FANDOM

Nikt nie mówił, że będzie łatwo

—Net, Straszna gra

Net Worldwide
Uczeń Monster High
Net
Wiek Powiedzmy, że... 17 lat
Zabójczy Styl Zawsze chcę wyglądać odlotowo! Czaderskie, niezwykłe ciuchy, które jasno pokazują, że jestem tym, kim jestem!
Dziwaczna wada Zawsze chciałbym pokazać, że potrafię być czadowy, ale tak naprawdę, nie jest to łatwe. Chcę do kogoś czadowo zagadać, a ten ktoś odchodzi. Po prostu odchodzi!
Zwierzę Nie mam na razie zwierzaka. Raczej nie pomógłby mi w byciu czadowym.
Ulubione zajęcie Bycie czadowym! Czadowe programy są zawsze mile widziani przez czadowych ludzi na ich czadowych komputerach!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy inni z góry zakładają, że jestem złośliwy! Nie wszystkie wirusy są złośliwe, a ja na pewno do nich nie należę!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nieważne który, byle by można było na nich zagadywać do dziew... to znaczy... do potworów!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Martwe języki. Nie można na nich kompletnie nic mówić, a nuda tam jest... och!
Ulubiony kolor Srebrny i złoty!
Ulubione jedzenie Może coś słodkiego? Może czekolada... truskawkowa!
Przyjaciele Avast McAfee, A.I. Programme i U Tube
Dolldiaryicon Mój pamiętnik niedługo się pojawi!
Net Worldwide - wirus komputerowy. Ma 17 lat (przynajmniej chce, by tak uważano). Chłopak jest wielkim miłośnikiem odlotowej zabawy i uwielbia imprezować. Chce być postrzegany jako program czadowy na każdym poziomie. Nie lubi, kiedy inni z góry zakładają, że jest złośliwy. Net jest również bardzo towarzyski i flirciarski, więc i bardzo śmiały. Cechuje go jednak to, że nie zawsze potrafi właściwie rozmawiać z innymi i często wychodzi na głupka. Przyjaźni się z Avast McAfee, A.I. Programme i U Tube.

Osobowość

Net jest niezwykle towarzyski i flirciarski. Zagaduje niemal do każdej dziewczyny, jaką spotka, jeśli takowa mu się spodobała, jednak nie zawsze mu się to udaje i często wychodzi na palanta. Chłopak uwielbia również wyglądać czadowo i jest zwykle bardzo wyluzowany i pewny siebie. Nigdy nie przejmuje się, kiedy ktoś do niego zwraca się dosyć ostro. Jednak nie lubi, kiedy inne potwory z góry zakładają, że jest złośliwy. Chłopak jest także gadatliwy i nigdy nie potrafi utrzymać języka za zębami.

Wygląd

Skóra chłopaka jest niebieska, lekko przezroczysta, przypominająca wypolerowany, szklany blat. Nie jest łatwo utrzymać fizyczną formę, więc często się ona depikselizuje. Net ma krótkie, najeżone włosy w kolorze brązowym z rudymi pasmami. Oczy chłopaka są w kolorze błękitnym. Net potrafi latać.

Klasyczny potwór

Wirus komputerowy - program komputerowy, posiadający zdolność replikacji, tak jak prawdziwy wirus, stąd jego nazwa. Wirus do swojego działania potrzebuje i wykorzystuje system operacyjny, aplikacje oraz zachowanie użytkownika komputera.

Do zwalczania i zabezpieczania się przed wirusami komputerowymi stosuje się programy antywirusowe oraz szczepionki antywirusowe.

Relacje

Rodzina

Prawie nic kompletnie nie wiadomo o stwórcy Neta, jednak traktuje każdego wirusa jak swoją rodzinę.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółmi Neta są Avast McAfee (ta jednak nie do końca go lubi), A.I. Programme i U Tube.

Chłopak utrzymuje dobry kontakt także z Skylar di Angelo, Cloudią di Angelo, Theną Olympus i Florą Grant.

Dobrymi przyjaciółmi Neta są także wszystkie inne wirusy.

Miłość

Chłopak jest ze wzajemnością zakochany w Cass.

Jednak zagaduje również do wielu innych dziewczyn.

Zwierzak

Net nie posiada zwierzaka, gdyż sądzi, że nie pomógłby mu w byciu czadowym.

Stroje

Podstawowe

Horror Game

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - prawie zawsze
  • Komentarz Neta - "Ten strój jest CZADOWY!"

W tej serii Net ma krótkie włosy. Jest ubrany w biały T-shirt, na którego ma nałożoną ciemnogranatową bluzę. Widnieją na niej wzory przypominające plamy w kolorach niebieskim i granatowym. Chłopak posiada złoty pas z logiem programów. Jego spodnie sięgają do kolan i są w kolorze morskim w malachitowe plamy, podobne do tych na jego bluzie. Spodnie Neta są jakby szklane w kolorze błękitnym z jasnoniebieskimi sznurówkami.

Meta timeline

  • 18 grudnia 2015: Wnioski NickieID o zastrzeżenie praw autorskich dla Neta Worldwide'a
  • 18 grudnia 2015: Net zalicza swój debiut w filmie straszna gra
  • 13 lutego 2016: Profil Neta zostaje opublikowany

Ciekawostki

  • Imię "Net", tak wiele innych nazw w serii Horror Game, zostało zaczerpnięte z serii książek Felix, Net i Nika
    • Jest to również skrót od słowa "internet"
  • Jego nazwisko oznacza po angielsku "światowy", ale w kontekście do internetu.
  • Chłopak jest wirusem niezłośliwym, jednak wielu uważa go za złośliwego