało czasu spędza z rodziną. Zajmuje się leczeniem rannych stworzeń.

Przyjaciele

Ma trzy ślepo podążające za jej ideami przyjaciółki, a mianowicie Pat, Korn i Lettę. Traktuje je jak służące, a one chcąc z szarych myszek stać się gwiazdami i chociaż chwilowo zabłysnąć w jej świetle pozwalają się wykorzystywać.

Znajomi

Zna każdego w swojej szkole. W końcu chce być popularna i woli z każdym utrzymywać co najmniej dobre kontakty, gdyż sądzi że każdy może jej się na coś przydać.

Wrogowie

Sądzi, iż nie ma żadnych wrogów, a tak naprawdę mało kto ją lubi.

Miłość

Na tę chwilę raczej nie zwraca uwagi na chłopaków.

Zwierzęta

"Mam charta afgańskiego zwanego Kornelius. Jest bardzo dumny ze swojego pochodzenia i ma świetne wyczucie stylu, zresztą podobnie jak ja. Mam jeszcze swoją ulubioną również przeklętą i czasem złośliwą zabawkę pluszowego jednorożca. Każe się nazywać Leonita. Uwielbiam ją wyprowadzać razem z moim charcikiem."

Zainteresowania

Jej głównym zainteresowaniem jest moda i jej historia. Jest przewodniczącą klubu "styl i szyk" gdzie uczy o historii ubioru, makijażu i fryzjerstwa oraz oczywiście jak aktualnie ubierać się modnie i szykownie.

Umiejętności

Leczenie

Szybkość

Zwinność

Wystąpienia

  1. Film: "Howlspray Live!" by Amity.Gala
  2. Film: "Tęcze i Potwory/Rainbows and Monsters" by xRubinX
  3. Linia lalek: "Disney inspiration" by SmoczaS

Drop Dead Diary

Ksywka: Każę wołać na siebie Lady PePi

Ulubione powiedzonko: "O rzesz kurtka na wacie"

Najbardziej uwielbiam: Oczywiście modę, stylizacje, podążanie za nimi i poduczanie innych.

...a najmniej: Gdy ktoś mówi, że jestem zarozumiała. Oni nie wiedzą, że to tylko gra...

Nie ruszam się bez: Trzech rodzajów tuszów do rzęs i oczywiście szminki.

Sekrety pokoju: Mój pokój jest podzielony na dwie części podobnie jak moja osobowość. W jednej przyjmuję gości. Jest ona różowa, modna, słodziutka i szykowna. Druga część wygląda jak pokój kujonki, wszędzie mam książki. W końcu muszę się gdzieś uczyć historii mody i odrabiać lekcje, a taki klimat mi najbardziej sprzyja, ale mimo wszystko utrzymuję go w tajemnicy przed koleżankami.

Moja Boo-uniklana cecha: Jestem cała unikalna i po prostu idealna, czego chcieć więcej. A tak serio to potrafię wyleczyć każdą chorobę. Mimo iż jestem hybrydą odziedziczyłam pełną moc jednorożców.

Ciekawostki

  • Nienawidzi wanilii.
  • Ma uczulenie na truskawki i kocią sierść.
  • Słucha tylko popu.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki