FANDOM

Neomi Cay
Uczeń Monster High
Neomi Basic by Pixie
Wiek No wiesz!.. Ugh, 16 lat
Zabójczy Styl Beach look. Zawsze wyglądam jakbym niedawno wróciła z plaży, ale nie byłabym sobą, gdybym do tego nie ozdabiała swego ciała brokatem.
Dziwaczna wada Nie widzisz? Mój ogon! Może i sam w sobie prezentuje się bajecznie, ale nieziemsko utrudnia życie.
Zwierzę Białucha Dorian. Jest baaardzo słodki.
Ulubione zajęcie Uwielbiam wczesne wieczory przy zachodzącym Słońcu kiedy mogę spokojnie usiąść i oglądać komedie romantyczne.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś nie chce mi pomóc. Heloł. Jestem… tak jakby niepełnosprawna.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Oceanografia i astronomia. Gwiazdy otaczające morze i piasek są takie romantyczne!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-M. No zgadnij dlaczego? Ah! I jeszcze lekcje gotowania.
Ulubiony kolor Każdy, byle się błyszczał.
Ulubione jedzenie Myślisz pewnie, że będzie to sushi lub owoce morza. Nic z tych rzeczy. Osobiście lubię owocowe sałatki.
Przyjaciele Xena Venefica, Otto VonRust
Dolldiaryicon Brak
Neomi Skullette

Neomi Cay - Syrena z Karaibów. Jest jedynaczką i oczkiem w głowie rodziców, którzy nie potrafili jej niczego odmówić. W Monster High znalazła się dzięki wymianie uczniowskiej. Nowe otoczenie od razu dało jej do zrozumienia, że życie to nie bajka, w której ona gra główną rolę i zostawiło ją na mieliźnie z masą problemów i niewielką ilością znajomych.

Osobowość

Neomi przy pierwszym poznaniu wydaje się sympatyczną dziewczyną, z którą można pogadać praktycznie o wszystkim. Zawsze jednak wtrąca swoje ckliwe historie o tym, jakim utrapieniem jest syreni ogon i żaląc się na swoje życie z nim, brak pomocy i akceptacji innych. Często też twierdzi, że jest bezwartościowa i ma tendencje do narzekania na swoje złe decyzje. Ci, co jej nie znają łatwo połkną ten haczyk, bo Neo wygląda na pokrzywdzoną przez los upiorę, która potrzebuje jedynie przyjaźni i pomocnej dłoni. W praktyce jednak Neomi nie jest taka słodka. A może jednak… Zależy wszystko od osoby, z jaką ma styczność. Jeśli kogoś lubi jest dla niego najlepszą przyjaciółką, która będzie broniła go do upadłego, jednak często wtedy takiej osobie wylewa swoje problemy, których główną przyczyną jest ona sama oraz zaniżanie przez nią swoich możliwości. Bywa też natarczywa, lubi narzucać swoje zdanie, jest bardzo zazdrosna o relacje z danym potworem, przez co stara się go odciąć od innych znajomych i pozwala sobie na wykorzystywanie tej osoby do własnych celów, które najczęściej polega na zrobieniu czegoś za nią. Biada ci jeśli ją skrytykujesz. Wtedy pokazuje swoje drugie oblicze - gniewnej, maniakalnej zołzy, która jest w stanie wytknąć ci całe twoje życie jako pasmo porażek w taki sposób by wzbudzić u nękanej potwory poczucie winy i wymusić przeproszenie. Jeśli jednak to nie zadziała będzie się kłóciła tak długo aż sama będzie musiała albo przeprosić albo się wycofać, co zazwyczaj robi nagle i atakowany nie ma pojęcia czemu zmieniła zdanie. Sama Neomi zaś jest bardzo wygodna - gdy musi zrobić coś sama idzie po najmniejszej linii oporu. Ma zdecydowanie za wysokie ego i nie chce w sobie nic zmieniać. Nawet jeśli dostanie słuszną radę to rzadko kiedy przekłuje ją w czyn, a na pewno nigdy nie przyzna racji - będzie bronić swojego zdania rękoma i nogami, choćby było ono najgorszą opcją jaką mogła wybrać. Niesamowicie przewrażliwiona na punkcie siebie oraz wszystkich i wszystkiego co dla niej ważne. Swoje potrzeby stawia na pierwszym miejscu. Z tych względów, mimo że faktycznie na lądzie potrzebuje nieraz pomocy ci, co znają ją lepiej, a tych osób jest całkiem sporo, bo część z nich uraziła ją nieświadomie albo nawet nie uznała swoich słów za obrazę wobec niej nie chcą mieć z nią do czynienia a jeśli już to tylko po to, żeby ją denerwować, bo jej wybuchy agresji są mocno groteskowe. Nie oznacza jednak, że nie dba o dobro swoich przyjaciół, lecz z pewnością postawi na swoim, jeśli interesy będą w konflikcie. Raczej nie ma upiora, który traktowałby ją ze stuprocentową powagą - większość ma ją za narwaną wariatkę. Jej jedyną pasją jest kinematografia. Sama ogląda komedie romantyczne w dużych ilościach… Nawet za dużych, aby nie wpłynęły na myślenie. Przez nierealne scenariusze bajek, jakie oglądała w dzieciństwie i wyżej wspomnianych filmów jest nieco oderwana od rzeczywistości - sądzi, że wolno jej więcej, jej przewinienia ujdą na sucho a chłopak ma być idealny w każdym calu. Chciałaby być sławna, ale nic nie robi w tym zakresie; jakby czekając na to, że kiedyś po prostu obudzi się jako osobistość i zazdrości innym dziewczynom talentów, sławy i popularności.

Wygląd

Neomi jest opaloną dziewczyną o błękitnych oczach i blond włosach z różowym ombre. Jej długi ogon jest barwy niebieskiej, ale końce płetw są złote. Między palcami dłoni dziewczyna ma niebieską błonę pławną.

Miejsce pochodzenia

Karaiby

Karaiby – region składający się z Morza Karaibskiego, tamtejszych wysp (w całości znajdujących się na Morzu Karaibskim, lub też częściowo z nim graniczących a częściowo z Oceanem Atlantyckim) oraz otaczających je wybrzeży. Region jest położony na południowy wschód od Zatoki Meksykańskiej i kontynentalnej Ameryki Północnej, na wschód od Ameryki Środkowej i na północ od Ameryki Południowej.

W położonym w zdecydowanej większości na płycie karaibskiej regionie znajdują się tysiące wysp i wysepek. Większość z nich tworzy łuki wyspowe, wyznaczające północną i wschodnią granicę Morza Karaibskiego. Wyspy Karaibskie składające się z Wielkich Antyli na północy i Małych Antyli na południu i wschodzie (w tym Wyspy Zawietrzne) są częścią Indii Zachodnich, do których zaliczany jest również archipelag Bahamów (tj. Bahamy oraz Turks i Caicos). W szerszym znaczeniu kraje kontynentalne jak Belize, Wenezuela, Gujana, Surinam i Gujana Francuska też są włączane do regionu Karaibów.

Klasyczny potwór

Syrena

Syrena – w mitologii greckiej to niebezpieczne przebiegłe stworzenia femme fatale wyobrażane jako półkobieta-półptak. Później, podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażana jako ryba z głową kobiety lub pod postacią półkobiety-półryby.

Syreny zamieszkiwały małe wyspy na Morzu Śródziemnym (w pobliżu jońskiego miasta Fokaja), skąd wabiły urzekającym śpiewem żeglarzy i zabijały ich. Wedle Pauzaniasza straciły swe pióra w konkursie śpiewaczym z muzami, który przegrały. Muzy zaś uczyniły sobie z nich korony. Apollodorus podaje, iż były dziećmi Syreny, córki Melpomeny i boga rzeki Achelousa. Nosić miały imiona Pisinoe, Agalope i Thelxiepia. Pierwsza z nich grała na lirze druga śpiewała, trzecia zaś przygrywała na flecie. Wedle greckiego Fizjologa, autorstwo którego pozostaje nieznane, były to bestie wodne, półryby-półkobiety, wesołe w burze i sztormy, smutne zaś w czas ładnej pogody. Pięknymi pieśniami wabiły marynarzy i sprowadzały ich statki na mieliznę, następnie zaś je okradały, a ludzi pożerały. Pliniusz Starszy opisuje syreny również jako półryby-półludzi, których ciało jest jednak całe pokryte włosami. Męskie istoty, większe niż żeńskie, zwane były trytonami i często ponoć zatapiały statki siadając w dużej ilości na jeden z burt, aż statek się przechylił.

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą - Neomi jak przystało na wodnego potwora ma dar oddychania pod wodą.

Umiejętności

  • Pływanie i nurkowanie - Neomi świetnie pływa i potrafi nurkować na znaczne głębokości.
  • Filmowanie - Neomi jest świetna w filmowaniu. Szczególnie dobrze wychodzą jej podwodne ujęcia.

Relacje

Rodzina

Rodzice Neomi mieszkają w wodach w okolicy karaibskich wysp. Jej mama projektuje biżuterię a tata jest przewodnikiem podmorskich wycieczek. Dziewczyna jest jedynaczką.

Przyjaciele

Dziewczyna ma niewielu przyjaciół, którzy uwierzyli w jej wieczną nieporadność i są na niemal każde skinienie jej palca. Są to m.in.: Xena Venefica oraz Otto VonRust.

Znajomi

Neomi ma garstkę znajomych, do których należą Fang Zi i Carol Bodmin.

Wrogowie

O ile do dziewczyny większość upiorów podchodzi z dystansem i ma do niej neutralne nastawienie to swoim zachowaniem sama robi sobie wrogów na pęczki. Należą do nichLeila Crowne, Virgo, Hatim Scythe, Victorii, Caroline Bodmin, Ayano Awaidesu, Jia Lisong oraz Natasha Markov.

Miłość

Neomi jest bardzo kochliwa. Co chwila ma inny obiekt westchnień. Można by rzecz, że zmienia chłopaków jak rękawiczki. Nigdy nie była z żadnym dłużej niż 2 miesiące. W szkole jej obiektami westchnień są Justin Saina, Oliver McCheetah, Nathair Husk, Cuauhtémoc Mazātl oraz Rantan Ameteru.

Zwierzak

Zwierzakiem dziewczyny jest mały samiec białuchy o imieniu Dorian.

Historie poznania

Justin Saina

Neomi poznała Justina po jednym z koncertów, które chłopak dawał w Straszyceum, by choć trochę rozweselić uczniów przed zbliżającymi się egzaminami końcowymi. Był to jedyny sposób, jaki dżinnowi wpadł do głowy i jak się spodziewał - skuteczny w większości przypadków. Kiedy po skończonym występie i zastąpieniu swojej osoby przez innego artystę, który miał dalej ciągnąć show zszedł ze sceny, po czym skierował się za kulisy, by zabrać swoje rzeczy oraz podziękować ekipie został zauważony przez Neomi. Syrenka bacznie obserwowała muzyka już od dłuższego czasu. Pomyślała : "Piosenkarz, całkiem dobrze wygląda a do tego znany - a jak znany, to pewnie dziany, a jak dziany to..." W oczach Neomi zapaliły się ogniki; w myślach widziała siebie w najróżniejszych zakątkach świata, przymierzającą najdroższe ciuchy, jedzącą w najbardziej prestiżowych restauracjach a przede wszystkim, widziała minę wściekłej Leili Crowne - swojej rywalki modowej na widok syrenki odzianej w najświeższe kreacje czołowych projektantów. Wabiona wizją poczucia się niczym celebrytka, oraz pognębienia Leili postanowiła "poderwać" dżinna. Podjechała kawałek do chłopaka licząc, że jej perłowo biały uśmiech oraz słoneczna uroda odwrócą uwagę od jej "niepełnosprawności". Na chłopaka jednakże nie podziałał urok Neo, co ją zdziwiło jednakże nie zamierzała się poddawać - myśl o wycieczkach i galeriach handlowych była zbyt kusząca. Użyła swojej "tajnej broni" - łzawej historyjki. Justina chwyciła za serce sytuacja Neomi i choć miał zajęte popołudnie, zgodził się na wypicie z syrenką szklanki świeżej kawy w pobliskiej kawiarni. W lokalu, syrena wciąż pewna swego nadal próbowała oczarować muzyka, czym był wyraźnie speszony. Wytrzymał z dziewczyną przy jednym stoliku około godziny, aczkolwiek kiedy ta oparła się swoją brodą o jego ramię tak bardzo się zawstydził, że tylko położył pieniądze za napoje na stoliku obok rachunku, miło pożegnał Neomi wykręcając się duchotą w pomieszczeniu nawet nie spoglądając na twarz syrenki, po czym szybko ulotnił się z kawiarni. Reakcję Justina Neomi wzięła za postęp w drodze do zdobycia muzyka, co jeszcze bardziej nakręciło ją do kontynuacji swojego planu, licząc na chociaż chwilowe zaistnienie w świecie.

Oliver McCheetah

Syrena poznała chłopaka na szkolnych warsztatach hutniczych i nic nie zwiastowało, że zainteresuje się nim pod kątem romantycznym. Widząc jego talent postanowiła zdobyć jego zaufanie i przyjaźń. Trwało to niesamowicie długo, głównie z powodu geparda, któremu w obecności kobiet plątał się język, ale w końcu stał się jej kumplem. Zawsze ją wysłuchał, służył dobrą radą, robił praktycznie każde zadanie techniczne za nią i wspierał jak tylko mógł. Neomi czerpała z tej relacji ile tylko mogła. Jej stosunek do geparda zmienił się podczas szkolnych zawodów sportowych. Podczas gdy ona wygramoliła się z basenu na boisku odbywał się turniej czaszykówki. Drużyna Straszyceum przegrywała 8 punktami a do końca gry została minuta. Oliver, który siedział na ławce rezerwowych został wezwany do zastąpienia innego gracza, który nabawił się kontuzji. Jak tylko wszedł na tartan dostał zastrzyku adrenaliny - wyszła z niego agresywna i szybka bestia, która rozgromiła przeciwników na łopatki. Tym samym drużyna MH wygrała z 3 punktami przewagi. Neomi zaimponowała dzika natura Olivera i od tamtego dnia stara się o jego względy.

Rantan Ameteru

Syrena słyszała o chłopaku od plotkujących dziewczyn. Z opisu wydawał się wręcz idealny: przystojny, umięśniony i charyzmatyczny. Na samo wspomnienie o nim widziała wymarzonego księcia na białym rumaku, więc jak tylko spotkała go w Wampirelli nie wahała się i od razu do niego podjechała. Początkowo rozmowa przebiegała zwyczajnie, lecz szybko Neo dała do zrozumienia lisowi, że jest nim zainteresowana... i to bardzo. Rantan gardzi dziewczynami pokroju Neomi, ale pomyślał, że trochę się z nią zabawi - widział szansę w posiadaniu kogoś na posyłki. Syrena połknęła haczyk i myśli, że chłopak odwzajemnia jej zainteresowanie a tymczasem on wykorzystuje ją w najróżniejszych celach.

Otto VonRust

Syrenka oraz duch zaznajomili się na szkolnym korytarzu. Było już po większości lekcji; uczniowie rozeszli się albo do klubokawiarni lub zwyczajnie nadrabiali,braki w nauce, czy też oddawali się swoim hobby. Neomi spokojnie popychała rękami swój wózek poruszając się po szkolnej posadzce, co kilka chwil narzekając na ból pleców spowodowany koniecznością korzystania z wózka. W pewnej chwili najechała na pozostawiony na podłodze plastikowy kubek. Wózek syreny zahaczył o przedmiot, po czym dziewczyna wypadła z pojazdu, a z racji posiadania ogona nie mogła wsiąść na wózek z powrotem. Głośno zaczęła narzekać na swój los, jeszcze chwila i zwyczajnie by się rozpłakała. Nagle poczuła jak unosi się do góry, po czym delikatnie opada na krzesło wózka. Zaczęła rozglądać się w poszukiwaniu źródła pomocy. Jak się okazało pomógł jej Otto, który przy pomocy telekinezy posadził syrenkę na pojazd. Widocznie był zbyt onieśmielony by podejść do dziewczyny bliżej. Syrenka, nadal stojąc kilka metrów od ducha podziękowała za pomoc. Chłopak onieśmielony jeszcze bardziej chciał bez słowa odlewitować, jednakże zatrzymał go szloch Neo. Dziewczyna zaczęła użalać się nad swoim losem, opowiadała o niechęci do pomocy innych uczniów i tym podobne. Duch, jak to on całkowicie kupił łzawą historyjkę Neomi. Zaproponował jej swoją pomoc, kiedykolwiek by jej potrzebowała. Dziewczyna, widząc jak Otto jest poruszony jej historią uśmiechnęła się w duszy figlarnie. Postanowiła trochę skorzystać z jego dobroci: duch wyręczył syrenkę w pchaniu wózka aż do dormitorium, przy okazji poniósł jej plecak oraz torebkę, co Neomi wyraźnie odpowiadało. W jej głowie zrodził się pomysł, że skoro duch jest taki chętny do pomocy a przy tym ogarnięty w nauce, czemu by z tego nie skorzystać? Przez resztę drogi, Neomi nadal raczyła chłopaka łzawymi historyjkami ze swojego życia, a serce ducha miękło z minuty na minutę. Zaskutkowało to tym, iż obecnie duch jest na niemal każde skinięcie płetwy Neomi, co dziewczynę niesamowicie cieszy.

Carol Bodmin

Bestia z Bodmin miała styczność z syreną w parku, gdzie bawił się swoim aparatem a ona postanowiła odświeżyć się w jeziorze. Utalentowany Carol od razu przykuł jej uwagę. Zawołała go do siebie i poprosiła o parę zdjęć na co on chętnie przystał. Oczarowany jej urodą zaprosił ją do kawiarni i galerii sztuki czym była wniebowzięta. Ich znajomość kwitła - syrena myślała nawet o tym, aby został on kolejnym kandydatem na jej księcia, jednak szybko się rozczarowała, gdy tylko odkryła, że Carol jest zakochany po uszy w Leili i będzie ją bronił ponad wszystkich i wszystko co udowodnił podczas szkolnych pokazów mody, które Neo chciała nieuczciwie wygrać. Po tym incydencie obraziła się na niego, lecz szybko się z nim pogodziła, aby w razie czego móc liczyć na jego pomoc.

Fang Zi

Poznali się na lekcji Wychowania Metafizycznego. Neomi była wymęczona treningiem i siedziała na ławce a Fang brał udział w bitwie na dwa ognie. W pewnym momencie jedna z piłek poszybowała tak niefortunnie, że Neo dostała nią prosto w twarz i spadła z ławki. Zgromadzeni ryknęli śmiechem i tylko pandołak postanowił sprawdzić czy dziewczyna jest cała. Na szczęście była cała, ale płakała tak jakby zmiażdżono jej połowę głowy. Fang zrugał tłum za to, że się z niej naśmiewają i zabrał Neomi do pielęgniarki, gdzie dostała kompres z lodem. Syrena podziękowała chłopakowi za jego rycerską postawę na co on ukłonił się lekko i poszedł z powrotem na zajęcia. Od tamtej pory utrzymują koleżeńskie stosunki, jednak Neo rzadko korzysta z jego pomocy, gdyż chłopak robi wtedy jej wykłady o potrzebie bycia honorowym, samodzielnym i tym podobne.

Virgo

Kotka początkowo miała do Neomi neutralne nastawienie. Jej osoba była jej obojętna, czasem pomagała jej w drobnych sprawach, ale nie dawała się wykorzystywać. Syrena widocznie uznała, że owinęła sobie Virgo wokół palca, bo zaczęła prosić ją coraz częściej o coraz trudniejsze w wykonaniu rzeczy stale chwaląc ją za jej dobroć i mówiąc jak trudno jest jej zdobyć pomoc od innych. O ile Vir najpierw cierpliwie to znosiła, mimo iż wiedziała, że tak naprawdę Neo pomaga niemal każdy tak czara goryczy się przelała kiedy ta poprosiła ją o wykonanie za nią projektu na zajęcia teatralne. Virgo wybuchła i prosto w twarz wykrzyczała syrenie co o tym i o niej myśli, po czym udała się w swoją stronę zostawiając osłupiałą syrenę. Od tamtej pory, gdy tylko kotka była sama Neomi ją gnębiła i poniżała. Vir było przykro, ale moment kulminacyjny nadszedł, kiedy to Neo stwierdziła, że kotka wygląda jak średniowieczny wieśniak i z taką aparycją Hatim nie pobędzie przy niej zbyt długo. Virgo zaraz po tym pobiegła do Żniwiarza z płaczem żaląc się na to jak traktuje ją Neomi mocząc mu cały rękaw. Chłopak obiecał swojej ulubienicy, że zajmie się tym osobiście... Plan się powiódł. Syrena została zmuszona do publicznego przeproszenia kotki i przyznania się co jej robiła. Od tamtej pory Virgo ma z nią spokój, choć gdy ma gorszy dzień mści się na Neo za dawne krzywdy, a bezbronna syrena chowa do niej uraz.

Hatim Scythe

Hatim był zainteresowany syreną, od kiedy tylko przybyła do Straszyceum. Chcąc się o niej czegoś dowiedzieć postanowił ją śledzić. Szybko się przekonał, że pod cukrową otoczką kryje się podstępna manipulantka, która robi wszystko by to inni brudzili sobie za nią ręce. Zrezygnował ze zbliżania się do niej nie chcąc stać się jej kolejną zabawką, lecz o dziwo Neomi sama zaczęła go zaczepiać: poprawiała przy nim włosy, robiła maślane oczy, obsypywała komplementami a nawet jawnie z nim flirtowała, ale gdy tylko pozwalał sobie na zbyt wiele albo odjeżdżała albo odtrącała jego dłonie. Chłopak nie wiedział o co jej chodzi, aż do pewnego dnia kiedy to zapłakana Virgo przyleciała do niego żaląc się na złe traktowanie przez Neomi i powiedziała, że chce go od niej odciągnąć. Tim obiecał kotce, że się tym zajmie. Od tamtej chwili kiedy tylko syrena się napatoczyła siadał jej na ogonie, dotykał tu i ówdzie oraz rzucał najbardziej sprośne aluzje. Neo nie mogła nic z tym zrobić - Żniwiarz nie reagował na jej histerie i krzyki, wykręcał jej ręce kiedy chciała go odepchnąć a jeśli próbowała uciec łapał ją za wózek. Bawił się nią tak długo dopóki mu się nie znudziło. Syrena uciekała w siną dal jak tylko go widziała, aby uniknąć niechcianych zaczepek. Przy okazji wyżywała się też za to na Virgo mówiąc jej jak świetnie idzie jej podrywanie Hatima. Nie wiedziała, że to wszystko było ukartowane i Vir doskonale wiedziała o planach chłopaka. Wreszcie nadszedł gwóźdź programu - na apelu, na którym miała przemawiać Neomi ktoś na komórki uczniów i nauczycieli porozsyłał filmik jak syrena dokucza Vir. Żniwiarz wchodząc na scenę zmusił ją do przyznania się co robiła jego kumpeli i publicznych przeprosin. Upokorzona syrena od tamtego momentu unika Tima jak ognia.

Leila Crowne

Dziewczyny miały nieprzyjemność poznać się podczas szkolnych pokazów mody, podczas których miała zostać wyłoniona Miss Uczennic. Neomi bardzo chcąc wygrać zatrudniła do pomocy swoich przyjaciół i znajomych. Ci nieświadomie stworzyli dla niej instrumenty, z których mogła zrobić pułapki. Tym sposobem wyeliminowała niemal całą konkurencję. Została jedynie Leila. Obie doszły do finałów. Syrena nie mogła już liczyć na pomoc swoich kumpli w takim stopniu, gdyż zwyciężczynię miał wyłonić sędziowski skład nauczycieli. Skoro musiała wziąć sprawy w swoje ręce poszła po najmniejszej linii oporu. Podejrzała w czym ma zamiar wystąpić jej rywalka po czym ubrała się niemal identycznie a gdy obie wyszły na scenę oskarżyła Leilę o kradzież stylizacji. Amarok stała twardo przy swoim, że to syrena ukradła jej pomysł, ale nie miała na to dowodów. Jury już miało zdyskwalifikować Leilę kiedy to do akcji wkroczył Carol, który na swoim aparacie miał uchwycone córkę Amaroka w jej stroju oraz Neomi, która szybko zmieniała komplet. W takim wypadku skład sędziowski przyznał Leili tytuł Miss walkowerem. Od tamtej pory dziewczyny nie cierpią się ponad wszystko.

Victoria Chainsmeow

Dziewczyny poznały się na warsztatach metalurgicznych. Vic wleciała nieco spóźniona do klasy i zszokowana stwierdziła, że ktoś zajął jej miejsce obok jej "przyjaciela" Olivera. Tym ktoś była Neomi, zajęta piłowaniem swoich paznokci kiedy to biedny gepard zajmował się dwoma pracami na raz - swoją i jej. Hybryda miała już zamiar usiąść gdzie indziej, ale w pewnym momencie chłopak oparzył się a syrena widząc to zaczęła go pocieszać w bardzo niewybredny sposób - widać było, że próbuje go poderwać, co tylko speszyło Olivera. Tego było dla Victorii za wiele. Nie zważając na nic podleciała do dziewczyny i powiedziała jej co o tym myśli. Oczywiście Neo nie pozostała jej dłużna i zaczęła robić jej przykrości. Skończyło się na szarpaninie i wizycie obu dziewczyn "na dywaniku" dyrektorki. Od tamtej pory szczerze za sobą nie przepadają.

Caroline Bodmin

Dziewczyny spotkały się po raz pierwszy na przerwie, kiedy obie przebywały na dziedzińcu. Syrena żaliła się jej bratu jaka okropna wobec nie jest Virgo i narzekając na kocie stworzenia i ich naturę. To wystarczyło, aby sprowokować Caroline, która z miejsca jej nawtykała. Jako, że Carol nie interweniował (w końcu widział, że dyskusja z jego siostrą na ten temat nigdy do niczego nie prowadzi) Neomi sama postanowiła się odegrać za obrażanie. Dopadła ją nieco później jak jeździła na rolkach przy fontannie, do której "niechcący" ją wepchnęła i odjechała jak gdyby nigdy nic. Caroline do dziś "odwdzięcza" jej się za ten numer rzucając w syrenę stęchłymi rybami, których nie dojadły koty, którymi się zajmuje.

Natasha Markov

Natasha miała okazję poznać Neomi na lekcji kreatywnego pisania. Już wcześniej syrena była nastawiona negatywnie do hybrydy - była lubiana i rozpoznawalna czego Neo niesamowicie jej zazdrościła. Postanowiła się na niej zemścić. Korzystając z lekkiego rozkojarzenia Nat wyjęła z jej plecaka zeszyt i wyrwała pracę domową, która była przygotowana na ten dzień, po czym włożyła go z powrotem. Hybryda zorientowała się dopiero, gdy nauczyciel poprosił, żeby ją przeczytała. Nie przekonały go jej tłumaczenia i dostała ocenę niedostateczną. Następną zaprosił syrenę, która na forum klasy bezczelnie przeczytała pracę należącą do Natashy. Dziewczyna zaczęła się burzyć, ale belfer miał w poważaniu jej pretensje. Od tamtej pory dziewczyny mają ze sobą na pieńku.

Jia Lisong

Ayano Awaidesu

Zainteresowania

  • Kinematografia - Syrenę pasjonuje produkcja filmów od A do Z. W przyszłości sama chciałaby się tym zajmować.
  • Romanse - Neomi uwielbia czytać romanse, ale jeszcze bardziej oglądać komedie romantyczne. Wieczorne seanse to jej tradycja, która mocno odcisnęła na niej piętno, bo marzy o przysłowiowym bogatym księciu na białym koniu.

Niezapomniane cytaty

Jestem egzystencją tej szkoły.
Nawet nie wiesz jak mi było wtedy przykro. Czułam taką pustkę.

— żaląc się do Otta

Znowu mi to robisz. Jesteś o mnie zwyczajnie zazdrosna!

—do Leili

Utracę przynależne mi miejsce. Z biegiem czasu wszyscy się ode mnie odwrócą. Ty będziesz królować a ja będę mogła pomarzyć o koronie.

—do Leili

Pozbyłam się Frankie, pozbyłam się Amelie to i tej Leicośtam też się pozbędę!!!

—o Leili w trakcie pokazów mody

Nie raz widziałam jak czepiasz się innych, ale tak podle nigdy się jeszcze nie czułam.

—do Hatima

Nie. Nie i nie. To ty masz problem. P-r-o-b-l-e-m.

—do Hatima

Życzę ci dalszego gnojenia innych. Rób wszystko, żeby tylko zmieszać innych z błotem.

—do Hatima

Przystojny, umięśniony, ciemna karnacja, niebieskie oczy, blondyn, bogaty i umie surfować, no i oczywiście trochę bad boy.

—o swoim wymarzonym chłopaku

W głębi duszy pragnę jedną potworę utopić w oceanicznych odmętach.

—o Virgo

Chciałabym cię przeprosić za wszystko. Mam nadzieję, że mi wybaczysz.

—po 5 minutach do Virgo

Fajna z ciebie przyjaciółka. Zdradziłaś mnie!

—do Xeny podczas kłótni

Nie mam siły wyjaśniać wszystkiego, więc...

—po czym następuje półgodzinny monolog

O rety! Świetnie rysujesz! A zrobiłabyś dla mnie mój szkic? Tylko wiesz... bez wózka.

—do Catrine DeMew

Po czym ją rozpoznać?

  • Po szkole porusza się na wózku inwalidzkim.
  • Zawsze swoje ciało zdobi brokatem.
  • Jej opalenizna przypomina tą z solarium.

Drop Dead Diary

Ksywki: Neo - neutralne; Nemo - niemiłe
Ulubione powiedzonko: A zrobiłabyś dla mnie…
Najbardziej lubi: Wykorzystywać innych Wieczorne oglądanie komedii romantycznych przy świetle zachodzącego Słońca.
...a najmniej: Gdy ktoś nie chce zrobić tego, co mu każe jej pomóc.
Zwierzak: Białucha Dorian.
Nie rusza się z domu bez:  Perfum ze złotym brokatem.
Ulubiony kolor: Każdy, byle się błyszczał.
Sekrety jej pokoju:  Jej pokój to właściwie gigantyczne akwarium.

Serie

Basic

  • Oficjalny art

Włosy Neomi są związane w kitkę sięgającą ramion a dwa kosmyki włosów zostały puszczone luźno przy policzkach. Grzywka zaczesana jest głównie na prawą stronę. Dziewczyna ubrana jest w białą, zwiewną koszulkę z szarymi guzikami i rękawami prawie do łokci wiązaną na supeł na wysokości brzucha oraz różowy, wiązany stanik. Jako dodatki dziewczyna ma perłową bransoletkę na prawym nadgarstku, różową bransoletkę oplecioną dwa razy wokół lewego nadgarstka oraz złoty, podwójny łańcuszek ciasno zapięty wokół szyi.

Osiągnięcia

ZF9CfMY
Neomi Cay zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Wrzesień 2017!
Cmt1rg8
Neomi Cay zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Listopad 2017!

Meta timeline

  • 4 lipca 2017 - Pixie adoptuje postać od Rochi.
  • 27 lipca 2017 - Zostaje ujawniony Basic Neomi.
  • 11 sierpnia 2017 - Strona Neomi zostaje opublikowana.

Ciekawostki

  • Postać adoptowana od Rochi mouscedes.
  • Ma tak fatalny głos, że nie rozwinęła zdolności syreniego śpiewu.
  • Nazwisko dziewczyny w wolnym tłumaczeniu to "rafa koralowa".
  • Pomysłodawcą koloru jej włosów była Liściu.

Galeria

Own

Od innych