FANDOM

Monster high journal base by jackanddannysgirl-d3gij2v

Strona w rozbudowie ^-^

Uwaga! Do mojego pamiętnika wchodzisz na własną odpowiedzialność

1 September 

Hola mi Diaro!

Szkoła jej! Zaraz? Z czego ja się cieszę? To oznacza 

-kartkówki 

-sprawdziany

-denerwujący nauczyciele

Hmmm. Lecz są także jej zalety

-nuevo Amigos (o ile ich znajdę!)

- CHEMIA i MUZYKA

-kółko muzyczne

To chyba tyle. Ale i tak cieszę się na nowy rok!

2 September 

Hola mi Diaro! Już czuję się prawdziwym uczniem Straszyceum! Gdy weszłam do szkoły wszyscy się na mnie patrzyli. Pfff jakby w życiu nie widzieli niebieskiego kota. Podeszła do mnie jakaś pomarańczowa kotka.To była Toralei. Chciałam wyjść na ostrą lecz nie wyszło. -Co tu robisz niebieskawy kotku? Zgubiłaś się w tamtą stronę jest wioska smerfów! powiedziała i wybuchła śmiechem. -uważaj cárcel bo pożałujesz swej respuestas. Teraz idę nie mam zamiaru patrzeć na usted. Lecz idąc jedna z osób podstawiła mi nogę i wywróciłam kozła jak nigdy. Oj było mi wstyd. Zaczyna wątpić że znajdę przyjaciół.

3 September

Hola mi Diaro!

Dzisiaj była pierwsza lekcja Chemi. Było świetnie. Najpierw rozmawialiśmy o átomos. Później robiliśmy doświadczenie związane z acidificación del medio ambiente. Jak ja uwielbiam ten asignatura escolar.

Następna była historia. Koszmar! Och jak ja No me gusta la historia! Znów od nowa! od powstania pierwszego potwora. Myślałam, że zanudzę się na muerte.

Wreszcie historia dobiegła końca. Później matematyka, nie ma o czym hablar. Biologia, akurat ona była interesante. I lekcje szybciutko minęły końca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki