FANDOM

Nikoto Aellte
Uczeń Monster High
Nikoto prsghrahss
Wiek 15 lat.
Zabójczy Styl Od czasu do czasu trochę steampunku i dużo piór w różnorodnych połączeniach

Moje ubrania są głównie w odcieniach ciepłych brązów i żółci.

Dziwaczna wada Mimo, że jestem harpią i posiadam skrzydła, to są one za małe, żebym mogła lata. Mam jednak nadzieję, że jeszcze urosną i w końcu będę mogła się na nich wznieść, lecz jest to mało prawdopodobne.
Zwierzę Miniaturowa płomykówka Speedy. Tak jak ja uwielbia się ruszać.
Ulubione zajęcie Bieganie i łażenie po dachach, choć niby to bardziej kojarzy się z kotami.
Najbardziej irytująca rzecz Powolne istoty i rzeczy, przed wyjściem godzinę siedzieć w łazience? i jeszcze muszę na kogoś takiego czekać?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny W-F. Ruch to zdrowie, ale w moim przypadku chyba też uzależnienie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Martwe Języki.
Ulubiony kolor Bursztynowy.
Ulubione jedzenie Ośmiornica. Może być też przyrządzona na różne sposoby.
Przyjaciele  ?
Dolldiaryicon Pamiętnik Nikoto Aellte.

Nikoto Aellte – 15-letnia córka Harpii. Uczęszcza do Straszyceum.

Osobowość

Nikoto jest bardzo energiczną i niecierpliwą osóbką, nie potrafi choć na chwilę usiedzieć na miejscu i tym bardziej kiepsko wychodzi jej czekanie na cokolwiek. Lubi spontaniczność, nie namyśla się długo przed podjęciem jekiejkolwiek decyzji. Stawia sobie przeróżne wyzwania i próbuje nowych rzeczy, nienawidzi monotonnego trybu życia i nudy.Stale musi się poruszać i poznawać wszystko wokół. Przez jej nieco zuchwałe usposobienie i ogromną ciekawość często pakuje się w kłopoty, wtykając nos w nie swoje sprawy. Jest dociekliwa a także strasznie gadatliwa, co nie pomaga jej w dochowaniu "tajemnic". Jej zaletą, a jednocześnie wadą, jest szczerość. Właściwie zawsze mówi to co myśli i od razu przechodzi do sedna, nawet jeśli jej słowa mogą kogoś zranić. Mimo tego jest bardzo przyjacielska i stara się być jak najmilsza dla innych.

Wygląd

Chuda, dziecinnie wyglądająca dziewczyna. Ma duże, ciemne, złotoczerwone oczy z długimi rzęsami, zadarty nosek i rumiane, obsypane jasnobrązowymi piegami policzki. Jej brązowo-czarne włosy są dość krótkie, bardzo nierówno ścięte i sterczące we wszystkie strony. Posiada szarobrązowe skrzydła w czarne, jak również włosy, poziome paski oraz zamiast zwykłych stóp, ptasie łapki z długimi, ostrymi, metalicznie połyskującymi szponami.

Klasyczny potwór

Harpij
Harpie – w mitologii greckiej to duchy (demony) porywające dzieci i dusze oraz uosabiające gwałtowne porywy wiatru. Uchodziły za córki Taumasa i Okeanidy Elektry oraz za siostry bogini Iris. Hezjod (Teogonia) nazywa harpie "pięknowłosymi" stworzeniami. 

Obraz harpii jako brzydkiej, uskrzydlonej kobiety ptaka powstał dość późno, wskutek pomylenia tych stworzeń z syrenami. Rzymscy i bizantyjscy pisarze uszczegółowili ten wizerunek. Na wazie w Muzeum Berlińskim harpia trzyma małą figurkę bohatera w każdym szponie, a jej głowa jest podobna do głowy Gorgony, z wybałuszonymi oczami, sterczącym językiem i kłami. Harpie często torturowały dusze złych ludzi w Tartarze. Były złośliwe, okrutne i brutalne. Wg. Wergiliusza żyły na Stofadach.

Miejsce pochodzenia

Plakias-wyspa-kreta-grecja-8280
Grecja – kraj położony w południowo-wschodniej części Europy, na południowym krańcu Półwyspu Bałkańskiego. Grecja posiada dziesiątą pod względem długości linię brzegową na świecie, o długości 14880 km. Poza częścią kontynentalną, w skład Grecji wchodzi około 1400 wysp, w tym 227 zamieszkałych. Najwyższym szczytem jest wysoki na 2917 m n.p.m. Olimp. 

Grecja posiada długą historię i bogate dziedzictwo kulturowe. Uważana jest za spadkobierczynię starożytnej Grecji. Jako taka, stanowi kolebkę całej cywilizacji zachodniej, miejsce narodzin demokracji, fizolofii, Igrzysk Olimpijskich, wielu podstawowych twierdzeń matematycznych, zachodniej literatury, historiografii, politologii, oraz teatru.

Biografia

Nikoto urodziła się w Grecjii jako trzecie dziecko pewnej harpii i greka. Przyszła na świat jako wcześniak i prawdopodobnie m.in. przez to zawsze była dużo mniejsza niż przecietne dziecko w jej wieku.  W czwarte urodziny dziewczynki jej matka ostro pokłóciła się z mężem. Parę miesięcy później, tuż po rozwodzie, zabrała starsze córki i wyjechała. Ojciec mocno przeżył rozwód i utratę kontaktu z córkami, a po jakimś czasie całkowicie poświecił się pracy, Nikoto powierzył coraz to nowym opiekunkom. Żadna nie zdołała długo wytrzymać przy dziewczyńce. Mała, z powodu braku zainteresowania i nieobecności matki, trochę podświadomie próbowała zwrócić na siebie uwagę, w rózne niekoniecznie miłe dla opiekunek sposoby. Mimo że mała Nikoto była dość zasmucona swoją sytuacją w rodzinie, nie okazywała tego. Zawsze była i jest bardzo radosnym, ruchliwym i towarzyskim dzieckiem. 

Przeprowadziła się i aktualnie uczęszcza do Monster High.

Relacje

Rodzice

Matka, harpia porzuciła córkę i męża. Ojciec jest wiecznie zapracowany i rzadko ma czas spędzić choć chwilę z córką.

Rodzeństwo

Dwie starsze siostry, Nike i Kajen, obie wyjechały wraz z matką. Nikoto właściwie w ogóle ich nie zna.

Dalsza rodzina

Dziewczyna nie zna swoich dalszych krewnych, nawet swoich najbliższych nie poznała tak jakby chciała.

Przyjaciele

Miłość

Nikt jej jeszcze nie wpadł w oko i jak na razie niezbyt ją takie rzeczy interesują.

Wrogowie

Nikoto stara się mieć ze wszystkimi pozytywne kontakty.

Zwierzak

Miniaturowa płomykówka o imieniu Speedy. Równie, jeśli nie bardziej, ruchliwa co Nikoto. Młoda harpia znalazła ją gdy ta była jeszcze nieopierzonym pisklęciem, które prawdopodobnie wypadło z gniazda. Od tego czasu są prawie nierozłączne, sówka zawsze jest w poblizu dziewczyny.

Ciekawostki

  • Urodziła się 26 listopada.
  • Ma 159 cm wzrostu.
  • Waży 32kg .
  • Kiedy jest podekscytowana, zaczyna bardzo szybko mówić. co przypomina ćwierkanie ptaka.
  • Prawie bez przerwy coś je.

Stroje

Podstawowy

Nikoto prsghrahss

Freaky Fusion

Fuzja Nikoto z Robeccą Steam.

(Nieskończone jeszcze, muszę dorysować skrzydła ;m; )

Nikoto fuzja z rebecca

Dead Tired

niedługo, tak myślę..

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki