FANDOM

Padma Zula Mokel'mbemb
Uczeń Monster High
Padma new design ID
Wiek 17 lat
Zabójczy Styl Kocham dziewczęcy look, ale dodaję do niego mnóstwo własnej inwencji, a to kolorowe piórka, a to jakiś kwiatek... Uwielbiam zwłaszcza motyw łapaczy anów.
Dziwaczna wada Posiadam bardzo głośny chód, dlatego bardzo często straszę nim innych, jestem też bardzo silna i nieraz zdarzyło się, że wybiłam okno, mimo że nie chciałam tego.
Zwierzę Nie posiadam zwierzaków, a szkoda, ponieważ bardzo lubię pupilki wszelkiej maści, najchętniej chciałabym mieć jakiegoś psa, najlepiej biszkoptowego.
Ulubione zajęcie Kocham patrzeć na uśmiech innych oraz opiekować się dziećmi, możesz zawsze liczyć na moją pomoc, ale bez przesady, nie dam się wykorzystywać!
Najbardziej irytująca rzecz Powtarzanie parenaście razy tego samego zdania, tylko dlatego, że ktoś wolno myśli, nie wiem czemu, ale bardzo nie lubię także parasolek, przyprawiają mnie o dreszcze.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny W-F, jestem wtedy w stałym kontakcie z innymi upiorkami! To wspaniałe.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka. Zwykle siedzę sama w ławce, ponieważ nauczycielka obawia się, że będę od kogoś ściągać...
Ulubiony kolor lekko przegniła zieleń
Ulubione jedzenie Pysznie orzeźwiające sorbety owocowe i mrożona herbata zielona.
Przyjaciele Fiorella di Seal Xena Venefica i Sun Hi Yumeha
Dubbing Cameron Diaz (oryginał)

Agnieszka Kunikowska (Polski)

Dolldiaryicon Pamiętnik Padmy
Ej,upiorki! nie odchodźcie! zabawa się dopiero zaczyna!

—- W debiucie

Padma Mokel'mbemb - Siedemnastoletnia, nieco nieporadna i uroczo zakręcona Mokele Mbembe, pochodząca z Afryki, za którą przepadają przyjaźnie nastawione potwory. Ubiera się dziewczęco, a zawsze któryś z jej elementów stroju ma kolorowy wzór kwiatów, piór i te pe. Lubi brać udział w piknikach dla dzieci albo jako animatorka, albo dla zabawy. Uwielbia towarzystwo dzieci, uważa je za przyszłość narodu. Szybko zyskuje sobie ich zaufanie i spokojnie mogłaby z nimi pracować zawodowo. Padma, jest ciepłą osobą, uwielbia się śmiać oraz aktywnie spędzać czas. Jest wolontariuszką, i kiedy tylko w Monster High organizowany będzie nowy projekt jej na pewno nie zabraknie. Dziewczyna nie lubi przesiadywać zbyt długo w jednym miejscu. Jako pierwsza z rodziny, przestała chować się przed normalsami. Interesuje się jazdą na rowerze, gimnastyką oraz fitnesem.

Osobowość

Padma to uroczo zakręcona i lekko nieporadna upiorka którą uwielbiają równie przyjazne i pełne życia upiory. Dziewczyna jest odważna i zawsze szuka możliwych, pokojowych rozwiązań, uwielbia towarzystwo innych i powtarza że w samotności chybaby oszalała. To wielka miłośniczka przyjęć, dzieci oraz zwierząt, jeśli gdzieś w pobliżu organizowany jest wolontariat - Padma na pewno weźmie w udział. Dziewczyna to na ogół sangwiniczka, chwyta chwile i żyje teraźniejszością, aczkolwiek potrafi ostro się wkurzyć oraz jest asertywna. Szybko zjednuje sobie poparcie. Bardzo kocha inne osoby, a żeby ją zdenerwować czy zniechęcić dziewczynę  do siebie, trzeba się nie źle nagimnastykować. Upiorka nie lubi ciszy a i sama nie potrafi zachowywać się cicho, często tryska zbyt,dużą ilością energii, której nie potrafi dobrze wykorzystać. Nie nadawałaby się na liderkę, z uwagi na zbyt długi język, nie potrafi dotrzymać sekretów i często plecie trzy po trzy, wykręcając się słabymi wymówkami. Nie potrafi także zachować zimnej krwi, i bardzo prawdopodobne jest że jako pierwsza wszczynie atak zbiorowej paniki, kierują nią emocje, nie rozsądek. To bardzo uczuciowa upiorka, aczkolwiek nie łatwo jest ja zranić słowem,  większość wypowiedzi innych będzie albo "olewać" lub zwyczajnie przetwarzać po swojemu tak, by było jej wygodnie. 

Wygląd

Padma to wysoka upiorka o lekko zielonkawej cerze pokrytej łuskami,brązowych brwiach, puklach białych loków oraz żółtych źrenicach. Usta dziewczyny zajmują "królewskie" miejsce na jej twarzy, są większe od jej oczu, więc niemal że momentalnie zwracają na siebie uwagę.Oczy Padmy są lekko "skośne" rozchodzą się do boków twarzy, inaczej niż "przeciętne" Upiorka ma bardzo powykrzywiane palce, posiada także ogon podobny do ogona jaszczurek, Padma posiada także kły, podobne do kłów wilkołaka.

Relacje

Rodzina

Dziewczyna jest córką Mokele-mbembe. Odkąd pamięta, jej krewni ukrywali się przed normalsami, nie ze strachu. Raczej z obawy iż po odkryciu, nie odpędzili by się od paparazzi i innych wścibskich reporterów, dziewczynie wpajane były więc ostrożność oraz uczono ją kamuflażu. Padma kocha swoich rodziców, swoje rodzeństwo po prostu...całą swoją rodzinę. To ona jako pierwsza z rodziny, odważyła się wyjść z ukrycia i zapisać do prawdziwej szkoły.

Dalsza rodzina

Padma nie zbyt wiele wie o swojej rodzinie, jedynie tyle że się ukrywają przed normalsami gdzieś w Afryce oraz w Egipcie, jak niegdyś sama dziewczyna. Wiadomo także, że członkowie jej rodziny genetycznej, zamieszkują obszary Indii, Tybetu oraz Turcji.

Przyjaciele

Padma przyjaźnii się z Fiorella di Seal Xena Venefica i San-Hee Yumeha.

Znajomi

Dziewczyna dosyć dobre stosunki złapała z Aiko "Susie" Sato, Ally "Octo" Pus, Jay Asmod

Wrogowie

Jedyną osobą, której Padma nienawidzi z całego serca, duszy i aż do szpiku kości jest ...

Miłość

Dziewczyna szuka miłości - ale nic na siłę. Wierzy że kiedyś odnajdzie swoją drugą połówkę, ale małe zaangażowanie w sprawę nie zaszkodzi a możliwe że pomoże.

Zwierzak

Padma nie posiada zwierzaków. Bardzo by chciała zaadoptować jakiegoś psa, dużego i najlepiej biszkoptowego. Kiedyś w dzieciństwie, jej ukochana nauczycielka posiadała biszkoptowego labradora - to stąd Padma wpadła na takie wymagania odnośnie pupilka.

Historie relacji

Z Xena Venefica

Dziewczyny się przyjaźnią, choć początki ich znajomości, sugerowały raczej że zostaną wrogami. Upiorki poznały się na szkolnym festiwalu, Padma zaklepała sobie role sprzedawczyni pamiątek, ku jej zdziwieniu i niezadowoleniu, to samo zrobiła Xena. Upiorkom wyraźnie przeszkadzało wzajemne towarzystwo, zaczęły rywalizować o klientów, proponując różne "atrakcje' Padma dla przykładu, malowała tatuaże przy pomocy specjalnych farb naskórnych, zaś Xena dawała popis swojej magii. Obie szły łeb w łeb, i przy stanowiskach obu pań, była taka sama ilość kupujących. Z czasem, jednakże dziewczyny, przestawały pałać do siebie nie chęcią, zaczęły wymieniać się żartami czy nawet wspólnie zabawiały klientów. Odkryły że łączy je wiele wspólnego, szybko złapały wspólny język i się zaprzyjaźniły.

Z Ally "Octo" Pus

To bardzo dobre znajome, jednakże nie widują się codziennie, poznały się podczas jednej ze szkolnych wycieczek.

Z San-Hee Yumeha

Dobre znajome, obie cechuje duża wyobraźnia oraz otwarte i optymistyczne nastawienie do wszystkiego i wszystkich. Poznały się kiedy Padma organizowała w szkole koło wolontariuszy, niestety mała ilość uczniów dołączyła do Afrykanki w jej planach, San-Hee miała wszystko udokumentować, ale jak tu dokumentować coś co nie postępuje? Padma stwierdziła jednak ze nie ma zamiaru się poddać, cierpliwie poczekała kilka dni - jak przypuszczała jej projekt zaczął nabierać rumieńców,w oczekiwaniu na postęp wspierała ją San-Hee, rzucając słowem otuchy czy przynosząc kawy, albo opowiadając dowcip, dobrze się rozumieją.

Z Fiorella di Seal

Dobre przyjaciółki, Padma często wspiera selkie kiedy ta ma gorsze chwile, doskonale rozumie jej żal do rodziców o zmuszenie do opuszczenia ukochanego kraju, sama musiała dobrze przemyśleć decyzję, ale koniec końców nie żałuje opuszczenia Afryki, próbuje wytłumaczyć Fio że na zmianie miejsca pobytu świat się nie kończy, a jej ukochana Irlandia będzie na nią czekać, tylko musi być cierpliwa.

Zainteresowania

Organizacja pikników

Padma bardzo lubi organizować wszelkiego rodzaju pikniki rodzinne.

Przyjęcia

Dziewczyna jest bardzo imprezową osobą.

Jazda na rowerze

Swego czasu Padma uwielbiała wycieczki rowerowe, jednakże jej entuzjazm do tej dziedziny sportu z czasem znacznie osłabł, mimo to nadal wymienia rower jako swoje hobby. Po mieście, porusza się własnie za pomocą roweru.

Gimnastyka Tai-Chi

Może wydawać się dziwny fakt iż zdrowo maładowana pozytywną energią osoba, interesuje się ludową Chińską gimnastyką, która wymaga skupienia oraz pełnego spokoju. Jednakże, Padma jesli chce potrafi skupić swoją uwagę na jednej czynności, dodatkowo dzięki gimnastyce zachowuje dobrą kondycję fizyczną.

Zumba

Taniec połączony z fitnesem, stał się osttnimi czady nową pasją dziewczyny. W wolnych chwilach, chadza do pobliskiego studia na kolejne lekcje.

Zdolności

  • Zwinność - Dziewczyna jest niesamowicie wysportowana i zwinna.
  • Świetny wzrok - wzrok upiorki jest bardzo dobrze rozwinięty. Pozwala jej na np. Świetne widzenie po zmroku.
  • Wylinka - Dziewczyna cóż, jest tak trochę gadzim potworem, wobec czego raz w miesiącu przechodzi małą wylinkę ze swojej skóry, pełną przechodzi raz do roku.

Niezapomniane cytaty

Ja Cię tak lubię a ty co?!

—- Do kuzynki

Bądź najlepszą wersją samej siebie

—- do jednej uczennicy

Czemu musimy się ukrywać? przecież nie jesteśmy brzydcy..znaczy biorąc pod uwagę inne potwory, dajmy na to niektóre Trolle, czy gobliny...oczywiście nie mówię że wszystkie Trolle i gobliny to paskudztwa, tylko...

—- Do rodziny

Wypruwaj sobie żyły a i tak wbiją Ci nóż w plecy, ale wiesz co? zbyt to kocham by przestać

—- W debiucie

Po czym ją rozpoznać?

  • Po nietypowym wyrazie twarzy
  • Po jaszczurzym ogonku oplecionym kwiatami lotosu
  • Jest osobą dosyć aktywną w szkolnej społeczności.
  • Kiedy siada, przybiera pozę medytacyjną  "Kwiatu Lotosu", bądź też siada " po Turecku".

Osiągnięcia

Model3
Padma Mokel'mbemb zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Lipiec 2017!

Wystąpienia

  • Brak

Drop Dead Diary

  • ksywka: Pade,Padzia
  • Ulubione powiedzonko: Czyż to nie cudowne?
  • Nie rusza się bez: Pamiątkowego naszyjnika z piórem, przekazywanego w jej rodzinie z pokolenia na pokolenie.
  • Najbardziej lubi: Przyjęcia urodzinowe, serpentyny, radosną muzykę taneczną,pikniki
  • A najmniej; Brzydką pogodę, ukrywanie się do czego zmusza ją jej rodzina

Ciekawostki

  • Pomysł na postać pochodzi od PixieGiggler.
  • Początkowo postać nie posiadała nazwiska.
  • Padma w przetłumaczeniu z j. hindi oznacza "Lotos", jest to nawiązanie do jej ulubionych kwiatów.
  • Udziela się w wielu wolontariatach.
  • W przeszłości interesowała się jazdą na rowerze.
  • Nie liczna część jej krewnych, zamieszkuje w Turcji, a także Indiach oraz okolicach Tybetu.

Miejsce pochodzenia

Afryka – drugi pod względem wielkości kontynent na Ziemi. Zajmuje 30,37 mln km², czyli ponad 20,3% ogólnej powierzchni lądowej świata. Przechodzą przez niego południk 0°
Afryka
obydwa zwrotniki i równik. Według danych z 2012 r. Afrykę zamieszkuje ok. 1 070 mln ludzi, co stanowi 1/7 ludności świata. Afryka ma najwyższy na świecie przyrost naturalny (24‰ rocznie) i jest „najmłodszym” kontynentem na Ziemi – dzieci (0–14 lat) stanowią ok. 44% populacji. Afryka ma też najniższy PKB na 1 mieszkańca (895 dolarów USA), najniższą średnią długość życia (47 lat), a także największą liczbę zakażonych wirusem HIV (ok. 24,9 mln, czyli ok. 64,3% zakażonych na całym świecie).

Klasyczny potwór

Mokele-mbembe – zwierzę, obiekt badań kryptozoologii. W
Mokele-mbembe ill artlibre jnl
edług niepotwierdzonych relacji żyje w rzece Likouala-aux-Herbes, płynącej wśród rozległych moczarów Konga w Afryce. Podobno ma duży, krępy tułów pokryty rudawą skórą, cztery pękate nogi i długi mocno umięśniony ogon. Mierzy około 9 metrów długości. Opis tajemniczego stwora nie pasuje do żadnego z żyjących zwierząt, do złudzenia jednak przypomina średniej wielkości dinozaura zauropoda. Oprócz opisu słownego i rysunków nie istnieją żadne dowody na istnienie tego zwierzęcia. Według Pigmejów z jednej z wiosek doliny Konga, przedstawionych przez Pata Spaina w odcinku "Potwór z afrykańskich bagien" (cykl "Tajemnicze bestie" na National Geographic Channel) hipotetyczne zwierzę posiada długą szyję, pozwalającą mu żywić się liśćmi z koron drzew, smukłą głowę przypominającą głowę krokodyla, skórę koloru zielono-brunatnego, oraz kolce na grzbiecie (kolce, nie trójkątne płyty). Co ciekawe, opowieści Pigmejów dotyczące śladów tego stworzenia i jego budowy (duże, owalne odciski podobne do odcisków słonia, ale zakończone trzema pazurami) pokrywają się z doniesieniami naukowców-pionierów, którzy ok. 1910 r. badali ten rejon i również napotkali zwierzę. Dolina Konga należy do jednego z najmniej zbadanych obszarów na Ziemi, obszarem dorównuje powierzchni Alaski.

Galeria

W różnych seriach

Od innych

Meta timeline

  • 2016 Koniec roku - Rochi mouscedes adoptuje pomysł na postać od PixieGiggler
  • 2016 - pojawiają się art i bio postaci. Rochi zastrzega grafikę związaną z Padmą oraz tekst (nie licząc opisów klasycznego potwora i miejsca pochodzenia).
  • 2016 - "wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Padma Mokel'mbemb
  • 2017 Lipiec - Padma zostaje opublikowana.