FANDOM

Cmt1rg8
Patsy Legba zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Kwiecień 2016!
Patsy Legba
Uczeń Monster High
Patsy Legba
Wiek 16 rytuałów voodoo, jednak w zaświatach czas płynie inaczej.
Zabójczy Styl Uwielbiam biżuterię, im więcej, im bardziej brzdękająca tym lepiej. Mam to po tatusiu. Nie pogardzę piórami oraz kośćmi, nigdy nie wiadomo czy nie przydarzą się do odprawienia jakiegoś rytuału.
Dziwaczna wada Mam pamięć doskonałą - podobno to choroba. Czasem jest to przydatne (sprawdziany w szkole), ale jak mam pamiętać wszystkie najbardziej upokarzające momenty (nie)życia i wszystkie przykrości mi wyrządzone... To nie jest wtedy ciekawie.
Zwierzę Nie posiadam, ale moja laska towarzyszy mi zawsze i wszędzie, jest niczym najwierniejszy przyjaciel.
Ulubione zajęcie Co może być ulubionym zajęciem potomkini Papy Legby? Oczywiście, że odprawiane rytuałów voodoo. Podczas nich mogę lewitować, a to jest fantastyczne!
Najbardziej irytująca rzecz Gdy ktoś chce przejść na drugą stronę bez zapłaty. Mi to nie za bardzo na razie przeszkadza, ale tata wpada w furę i to nie jest miły widok.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny {{{ulubiony_przedmiot}}}
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gryzologia. Wyznawcy obdarowują nas masą zbóż i zwierząt, że nie chcę się jeszcze o tym uczyć.
Ulubiony kolor Chyba ciemnopomarańczowy. Tak, ciemnopomarańczowy. pasuje mi do cery.
Ulubione jedzenie Smażone ciastka w kształcie czaszek. Nie wiem czemu tata ciągle chce, abym jadła białe koguty...
Przyjaciele Sandra Nadolna
Dolldiaryicon Mam doskonałą pamięć i nie potrzebuję pamiętników.

Patsy Legba - córka Papy Legby. Jej ojciec jest bogiem-duchem z religii voodoo. Często o sobie mawia, "Uwielbiam biżuterię, im więcej, im bardziej brzdękająca tym lepiej. Mam to po tatusiu. Nie pogardzę piórami oraz kośćmi, nigdy nie wiadomo czy nie przydarzą się do odprawienia jakiegoś rytuału. Wiecznie towarzysząca mi laska nadaję elegancji, ale lubię również zwiewne szorty, dające mojego własnego, dziewczęcego uroku."

Strona w budowie!

Osobowość

Patsy znana jest z dość specyficznego poczucia humoru. Tam gdzie inni widzą smutek i rozpacz ona potrafi przemienić to w komedię. Nie jest typem gwiazdy i nie chce się wyróżniać. Od kłopotów stara sie trzymać z daleka, jednak po zaprzyjaźnieniu się z Sandrą one same ją znajdują. Ma doskonałą pamięć co jest spowodowane chorobą. Dużo potworów ją nienawidzi za tę zdolność, bo nie musi uczyć się do sprawdzianów, jednak ona sama dostrzega więcej minusów tej umiejętnosci. 

Zainteresowania

Ojciec dziewczyny ciągle się na nią denerwuje, że ta nie ma zainteresować. Żaden przedmiot szkolny jej nie odpowiada. Po zajęciach często zamyka się w pokoju i siedzi na środku podłogi nic nie robiąc. Dziewczyna nie przyznaje się, ale to właśnie wtedy "ogląda film" z dnia jaki przeżyła. Jej głowa jest ciągle zaprzątnięta myślami o tym co się wydażyło i po prostu nie ma czasu na hobby.   

Kiedy ma lepszy dzień przygląda się śmiertelnikom ją czcącym. Często bez zgody taty odpowiada na ich wezwania podajac się za niego. 

Relacje

Rodzina

Ojciec Patsy ma ogromne poczucie humoru jednak nie każdy je rozumie. Pali cygara przez co córka bardzo się na niego denerwuje. Dziewczyna z nim mieszka i uczy się od niego magii. W jej 16 urodziny stwierdził, że sam "wszystkiego" jej nie nauczy dlatego posłał do Straszyceum.

Wujek Baron Samedi (Sobota) i ciocia Maman Brigitte. Dziewczyna często ich odwiedza i razem urządzają rodzinne rytuały.

Przyjaciele

Przyjaciółką boginki jest wampirzyca Sandra Nadolna. Dziewczyny poznały się w pierwszym tygodniu nauki Patsy w nowej szkole.

Skelita Calaveras również jest jej przyjaciółką. Szkieletka śmieje się, że Patsy zadaje się z nią dlatego, aby mieć szybki dostęp do kości.

Kumpelą młodej Legby jest Honey Swamp. Dziewczyny razem spędzają czas na rozmawianiu o rodzinnych stronach. 

Z Jane Boolittle wymieniają się biżuterią, jednak córka doktora kategorycznie odmawia pożyczenia swojego voodoo zwierzątka. 

Znajomi

Amelie Muroame - upiorki poznały się na próbie zespołu gdzie razem z Sandrą wykonywały wspólną piosenkę.

Miłość

Jeszcze nie spotkała upiora, który zadowalałby jej ojca.

Wrogowie

Strachu, jednak ciężko nazwać go wrogiem Patsy - on sie jej po prostu panicznie boi, czego sama dziewczyna nie rozumie.

Zwierzak

Nie posiada, jednak twierdzi że jej laska jest towarzyszem.

Często bawi się z wężem boa, taty.

Wygląd

Patsy jest włascicielką burzy białych włosów ciężkich do poskromienia. Czerwone oczy przenikające duszę osłonięte długimi czarnymi rzęsami. Dziewczyna ma ciemną karnację i szczupłe ciało. Jej wiek szacowany jest na ok 16 lat jednak w zaświatech czas płynie inaczej.  

Klasyczny Potwór

VeveLegba
Papa Legba, to jeden z bogów-duchów (loa) w panteonie religii voodoo.

Odgrywa główną rolę w rytuałach. Strażnik granicy między światem żywych i umarłych, "opiekun rozdroży", umożliwia kontakt z duchami zmarłych i innymi istotami duchowymi. Symbol Legby veve przypomina stylizowany klucz. Po śmierci pomaga duchom zmarłych odnaleźć drogę do zaświatów, gdzie spotkają się z loa.

Papa Legba może też uniemożliwić duchom przenikanie do świata żywych, dlatego często prosi się go o pomoc w przypadku egzorcyzmów, opętania, nawiedzenia domu itp.

Zawsze wzywa się go jako pierwszego loa we wszystkich rytuałach, bo odgrywa rolę pośrednika między ludźmi i duchami.

W voodoo składa się mu zarówno krwawą ofiarę z białego koguta, jak też zboża i używki (np. kawa, rum, tytoń i cygara).

Miejsce pochodzenia

Nowy Gorlean - miasto na południu Stanów Zjedzonych, największe miasto stanu Luizjana.

Uważany jest za kolebkę jazzu. W mieście odbywają się liczne festiwale jazzowe. Nowy Orlean jest słynny na całym świecie z jedzenia. Bezkonkurencyjne specjalności zawierają m.in. smażone ciasteczka w kształcie kwadracików, zwane "French doughnuts" czyli francuskie pączki.

Umiejętności

Voodoo

Zna wszystko na pamięć i potrafi odpawić każdy rytułał. 

Saksofon

Jak na wychowaną w "duchu" miasta Gorleanu, jezz ma we krwi.

Niezapomniane cytaty

Ciekawostki

  • Została stworzona na potrzeby konkursu na blogu Monster High News w którym wygrała.
  • Jej włosy są ciężkie do poskromienia. Nakłada tone odżywki, ale i tak się rozdwajają i mechacą, dlatego woli zaplatać je w warkoczyki.
  • Umie grać na saksofonie.
  • Strach się jej boi.
  • Jest mnemonistką.

Lalki

Basic

  • Powstanie artu: ?
  • Ulepszenie artu: brak
  • Powstanie lalki: brak
  • Ulepszenie lalki: brak
  • Rozpiska: brak

Fierce Rockers

  • Powstanie artu: 8 marca 2016
  • Ulepszenie artu: brak
  • Powstanie lalki: brak
  • Ulepszenie lalki: brak
  • Rozpiska: brak

Dziewczyna ze swoim saksofonem dodaje oryginalnego rytmu w potwornym zespole. 

Dostępna w trzypaku z Amelie i Sandrą.

Dziewczyny wykonują piosenkę Smile autorstwa Lilly Alien.

Orchard - World of Chaos: Fresh & Pawsome

  • Powstanie artu: 30 marca 2016
  • Ulepszenie artu: brak
  • Powstanie lalki: brak
  • Ulepszenie lalki: brak
  • Rozpiska: brak

Seria wymyślona na potrzeby filmu Orchard - World of Chaos

Dziewczyna robiąc eksperyment na owocu kokosa sama się w niego zamieniła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki