FANDOM

Ja mam dwa ogony, a ty masz ich pięć. To może kiedyś jeszcze się spotkamy?

—podczas pożegnania z Kate Sune.

Neko Cat
Uczeń Monster High
Neko Cat basic
Wiek 16 lat.
Zabójczy Styl Łączę tradycyjny japoński styl z delikatnymi kolorami, ale nie pogardzę również MAŁYMI elementami stylu scene. Ale jak najmniejszymi, np. czarne włosy z pasemkami.
Dziwaczna wada Boję się pająków.
Zwierzę Marzę o karierze projektantki i nie mam czasu na zwierzaka.
Ulubione zajęcie Gotowanie i oczywiście projektowanie!
Najbardziej irytująca rzecz Śmietnikowe koty! Nie rozumiem, jak można jeść szkielety ryb?!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia. Jak ja lubię słuchać o dawnych czasach!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-f. Stroje na w-f są kompletnie passe!
Ulubiony kolor Fiolet, a nie widać?! Jest jednocześnie dziewczęcy i tajemniczy, tak jak ja!
Ulubione jedzenie Sushi. Mniam!
Przyjaciele Kate Sune i Ina Nuren.
Dolldiaryicon Pewnie się pojawi.

Osobowość

Neko na pierwszy rzut oka jest wredna, jednak gdy się ją już bliżej pozna, jest bardzo miła i przyjacielska. Dziewczyna potrafi postawić na swoim. Jest bardzo pewna siebie, czasami aż za bardzo. Zdarza się, że nie potrafi nad sobą zapanować.

Wygląd

Córka Nekomaty ma czarne włosy przyozdobione fioletowymi pasemkami. Jej oczy są pomarańczowo-czerwone. Ma białą sierść i dwa ogony.

Relacje

Rodzina

Neko jest córką Nekomaty.

Przyjaciele

Jedyną przyjaciółką Neko jest Kate Sune, córka Kitsune. Znają się ze starej szkoły Neko - Japan High. Niestety, Neko przeprowadziła się do Salem, a Kate została w Tokio. Córka Nekomaty przyjaźniła się też kiedyś z Iną Nuren, córką Nure - Onny, ale Ina odeszła ze szkoły już pod koniec pierwszej klasy Japan High. Neko spotyka się z Kate w każde wakacje, a czasami nawet z Iną.

Wrogowie

Neko nie ma zbyt wielu wrogów, ale nienawidzi Cleo de Nile. Mumia od razu zaczęła się wyśmiewać z jej japońskiego stylu. Dla Neko było to bardzo bolesne, więc i ona zaczęła się śmiać z Cleo. I tak zaczęła się bitwa. Od tego momentu Cleo i Neko rywalizują na styl. Codziennie próbują pobić tą drugą w stylizacji i makijażu.

Miłość

Dziewczyna jest singielką. Kiedyś Ross ją podrywał, ale ona go nie lubi. Reszta chłopców uważa, że jest wredna. Ale to nieprawda. W rzeczywistości Neko jest bardzo miła.

Relacje z innymi uczniami

Z Cleo de Nile

Upiorka jej nienawidzi. Pierwszego dnia szkoły od razu zaczęła się bitwa na styl. Cleo nazywa ją Dwuogoniastą.

Z Toralei Stripe

Są dobrymi koleżankami, gdyż znają się od urodzenia

Z Kate Sune

Są dobrymi przyjaciółkami. Chodziły razem do Japan High. (Niedługo stworzę postać Kate.)

Z Catrine DeMew

Dziewczyny rzadko się widują, ale lubią się, gdyż są kuzynkami.

Z Abbey Bominable

Praktycznie w ogóle się nie znają. Po prostu mijają się na korytarzu i tyle.

Z Ross'em Palonym

Ross podrywał ją, jak każdą nową dziewczynę. Neko go ignorowała i robi to do teraz.

Z Frankie Stein

Z nią jest tak samo jak z Abbey - prawie się nie znają.

Klasyczny Potwór

Nekomata
Nekomata
- Nekomata to istota, która na początku była kotem, lecz po dziesięciu latach zwykłego kociego życia ogon jej stopniowo się rozdwajał, dzięki czemu zyskała ponadnaturalne moce. Najbardziej znaną umiejętnością Nekomaty jest moc wskrzeszania umarłych, której cała moc tkwi w przedziwnych ruchach podwójnego ogona. Nekomata jest zazwyczaj zdystansowany i neutralny, choć potrafi być pamiętliwy i mściwy. W akcie zemsty wywołuje zmarłych krewnych osoby, wobec której żywi urazę, i rozkazuje im nękać swoją ofiarę tak, by ta nie mogła zaznać spokoju. Najlepszym sposobem na złagodzenie relacji z rozgniewanym Nekomatą są zwyczajne przeprosiny bądź, jeśli te nie wystarczą, próba przekupienia go jedzeniem.

Miejsce pochodzenia

Japonia05
Japonia
– państwo usytuowane na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km. Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy do Morza Wschodniochińskjego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny, Pekin, Teheran i Waszyngton.

Drop Dead Diary

Ksywki: Dwuogoniasta

Ulubione powiedzonko: Cytat1Co dwa ogony, to nie jedenCytat2

Najbardziej lubi: Historię Nieumarłych, bo lubi słuchać o dawnych czasach.

...A najmniej: Sport, bo nie lubi strojów na w-f.

Nie rusza się z domu bez: Fioletowych pasemek.

Ulubiony kolor: Fiolet.

Sekrety jej pokoju: Mieszka w jaskini. Jej łóżko to miniaturowe drzewo wiśni, a jej lampka nocna to świecący Maneki Neko.

Ciekawostki

  • Catrine DeMew jest jej kuzynką
  • Kiedyś chodziła do Japan High, gdzie znalazła sobie przyjaciółkę Kate Sune, która jest córką Kitsune
  • Ma alergię na truskawki

Stroje

Basic

  • Linia: Basic
    • Oficjalny Art
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej linii Neko ma czarne włosy związane w koka, przyozdobione fioletowymi pasemkami. Nosi fioletowe kolczyki przypominające wachlarze. Ma na sobie fioletowe kimono z motywem różowych róż. Trzyma fioletowy wachlarz z niebieskimi różami. Na nogach ma błękitne szpilki. Jej makijaż stanowią fioletowa szminka i bardzo delikatny niebieski cień do powiek.

Dawn of the Dance

  • Linia: Dawn Of the Dance
    • Oficjalny Art
  • Wydanie: luty 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii Neko znów ma włosy związane w koka z włożonymi w niego pomarańczowymi pałeczkami. Nosi niebieską sukienkę i pomarańczowe buty przyozdobione niebieskimi koralikami.  Włożyła również srebrne kolczyki kółka. Oczy pomalowane ma na miętowo, a usta jej są bardzo delikatne.

Galeria