FANDOM

Okładka

Oto okładka pamiętnika Xenii:
Diary

Diary Xenii

Pamiętnik

Achh.... Jestem tak potwornie zmęczona.... Ta przeprowadzka to zły pomysł! Zaczęło się od tego że rodzice postanowili że będe chodzić do straszyceum (tak wiem głupi pomysł!) przecież w mojej Akademi Dla czarownic i czarowników miałam dużo przyjaciół! i tak nagle miałam zmienić szkołe ?! to niedorzeczne!!!! No ale rodzice coraz bardziej zaczęli zastanawiać się nad tym pomysłem a ja nic nie mogłam zrobić .... No i wkońcu rodzice wykupili dom niedaleko straszyceum. Niestety... Przeprowadziliśmy się ale podróż trwała prawie cały dzień. Dlatego jestem tak potwornie zmęczona że aż nie umiem ustać na nogach! chyba wezmę gorącą kąpiel....

                        03 Wrzesień 22:30 ******

No i zaczęła się szkoła!!! Dziś mieliśmy impreze powitalną! A no tak nie mówiłam wam jeszcze.... Mam chłopaka AAAAAAAAAAAAAAAA Ma na imię Eryk wreszcie pozbierałam się potym jak Zerwałam z Angelo! Eryk we wszystkim mnie wyręcza to takie słodkie ! A i jeszcze coś zapisałam się do potworniarek Cleo (liderka) Jest trochę niemiła Ale można się z nia zakolegować ;) Poznałam też Rochelle Jest bardzo miła, Operette jest trochę nieśmiała ale ma piękny głos. no to tyle Bye!

                        04 Wrzesień 18:03 ******

Hej to znowu ja dzis myślałam że jej coś zrobie!!!! Poznałam Toralei..... Jest okropna we wszystkim sie rządzi i robi wszysto żeby nas zdenerwować Grrr jeszcze sekunda i bym jej coś zrobiła !!! Weszłam do klasy pana Strasznego jeszcze nie było... A potem usłyszałam jak toralei krzyczy : TERAZ!!!! Jej koleżanki pociągneły za jakieś liny a na mnie wylał sie kubeł wody .... Grrrrr! (Oczywiście to stereotyp że po wylaniu na czarownice wody rozpuści się...) Na szczęscie straszyciółki pomogły mi sie osuszyć;) To tyle paaaa Dopostraszenia!

                       09 Wrzesień 10:20 *****

Hejka! Dziś sprzątałam caluśki dom ale było warto oj było.... dzis ide ze straszyciółkami do centrum handlowego! Extra kupimy sobie jakies zabójcze ciuszki!!! A i jeszcze coś przesyłam zdjęcie mojego domku! [1]Dom xeniiDodany przez MojePostacie.Bye lece na zakupy !!!

                       07 Grudzień 19:14 *****

Heyyy! To ja Xenia dawno mnie nie było oj tak!Jak wiecie wczoraj były straszliwie fajne..... MIKOŁAJKI !!! Dostałam extra super nową miotłe BŁYSKAWICA1600 ! To jedna z najszybszych mioteł na świecie! Dostałam też nowy sweetaśny .. Kapelusz! No i peeeełno słodyczy :) Oczywiście napadało trochę śniegu więc musiałam go odśnieżyć spod domu.Chyba musze sobie kupić ciepły płaszczyk na zimę bo jest ZzzzZZZzzimno... xD to tyle dopostraszenia! 

                        27  Grudzień 10:36 *****

Heyycia!Wczoraj byłam na Strasz-lodowisku! Było Extraa! Oczywiście dużo razy się poprzewracałam ale i tak było superowo!Dziś idę z Pytonerrą do centrum handlowego przy okazji kupie sobię ten płaszczyk na zimę :) To dopostraszenia!!!

                 05 Styczeń 17:36 ******

Siema siema!!! Byłam u Izabelli na imprezce takiej piżama party i działy się tam dziwne rzeczy ale o tym kiedy indziej.Był nowy rok tak tak... Sylwka spędziłam na dworze.Mam pewne postanowienia noworoczne:

Będzie więcej randek z Erykiem.

Więcej leniuchowania (Oh YES!)

Więcej spotkań z przyjaciółmi.

Mniej sprzątania domu (Nareszcie!)

I zabieranie się za naukę (Najbardziej za szporachunki)

Tak wiem wiem dużo tego xD Ale niestety.... To tyle dopostraszenia!

                   29 Styczeń 20:36 ******

Hejo Haj! Zaczęły się ... FERIE!!!! No ale zamiast wesoło spędzić je w domu xD rodzice wpadli na wspaniały ,,pomysł i wylądowałam z rodzinką w górach ! Tak się nudze że oglądam na telewizorze jakiś smętny hiszpański serialik.Telewizor oczywiście nie ma kablówki... I w tym jest problem  :( Dobra kończe bo mama wpadła znowu

na pomysł i idziemy na spacerek pozwiedzać okolicę. Ał Ał Ał! Moja siostra Vicky ciągnie mnie za włosy Ałaaaaaaaaaaa!!!!!

                                 25 Czerwiec 14:17 ******

Hej! Za 3 dni wakacje YaY!!!!!!! Mniej więcej w środku lipca jadę do mojej Großmutter do Niemiec.Fajnie będzie odwiedzę moich starych znajomych z Akademii Czarownic i Czarowników. Później może pojadę w Gebirge albo nad Meer.AAAA już się nie mogę doczekać! A z Pytonerrą planujemy wyjazd na obóz pod Zelte.Ok spadam muszę zjeść Mittagessen. Mniam dziś jest pieczeń ! Bye!

Słowniczek:

Großmutter-Babcia

Gebirge-Góry

Meer-Morze

Zelte-Namioty

Mittagessen-Obiad

                                   03 Sierpnia 14:38 *******

Guten Tag! Za niecały miesiąc kończą się wakacje :( Razem z Pytonerrą byłyśmy na obozie pod zelte :) Jutro idziemy razem na Bassin a za tydzień jadę do Niemiec do mojej familie... Tak .. A potem schule ;) Okej lecę bo mi trumnofon dzwoni! Auf Wiedersehen!

Słowniczek (niektóre słówka były w poprzednim wpisie więc nie będe ich pisać)

Guten Tag-Cześć,Dzień dobry.

Bassin-Basen

Familie-Rodzina

Schule-Szkoła

Auf Wiedersehen-Pa,Do widzenia.

                                                         02 Maja 20:50 2014 ******

Servus! Długo nie pisałam... Mamy teraz Majówkę,którą tradycyjnie spędzam razem z familie u Großmutter. Niestety,pokój muszę dzielić z meiner sister. Co za Missgeschick! Tu jest tak furchtbar langweilig... Niewiem co bym zrobiła,gdybym nie wzięła wszystkich moich bücher i laptopa

Ok muszę lecieć,Auf Wiedersehen!!!

SŁOWNICZEK

Servus-Cześć

Familie-rodzina

Großmutter-babcia

Meiner sister- Moją siostrą

Missgeschick-Pech

furchtbar langweilig-strasznie nudno

Bücher-książek

Auf Wiedersehen-Pa,Do widzenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki