FANDOM

Mówienie mi o śmierci to jak mówienie o życiu.
Nocte Lidelse
Uczeń Monster High
Nocte ID
Wiek Przestałam liczyć po kilku tysiącleciach.
Zabójczy Styl Nie jestem na czasie z dzisiejszą modą, więc nie wiem, co się nosi, a co jest passe. Zwykle zakładam wysokie buty i rękawice, bo nie czuję się zbyt komfortowo, gdy… moje wyjątkowe części są zbyt widoczne. Nie jestem też fanką sukienek czy spódnic, jak i odkrywających za dużo bluzek. Wolę ubierać eleganckie koszule w stylu wiktoriańskim. Lubię jeszcze zakładać różne ozdoby na włosy.
Dziwaczna wada Mój wygląd. Posiadanie pół ludzkiego, pół szkieletowego ciała nie jest przyjemne ani nie dodaje uroku osobistego. No i może jestem za bardzo dosłowna i oschła w stosunku do innych. Każdy ma swoje demony.
Zwierzę Kot stworzony z dusz śmiertelników - Luna i koń-szkielet Sjalar.
Ulubione zajęcie Granie na skrzypcach, odkryłam swój „talent” podczas jednej z wielu wycieczek do rodzinnego domu. Hel nie jest zbyt interesującym miejscem, szczególnie z matka, która nie pozwala wchodzić ci do połowy komnat w pałacu. Lubię też od czasu do czasu poczytać jakąś książkę na rozluźnienie.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy potwory uciekają, gdy zauważają moją szkieletową połówkę. Naprawdę, czy sami nie są potworami? Poza tym przebywają co dzień wśród szkieletów, więc w czym problem?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie zwracam uwagi na to, czego się uczymy. Jedyne interesujące zajęcie do lekcje muzyki, na której często możemy grać.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Tak jak wspominałam - szkoła jest mi obojętna. Wolę sama uczyć się w domu.
Ulubiony kolor Kolor kości słoniowej, srebrny i czarny.
Ulubione jedzenie Choć nie potrzebuję pożywienia, bardzo lubię kruche ciasta, do tego jeszcze kawa...
Przyjaciele Varia Viride, Ally Jormungad
Dolldiaryicon Przez całe moje nie-życie spisałam ich już wiele. Każdy, kto dotknął jakiegokolwiek z nich, nie miał czasu na pożałowanie tego.

Nocte Lidelse - córka bogini Hel.Choć liczy już kilka tysięcy lat, to w przeliczeniu na normalne lata jest w wieku licealnym. Nocte to osoba zamknięta i cicha, jednak nie przez nieśmiałość, a przez niechęć do otaczających ją osób. Fascynuje ją natura i wszystko co z nią związane, sama nawet mieszka w domku na skraju lasu. Uwielbia grać na instrumentach smyczkowych, szczególnie skrzypcach. Czasami gra różne koncerty, gdzie gra swoje własne utwory jak i kompozycje sławnych skrzypków. W wolnym czasie pisze również wiersze, lecz prawie nikt o tym nie wie. Obecnie chodzi z Jamesem.

Osobowość

Córka Hel wydaję się na początku osobą oschłą i zimną... i taka jest. Przynajmniej do czasu, kiedy komuś nie zaufa i nie pozna go lepiej. W innych przypadkach trzyma się na dystans, lub jeśli ktoś nadepnie jej na odcisk to załatwia to w wyważony sposób, lecz w wystarczająco dobitny. Nocte to osoba, która nigdy nie unosi się gniewem. Nie ma takiej rzeczy ani sytuacji, gdzie puściłyby jej nerwy. Woli podchodzić do wszystkiego ze stoickim spokojem, bo wie, że to najczęściej najlepsze wyjście. Nie oznacza to jednak, iż żyje ze wszystkimi i wszystkim w zgodzie. Nie przepada za wieloma osobami, skrywając swoją niechęć do nich w ukryciu. Denerwują ją po prostu niektóre zachowania innych w jej otoczeniu. Może to wina tego, iż głównie zmuszona jest przebywać wśród nastolatków, gdyż nie lubi ich często infantylnego zachowania jak i rozterek nad "problemami XXI wieku". Pomimo pozorów Nocte nie jest jednak egoistką ani nie popada w samozachwyt. Wręcz przeciwnie, ma zadziwiająco niską samoocenę, szczególnie, jeśli coś tyczy się jej wyglądu. Udaje, że uwagi na temat jej prezentacji wpuszcza jednym uchem, a drugim wypuszcza, jednak w głębi bolą ją te wredne komentarze. 
Dziewczyna posiada bardzo wrażliwy zmysł piękna. Uwielbia patrzeć na dzieła sztuki, słuchać arcydzieł muzycznych, oglądać naturalne piękno przyrody. Często zwraca uwagę na wrażliwość świata, co doprowadziło do tego, że zaczęła pisać wiersze. Nie jest może osobą empatyczną w stosunku do ludzi, jednak inaczej jest, gdy chodzi o florę i faunę. Fascynuje ją, jak żywe stworzenia żyją własnym, ustalonym rytmem, jak wszystko zawsze zatacza ten sam krąg. Wynika to głównie z tego, że przez większość życia otaczała ją śmierć i rozkład. Możliwość wyjścia na powierzchnie i "wyfrunięcie" z rodzinnego gniazda dało jej pewną siłę do zainteresowania się, jak to jest żyć. Poznała tam też piękno muzyki, w której się zakochała i sama zaczęła ją tworzyć. To jedna z niewielu rzeczy, której potrafi poświęcić się całkowicie i się w niej zatracić. Podobnie jest z literaturą i pisaniem wierzy - Nocte uwielbia to robić, bo pozwala jej to przelać swoje myśli na papier, zamiast trzymać je ukryte w sobie.  
Choć tego nie okazuje, to często marzy i pogrąża się w myślach typu "co by było gdyby...". Najczęściej kręcą się one wokół zwykłego życia, a raczej tego, jakby było móc starzeć się i umrzeć. Nocte czasami męczy nieśmiertelność i niezdolność do zabicia swojej duszy oraz ciała. Tyle razy obserwowała słabe, ludzkie ciała które przybywały do Helheim, po tym, jak nie zasłużyły na życie w Valhalli, że mimo wszystko trochę im zazdrościła... móc z tym wszystkim skończyć, przejść do końcowego etapu. Niestety, jej rola jest inna, co było wpajane jej od małego. Często się przed tym buntowała, gdyż nie chciała mieć narzucanego zajęcia i wolała sama zdecydować, co zamierza robić. Zostało jej to do dzisiaj, nadal rzadko wykonuje to, o co proszą ją inni, woląc zrobić coś po swojemu.

Wygląd

Charakterystyczną cechą Nocte jest jej ciało, które dzieli się na dwie części - ludzką i martwą. Ludzka część posiada czarne, długie włosy sięgające do piersi, wystające kości policzkowe i lekkie worki pod oczami. Jej jedno oko ma ciemnozielony kolor. Na prawej ręce posiada naturalne znamię w kształcie 3 prostych, czarnych linii obiegających jej nadgarstek i przedramię. Druga połówka przypomina zwykły szkielet człowieka, nie przykryty żadnymi mięśniami ani skórą. Jedynym "żywym" elementem są włosy, które są białe i zniszczone. Dziewczyna jest średniego wzrostu, ma 170 cm. Jej ludzka sylwetka ma chłopięcą figurę oraz jest wychudzona.

Klasyczny potwór

220px-Hel (1889) by Johannes Gehrts
Hel (Hella, Hlle) – w mitologii nordyckiej władczyni krainy zmarłych śmiercią naturalną – Niflheimu (niekiedy utożsamianej z piekłem), personifikacja śmierci, córka boga imieniem Loki i przerażającej olbrzymki Angrbody. Jej braćmi byli wilk Fenrir i wąż Jormungand. Hel według mitów uległa jedynie częściowemu rozkładowi - zachowała twarz i ciało żywej kobiety, natomiast jej nogi były szkieletem. Hel bywa też przedstawiana jako osoba, której połowa ciała była ludzkiego koloru, druga przerażała trupią zgniłogranatową barwą. Siedzibą Hel jest Sleetcold, skąd rządzi duszami zmarłych. Na środku stał stół "głód", na nim spoczywał nóż "łaknienie", a wokół krzątały się sługi "leniuch" i "spóźnialska". Zasiadała na tronie zwanym "Łożem chorych". Była boginią bezlitosną – odmówiła uwolnienia ze swego królestwa zabitego na skutek intrygi Lokiego boga Baldura, mimo że jego brat Hermod osobiście udał się do piekieł, aby ją o to prosić. Hel miała kochanka, boga zimy Ulla, który spędzał z nią kilka miesięcy w roku. Gdy nadejdzie Ragnarok, dusze jej poddanych wyruszą do walki przeciw bogom.

Miejsce pochodzenia

Helhiem w grze
Helheim, znany również jako Hel – w mitologii nordyckiej jeden z dziewięciu światów, miejsce umarłych, rządzone przez boginię Hel (po której przyjmuje nazwę). Tłoczą się w nim drżące, cieniste duchy tych, którzy nie umarli śmiercią chwalebną, lecz z powodu choroby, samobójstwa lub ze starości. Helheim znajduje się w Niflheim, który jest chłodny i leży na dnie nordyckiego wszechświata – pod trzecim korzeniem drzewa Yggdrasil, niedaleko od Hvergelmir i Náströnd.

Relacje

Rodzina

Dalsza rodzina

Rodzeństwo

Nocte posiada kuzynkę - Ally - z którą utrzymuje dobre relacje. Jest jej jedyną bliższą przyjaciółką. Ma też kuzyna - Cecila - z który też ma dobre kontakty. 

Przyjaciele

Jedyną przyjaciółką Nocte jest Ally.

Znajomi

Nocte jest w całkiem przyjaznych relacjach z OperettąVarią i Markiem. Zdarza jej się powiedzieć też coś dobrego o Sanie.

Wrogowie

Miłość

James B. Karakon

Zainteresowania

Pisanie i czytanie

Nocte w wolnym czasie często pisze wiersze, jednak nawet jej rodzina nie ma o tym pojęcia. Dziewczyna woli utrzymywać ten fakt w tajemnicy, aby zachować opinię oschłej i zimnej osoby. Często też kiedy nie pisze, czyta ksiązki. Z tym akurat nie musi się ukrywać. Można nawet powiedzieć, że książki to jej sposób na "odcięcie się od wszystkich idiotów na tym świecie". Po przeczytaniu dobrej powieści ma tendencję do pisania krótkich opowiadań lub opinii, które "chowa do szuflady",

Muzyka klasyczna

Nocte jest wielbicielką muzyki klasycznej. Od wielu lat towarzyszyła jej w życiu i pomogła poznać wiele przydatnych osób. Córka Hel zaznajomiła się dzięki muzyce z Saną, od której kupuje klasyczne płyty winylowe. Dziewczyna ubóstwia również chodzenie na koncerty i różne specjalne festiwale związane z muzyką klasyczną. Tak samo jak lubi jej słuchać, to i również kocha ją tworzyć. Mogłaby spędzić wiele komponując i grając swoje własne utwory.

Skrzypce

Szkrzypce są jednymi z wielu instrumentów smyczkowych, na którym potrafi grać Nocte. Zdarza się, że swoje wiersze przkształca w piosenki. Dziewczyna kolekcjonuje też różne modele szkrzypiec, chociaż na jakiś uroczystościach czy wystąpieniach publicznych gra zawsze na tym samym instrumencie - jej pierwszych skrzypcach Antoni Stradivari. Nie odkryłaby swojego talentu gdyby nie mieszkała przez dłuższy okres życia w Europie. To tam miała okazję zapoznać się z mistrzami tego fachu i pobierać od nich lekcje. Najbardziej uwiódł ją dźwięk skrzypiec i nie przestraszył ją fakt, ile trzeba poświęcić pracy, by wydobyć z instrumentu sto procent potencjału.

Relacje z innymi

Ally Jormungand

James B. Karakon

Cecil "CeCe" Jormungand

Drop Dead Diary

Ksywki: Regina (matka) 
Ulubione powiedzonko:  "Sprawa godna śmiertelnika."
Najbardziej lubi: spokój, jaki zapewnia jej mieszkanie samej. Lubi też spędzać popołudnia lub wieczory z dobrą książką w ręku. Czasami wybiera się też na przejażdżki konne do pobliskich lasów, gdyż jest tam wyjątkowo dużo miejsca.
...a najmniej: zbyt rozgadanych potwórów. Czy tyczy się to plotek, czy po prostu zwykłego gadulstwa, Nocte nie potrafi przebywać w towarzystwie cały czas opowiadających o czymś potworów.
Zwierzak:
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor:
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:  

Ciekawostki 

  • Postać przygarnięta od Liścia.
  • Urodziła się 21 grudnia
  • Jest spod znaku Strzelca.
  • Nawet matka Nocte nie wie, ile dziewczyna ma już lat. Sama przestała liczyć to po kilku setkach, lecz wiadomo, iż w potwornej skali jest nastolatką.
  • Ze względu na bycie w połowie martwą, nigdy nie chorowała.
  • Gdy chodzi, ciągnie za sobą swoją martwą połówkę.

Galeria

Galeria od innych

Meta timeline

  • 02.06.17 - Rochi mouscedes przygarnia Nocte od Liścia.
  • 03.06.17 - pojawia się nowe ID Nocte