FANDOM

Morticia GrimReaper
Uczeń Monster High
Dwjnxj15
Wiek ok. 2000 lat
Zabójczy Styl Moje ubrania zawsze dobieram pod kolor. Lubię spódniczki o wysokie buty. W mojej szafie nie zabraknie również miejsca na wszelakie bransoletki i paski.
Dziwaczna wada Moja kosa choć nieporęczna, jest dość niebiezpieczna, dlatego wszędzie ją zabieram. Czasem przypadkowo otwieram portale, które często wciągają moich znajomych.
Zwierzę Smok Gordan. Jest bardzo uparty i złośliwy, ale jak trzeba potrafi być przyjazny.
Ulubione zajęcie Może tego po mnie nie widać, ale uwielbiam czytać książki, szczególnie fantasy.
Najbardziej irytująca rzecz Nienawidzę gdy inni oceniają mnie po pozorach. Co z tego że jestem córką kostuchy?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie mam ulubionego, ale gdybym musiała wybrać to zajęcia teatralne.. albo nie gryzologia...a może kreatywne pisanie...?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Szporachunki
Ulubiony kolor Lubię większość, ale najbardziej czarny.
Ulubione jedzenie .
Przyjaciele .
Dolldiaryicon .

Morticia GrimReaper - córka Ponurego Żniwiarza. Jej zwierzątkiem jest smok imieniem Gortan.

Osobowość

Charakter Morticii jest nieco skomplikowany. Jej pierwszorzędną cechą jest życzliwość. Nie lubi sprawiać innym przykrości, dlatego stara się nie ranić ich. Często, gdy kogoś nie lubi, a zdarza się to rzadko, raczej tego nie okazuje. Jest bardzo pomocna i zawsze udzieli dobrej rady.

Jej drugorzędną cechą jest poczucie humoru i radość. Morticia nigdy nie pokazuje się bez dwóch rzeczy - kosy i uśmiechu. Znajomi rzadko widzą ją smutną a jeśli tak, to oznaka, że musiało wydarzyć się coś bardzo złego. Dziewczyna ma talent do rozweselania innych. Potrafi rozbawić i pocieszyć nawet największych smutasów w szkole.

Jednak jak każdy Morticia posiada wady. Jej największymi wadami są nieśmiałość i naiwność. Dziewczynie bardzo trudno jest znaleźć przyjaciół. Zawsze druga osoba musi zrobić pierwszy krok, jeśli to zrobi Morticia zaufa jej i staną się przyjaciółmi na bardzo długo.

Druga wada jaką jest naiwność, jest dla dziewczyny bardzo zgubna. Często byłaby wykorzystywana przez innych gdyby nie pomoc jej znajomych.

Wygląd

Dziewczyna ma fioletowe włosy sięgające do ramion z czarnymi pasemkami. Jej oczy są ciemno fioletowe. Posiada też bordowe usta. Jest ubrana w czarną sukienkę oraz wysokie czarno-białe buty. Ma na sobie podkolanówki w siatkę. Jej atrybutem jest kosa.

Klasyczny potwór

1669296

Najpopularniejsze wyobrażenia śmierci:

  • zakapturzona postać kobieca  lub męska ,
  • kostucha – ludowe, jako kościotrupa z kosą, czasem w kapturze. Jednak nie zawsze występuje pod postacią szkieletu, czasem kaptur całkowicie skrywa widok twarzy w cieniu i nie widać innych części ciała, więc może występować jako duch (mimo tego, że widać płaszcz, kaptur oraz kosę),
  • W starożytnej Grecji miała postać przystojnego Tanatosa,
  • W wyobrażeniach ludowych często jako personifikacja śmierci pojawiał się Charon,
  • Wśród Słowian śmierć symbolizowała Marzanna,
  • W średniowieczu przedstawiana była jako gnijący trup, mumia lub suchy szkielet. Przeważnie była kobietą, ale w Niemczech występowały męskie personifikacje śmierci,
  • W epoce renesansu przedstawiano śmierć jako Mojry lub przynajmniej najstarszą z nich, Atropos,
  • W kulturze japońskiej określana mianem shinigami,

Inne informacje o śmierci:

  • narodziła się wraz z odgryzieniem przez Adama kawałka zakazanego owocu w raju,
  • wykonuje zadanie otrzymane od Boga i niczym nie można jej przekupić,
  • ma niewyobrażalną władzę, pod którą uginają się najwięksi,
  • wie, że dosięgnie ostatecznie każdego człowieka,
  • podczas Sądu Ostatecznego będzie prowadziła grzeszników do piekła, po czym zniknie,
  • jest tylko siłą roboczą bo decyzje o śmierci podejmuje Bóg,
  • jest postacią odrażającą a mimo to niektórzy chcą, a wręcz pragną się z nią spotkać,

Relacje

Rodzina

Nie wiadomo kim jest matka Morticii. Jednak każdy zna jej ojca - Ponurego Żniwiarza. Jego charakter jest zupełnym przeciwieństwem córki. Pierwsze co da się zauważyć to egoizm. Dba tylko o siebie, często nie przejmując się co pomyślą inni. Drugie to talent do sarkastycznych żarcików. Czasem nie wiadomo jak je odebrać - czy płakać czy śmiać się. Jednak cechy te są zminimalizowane jeśli chodzi o jego córkę. Ponury, choć wydaje się być bez serca, bardzo kocha swoją córkę, lecz nie ukazuje tego.

Znajomi

Miłość

Jej miłością jest chłopak, który chodzi do innej szkoły. Mieszkają daleko od siebie i rozmyślają o tym, czy on nie mógłby przenieść się do szkoły, do której uczęszcza Morticia.

Miejsce pochodzenia

Morticia przyszła na świat w Krainie Śmierci (Zmarłych/Umarłych). Jest to miejsce bardzo, podobne do Hadesu. Miejsce to nie przypadło dziewczynie do gustu, więc woli przebywać w świecie ludzi.

Zwierzątko

Adf De medium
Pupilem Mortici jest smok imieniem Gotran, oczywiście jeśli można go tak nazwać. Zwierzę jest bardzo trudne jeśli chodzi o tresurę. Jest uparty i łatwo się zniechęca. W stosunku do wrogów jest bardzo agresywny, jednak Morticia może czuć sie przy nim bezpiecznie, gdyż zwierzę zawsze stoi w jej obronie.

Ciekawostki

  • Ponieważ jest córką Śmierci potrafi otwierać różnego rodzaju portale.
  • Gdy się zdenerwuję potrafi wywołać różne anomalie pogodowe np. burzę.
  • Potrafi ożywić zmarłych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki