FANDOM

Onyx de Red
Uczeń Monster High
Onyx
Wiek Ponad 6000 lat
Zabójczy Styl Nigdy za dużo czerwieni! Mój kamień wymaga ode mnie podążania śladem czystych odcieni onyksu. Piękno tkwi w tylko w prawdziwej szlachetności!
Dziwaczna wada Mam tendencję do awanturowania się. Moc mojego kamienia sprawia, że mam duszę wojownika. Uśpionego, ale czujnego, jak umysł ludzki podczas snu.
Zwierzę Obawiam się, że nie potrafię się odnaleźć w roli właściciela jakiegoś zwierzęcia.
Ulubione zajęcie Na mojej planecie onyksy są zaliczane do kwarców, więc moim zajęciem jest walka. Jestem urodzonym przywódcą i dobrze o tym wiem!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy inni wytykają mi, że źle radzę sobie w terenie. Potrafię zadbać o dowolną sytuację i nikt nie ma prawa podważać decyzji Diamentów!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Walka. Chociaż nie każdy stworzony jest do bitwy, ja nie zamierzam się z tym ukrywać!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nauki ścisłe. Zostałam stworzona do walki, nie do filozofii.
Ulubiony kolor Czerwony
Ulubione jedzenie Klejnoty nie jedzą!
Przyjaciele Moss Agate i Ame Trine
Dolldiaryicon Czerwone Kamienie
Onyx de Red - Klejnot, była przynależna Żółtemu Diamentowi. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku specjalnym Klejnoty Harmonii, oraz ma znaczącą rolę w filmie The Crystalling. Należy do drużyny Klejnotów Harmonii.

Osobowość

Onyks jest klasycznym Kwarcem. Związku z tym ma ona dosyć awanturniczy charakter, która sprawia, że jest ona nadpobudliwa i kłótliwa. Niemal nigdy nie daje nikomu dojść do słowa. Stara się na siłę wszystkich uszczęśliwić, bo ma nadzieję, że inni zmienią o niej zdanie. Często czuje się osamotniona, bo niemal nikt nie lubi z nią przebywać w jednym pomieszczeniu. Nawet Ame Trine stwierdza, że "Onyks to najmniej sympatyczny kwarc zaraz po Jaspisach!". Jednak pod wpływem nowych przyjaciół oraz przeżyć, Onyx uczy się bycia lepszą towarzyszką i nie jest już taka natarczywa. Ale nadal ma w sobie wojowniczą iskierkę.

W filmie "The Crystalling" widać, że się zmieniła. Szczerze przejmuje się losem swoich przyjaciółek i ją samą nie obchodzi jej własny stan zrowia, mimo, że jest ranna. Nie wymądrza się już aż tak i nawet przytula się do Amelie, kiedy ją tylko widzi. Jednak nadal nie wyzbyła się do końca swojego przywódczego ducha.

Wygląd

Onyx posiada marchewkowo-malinową cerę poprzedzielaną kremowymi paskami. Jej włosy są intensywnie rude i sięgają jej do kolan. Ma liczne piegi na twarzy, natomiast jej oczy mają odcień zimnej szarości, co daje efekt "ciepła na zewnątrz, zimna w środku". Jej Klejnot umieszczony jest na jej plecach, dzięki czemu potrafi ona przywołać ogniste skrzydła.

Klasyczny potwór

Klejnot - kosmiczna rasa wykreowana na potrzeby serialu "Steven Universe" przez Rebeccę Sugar.

Każdy Klejnot posiada swój własny kamień umiejscowiony w pewnym miejscu jego fizycznej formy. Kamień jest dobierany do osobowości danej postaci, np. kwarc różowy jest kamieniem symbolizującym miłość, empatię. Czasem zdarza się, że kamienie dobierane są pod względem kontrastu, jak np. Jaspis i jej kamień jaspis. Wszystkie Klejnoty posiadają swoją własną, broń, jak i unikalne umiejętności.

Zdolności

  • Pirokineza - Onyx posiada moc władania żywiołem ognia. Może dzięki temu podpalać, roztapiać metale i szkło, nawet zamieniać się w ogień. Również każda powierzchnia po której chodzi zostaje spalona lub stopiona.
    • Pirogeneza - Ze względu na swoją główną moc, Onyx może sama wytworzyć ogień, głównie z jej klejnotu, aby wytworzyć swoje skrzydła.
  • Wrażliwość na wodę - Onyx nie może dotykać wody, gdyż sprawia jej to ból fizyczny.
  • Latanie - Dzięki swojej pirokinezie, Onyx potrafi wytworzyć ogniste skrzydła ze swojego klejnotu, co pozwala jej latać.

Umiejętności

  • Walka - Onyx jako zawodowy wojownik, potrafi posługiwać się różnego rodzaju broniami, jako, że sama nie posiada własnej. Najbardziej lubuje się w wszelkiego rodzaju sztyletach, mieczach czy też katanach.
  • Filozofia - Wbrew powszechnym mniemaniom, Onyx ma duszę filozoficzną i kiedy się wypowiada, zawsze w jej głosie słychać nutkę filozofii, a ona sama nie chce się do tego przyznać.

Relacje

Rodzina

Jako Klejnot, Onyx nie posiada konkretnej rodziny, jednak wszystkie Onyxy na swojej planecie traktuje jak bliskich.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółmi Onyx są Moss Agate i Ame Trine. Obie była zmuszona zabrać w charakterze przybocznych, ponieważ take były procedury. Początkowo traktowała je chłodno.

Dziewczyna przyjaźni się też z Cloudią di Angelo, Squiz di Angelo, Astranovą, Amelie Muroame i San-Hee Yumeha. Nie przepada jednak za Sandrą Nadolną.

Miłość

Onyx uważa miłość za słabość.

Zwierzak

Klejnot nie widzi w sobie właścicielki jakiegoś zwierzaka.

Lalki

Harmony's Gems

  • Bez skrzydeł
  • Ze skrzydłami
  • Typ - codzienne
  • Występowanie - odcinek specjalny "Klejnoty Harmonii"
  • Komentarz Onyx - "Jedyny w swoim rodzaju strój dopełniający moją osobowość"

Strój sprzed regeneracji Onyx. Ma ona bardzo długie proste włosy. Nosi kremowe słuchawki w charakterze opaski. Ma na sobie kombinezon, którego kremowy top ma czerwone ramiączka. Do kombinezony doszyty jest materiał imitujący spódnicę w kolorze maliny, a u dołu widnieją czerwone i białe kropki. Spódnicę podtrzymuje czerwony pas z bordowymi i białymi kropkami. Do kombinezony zaliczają się także kremowe leginsy, króre pod spodem są malinowe. Buty również są kremowe z czerwonymi paskami i obcasami. Do lalki dołączono pamiętnik oraz doczepiane do klejnotu na plecach ogniste skrzydła.

The Crystalling

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - film "The Crystalling"
  • Komentarz Onyx - "Następne wielkie dopełnienie mojego charakteru"

Strój po regeneracji Onyx.

Meta timeline

  • marzec 2016: Wnioski NickieID o zastrzeżenie praw autorskich dla Onyx de Red.
  • kwiecień 2016: Onyx debiutuje w odcinku specjalnym "Klejnoty Harmonii".
  • czerwiec 2016: Onyx zalicza swój debiut filmowy w filmie "The Crystalling".
  • 10 czerwca 2016: "Oficjalna" strona Onyx zostaje utworzona.

Ciekawostki

  • Umie mówić po arabsku
    • Może być to spowodowane tym, że onyksy są czasem nazywane "arabskimi"
  • Jest jedynym Klejnotem w drużynie Klejnotów Harmonii, który nigdy nie zjadł ludzkiego jedzenia.

Galeria

Od innych