FANDOM

Diary Wawerly.png
29.08

Och, Salem! To miasto (bardzo) dosłownie zwaliło mnie z nóg. Oczywiscie wszystko zaczeło się wczoraj kiedy to poznałam na lotnisku Lily Gryfex, a dokładniej 25.08. Od początku.

Pewnego słonecznego ranka, kiedy to moja kochana mamusia obudziła mnie w brutalny sposób informując, że już podjeła decyzje. Następne kilka dni spędziłysmy na pakowaniu moich walizek. Otóż miałam zacząć uczęszczać do szkoły dla takich jak ja, czyli dla potworów. ...

...Na lotnisku poznałam gryfinke, Lily. Opowiedziała mi ona co nieco o szkole, Monster high. Nauczyłam się kogo unikać, a z kim mogę porozmawiać.

04.09

Ok. Pierwszy dzień nie był może super udany, ale można powiedzieć, że nie narzekam. Otóż już w progu dał się weznaki mój lęk, który nabyłam będąc odizolowana od wszystkich w mojej jamie.

Na całe szczęscie pewna wegetarianka, Draculaura, przekonała mnie, że nie mam się czego obawiać.

14.09 Uff... Nie ma to jak wolne. Oczywiscie nie jest to weekend, ale za to dzięki głupiemu przeziębieniu Rossa, mielismy wolne, bo spalono sale. Mogłam się wybrać na nowoczesną wersje Godzilli. Niestety seans został przerwany przez córke prawdziwej Godzilli, która rzuciła torbą popcornu w projektor kinowy, a jej kumpela, córka Marzanny (bo tak w polsce nazywa się Ponury Żniwiarz) zaczeła ją wyzywać od czortów i uznałam, że lepiej będzie wyjsć niż zostać wziągniętą w czarną dziure.
17.09

Och, co za dzień. Do szkoły przyszegł nowy przystojniak, Draqba. Oczywiscie oboje wpadlismy sobie w oko. Niestety poglądy naszych rodzin pozwalają nam wyłącznie na przyjaźń, a nie na jaki kolwiek związek. Moja starsza siosta pisała w listach, że jestesmy jak Romeo i Julia i że nie zdziwi się ja do domu wróce w trumnie.

22.09

Dzisiaj na lekcji Martwych Języków Toralei, jak to ona, zrobiła straszną aferę. Czy to wina Gila, że jego śmieszą te niezrozumiałe wyrazy? A ta kretynka zaczęła z miejsca miauczeć, że jak tak można. Z pewnością chciała się w ten sposób podlizać Panu Paskudnemu. Jakaś dziewczyna o szarej skórze zaczęła protestować przeciw jej oszczerstwom.

Kiedy lekcja się skończyła, dowiedziałam się, że tamta dziewczyna nazywa się Echolette i jest... jak to szło... echotworką? Nie znam tego gatunku potworów, pewnie jakiś nowy. Dość wspomnieć, że szybko okazała się świetną towarzyszką rozmowy. I to nawet mimo tego, że czasem wtrąca jakieś niemieckie zdania do swoich wypowiedzi.

04.09 Haha..., dzień pełen wrażeń. Po pierwsze dyrektorka zorganizowała nabór do drużyny koszykarskiej i było by grezchem, gdybym się nie zgłosiła. Początkowo dziewczyny mi tego serdecznie odradzały, bo (cytując) POT. Tylko jedna mądra Draculaura stwierdziła, że skoro sprawia mi to taką radość to powinnam się kierować sercem, a ne opinią publiczną. Dobrze, że posłuchałam, bo zagrałam na 120% i dostałam się do składu. Deuce i Clawd powiedzieli, że jeśli będę tak wymiatać na treningach to będę reprezentować szkołe w zbliżojącym się meczu. Obiecałam, że dam z siebie wszystko. Poza tym miałam dziś schadzke w katakumbach z Qbusiem i zostaliśmy nakrycia tam przez Operette. Naszczęście laska okazała się spoko kobitą i obiecała to zachować wyłącznie dla siebie.
3.01 Drogi pamięniku, ostatnio dawno w tobie nie pisalam, ale nie miałam zbytnio czasu. W miom życiu ostatnio wiele się zmieniła, w końcu to nowy rok. Ale nim on nastał zrobilam w swoim życiu 1. ważny krok (a właściwie to ktoś "pomógł" mi go zrobić). Z "pomocą" Draco, mojego starszego brata, mój tata dowiedział się, że chodzę z wampirem, Nie był w skowronkach po usłyczeniu tej informcji. Bałam się co wymyśli mi na kare, ale w końcu wyszlismy na prostą. potem mój brat wpadł na jeszcze genialniejszy pomysł i wtedy to się narobiło. Z koleją rzeczy zostałam kilkakrotnie porwana, napadnięta, pokaleczona, scięto mi włosy i na zakonczenie zerwałam z Qbą dla dobra bliskich. Oboje byliśmy tego świadomi. No, ale rodzina przedewszyskim. Zgodzilam się wońcu na to, aby to właśnie tata znalazł mi chlopaka i w życiu nie pomyślałabym, że kiedyś spodobają mi się nasze rodzinne tradycje. Po tym jak mój tata ię dowiedział, użądził jakieś "zawody" o mnie (nie popieram traktowania mnie jak martwej rzeczy). Ze wszystkich tych smoków, bazyliszków itp. mnie najbardziej zaitrygował syn Kery o imieniu Kalistrat (wiem, że trudne do wymówienia). Matko jedyna, ale on jest przystojny, po porostu zwalił mnie z nóg. Jak wróce do szkoły, moje straszyciółki bedą mi zazdrościć.
Do pomniejszych spraw zalicza się m. in. to, że moja jedyna siostra, Draconess, wkoncu urodziła. Moja siostrzenica jest, kurcze, taka słodziutka, ale co się dziwić, jak jej ojciec jest aniołem. Druga sprawa to fakt, że mi (nareszcie) rosną mi rogi. Strasznie to swędzi, ale mama mnie ostrzgała abym tego nie drapała. Teraz wygladam jakby mi dwa guzy ktoś nabił. Ciekawe jakie rogi bedę mieć?
11.01

Dziś w szkole odbył się  pokaz Izabelli Black. Wyszedł świetnie. Wszyscy bili brawo ja również. Tylko Trolek Face się jak zwykle na coś obraził. Po pokazie chciałam jej pogratulowoć, ale Mino biegł prosto na nią. Zaczęła wrzeszczeć na Minosa ze następnym razem niech uważa. Odwracając się przez przypadek wpadła na Trolka. Zaczął  ją wyzywać.
Gapiłam się na niego jak na najgorszą kanalie. Jak on mogł tak wyzywać bez powodu? Wracając do rzeczy Iz chyba nie wytrzymała bo palnęła go z całej siły w łeb. Wokół ich zebrał się tłum gapiów. Gdy Trolek próbował jej oddać byłam już tak wkórzona na niego że zachciałam go palnąć (i nie tylko ja), jednak jakieś pole siłowe mnie odepchneło. Walka trwała nadal Trolek nie trafiał za każdym razem za to Izabella biła się jak zawodowiec.  Nagle ujrzałam panią Krewnicką szła prosto w ich stronę. Oboje wylądowali w jej gabinecie. Dzięki Astrze słyszeliśmy co się tam dzieję. Trolek zaczął opowiadać że to ona zaczęłam bójkę i ze przez cały czas go wyzywała od najgorszych. Pani Krewnicka jednak chciała wysłuchać jej wersji, więc opowiedziała jej jak to było. Uwierzyła Izabelli a Trolek został wywalony ze szkoły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki